Ik gok op team 1, gewoon vanwege de balancequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef jespertje het volgende:
Line up voor ranked:
Caitlyn/Brand/Blitz(support)/Nunu/Heimer vs Singed(support), Ashe, Trundle, Anivia, Garen. Kijken wat t wordt
Zegt niks, maar maakt niet uit, die deaths zeggen wél genoeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef jespertje het volgende:
Team 2 wint, kan niet carryen als we een heimer hebben die 0-10 komt te staan na 30 min. Alleen brand van ons team was goed, onze blitz ging support met manamune. Onze heimer faalt, onze nunu stond 1-7. Ik kwam nog uit op 10-6 en onze brand op 8-5. Onze totale kills: 24... Oftewel, 2 mensen zorgen voor 18 kills, 3 voor 6... zegt al genoeg...
Heb je eigenlijk gelijk in, brand en ik kunnen ook carryen ja. Maar ja, nunu 1-7, heimer 2-10, blitz 3-8. Dus dat was weer een faal game. @cornelis, blitz kan best support gaan, mits hij maar CV neemt en support items. Onze ging voor manamune, nam geen gold per 10 items en wards plaatste hij 1 x per 8 min. Als hij gewoon eerst voor 2 of 3 gold per 10 items ging, wards kocht en een oracle dan was het prima. Early game kun je dan met caits traps een trap/pull combo doen voor damage. Na lvl 6 wordt het nog beter, je trapped, blitz pulled en knock up en ult en cait doet de rest van de damage. Het kan goed werken, mits je blits goed speelt. Deze blitz faalde gewoon hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Zegt niks, maar maakt niet uit, die deaths zeggen wél genoeg.
En op zich vind ik verliezen niet altijd super erg, t ligt meer aan de manier waarop. Als t echt een mooie game is, die lang duurt en waarbij de game elke kant op kan en je verliest dan, dan is het geen probleem, maar niet als iedereen steeds overextend en domme acties doet of rare builds maakt. Maar daarom proberen we ook een groepje te maken om 5 vs 5 of duo queue te doen. Gewoon met zijn 5en op TS bijvoorbeeld en dan een ranked doen. Zijn al een aantal mensen die daar wel zin hebben, zoals:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ikzagwatjedaardeed.
Ik snap wat je bedoelt![]()
Haha, als ik het topic zo goed heb gevolgd, zijn bot-spelers hard nodig !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:43 schreef ems. het volgende:
Als jullie er eentje missen kan ik wel solo top/mid/ad ranged bot, roepen als het toevallig zover is
Singed support heeft neit zo heel veel nut meer. Als hij op tanky items gaat en noem het maar op dan is alleen zijn fling handig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef jespertje het volgende:
Line up voor ranked:
Caitlyn/Brand/Blitz(support)/Nunu/Heimer vs Singed(support), Ashe, Trundle, Anivia, Garen. Kijken wat t wordt
En wederom nee. Singed AP is opquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Singed is alleen al handig als hij in een fight loopt, zn slow + fling zijn mooi meegenomen daarin.
Fling damage vergeet je vriend. + een poison trail die je eeuwig volhoudquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja, met zn poisondmg. Enige wat je hoeft te doen is in your face rond te lopen en niet dood te gaan door over te extenden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja, met zn poisondmg. Enige wat je hoeft te doen is in your face rond te lopen en niet dood te gaan door over te extenden.
quote:Singed is a AP bruiser that can wreck team comps.
One of the fastest farmers in the game.
Has a aoe slow CC that can ruin positioning.
Has a dis positioning CC that benefits his team.
Has a trollolol ult that allows him to run into anything he wants to run into.
Has a huge presence midgame
Always does damage and tanks end game as long as he gets farm no matter what.
Good initiation and bait initations.
It's hard to chase him./
nouja ik vind het zelf niet zo erg omdat je dan lanes die falen kan bijstaan. Als er 1 lane faalt is dat wel aardig te doen. Zo heb ik gister in een 5v5 premade continue onze garen zitten babysitten die Vladimir niet aankon solo top. No problem, uiteindelijk na de laning stond vlad 0/4/1, Garen had 3 kills en ik 1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
klote is dat :s blij dat ik niet jungle
Ja die guide van ....... was goed héquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
A.d.h.v. jullie reacties ben ik op een wat andere manier gaan farmen. En nu gaat het last hitten echt een stuk beter. Dus thx
En ik heb een hekel aan mensen die insta-locken en dan gaan zeiken dat anderen bepaalde champs niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irelia, Tryn , Nida , Gragas en Ryze counteren Cho enigzins top. Maar outfarmen is lastig. Cho heeft zoveel tankyness en regen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:03 schreef Schitzo het volgende:
Ik blijf Cho 1 van de beste solotop champs vinden die er is.. Alleen tegen Irelia heb ik het midgame lastig.
Elke support heeft zijn voordelen, Sona kan wat sneller heal spammen(wel lagere health per heal) en heeft nog een aoe stun, een redelijke poke en een speed buff.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:
Ik ga btw maar es 2 support champs nemen om te zorgen dat ik elke rol kan spelen. Vind het totaal niet tof maarja. Eehm, Sona en Taric bv, goede keuzes? (liefst ook zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
Sona en Taric it shall be! Thx.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef nyny83 het volgende:
Als je alleen af en toe support speelt kan ik je Janna alvast afraden. De meeste AD carries vinden het prettig om met een healer te spelen, dus Sona en Taric zijn prima keuzes.
Gems? Gems are truly outrageous. They are truly, truly, truly outrageous.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef znarch het volgende:
Ik ga btw maar es 2 support champs nemen om te zorgen dat ik elke rol kan spelen. Vind het totaal niet tof maarja. Eehm, Sona en Taric bv, goede keuzes? (liefst ook zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
whehe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:23 schreef Kijana het volgende:
[..]
Gems? Gems are truly outrageous. They are truly, truly, truly outrageous.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |