mooi, dan Alpha lijkt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope met Kele![]()
http://www.rockblog.nl/ni(...)erug-met-nieuw-album
en wat je wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 08:52 schreef peaceman het volgende:
Ben benieuwd met welk cadeautje LL komt, aangezien zij zelf vonden dat de line-up niet geweldig vonden.. Ze moeten toch aardig wat extra geld over hebben.
voor mij hoeft het niet perse in de grote van de acts te zitten. Geen prijsverhogingen bij het eten en drinken bijvoorbeeld. Meer bijzondere acts hebben mijn voorkeur. Radiohead mag op elk festival komen wat mij betreft, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze echt bezig zijn met Radiohead. Heel veel vraag naar als je dat vorig jaar zo zag. En ze touren ook weer, doen toch festivals in Spanje & Portugal.
Daarnaast vermoed ik
Bon Iver, Portugal The Man, De Heideroosjes & Spinvis als een soort zekerheidjes?
Ook komen de bands Go Back To The Zoo en Moss met een nieuw album 2012. Wat LL dan ook zeker tot een optie hoort.
En daarnaast hoop ik nog dat ze Mumford & Sons, Franz Ferdinand & Bloc Party langs laten komen, maar die hebben nog geen tour bekend gemaakt.
En als dance act is Justice zeker een optie aangezien ze Werchter ook aan doen. Maar denk dat ze met Pinkpop er vandoor gaan.
helemaal niets en heel veel. maak ervan wat je zelf vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
Pinkpop 3 dagen: 160 exclusief. Werchter 4dagen 195,- + 25 voor camping... Lowlands 3,5dagen 185,- Dour 4dagen 117,- inclusief camping ...
En vooral overzichtelijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:13 schreef indiaantje89 het volgende:
http://lowlands.nl/
Ze hebben wat veranderd aan de website, dat het weer een oerlelijke site mag worden met een prachtige line up
Waarom een gewei op het logo? Nieuwe sponsor Jägermeister?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:04 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je volgens mij lettertype, logo en thema bij elkaar. Kleurstelling zegt niets over de bandjeskleur. Deze is namelijk al eerder gebruikt.
Het lijkt erop dat ze dit jaar voor eenvoud kiezen. Zou mooi zijn.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1quote:Op maandag 9 januari 2012 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een aardig gesprek tussen Erwin Blom en Eric van Eerdenburg over LL en de digitalisering
excuusquote:Op maandag 9 januari 2012 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2012 deel 1
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vind het trouwens vrij stil rondom Lowlands? Stilte voor de storm?
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zijn niet al sinds november uitverkocht?
En dat was omdat..quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).
Toen hadden we de voorverkoop al lang gehad. Ze konden niet anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heeft er wss wel mee te maken ja., maar vorig jaar waren er rond deze tijd al wat zelf bevestigingen geloof ik (Crystal Fighters, Trentemoller meen ik me te herrineren).
Internetloos zijn heeft wel wat. En wat rubbereend zegt.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Why not? Lijkt me wel fijn werken
ik zou je PC nemenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:35 schreef FrankRicard het volgende:
Heeft er iemand een idee waar ik beter kan zijn op 4 februari om 11u. Bij het vvv-kantoor of thuis achter mijn pc?
volgens mij zou het heel knap zijn om bij een VVV kantoor een kaartje te kopenquote:Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (www.lowlands.nl, www.livenation.nl, www.ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm))
http://www.ticketmaster.n(...)l_3&language=nl&l=NLquote:Op maandag 9 januari 2012 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou je PC nemen
[..]
volgens mij zou het heel knap zijn om bij een VVV kantoor een kaartje te kopen
ja maar dat staat toch niet in het lijstje van de Lowlandssitequote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)l_3&language=nl&l=NL
In het lijstje van de site staat ticketservice, ticketservice verkoopt onder andere via de site, maar ook via winkels. Het lijkt mij dat je daar dan ook je lowlandskaartje kan kopen, maar dat kan ik natuurlijk ook verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat staat toch niet in het lijstje van de Lowlandssite
en dan vergeet je nog godspeed you! black emperorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:07 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)nformatie_Coachella/
Hier mogen ze wel paar namen van doorsturen naar Biddinghuizen:
the Black Keys, Swedish House Mafia, Pulp, Explosions in the Sky, M83, Madness, The Rapture, Radiohead, Bon Iver, Noel Gallagher’s High Flying Birds, Miike Snow, Feist, Subfocus, Flying Lotus, Kasabian, Kaiser Chiefs, The Vaccines, Dr. Dre and Snoop Dogg, At The Drive-In, Justice, Florence & The Machine, Beirut, The Hives, Nero, Modeselektor, Dr. P, Noisa.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog godspeed you! black emperor
Foei!quote:
Placebo viel tegen op LL 2010.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Ook een fijne gerucht:http://www.festivalinfo.n(...)s_terug_naar_Europa/
Was er helaas niet bij toen, maar ben wel fan van Placebo. Toch mooie naam op een affiche. Maar ieder zijn mening. Van mij mogen ze komen!quote:
viel tegen? Ik stond na 3 nummers al met tranen in me ogen van geluk ...quote:
Ik heb ze de keer daarvoor gezien op Lowlands volgens mij, dat viel mij bijzonder tegen.quote:
Het was in elk geval een zeer goed optreden, één van de betere van die editiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
viel tegen? Ik stond na 3 nummers al met tranen in me ogen van geluk ...
vliegen van Belgie naar Flevoland?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Da hopman het volgende:
Ik was via de luisterpaal al erg enthousiast over school is cool, maar na hun optreden bij DWDD vind ik ze wel helemaal festivalwaardig dus laat maar invliegen
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.12237682.html
Doe maar, leuke band.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Da hopman het volgende:
Ik was via de luisterpaal al erg enthousiast over school is cool, maar na hun optreden bij DWDD vind ik ze wel helemaal festivalwaardig dus laat maar invliegen
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/playerpage.group.12237682.html
Zou echt geniaal zijn voor een 24-uurstent verrassingsoptreden.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:31 schreef TWP het volgende:
Nu Zanger Rinus op Eurosonic staat is de stap naar Lowlands ook goed te maken.
Dat zou wel heeeel gaaf zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)/radiohead-1995.html
voorteken ?![]()
Tja van mij mogen ze komen hoor, maar een apart concert voor enkel fans is misschien wel fijner. Let maar eens op de reacties die komen gaan...quote:Op zondag 15 januari 2012 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)/radiohead-1995.html
voorteken ?![]()
4 februari... hoop echt dat ik er 1 te pakken krijg, heb vanaf november al de Lowlands Kriebelsquote:Op zondag 15 januari 2012 15:33 schreef MaJo het volgende:
Wanneer gaan de kaarten eigenlijk in de verkoop?
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
4 februari... hoop echt dat ik er 1 te pakken krijg, heb vanaf november al de Lowlands Kriebels
Hoeveel wil je er hebbenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:42 schreef AppleBite het volgende:
Kijk ik nou op de verkeerde plekken of zijn er vrij weinig geruchten over lowlands?
Of is dat niet echt gebruikelijk bij Lowlands haha, dit gaat hopelijk het eerste jaartje worden
Zo veel mogelijkquote:
Festival Info en Rockblog.nl in de gaten houden. En sommige verwacht je zelf na aanleiding van eventuele albums die gaan uitkomen of al is uitgekomen met een succes. Ook is 3Fm wel iets om in de gaten te houden.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:49 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk![]()
Maar ben best benieuwd waar je die dan vandaan goochelt haha, kan niet echt wat vinden met het googlen
Tuurlijk mag dat, maar ik zie die combinatie even niet? Knifeparty is een van de Editors leden?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:17 schreef TheFastOne het volgende:
Als Knifeparty komt mogen de Editors ook wel komen
Staat veel moois tussenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Festival Info en Rockblog.nl in de gaten houden. En sommige verwacht je zelf na aanleiding van eventuele albums die gaan uitkomen of al is uitgekomen met een succes. Ook is 3Fm wel iets om in de gaten te houden.
Ik verdenk dan dit soort dingen:
Bloc Party (komt weer bij elkaar 2012 met Kele erbij, komt nieuwe album aan dus mooie promotie)
Placebo tourt in Europa in Augustus en zijn al bekend gemaakt op een Duits festival.
Noel Gallaghers High Flying Birds: Na Beady Eye vorig jaar zullen ze ook wel zijn broer een kans geven? Goed album ook!
Spinvis: Hoor je veel op 3FM, en denk ook wel dat het geschikt is voor Lowlands.
M83: Leuke dance naam voor de Bravo.
Justice: tourt deze zomer ook in europe (o.a. Hurricane, Werchter etc.)
Franz Ferdinand (Gaat ook weer touren deze zomer)
Florence & The Machine (tourt o.a. op Roskilde en Werchter)
The Black Keys: Hoop ik zelf gewoon op na 2 goede albums
Birdy: Gehypt door 3FM.. zie ik wel in de India staan in de vroege middag
Bon Iver: Leuk album uitgebracht 2011 en tourt ook in Europa (o.a. Roskilde)
Wilco (ook erg goed album uitgebracht dit jaar, en denk ik ook een leuke naam voor Lowlands)
Knifeparty: Dubstep DJ die ook 3FM airtime krijgt.
The Stone Roses: staan op meerdere fesivals in Europa, en op Pinkpop komen ze zeker niet.
Nightwish: Beetje het zelfde als Within Temptation in mijn ogen, heeft ook album uitgebracht dit jaar
Go Back To The Zoo: Nederlandse Band, komt met nieuwe album 2012.
Moss: Same story als Go Back To The Zoo
Radiohead: Tourt deze zomer ook in Europa, maar is en blijft een te vage band om misschien al als gerucht te noemen.
De Kraaien: iemand op festival info vertelde dat Giel deze op 3FM al had bevestigd, heb het zelf niet gehoord.
Tuurlijk zijn al deze geruchten uit de lucht gegrepen, en misschien komt niet 1 van deze bands richting Biddinghuizen. Maar tsja het blijven geruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |