Meer met je Canadeze vriend spelen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:19 schreef Maisnon het volgende:
En weer een loss
Weet niet wat het is ineens, maar van de laatste 10 matches heb ik er 1 gewonnen. Terwijl ik normaal sowieso 5 uit de 10 wel win
EDIT: en weer eentje met zo'n fucking rukteam. ik ga wel 1v1 spelen voortaan![]()
Hoe presteert iemand het om met fiddelsticks 2/8/0 te gaan in 24 minuten en maar 21 cs te hebben. Dat is minder dan 1 minion per minuut what the fuck.
Ik ben best verdrietig nu loss loss losseerste keer zo
Presentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:37 schreef nyny83 het volgende:
Net 2 games gespeeld met Phanthrax, eigenlijk alleen vergeten te vragen wat je fok-naam eigenlijk is. Maak jezelf bekend!
Waren wel leuke games op zich, beide gewonnen. Wel jammer dat bij de tweede game die ezrael ragequitte, toen was de uitdaging wel gauw weg.
Bestaat die echt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij dat
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
Leg uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.quote:
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.
Snap wel dat ze een belein voeren, maar jeesj.
Heb ik ook. Bsplayer met autosubseeker voor t vriendinnetje he..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem dan Media Player Classic en de K-lite Codec Pack, niet VLC of Bsplayer![]()
Maar het maakt niet gigantisch veel uit ofzo, een paar games spelen en je percentage is weer goed.
Een game van 3 uur??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.
Klopt niet. Ik heb wel een game van een uur gespeeld, maar 2 uur zeker nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens het Fok!-channel zit Nyny83 er nu ook eentje van twee uur te spelen. What the fuck?
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt niet. Ik heb wel een game van een uur gespeeld, maar 2 uur zeker niet
Mwah, als Kassadin moet je regelmatig gewoon KSen (of nou ja, ik noem het liever gewoon champions last hitten) in midgame om te kunnen snowballen en echt sterk te worden. Maar wel flauw idd dat ie dan niet een beetje meer kan helpen i.p.v. alleen een riftwalk voor de last hit. En laag dat ie niet gewoon meehelpt bij 3v2s.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.
Vannacht nog een kutpot gehad, zeg. Binnen vier! minuten hadden we in de botlane (wij met Heimer en Ryze) hun turret kapot en stond ik 2/0/0.
Dus ik had iets van "Mooi, alle ruimte om even de andere lanes te komen ganken", blijken ze dat helemaal niet te willen. Die kassadin met 0/3/0 maar vrolijk beweren dat hij alles onder controle had. Na vier minuten dus nog maar, hé.
Dus de rest van de pot ging akelig. Teemo en het andere pietje zaten de toplane lekker te feeden, Kassadin ging alsmaar slechter en slechter. Dus Ryze en ik begonnen even ons best te doen en keerden het tij zowat. Begint die Kassadin bij alle gevechten aan de rand te blijven staan en in te riftwalken om de kills te jatten. Vervolgen riftwalkt hij vrolijk weg als hij en ik tegen twee tegenstanders komen te staan, waardoor ik dus hartstikke dood ga. En dan zijn Ryze en ik de "Noobs".
Op het einde staat die klootzak dan ook vrolijk 14/12/0 of iets dergelijks, terwijl wij 6/8/15 staan. Wat een eikels heb je toch hier. Kutcommunity soms ook
Toen ik net begon heb ik Ashe en Ryze gekocht, opzich erg fijn om een beetje mee te experimenten. Vooral als je Ryze's combo een beetje onder de knie krijgt is dat erg belonend.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een beetje een leuke champion om mee te beginnen?
Zo'n instelling hebben AD Carries helaas wel vaker, en vervolgens gaat het hun puur om de lasthit in plaats van mee te doen aan een gevecht. Heb al een paar keer meegemaakt dat een Gangplank in de bosjes naast me stond te wachten, en vervolgens als ze vijand zich terugtrekt hij zijn ultimate erop gooit. Dat stoort me.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat dus, een last hit mag hij absoluut krijgen en zal ik hem geven als hij maar mee wil helpen. Dat heeft Kassadin meer nodig dan Heimerdinger.
Alleen wel kut als die turrets kapot zijn en je moet wachten, het enigste wat je dan hebt is die 3 kleine raketjes. Voel me altijd zo hulpeloos als dat gebeurt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Daar ben ik inderdaad mee bezig. Beetje engineer class.
Die game heb ik na 20 minuten een surrender vote geinitieeerd. Ik stond 4/2/2 maar de rest was zo hopeloos aan het falen dat het echt geen zin meer had.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
114 minuten met Gragas was het laatste dat ik anders zag, als je je muis over de naam beweegt in de chat. Pvp-net spoort weer eens niet.
Dat gebeurt wel vaker in games die gelijk opgaan? Als je team lategame door 1 foute move geraped wordt moet je zo een minuut w88 tot je weer spawned. Dat is meer dan zat om de game te verliezen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Salamando het volgende:
Net een potje waarin de tegenstander midlane + de nexus torens had gekilled en nog verloren had.
Nou ja, in plaats van dat ze onze nexus killden besloten ze te trollen en nog een lanetower te backdooren en te BM'en in chatquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker in games die gelijk opgaan? Als je team lategame door 1 foute move geraped wordt moet je zo een minuut w88 tot je weer spawned. Dat is meer dan zat om de game te verliezen.
Die raketjes zijn heel sterk, veeel schade en range en je hoeft niet te mikken. Ook kan je ze met die granaat nog stunnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Zo'n instelling hebben AD Carries helaas wel vaker, en vervolgens gaat het hun puur om de lasthit in plaats van mee te doen aan een gevecht. Heb al een paar keer meegemaakt dat een Gangplank in de bosjes naast me stond te wachten, en vervolgens als ze vijand zich terugtrekt hij zijn ultimate erop gooit. Dat stoort me.
Probeer dan in godsnaam ook mee te vechten denk ik dan..
[..]
Alleen wel kut als die turrets kapot zijn en je moet wachten, het enigste wat je dan hebt is die 3 kleine raketjes. Voel me altijd zo hulpeloos als dat gebeurt.![]()
![]()
Dat is gewoon domquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nou ja, in plaats van dat ze onze nexus killden besloten ze te trollen en nog een lanetower te backdooren en te BM'en in chat.
Wat mij stoort is dat je al snel geforceerd bent om die turrets in bosjes te zetten, want niemand loopt natuurlijk tijdens pvp naar die turrets toe uit vrije wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die raketjes zijn heel sterk, veeel schade en range en je hoeft niet te mikken. Ook kan je ze met die granaat nog stunnen
Je zal je nog verbazen hoeveel mensen wel naar die turrets toelopen omdat ze het niet zo als bedreiging zienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Wat mij stoort is dat je al snel geforceerd bent om die turrets in bosjes te zetten, want niemand loopt natuurlijk tijdens pvp naar die turrets toe uit vrije wil.
En je kan die turrets niet ergens op laten mikken (zoals je die controle wel hebt bij die beer van Annie), dus je moet maar hopen dat hij op champions focust in plaats van minions.
.. of ik doe iets fout.
Magic Resist, en gewoon vooral geen kills geven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Salamando het volgende:
Wat is nou een counter tegen zo'n APganker die een beetje gefeed wordt door je team? Ik heb het nu over Akali, Irelia, zulke champs.
Je kan wel doorfarmen maar op een gegeven moment facerapen ze je ook gewoon weg.
In de games die ik speel zitten in 75% van de gevallen Irelia, Akali of Kassadin deze week mid, als onze mid dan een beetje zuigt snowballt ie over ons heenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Irelia is nou niet bepaald een APganker ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |