Preciesquote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
als alle prijszeikerds nu gewoon geen kaartje kopenheb ik tenminste meer kans op wel n kaartje
Waarom zou ik niet mogen klagen over de alweer verhoogde ticketprijs, vind 20 euro er boven op belachelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
als alle prijszeikerds nu gewoon geen kaartje kopenheb ik tenminste meer kans op wel n kaartje
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:12 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet mogen klagen over de alweer verhoogde ticketprijs, vind 20 euro er boven op belachelijk.
Als je aangeeft dat je vorig jaar geld over had dan mag dit toch zeker worden meegenomen in de ticketprijs.
Als ik kijk naar wat Melt kost vind ik LL gewoon vrij prijzig.
Dan nog, doe maar eens een handreiking naar je publiek!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.
misschien wordt de line-up wel heul goedquote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Dan nog, doe maar eens een handreiking naar je publiek!
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Snap gewoon dat het een bedrijf is, die Winst willen maken. De Albert Heijn gaat ook niet zijn producten goedkoper maken omdat ze veel klanten hebben.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:16 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel het is per slot van rekening wel gewoon Mojo he! Was het bijna vergeten mea culpa.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap gewoon dat het een bedrijf is, die Winst willen maken. De Albert Heijn gaat ook niet zijn producten goedkoper maken omdat ze veel klanten hebben.
Het is geen goeden doelen actie!
En dat geld wat ze over hebben van vorig jaar, zullen ze misschien 1 grotere naampje voor bij kunnen boeken, maar meer ook niet. Dat kan niet op tegen die 19% BTW die ze nu af moeten staan.
en dat klopt precies, dus heel netjes van de organisatie! Dit zullen ze financieren uit het geld wat vorig jaar over was. Dus gewoon allemaal heel netjes. Kan een keertje niet zeikenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
De prijs is gelijk gebleven? De belasting echter niet.
Ga je heen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:32 schreef portie het volgende:
[..]
Eurosonic rekent iets meer dan 5 euro. Volgens mij gaan alle festivals richting maximale servicekosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |