abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 14:16:32 #126
283085 TWP
kassalade
pi_105451743
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:

Iemand die het nummer helemaal op het begin kent? Wat in de Intro zit dus
Skrillex. Ik weet even niet welk nummer.
:)
  zondag 11 december 2011 @ 15:04:43 #127
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  zondag 11 december 2011 @ 21:13:33 #128
283085 TWP
kassalade
pi_105469768
Dat wat Pierenjan zegt dus. Fijn deuntje.
  maandag 12 december 2011 @ 08:59:02 #129
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_105483542
Trouwens, wel prettig dat dat rare plan van verkoop via geselecteerde poppodia niet doorgaat. Dat was echt een zooitje geworden.
De mensen zijn gek geworden
pi_105484469
't was bij de vorige Lowlands vvl toch ook al een zooitje... Kutsite. Prutsers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2011 @ 13:31:13 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105490563
En we kunnen ook al nooit meer terug naar verkoop via de grote postkantoren ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 december 2011 @ 14:35:39 #132
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_105492810
Dat was altijd grappig! Toen kostte een kaartje nog bijvoorbeeld 120,- en dan zei de baliemedewerker ieder jaar weer iets als "zo dat moet wel een flinke band zijn."

Mis ik als nostalgist wel een beetje.
De mensen zijn gek geworden
  maandag 12 december 2011 @ 14:40:23 #133
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_105492975
Opa weet het nog goed, mijn eerste LL-kaartje kopen. VVV-kantoor.
De baliemedewerkster wist mede te delen: "De Ramones (spreek op zijn Hollands uit) komen niet."

Toch maar gekocht.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 12 december 2011 @ 14:51:19 #134
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105493376
Ben benieuwd of ze dit jaar echt anders gaan programmeren. Als in: minder puberale kut-dj's als Skrillex en meer 'bandjes', zodat al die mensen die alleen maar komen om 's nachts te feesten wegblijven.
  maandag 12 december 2011 @ 14:55:27 #135
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_105493512
Nee dat gaan ze niet. En dat hoeft ook niet.
En sowieso, tegen de tijd dat die verhouding bekend is, is het al 7 maanden uitverkocht.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_105493590
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef ralfseltje het volgende:
Ben benieuwd of ze dit jaar echt anders gaan programmeren. Als in: minder puberale kut-dj's als Skrillex en meer 'bandjes', zodat al die mensen die alleen maar komen om 's nachts te feesten wegblijven.
:') dat is n beetje het hele idee van lowlands he? bandjes tot een uur of 23 en daarna dj's en dat maakt lowlands juist zo leuk imho
  maandag 12 december 2011 @ 15:02:28 #137
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105493742
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

:') dat is n beetje het hele idee van lowlands he? bandjes tot een uur of 23 en daarna dj's en dat maakt lowlands juist zo leuk imho
Jep, maar de directeur gaf vorig jaar ook al aan dat hij vond dat een te groot gedeelte van het publiek puur voor de dj's 's avonds kwam. Wat ten koste gaat van de sfeer overdag. Daar wilde hij wat aan veranderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 december 2011 @ 15:58:28 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105495818
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Jep, maar de directeur gaf vorig jaar ook al aan dat hij vond dat een te groot gedeelte van het publiek puur voor de dj's 's avonds kwam. Wat ten koste gaat van de sfeer overdag. Daar wilde hij wat aan veranderen.
Nou dat heb ik nergens zo begrepen. Het Lowlandspubliek alsin de doelgroep is ook verandert ten opzichte van pak hem beet 10 jaar geleden.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105496313
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:02 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

bron?
  maandag 12 december 2011 @ 19:15:51 #140
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105503846
Een directe bron kan ik met google zo een twee drie niet vinden, wel dat hij ervoor wil zorgen dat de muziekliefhebbers in ieder geval in staat zijn om een kaartje te kopen, desnoods via poppodia en dergelijke. Wat tot op bepaalde schaal een prima idee is volgens mij. Maar meen wel iets van die strekking gelezen te hebben.

Lijkt me niet dat hij met die muziekliefhebbers de Skrillex-fans bedoelt. Maar ik laat dan ook geen mogelijkheid onbenut om mensen af te zeiken die Skrillex leuk vinden. Of White Lies. Skrillex :') White Lies :')
pi_105507865
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bron?
Festivalinfo ; 23/08/2011
Volgens Van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands, is het heel goed mogelijk dat de (gedeeltelijke) verkoop van Lowlands kaarten voortaan via popzalen als Tivoli en Paradiso zal verlopen. Dat zegt Van Eerdenburg tegenover 3voor12.

Reden voor deze omwenteling is dat Lowlands de samenstelling van het publiek wil veranderen. "Ik wil kijken of we de kaartverkoop zo in kunnen richten dat we zeker weten dat we toegewijde muziekliefhebbers bereiken, bijvoorbeeld via clubs als Paradiso, de Melkweg en Tivoli en via de avondprogramma’s op 3FM," zo laat Van Eerdenburg weten.
  maandag 12 december 2011 @ 20:34:17 #142
283085 TWP
kassalade
pi_105507940
Mensen afzeiken om dat je hun muzieksmaak niet kan waarderen. :') Diegenen dienen ook niet serieus genomen te worden. Laat mensen lekker genieten van dat wat ze vrolijk maakt. Laat ze Frans Bauer luisteren, laat ze van Justin Bieber genieten, en laat ze houden van Skrillex. Sneu om smaak te gaan veroordelen. :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 03:22:35 #143
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105523712
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef TWP het volgende:
Mensen afzeiken om dat je hun muzieksmaak niet kan waarderen. :') Diegenen dienen ook niet serieus genomen te worden. Laat mensen lekker genieten van dat wat ze vrolijk maakt. Laat ze Frans Bauer luisteren, laat ze van Justin Bieber genieten, en laat ze houden van Skrillex. Sneu om smaak te gaan veroordelen. :')
Heb je natuurlijk gelijk in, maar dat maakt van alles een 'over smaak valt niet te twisten'-discussie. Ik denk dat je, bijvoorbeeld, best mag zeggen dat de gemiddelde Elliott Smith-fan meer muzikaal besef heeft dan een gemiddelde Frans Bauer-fan. Wat muzikaal besef dan is valt te bediscussiėren, maar je mag mensen best afzeiken om hun muzieksmaak. Vind ik :) Qua platheid doet Skrillex/White Lies niet veel onder voor Frans Bauer. Nouja, bij wijze van spreken.

Wel tof dat je ook toegeeft dat je mensen niet serieus kan nemen die White Lies of Skrillex leuk vinden :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 03:26:27 #144
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105523728
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

Festivalinfo ; 23/08/2011
Volgens Van Eerdenburg, festivaldirecteur van Lowlands, is het heel goed mogelijk dat de (gedeeltelijke) verkoop van Lowlands kaarten voortaan via popzalen als Tivoli en Paradiso zal verlopen. Dat zegt Van Eerdenburg tegenover 3voor12.

Reden voor deze omwenteling is dat Lowlands de samenstelling van het publiek wil veranderen. "Ik wil kijken of we de kaartverkoop zo in kunnen richten dat we zeker weten dat we toegewijde muziekliefhebbers bereiken, bijvoorbeeld via clubs als Paradiso, de Melkweg en Tivoli en via de avondprogramma’s op 3FM," zo laat Van Eerdenburg weten.
Mijn interpretatie van die woorden was misschien wat vrij, maar denk wel dat hij dat bedoelde iig :)
pi_105523752
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 03:22 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Heb je natuurlijk gelijk in, maar dat maakt van alles een 'over smaak valt niet te twisten'-discussie. Ik denk dat je, bijvoorbeeld, best mag zeggen dat de gemiddelde Elliott Smith-fan meer muzikaal besef heeft dan een gemiddelde Frans Bauer-fan. Wat muzikaal besef dan is valt te bediscussiėren, maar je mag mensen best afzeiken om hun muzieksmaak. Vind ik :) Qua platheid doet Skrillex/White Lies niet veel onder voor Frans Bauer. Nouja, bij wijze van spreken.

Wel tof dat je ook toegeeft dat je mensen niet serieus kan nemen die White Lies of Skrillex leuk vinden :)
Maar Skrillex/dubstep is wel een ding van deze tijd en moet je dus imho ook hebben. Ik deel je mening verder wel, maar je moet als LL zijnde wel zo breed mogelijk programmeren en niet een nieuwe stroming totaal afschieten terwijl veel 16-jarigen daar heel graag naar toe gaan.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105523766
Overigens snap ik die opmerking van Van Eerdenburg niet zo. Je krijgt meer nachtpubliek omdat je een hele dikke nachtprogrammering hebt (Paul K, Speedy J, Chris Liebing, Skrillex, Aphex Twin, Amon Tobin, de rave in de India) plus het feit dat elektronische muziek de afgelopen jaren meer in swung is geraakt en dat zie je dus weer terug in de programmering. Paar jaar terug had je nog redelijk wat hiphop/metal, nu zie je het meer verschuiven naar techno/dubstep. Lijkt me gewoon een gevalletje van de zeitgeist, niet iets waar je je als festival perse heel druk over dient te maken.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_105533388
In 2007 was er al dubstep op LL, s'middags in de volgepakte X-ray. Dus ze waren er op tijd bij met programmeren. Wat mij een beetje tegenstaat in het betoog van Erik van Eerdenburg is het gegeven dat het zijn eigen festival is, en dat er s'nachts sinds een jaar of 3 vooral focus is voor dance/electronica. De "gitaardisco" in de Grolsch is nauwelijks serieus te nemen... 90sNow/ Zeroes Heroes is alternatief carnaval imo. Programmeer dan op z'n minst een toffe indie cq rocknacht. Dat mis ik een beetje. Maar eerlijkgezegd is er s'nachts genoeg leuks te beleven.
pi_105533440
En dat gezeik over over muzikaal besef ...... de lekkere wijven moeten gewoon ook welkom zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 december 2011 @ 13:58:14 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105533460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef WeezerButler het volgende:
In 2007 was er al dubstep op LL, s'middags in de volgepakte X-ray. Dus ze waren er op tijd bij met programmeren. Wat mij een beetje tegenstaat in het betoog van Erik van Eerdenburg is het gegeven dat het zijn eigen festival is, en dat er s'nachts sinds een jaar of 3 vooral focus is voor dance/electronica. De "gitaardisco" in de Grolsch is nauwelijks serieus te nemen... 90sNow/ Zeroes Heroes is alternatief carnaval imo. Programmeer dan op z'n minst een toffe indie cq rocknacht. Dat mis ik een beetje. Maar eerlijkgezegd is er s'nachts genoeg leuks te beleven.
Ze hebben het verdomme zelf allemaal afgeschaft, vroeger was er gitaardisco in de Alpha, dat is allemaal weg. Dus de hand in eigen boezem mag wel.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:42:17 #150
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105535435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 03:33 schreef febster het volgende:

[..]

Maar Skrillex/dubstep is wel een ding van deze tijd en moet je dus imho ook hebben. Ik deel je mening verder wel, maar je moet als LL zijnde wel zo breed mogelijk programmeren en niet een nieuwe stroming totaal afschieten terwijl veel 16-jarigen daar heel graag naar toe gaan.
Ja dat is ook wel weer zo, maar heb wel het idee dat het de overhand begint te krijgen. Waarmee ik bedoel dat het meeste publiek komt voor die paar dubstep namen, en de bandjes een stuk minder aandacht krijgen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ze hebben het verdomme zelf allemaal afgeschaft, vroeger was er gitaardisco in de Alpha, dat is allemaal weg. Dus de hand in eigen boezem mag wel.
Dat vind ik dus ook. Programmeer dan ook gewoon anders. Er blijft ook weinig lol over van de gitaardisco, als iedereen op die uren bij de dubstep gaat dansen. Prima verder, maar het gaat al snel ten koste van het 'alternatieve' nachtprogramma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')