laat ik het zo zeggen, een goede gp pakt een goede renekton earlygame. jij bent natuurlijk een eindbaas, dan telt het niet. happy?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:50 schreef ems. het volgende:
Ik ben benieuwd, zal dan de eerste keer zijnHet beste wat een gp tot noch toe tegen mij heeft gedaan is gewoon niet doodgaan.
[..]
rofl
dan moeten ze die hitbox toch maar eens asap fixen. Ik werd geraakt echt op het uiterste puntje van de range van die skill, stond nog links van die linkershell ook, en woppa dood.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:34 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De hitbox is iets groter als de animation. Is met de meeste skills trouwens zo
Ik doe gezellig met je mee, net een game waar Veigar op 3/15 eindigt en Irelia op 2/12quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Maisnon het volgende:
het gaat zo slecht nog steedszit al bijna aan 15 meer losses dan wins door de afgelopen dagen.
Ook dat ik premade met een vriend ga die ineens 0/11/1 heeft met Irelia wtf is er aan de hand
Tegen die bommen komt het dan vast op neerquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe spelen jullie trouwens tegen Zileon? En dan vooral mid. Ik vind hem echt heel erg lastig daar
Merc boots, TF, Hextech en Madredsquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Zijn er mensen hier die Poppy spelen en wat voor items nemen jullie dan meestal
Aggresief, als hij aggro wil terugspelen is hij heel snel door zn mana heen. Bring healthpots. Of counterpick met Choquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe spelen jullie trouwens tegen Zileon? En dan vooral mid. Ik vind hem echt heel erg lastig daar
Zo doe ik het tot nu toe ook (maar ik heb nooit een game gehad die lang genoeg was om gunblade te krijgen en madreds af te makenquote:
Ja, dat vooral. Die tijdbom op je hoofdquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tegen die bommen komt het dan vast op neer
Ik weet niet em.. hij zit wel snel zonder mana als ie blijft bommen. De range op die tijdbom is groot dus achterin blijven helpt niet heel veel.. Denk dat je dus een beetje aggresief moet zijn en genoeg sustain hebben zodat ie door zn mana heen is snel.
Of je moet echt genoeg range hebben om constant te poken, met Cait of wat dan ook
Weet ik. Ik ook de hele tijd. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat beide champs optimaal gespeeld worden, anders is de vergelijking nutteloos.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ook geen discussieren met jou heIk heb het niet over jou, of over mij, maar in het algemeen over GP en Renek.
Riven hoef je nu nog niet te kopen, die doet echt niet veel damage imo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Salamando het volgende:
Dus, ik heb nu bijna genoeg om een 6.3k IP champ te kopen. Ik zit te twijfelen tussen Riven, Renekton, Vayne en Talon. Iemand die nog zegt 'die moet je echt niet doen want ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |