Verwacht je iets van Bloc Party dan? Een nieuw album zonder Kele, toch? Die maakte juist de sound van Bloc Party en zonder hem verwacht ik een ramp voor ze.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Bloc Party komt ook weer met een album dit jaar, mooi voor in de Alpha lijkt me
Nope met Kelequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwacht je iets van Bloc Party dan? Een nieuw album zonder Kele, toch? Die maakte juist de sound van Bloc Party en zonder hem verwacht ik een ramp voor ze.
mooi, dan Alpha lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope met Kele![]()
http://www.rockblog.nl/ni(...)erug-met-nieuw-album
en wat je wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:52 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd met welk cadeautje LL komt, aangezien zij zelf vonden dat de line-up niet geweldig vonden.. Ze moeten toch aardig wat extra geld over hebben.
voor mij hoeft het niet perse in de grote van de acts te zitten. Geen prijsverhogingen bij het eten en drinken bijvoorbeeld. Meer bijzondere acts hebben mijn voorkeur. Radiohead mag op elk festival komen wat mij betreft, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.
Daarnaast vermoed ik
Bon Iver, Portugal The Man, De Heideroosjes & Spinvis als een soort zekerheidjes?
Ook komen de bands Go Back To The Zoo en Moss met een nieuw album 2012. Wat LL dan ook zeker tot een optie hoort.
En daarnaast hoop ik nog dat ze Mumford & Sons, Franz Ferdinand & Bloc Party langs laten komen, maar die hebben nog geen tour bekend gemaakt.
En als dance act is Justice zeker een optie aangezien ze Werchter ook aan doen. Maar denk dat ze met Pinkpop er vandoor gaan.
helemaal niets en heel veel. maak ervan wat je zelf vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
En vooral overzichtelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef indiaantje89 het volgende:
http://lowlands.nl/
Ze hebben wat veranderd aan de website, dat het weer een oerlelijke site mag worden met een prachtige line up
Waarom een gewei op het logo? Nieuwe sponsor Jägermeister?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je volgens mij lettertype, logo en thema bij elkaar. Kleurstelling zegt niets over de bandjeskleur. Deze is namelijk al eerder gebruikt.
Het lijkt erop dat ze dit jaar voor eenvoud kiezen. Zou mooi zijn.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een aardig gesprek tussen Erwin Blom en Eric van Eerdenburg over LL en de digitalisering
excuusquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind het trouwens vrij stil rondom Lowlands? Stilte voor de storm?
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?
En dat was omdat..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |