Geen zin om ze allemaal er neer te zetten, maar er staat al een redelijke lijst en het gaat er meer om om te weten welke role je kan spelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zet bij miij ook maar gewoon AP mid en solo top champs, ik heb ze vrijwel allemaal en kan ze ook allemaal wel spelen
Die Nederlanders waar we gisteren tegen speelde gingen ook nog helemaal los tegen elkaar in de chat, was stiekem best sneu om te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb hem ook maar ge /ignored en dat was gelijk een stuk fijner, kan me anders niet concentreren en dan gaat het alleen maar slechter.
Maar dat beetje communicatie wat je met chat nog hebt wilde ik niet kwijt
Vanavond gamepje doen? Ik kan wel pas laat, rond 22.30-23.00 uur waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef jespertje het volgende:
Nog weer even onder de aandacht brengen: we proberen om op fok een aantal mensen bij elkaar te krijgen om een groep te maken voor 5 vs 5 ranked. Zijn al een aantal geinteresseerden, waaronder:
FOK nickname: jespertje.
Ingame nickname: jespertje.
Roles: Ap mid, ranged ad bot, support bot.
Champions: Gragas, Brand, Annie, Malzahar, Morgana, Caitlyn, Ashe, Miss Fortune, Sona, Soraka, Taric, Gangplank.
FOK nickname: Precizionist.
Ingame nickname: UnseenTroll.
Roles: Ap Mid, Jungle Ap/Ad, Solo ap/ranged top.
Champions: -
FOK nickname: Nyny83.
Ingame nickname: PublicPervert.
Roles: Jungle/Solo top.
Champions: Udyr, Gangplank, Lee sin, Irelia, Jax, Nasus.
FOK nickname: omNOMNOMNOMNOM.
Ingame nickname: ihasaKAROT.
Roles: Ap mid, solo top.
Champions: Cassiopeia, Brand, Xerath, Sion, Irelia, Gangplank, Jax, Nasus, Udyr, Lee Sin.
Als je geintereseerd bent, reageer dan even op dit bericht en zit er bij wat je kan etc(wel lvl 30 natuurlijk)
Ik ken het, helaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Soms zit er iemand in je team die zo in en in gemeen is dat ik er nog steeds niet bij kan
Jahoor. Level je Q als eerste, dan je E en dan je wall (1 point-wonder). Ga niet voor tear of goddess als je karthus nog niet zo goed onder de knie hebt, maar rush een catalyst die je later naar rod of ages uitbouwt als je boots hebt. Zeg tegen je team van tevoren dat ze in chat R moeten roepen als ze je ult willen voor een kill en hou de map goed in de gaten. Na je Rod of Ages ben je tanky genoeg en ga je gewoon vol voor AP items zoals Deathcap, Void Staff, Zhonya's en Archangels Staffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor Karthus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |