Meer met je Canadeze vriend spelen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:19 schreef Maisnon het volgende:
En weer een loss
Weet niet wat het is ineens, maar van de laatste 10 matches heb ik er 1 gewonnen. Terwijl ik normaal sowieso 5 uit de 10 wel win
EDIT: en weer eentje met zo'n fucking rukteam. ik ga wel 1v1 spelen voortaan![]()
Hoe presteert iemand het om met fiddelsticks 2/8/0 te gaan in 24 minuten en maar 21 cs te hebben. Dat is minder dan 1 minion per minuut what the fuck.
Ik ben best verdrietig nu loss loss losseerste keer zo
Presentquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:37 schreef nyny83 het volgende:
Net 2 games gespeeld met Phanthrax, eigenlijk alleen vergeten te vragen wat je fok-naam eigenlijk is. Maak jezelf bekend!
Waren wel leuke games op zich, beide gewonnen. Wel jammer dat bij de tweede game die ezrael ragequitte, toen was de uitdaging wel gauw weg.
Bestaat die echt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij dat
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
Leg uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Banned tot 30 okt door crashes. Wtf!
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.quote:
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
2x bsod door op ene beeldscherm 1080p video en andere lol. Bsplayer bugged dan denk ik. 1x dc door f*cking ziggo.
Snap wel dat ze een belein voeren, maar jeesj.
Heb ik ook. Bsplayer met autosubseeker voor t vriendinnetje he..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Uninstall bsplayer dan ook een regel gewoon vlc.
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem dan Media Player Classic en de K-lite Codec Pack, niet VLC of Bsplayer![]()
Maar het maakt niet gigantisch veel uit ofzo, een paar games spelen en je percentage is weer goed.
Een game van 3 uur??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vanmiddag 1 gehad van 3 uur. Pff.
Klopt niet. Ik heb wel een game van een uur gespeeld, maar 2 uur zeker nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens het Fok!-channel zit Nyny83 er nu ook eentje van twee uur te spelen. What the fuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |