En die suggesties ook:quote:Current iteration of Sivir remake has a new passive.
Let the speculation commence!
Ik bedoel gewoon dat er zoveel autoattack AD champs zijn. Caithlin, MF, Tristana etc. Terwijl aan de AP dmg kant vaak veel meer van abilitys en combos gebruik gemaakt wordt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind ik juist niet. Maar dat zal wel per speler anders liggen.
Dat is dus precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat wel inderdaad. Het is voor mij alleen dat die autoattack mij niet verveeld, maar het is inderdaad een stuk saaier.
Dat valt heel erg mee zodra je er wat beter mee uit de voeten kan. Sowieso is hij 'beter' dan MF.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:06 schreef znarch het volgende:
Ezreal is een leuke uitzondering maar die carried minder hard dan een MF/Cait/Trist heb ik het idee.
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Precizionist het volgende:
Het geval met AD characters is dat je bij 7 van de 10 champions dichtbij moet zijn om je damage output goed te laten doorkomen, dat is lastig als je tegen een AP character speelt die je gewoon kan damagen in de tijd dat je naar ze toe en van ze af loopt.
Het is zéker niet zo dat AD daarom in het nadeel is, maar mensen zijn sneller geneigd de "veiligere" speelstijl van AP te kiezen boven de "sterkere" speelstijl van AD. Want geloof me als ik zeg dat je niet minions gaat farmen met je squishy AP character als er een sterke AD Champion bij staat die weet hoe je mercury's moet kopen.
Niet dat dat weer buitengewoon moeilijk is, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee zodra je er wat beter mee uit de voeten kan. Sowieso is hij 'beter' dan MF.
Komt nog bij dat AP veel goedkoper is, terwijl skills vaak even hard scalen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoor
Die laatste bewering wil ik wel uittesten btw, denk echt dat je nu de dmg output van brand/cassio/lb enzo even onderschat.
Ik zie niet hoe je haar niet "slecht" kan noemen als er 4 zijn die precies dezelfde rol invullen en dat beter doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef jespertje het volgende:
Ik moet zeggen, MF is geen slechte ranged ad hoor. Heeft geen escape, maar wel een aoe slow, een goeie ulti mits goed gebruikt, een speed buff + health regen reduction en haar Q doet veel damage
Ow sorry dat over die assassins had ik even niet meegekregen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over assasins en de meeste AD carrys hebben flinke range hoor
Die laatste bewering wil ik wel uittesten btw, denk echt dat je nu de dmg output van brand/cassio/lb enzo even onderschat.
Zoals ik al eerder zei. Ze heeft een AOE slow, een goeie ulti als je die goed gebruikt en een speed buff/ health regen reduction op haar W. Tis net zoals met ashe etc, als je de champ goed gebruikt kun je bepalend zijn voor de gamequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe je haar niet "slecht" kan noemen als er 4 zijn die precies dezelfde rol invullen en dat beter doen.
Ik vind het een beetje lijken op Alistar als full tank. Het kan, het werkt, maar er zijn andere die die taak eigenlijk beter vervullen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef jespertje het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ze heeft een AOE slow, een goeie ulti als je die goed gebruikt en een speed buff/ health regen reduction op haar W. Tis net zoals met ashe etc, als je de champ goed gebruikt kun je bepalend zijn voor de game
Dat vind ik zelf het leukste dat je kunt hebben; met een flinke kill-achterstand toch nog winnen. Een poosje geleden met 38/70 nog gewonnen, dan voel ik me even het alphamannetje.quote:
Tja, het ligt meestal gewoon aan wie hem speelt. Heb net een potje met mf gedaan tegen een ashe en ik domineerde die lane gewoon, ook al had ik een taric bij me die taric voor het eerst speelt die geeneens weet dat je niet moet lasthitten als support etc. Ik speel ook wel met champs als caitlyn en ashe en die zijn ook goed, maar ik vind mf, mits je haar goed gebruikt, ook goed. Maar ja, das gewoon een verschil in meningquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lijken op Alistar als full tank. Het kan, het werkt, maar er zijn andere die die taak eigenlijk beter vervullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |