Irelia is geen AP hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de games die ik speel zitten in 75% van de gevallen Irelia, Akali of Kassadin deze week mid, als onze mid dan een beetje zuigt snowballt ie over ons heen.
Oh, dacht dat al d'r abilities op AP gebaseerd warenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Irelia is geen AP hebeetje een bruiser offtank. Het probleem tegen haar als je squishy bent, is dat armor niet zo veel helpt omdat ze met Hiten Style true damage erbovenop doet en zo gewoon door je hp heen hakt no matter what
Ja zou echt vervelend zijn als ze dan ook nog eens minder last van cc zelf heeftquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Precies! Gelukkig maar dat ze geen cc, lifesteal, gapcloser of ranged aanval heeft, anders was ze wel erg OP!
Oh wacht.
Nah, ze is gewoon teringsterk
Wat is er moeilijk aan een nieuwe champ leren op hogere levels? Gewoon ff 1 x kijken wat je skills zijn, kijken welke build je wilt en klaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Het is zo jammer dat het zo lastig is om een nieuwe champ te leren op hogere levels in solo queueueueueuehuehueheue
Ik ga gewoon weer Skarner oefenen
Er zijn er een paar die lastiger zijn maar verder is het een kwestie van een normal game doen en af en toe alt-tab naar solomid?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Maisnon het volgende:
Het is zo jammer dat het zo lastig is om een nieuwe champ te leren op hogere levels in solo queueueueueuehuehueheue
Ik ga gewoon weer Skarner oefenen
Critplank is zeer OP, vooral als je team ook redelijk speelt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Critplank gespeeld, Parrley crit + autoattack crit = dode Caitlyn (van full health)
Wtf
Ah vandaar dat IEDEREEN nu critplank speelt en je bijna gegarandeerd een win hebt als je hem neemt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:08 schreef d1ce het volgende:
[..]
Critplank is zeer OP, vooral als je team ook redelijk speelt.
Oke ik kom welquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
PrimaLama komen
cloth + 5 , 2x Q , 4x autoattack en ignite en weg ben je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |