SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
ems heeft al een eigen vriendenteam, hij wil juist TEGEN ons spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef jespertje het volgende:
ems. als je ook geinteresseerd bent, zet je picks etc maar neer, wat je graag speelt etc, kunnen we kijken of we een keer wat kunnen organiseren
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ems heeft al een eigen vriendenteam, hij wil juist TEGEN ons spelen
Anders ga ik eerst 1v5, dan hebben jullie wellicht nog een kansjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:28 schreef nyny83 het volgende:
Je bedoelt: als jij je team onvoldoende kan carryen om team FOK! te verslaan?
You wishquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Anders ga ik eerst 1v5, dan hebben jullie wellicht nog een kansje
Ben je nu serieus? Een AOE slow en teringveel damage is niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:24 schreef Maisnon het volgende:
Nunu late game = this makes me a sad panda
Zelfs als ik AP nuke ga, lategame is je ult gewoon nog niet sterk genoeg. Alleen tegen wat squishies
Pff, team fok neemt epicknife, die carryd nog met sona!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet als ik eerst die lasthit guide goed doorleesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Pff, team fok neemt epicknife, die carryd nog met sona!
Nunu was 1 van de OP chars evaaa. Ik begon met nunu. En nu. This makes me a sad nunuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef ems. het volgende:
Nunu ult heeft dacht ik een 1:1 AP scaling met zijn ult. Als je de luxe hebt om "AP nuke" te gaan met nunu en je krijgt een volle ult eruit, zijn het echt niet alleen de squishies die in tranen zijn.
Maar nunu is sowieso niet meer echt wat het geweest is.
Nunu is nog steeds een hele goede champion, de manier waarop je Nunu moet spelen is wel inderdaad ietsje verandert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nunu was 1 van de OP chars evaaa. Ik begon met nunu. En nu. This makes me a sad nunu
Geblinddoekt en zonder handen, anders maakt dat team Fok! geen schijn van kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Wij van het fok!team zullen ons nooit overgeven gespuis! NOOIT!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geblinddoekt en zonder handen, anders maakt dat team Fok! geen schijn van kans.
Ik stel voor dat we die guide in de OP opnemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:00 schreef ems. het volgende:
Niet als ik eerst die lasthit guide goed doorlees
Ja ik ben serieus, elke vorm van CC is al genoeg om het feest af te blazen. Het enige wat werkt is wachten tot de vijand alle cc heeft gebruikt, ze wat lager zijn, bij elkaar blijven staan en je met rust laten. Wat natuurlijk aan de lopende band gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Een AOE slow en teringveel damage is niet genoeg voor je?Als je team je tijdens het channelen beschermt en eventueel nog wat mensjes in de radius stunned/snared, heb je volgens mij een briljante nuke
Ik ga gewoon zo hard trollen, dat het enemy team een group-ragequit doet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klinkt mij toch anders als een gevalletje "Surrender at 20 plz" in de oren
Ik moet zeggen dat er weken voorbij ga zonder dat ik Nunu speel of überhaupt tegen hem speel, dus ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus, elke vorm van CC is al genoeg om het feest af te blazen. Het enige wat werkt is wachten tot de vijand alle cc heeft gebruikt, ze wat lager zijn, bij elkaar blijven staan en je met rust laten. Wat natuurlijk aan de lopende band gebeurt
Als je hem helemaal gechanneld krijgt is het leuk maar ik kreeg er echt niet genoeg damage uit, een beetje mr leek al genoeg te zijn
En die suggesties ook:quote:Current iteration of Sivir remake has a new passive.
Let the speculation commence!
Ik bedoel gewoon dat er zoveel autoattack AD champs zijn. Caithlin, MF, Tristana etc. Terwijl aan de AP dmg kant vaak veel meer van abilitys en combos gebruik gemaakt wordt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind ik juist niet. Maar dat zal wel per speler anders liggen.
Dat is dus precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat wel inderdaad. Het is voor mij alleen dat die autoattack mij niet verveeld, maar het is inderdaad een stuk saaier.
Dat valt heel erg mee zodra je er wat beter mee uit de voeten kan. Sowieso is hij 'beter' dan MF.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef znarch het volgende:
Ezreal is een leuke uitzondering maar die carried minder hard dan een MF/Cait/Trist heb ik het idee.
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Precizionist het volgende:
Het geval met AD characters is dat je bij 7 van de 10 champions dichtbij moet zijn om je damage output goed te laten doorkomen, dat is lastig als je tegen een AP character speelt die je gewoon kan damagen in de tijd dat je naar ze toe en van ze af loopt.
Het is zéker niet zo dat AD daarom in het nadeel is, maar mensen zijn sneller geneigd de "veiligere" speelstijl van AP te kiezen boven de "sterkere" speelstijl van AD. Want geloof me als ik zeg dat je niet minions gaat farmen met je squishy AP character als er een sterke AD Champion bij staat die weet hoe je mercury's moet kopen.
Niet dat dat weer buitengewoon moeilijk is, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee zodra je er wat beter mee uit de voeten kan. Sowieso is hij 'beter' dan MF.
Komt nog bij dat AP veel goedkoper is, terwijl skills vaak even hard scalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoor
Die laatste bewering wil ik wel uittesten btw, denk echt dat je nu de dmg output van brand/cassio/lb enzo even onderschat.
Ik zie niet hoe je haar niet "slecht" kan noemen als er 4 zijn die precies dezelfde rol invullen en dat beter doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef jespertje het volgende:
Ik moet zeggen, MF is geen slechte ranged ad hoor. Heeft geen escape, maar wel een aoe slow, een goeie ulti mits goed gebruikt, een speed buff + health regen reduction en haar Q doet veel damage
Ow sorry dat over die assassins had ik even niet meegekregen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoor
Die laatste bewering wil ik wel uittesten btw, denk echt dat je nu de dmg output van brand/cassio/lb enzo even onderschat.
Zoals ik al eerder zei. Ze heeft een AOE slow, een goeie ulti als je die goed gebruikt en een speed buff/ health regen reduction op haar W. Tis net zoals met ashe etc, als je de champ goed gebruikt kun je bepalend zijn voor de gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je haar niet "slecht" kan noemen als er 4 zijn die precies dezelfde rol invullen en dat beter doen.
Ik vind het een beetje lijken op Alistar als full tank. Het kan, het werkt, maar er zijn andere die die taak eigenlijk beter vervullen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef jespertje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ze heeft een AOE slow, een goeie ulti als je die goed gebruikt en een speed buff/ health regen reduction op haar W. Tis net zoals met ashe etc, als je de champ goed gebruikt kun je bepalend zijn voor de game
Dat vind ik zelf het leukste dat je kunt hebben; met een flinke kill-achterstand toch nog winnen. Een poosje geleden met 38/70 nog gewonnen, dan voel ik me even het alphamannetje.quote:
Tja, het ligt meestal gewoon aan wie hem speelt. Heb net een potje met mf gedaan tegen een ashe en ik domineerde die lane gewoon, ook al had ik een taric bij me die taric voor het eerst speelt die geeneens weet dat je niet moet lasthitten als support etc. Ik speel ook wel met champs als caitlyn en ashe en die zijn ook goed, maar ik vind mf, mits je haar goed gebruikt, ook goed. Maar ja, das gewoon een verschil in meningquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lijken op Alistar als full tank. Het kan, het werkt, maar er zijn andere die die taak eigenlijk beter vervullen.
Ik gok op team 1, gewoon vanwege de balancequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef jespertje het volgende:
Line up voor ranked:
Caitlyn/Brand/Blitz(support)/Nunu/Heimer vs Singed(support), Ashe, Trundle, Anivia, Garen. Kijken wat t wordt
Zegt niks, maar maakt niet uit, die deaths zeggen wél genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef jespertje het volgende:
Team 2 wint, kan niet carryen als we een heimer hebben die 0-10 komt te staan na 30 min. Alleen brand van ons team was goed, onze blitz ging support met manamune. Onze heimer faalt, onze nunu stond 1-7. Ik kwam nog uit op 10-6 en onze brand op 8-5. Onze totale kills: 24... Oftewel, 2 mensen zorgen voor 18 kills, 3 voor 6... zegt al genoeg...
Heb je eigenlijk gelijk in, brand en ik kunnen ook carryen ja. Maar ja, nunu 1-7, heimer 2-10, blitz 3-8. Dus dat was weer een faal game. @cornelis, blitz kan best support gaan, mits hij maar CV neemt en support items. Onze ging voor manamune, nam geen gold per 10 items en wards plaatste hij 1 x per 8 min. Als hij gewoon eerst voor 2 of 3 gold per 10 items ging, wards kocht en een oracle dan was het prima. Early game kun je dan met caits traps een trap/pull combo doen voor damage. Na lvl 6 wordt het nog beter, je trapped, blitz pulled en knock up en ult en cait doet de rest van de damage. Het kan goed werken, mits je blits goed speelt. Deze blitz faalde gewoon hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niks, maar maakt niet uit, die deaths zeggen wél genoeg.
En op zich vind ik verliezen niet altijd super erg, t ligt meer aan de manier waarop. Als t echt een mooie game is, die lang duurt en waarbij de game elke kant op kan en je verliest dan, dan is het geen probleem, maar niet als iedereen steeds overextend en domme acties doet of rare builds maakt. Maar daarom proberen we ook een groepje te maken om 5 vs 5 of duo queue te doen. Gewoon met zijn 5en op TS bijvoorbeeld en dan een ranked doen. Zijn al een aantal mensen die daar wel zin hebben, zoals:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ikzagwatjedaardeed.
Ik snap wat je bedoelt![]()
Haha, als ik het topic zo goed heb gevolgd, zijn bot-spelers hard nodig !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef ems. het volgende:
Als jullie er eentje missen kan ik wel solo top/mid/ad ranged bot, roepen als het toevallig zover is
Singed support heeft neit zo heel veel nut meer. Als hij op tanky items gaat en noem het maar op dan is alleen zijn fling handig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef jespertje het volgende:
Line up voor ranked:
Caitlyn/Brand/Blitz(support)/Nunu/Heimer vs Singed(support), Ashe, Trundle, Anivia, Garen. Kijken wat t wordt
En wederom nee. Singed AP is opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Singed is alleen al handig als hij in een fight loopt, zn slow + fling zijn mooi meegenomen daarin.
Fling damage vergeet je vriend. + een poison trail die je eeuwig volhoudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja, met zn poisondmg. Enige wat je hoeft te doen is in your face rond te lopen en niet dood te gaan door over te extenden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja, met zn poisondmg. Enige wat je hoeft te doen is in your face rond te lopen en niet dood te gaan door over te extenden.
quote:Singed is a AP bruiser that can wreck team comps.
One of the fastest farmers in the game.
Has a aoe slow CC that can ruin positioning.
Has a dis positioning CC that benefits his team.
Has a trollolol ult that allows him to run into anything he wants to run into.
Has a huge presence midgame
Always does damage and tanks end game as long as he gets farm no matter what.
Good initiation and bait initations.
It's hard to chase him./
nouja ik vind het zelf niet zo erg omdat je dan lanes die falen kan bijstaan. Als er 1 lane faalt is dat wel aardig te doen. Zo heb ik gister in een 5v5 premade continue onze garen zitten babysitten die Vladimir niet aankon solo top. No problem, uiteindelijk na de laning stond vlad 0/4/1, Garen had 3 kills en ik 1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
klote is dat :s blij dat ik niet jungle
Ja die guide van ....... was goed héquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
A.d.h.v. jullie reacties ben ik op een wat andere manier gaan farmen. En nu gaat het last hitten echt een stuk beter. Dus thx
En ik heb een hekel aan mensen die insta-locken en dan gaan zeiken dat anderen bepaalde champs niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irelia, Tryn , Nida , Gragas en Ryze counteren Cho enigzins top. Maar outfarmen is lastig. Cho heeft zoveel tankyness en regen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Schitzo het volgende:
Ik blijf Cho 1 van de beste solotop champs vinden die er is.. Alleen tegen Irelia heb ik het midgame lastig.
Elke support heeft zijn voordelen, Sona kan wat sneller heal spammen(wel lagere health per heal) en heeft nog een aoe stun, een redelijke poke en een speed buff.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:
Ik ga btw maar es 2 support champs nemen om te zorgen dat ik elke rol kan spelen. Vind het totaal niet tof maarja. Eehm, Sona en Taric bv, goede keuzes? (liefst ook zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
Sona en Taric it shall be! Thx.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:
Als je alleen af en toe support speelt kan ik je Janna alvast afraden. De meeste AD carries vinden het prettig om met een healer te spelen, dus Sona en Taric zijn prima keuzes.
Gems? Gems are truly outrageous. They are truly, truly, truly outrageous.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:
Ik ga btw maar es 2 support champs nemen om te zorgen dat ik elke rol kan spelen. Vind het totaal niet tof maarja. Eehm, Sona en Taric bv, goede keuzes? (liefst ook zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
whehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Kijana het volgende:
[..]
Gems? Gems are truly outrageous. They are truly, truly, truly outrageous.
Nieuwe runepage?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Lamabal het volgende:
9.1k ip what to buy.
Ik wacht maar op de nieuwe champ
Ja, en dan nog de runes om die page te vullen, gaat echt te fur gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:50 schreef ems. het volgende:
Die runepages had ik destijds maar even in één keer gekocht. Ik kreeg het echt niet over mijn hart om 6300 uit te geven aan één runepage
Ik voor Lee Sin, Brand of Nocturne, moeilijk, moeilijk. Gaat uiteindelijk Lee Sin worden denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:48 schreef Salamando het volgende:
Ben nu aan het sparen voor Vayne, Talon, Renekton of Riven, terwijl ik onderweg ben naar de 6k IP kan ik beslissen wat het gaat worden.
Doe uiteindelijk alle 3 maarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik voor Lee Sin, Brand of Nocturne, moeilijk, moeilijk. Gaat uiteindelijk Lee Sin worden denk ik.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Doe uiteindelijk alle 3 maarZijn alle 3 wel tof eigenlijk. Als je mid wilt Brand, als je jungle wilt Nocture, en als je top/jungle wil Lee.
Denk het niet nee, is de goedkoopste manier om veel champs te kopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:52 schreef znarch het volgende:
[..]
ps: ik zit erover te denken de Champions Bundle te kopen. Er zitten eigenlijk maar 2 champs in die bundle die ik al heb. Daar kun je je toch geen buil aan vallen dan?
En betere heals, cooldown reduction, health en magic resist. Echt geen slecht item hoor, zwaar underrated imo zelfs. Ik haal hem vaak ook op Irelia, Warwick of Yorick.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:44 schreef Lamabal het volgende:
Omdat we aan het trollen waren. WE hadden alles al kapot behalve nexus. En ik moest nog ff snel wat kopen
True maar als ik ff snel kijk: Jax, Blitz, GP, Taric, Soraka, Kassadin, TF, Corki, Karthus, Ashe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar vergeet niet dat je de helft niet gaat spelen omdat ze slecht zijn of je speelstijl niet zijn
Het is ook niet alleen daarvoor. Vergeet je nu de CDR, MR en Health niet? Vooral CDR is erg handig op GP om je skills, die allemaal nuttig zijn in teamfights, meer te spammen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja , op champs met een beetje normale healsteal / ability. Die W van GP is leuk , maar om daar nou een spiritvisage voor te halen. Haal dan een mallet ofzo voor perma meer... tis ook niet alsof je team je extra kan healen
Geen zin om ze allemaal er neer te zetten, maar er staat al een redelijke lijst en het gaat er meer om om te weten welke role je kan spelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zet bij miij ook maar gewoon AP mid en solo top champs, ik heb ze vrijwel allemaal en kan ze ook allemaal wel spelen
Die Nederlanders waar we gisteren tegen speelde gingen ook nog helemaal los tegen elkaar in de chat, was stiekem best sneu om te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb hem ook maar ge /ignored en dat was gelijk een stuk fijner, kan me anders niet concentreren en dan gaat het alleen maar slechter.
Maar dat beetje communicatie wat je met chat nog hebt wilde ik niet kwijt
Vanavond gamepje doen? Ik kan wel pas laat, rond 22.30-23.00 uur waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef jespertje het volgende:
Nog weer even onder de aandacht brengen: we proberen om op fok een aantal mensen bij elkaar te krijgen om een groep te maken voor 5 vs 5 ranked. Zijn al een aantal geinteresseerden, waaronder:
FOK nickname: jespertje.
Ingame nickname: jespertje.
Roles: Ap mid, ranged ad bot, support bot.
Champions: Gragas, Brand, Annie, Malzahar, Morgana, Caitlyn, Ashe, Miss Fortune, Sona, Soraka, Taric, Gangplank.
FOK nickname: Precizionist.
Ingame nickname: UnseenTroll.
Roles: Ap Mid, Jungle Ap/Ad, Solo ap/ranged top.
Champions: -
FOK nickname: Nyny83.
Ingame nickname: PublicPervert.
Roles: Jungle/Solo top.
Champions: Udyr, Gangplank, Lee sin, Irelia, Jax, Nasus.
FOK nickname: omNOMNOMNOMNOM.
Ingame nickname: ihasaKAROT.
Roles: Ap mid, solo top.
Champions: Cassiopeia, Brand, Xerath, Sion, Irelia, Gangplank, Jax, Nasus, Udyr, Lee Sin.
Als je geintereseerd bent, reageer dan even op dit bericht en zit er bij wat je kan etc(wel lvl 30 natuurlijk)
Ik ken het, helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Soms zit er iemand in je team die zo in en in gemeen is dat ik er nog steeds niet bij kan
Jahoor. Level je Q als eerste, dan je E en dan je wall (1 point-wonder). Ga niet voor tear of goddess als je karthus nog niet zo goed onder de knie hebt, maar rush een catalyst die je later naar rod of ages uitbouwt als je boots hebt. Zeg tegen je team van tevoren dat ze in chat R moeten roepen als ze je ult willen voor een kill en hou de map goed in de gaten. Na je Rod of Ages ben je tanky genoeg en ga je gewoon vol voor AP items zoals Deathcap, Void Staff, Zhonya's en Archangels Staffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor Karthus?
Bovengemiddeld intelligent, dat soort mensen zoeken elkaar opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hebben een groepje van 6 / 7 man waar wealtijd met queuen, helft van fok, helft geen id hoe die bij mekaar komenmaar latijd leuk
Eeehm, mijn friendslist is gebugged denk, heb heel de avond niemand gezien. Vanmiddag was friends list weer leeg en na lol reboot opeens weer wel. Apart. Enneh, liefdadigheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja idd, en jij doet daarnaast ook mee. Stukje liefdadigheid
en weer was je dr niet gisteravond he ...
Ging dat IRL ook maar zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
nee is bugje, even je client restarten en poef, insta vrienden
Ik heb nog nooit wat gekocht. Dus jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben net begonnen met LoL.
Is dit een beetje te spelen zonder dat je allemaal shit hoeft te kopen uit die store?
Of loop je dan het risico vernietigd te worden door van die gasten die helemaal leeglopen omdat ze alles kopen?
Je koopt eigenlijk alleen skins, die geen flikker toevoegen, op een leuker uiterlijk na. Ik heb zelf al een euro of zestig erin gestopt, maar heb geen enkel voordeel op anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Is dit een beetje te spelen zonder dat je allemaal shit hoeft te kopen uit die store?
Of loop je dan het risico vernietigd te worden door van die gasten die helemaal leeglopen omdat ze alles kopen?
Je koopt champions met RP en IP (RP is de betaalde versie en IP krijg je gewoon wanneer je een rondje speelt (winnen krijgt meer dan verliesen ofc))quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Het heeft in-game geen meerwaarde, laat hem onder geen beding denken dat het meerwaarde oplevert als je geld investeert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder kun je nog wat dingen als runepages en boosters kopen met echt geld, maar dat is echt nog niet relevant als je pas net begint.
Het heeft niks te maken met geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog geen cent uitgegeven en het lukt nog steeds ^^quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Het heeft in-game geen meerwaarde, laat hem onder geen beding denken dat het meerwaarde oplevert als je geld investeert.
Woops das mn steam. Sosua dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
User NLSosua was not found, verify name and try again.
Sosua speelt League of Legends!quote:
Whehe net begonnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Sosua speelt League of Legends!
Lol xDquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het handigste voor nieuwe spelers is om boots of speed te stacken. Je bent dan iets zwakker, maar kunt wel ganks en hinderlagen véél makkelijker ontwijken.
Bouw altijd drie schoenen minimaal, dan de rest!
Heb ook al een paar keer tegen friends gespeeld at randomquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En what the fuck is dezen? Doe ik soloqueue, zie ik in het laadscherm de naam van een vriend bij de tegenstanders![]()
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een wat is dezen: Zoek ik mezelf op op lolstatistics, zie ik dat er op Nordic & East nog iemand met precies dezelfde naam rondloopt, terwijl ik die zelf verzonnen heb
De fuck?
als ik zo'n naam zie ga ik al uit van het ergste xDquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij dat
Meer met je Canadeze vriend spelen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:19 schreef Maisnon het volgende:
En weer een loss
Weet niet wat het is ineens, maar van de laatste 10 matches heb ik er 1 gewonnen. Terwijl ik normaal sowieso 5 uit de 10 wel win
EDIT: en weer eentje met zo'n fucking rukteam. ik ga wel 1v1 spelen voortaan![]()
Hoe presteert iemand het om met fiddelsticks 2/8/0 te gaan in 24 minuten en maar 21 cs te hebben. Dat is minder dan 1 minion per minuut what the fuck.
Ik ben best verdrietig nu loss loss losseerste keer zo
Presentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:37 schreef nyny83 het volgende:
Net 2 games gespeeld met Phanthrax, eigenlijk alleen vergeten te vragen wat je fok-naam eigenlijk is. Maak jezelf bekend!
Waren wel leuke games op zich, beide gewonnen. Wel jammer dat bij de tweede game die ezrael ragequitte, toen was de uitdaging wel gauw weg.
Bestaat die echt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij dat
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
Leg uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.quote:
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.
Snap wel dat ze een belein voeren, maar jeesj.
Heb ik ook. Bsplayer met autosubseeker voor t vriendinnetje he..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem dan Media Player Classic en de K-lite Codec Pack, niet VLC of Bsplayer![]()
Maar het maakt niet gigantisch veel uit ofzo, een paar games spelen en je percentage is weer goed.
Een game van 3 uur??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.
Klopt niet. Ik heb wel een game van een uur gespeeld, maar 2 uur zeker nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens het Fok!-channel zit Nyny83 er nu ook eentje van twee uur te spelen. What the fuck?
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik heb wel een game van een uur gespeeld, maar 2 uur zeker niet
Mwah, als Kassadin moet je regelmatig gewoon KSen (of nou ja, ik noem het liever gewoon champions last hitten) in midgame om te kunnen snowballen en echt sterk te worden. Maar wel flauw idd dat ie dan niet een beetje meer kan helpen i.p.v. alleen een riftwalk voor de last hit. En laag dat ie niet gewoon meehelpt bij 3v2s.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.
Vannacht nog een kutpot gehad, zeg. Binnen vier! minuten hadden we in de botlane (wij met Heimer en Ryze) hun turret kapot en stond ik 2/0/0.
Dus ik had iets van "Mooi, alle ruimte om even de andere lanes te komen ganken", blijken ze dat helemaal niet te willen. Die kassadin met 0/3/0 maar vrolijk beweren dat hij alles onder controle had. Na vier minuten dus nog maar, hé.
Dus de rest van de pot ging akelig. Teemo en het andere pietje zaten de toplane lekker te feeden, Kassadin ging alsmaar slechter en slechter. Dus Ryze en ik begonnen even ons best te doen en keerden het tij zowat. Begint die Kassadin bij alle gevechten aan de rand te blijven staan en in te riftwalken om de kills te jatten. Vervolgen riftwalkt hij vrolijk weg als hij en ik tegen twee tegenstanders komen te staan, waardoor ik dus hartstikke dood ga. En dan zijn Ryze en ik de "Noobs".
Op het einde staat die klootzak dan ook vrolijk 14/12/0 of iets dergelijks, terwijl wij 6/8/15 staan. Wat een eikels heb je toch hier. Kutcommunity soms ook
Toen ik net begon heb ik Ashe en Ryze gekocht, opzich erg fijn om een beetje mee te experimenten. Vooral als je Ryze's combo een beetje onder de knie krijgt is dat erg belonend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een beetje een leuke champion om mee te beginnen?
Zo'n instelling hebben AD Carries helaas wel vaker, en vervolgens gaat het hun puur om de lasthit in plaats van mee te doen aan een gevecht. Heb al een paar keer meegemaakt dat een Gangplank in de bosjes naast me stond te wachten, en vervolgens als ze vijand zich terugtrekt hij zijn ultimate erop gooit. Dat stoort me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat dus, een last hit mag hij absoluut krijgen en zal ik hem geven als hij maar mee wil helpen. Dat heeft Kassadin meer nodig dan Heimerdinger.
Alleen wel kut als die turrets kapot zijn en je moet wachten, het enigste wat je dan hebt is die 3 kleine raketjes. Voel me altijd zo hulpeloos als dat gebeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar ben ik inderdaad mee bezig. Beetje engineer class.
Die game heb ik na 20 minuten een surrender vote geinitieeerd. Ik stond 4/2/2 maar de rest was zo hopeloos aan het falen dat het echt geen zin meer had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.
Dat gebeurt wel vaker in games die gelijk opgaan? Als je team lategame door 1 foute move geraped wordt moet je zo een minuut w88 tot je weer spawned. Dat is meer dan zat om de game te verliezen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Salamando het volgende:
Net een potje waarin de tegenstander midlane + de nexus torens had gekilled en nog verloren had.
Nou ja, in plaats van dat ze onze nexus killden besloten ze te trollen en nog een lanetower te backdooren en te BM'en in chatquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker in games die gelijk opgaan? Als je team lategame door 1 foute move geraped wordt moet je zo een minuut w88 tot je weer spawned. Dat is meer dan zat om de game te verliezen.
Die raketjes zijn heel sterk, veeel schade en range en je hoeft niet te mikken. Ook kan je ze met die granaat nog stunnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zo'n instelling hebben AD Carries helaas wel vaker, en vervolgens gaat het hun puur om de lasthit in plaats van mee te doen aan een gevecht. Heb al een paar keer meegemaakt dat een Gangplank in de bosjes naast me stond te wachten, en vervolgens als ze vijand zich terugtrekt hij zijn ultimate erop gooit. Dat stoort me.
Probeer dan in godsnaam ook mee te vechten denk ik dan..
[..]
Alleen wel kut als die turrets kapot zijn en je moet wachten, het enigste wat je dan hebt is die 3 kleine raketjes. Voel me altijd zo hulpeloos als dat gebeurt.![]()
![]()
Dat is gewoon domquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nou ja, in plaats van dat ze onze nexus killden besloten ze te trollen en nog een lanetower te backdooren en te BM'en in chat.
Wat mij stoort is dat je al snel geforceerd bent om die turrets in bosjes te zetten, want niemand loopt natuurlijk tijdens pvp naar die turrets toe uit vrije wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die raketjes zijn heel sterk, veeel schade en range en je hoeft niet te mikken. Ook kan je ze met die granaat nog stunnen
Je zal je nog verbazen hoeveel mensen wel naar die turrets toelopen omdat ze het niet zo als bedreiging zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat mij stoort is dat je al snel geforceerd bent om die turrets in bosjes te zetten, want niemand loopt natuurlijk tijdens pvp naar die turrets toe uit vrije wil.
En je kan die turrets niet ergens op laten mikken (zoals je die controle wel hebt bij die beer van Annie), dus je moet maar hopen dat hij op champions focust in plaats van minions.
.. of ik doe iets fout.
Magic Resist, en gewoon vooral geen kills geven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Salamando het volgende:
Wat is nou een counter tegen zo'n APganker die een beetje gefeed wordt door je team? Ik heb het nu over Akali, Irelia, zulke champs.
Je kan wel doorfarmen maar op een gegeven moment facerapen ze je ook gewoon weg.
In de games die ik speel zitten in 75% van de gevallen Irelia, Akali of Kassadin deze week mid, als onze mid dan een beetje zuigt snowballt ie over ons heenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Irelia is nou niet bepaald een APganker ofzo
Irelia is geen AP hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de games die ik speel zitten in 75% van de gevallen Irelia, Akali of Kassadin deze week mid, als onze mid dan een beetje zuigt snowballt ie over ons heen.
Oh, dacht dat al d'r abilities op AP gebaseerd warenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Irelia is geen AP hebeetje een bruiser offtank. Het probleem tegen haar als je squishy bent, is dat armor niet zo veel helpt omdat ze met Hiten Style true damage erbovenop doet en zo gewoon door je hp heen hakt no matter what
Ja zou echt vervelend zijn als ze dan ook nog eens minder last van cc zelf heeftquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies! Gelukkig maar dat ze geen cc, lifesteal, gapcloser of ranged aanval heeft, anders was ze wel erg OP!
Oh wacht.
Nah, ze is gewoon teringsterk
Wat is er moeilijk aan een nieuwe champ leren op hogere levels? Gewoon ff 1 x kijken wat je skills zijn, kijken welke build je wilt en klaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Het is zo jammer dat het zo lastig is om een nieuwe champ te leren op hogere levels in solo queueueueueuehuehueheue
Ik ga gewoon weer Skarner oefenen
Er zijn er een paar die lastiger zijn maar verder is het een kwestie van een normal game doen en af en toe alt-tab naar solomid?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Het is zo jammer dat het zo lastig is om een nieuwe champ te leren op hogere levels in solo queueueueueuehuehueheue
Ik ga gewoon weer Skarner oefenen
Critplank is zeer OP, vooral als je team ook redelijk speelt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Critplank gespeeld, Parrley crit + autoattack crit = dode Caitlyn (van full health)
Wtf
Ah vandaar dat IEDEREEN nu critplank speelt en je bijna gegarandeerd een win hebt als je hem neemt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:08 schreef d1ce het volgende:
[..]
Critplank is zeer OP, vooral als je team ook redelijk speelt.
Oke ik kom welquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
PrimaLama komen
cloth + 5 , 2x Q , 4x autoattack en ignite en weg ben je
roflquote:cloth + 5 , 2x Q , 4x autoattack en ignite en weg ben je
laat ik het zo zeggen, een goede gp pakt een goede renekton earlygame. jij bent natuurlijk een eindbaas, dan telt het niet. happy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef ems. het volgende:
Ik ben benieuwd, zal dan de eerste keer zijnHet beste wat een gp tot noch toe tegen mij heeft gedaan is gewoon niet doodgaan.
[..]
rofl
dan moeten ze die hitbox toch maar eens asap fixen. Ik werd geraakt echt op het uiterste puntje van de range van die skill, stond nog links van die linkershell ook, en woppa dood.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De hitbox is iets groter als de animation. Is met de meeste skills trouwens zo
Ik doe gezellig met je mee, net een game waar Veigar op 3/15 eindigt en Irelia op 2/12quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Maisnon het volgende:
het gaat zo slecht nog steedszit al bijna aan 15 meer losses dan wins door de afgelopen dagen.
Ook dat ik premade met een vriend ga die ineens 0/11/1 heeft met Irelia wtf is er aan de hand
Tegen die bommen komt het dan vast op neerquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe spelen jullie trouwens tegen Zileon? En dan vooral mid. Ik vind hem echt heel erg lastig daar
Merc boots, TF, Hextech en Madredsquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er mensen hier die Poppy spelen en wat voor items nemen jullie dan meestal
Aggresief, als hij aggro wil terugspelen is hij heel snel door zn mana heen. Bring healthpots. Of counterpick met Choquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe spelen jullie trouwens tegen Zileon? En dan vooral mid. Ik vind hem echt heel erg lastig daar
Zo doe ik het tot nu toe ook (maar ik heb nooit een game gehad die lang genoeg was om gunblade te krijgen en madreds af te makenquote:
Ja, dat vooral. Die tijdbom op je hoofdquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tegen die bommen komt het dan vast op neer
Ik weet niet em.. hij zit wel snel zonder mana als ie blijft bommen. De range op die tijdbom is groot dus achterin blijven helpt niet heel veel.. Denk dat je dus een beetje aggresief moet zijn en genoeg sustain hebben zodat ie door zn mana heen is snel.
Of je moet echt genoeg range hebben om constant te poken, met Cait of wat dan ook
Weet ik. Ik ook de hele tijd. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat beide champs optimaal gespeeld worden, anders is de vergelijking nutteloos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook geen discussieren met jou heIk heb het niet over jou, of over mij, maar in het algemeen over GP en Renek.
Riven hoef je nu nog niet te kopen, die doet echt niet veel damage imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Salamando het volgende:
Dus, ik heb nu bijna genoeg om een 6.3k IP champ te kopen. Ik zit te twijfelen tussen Riven, Renekton, Vayne en Talon. Iemand die nog zegt 'die moet je echt niet doen want ...?
Volgens mij als je cassiopeia speelt tegen zil dat je zn hp er zo doorheen jaagtquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Die tijdbom op je hoofdDoet nog vrij veel damage ook.
Counterpicken is lastig, want ik speel tot nu toe alleen maar blind pick.
Maar begrijp dat aggresief een goed idee is. Dan probeer ik dat een volgende keer eensIk speelde tot nu toe juist extra voorzichtig tegen hem. Maar ja, dan is last hitten (waar ik sowieso zo goed in ben
) extra lastig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |