abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103646234
Annie blijft leuk. Stacks opbouwen en dan je slachtoffer opzoeken. Tibbers + Q + E + ignite en je target is (zo goed als) dood :)
pi_103646807
9/1 en dan naar 13/7 gaan omdat hun poppy gefeed is. Tering homos

Carry net zo hard met AP. Maar dit kon ik niet carrien. Lelijk als niemand damage doet behalve ik

[ Bericht 22% gewijzigd door Lamabal op 27-10-2011 22:27:17 ]
pi_103654279
Pfff.... potje van 85 minuten. En irelia in onze team had na die 85 minuten 0 kills... Speelde Lux en op laatst zat ik gewoon maar haar ulti te spammen. Toch maar 24 sec CD met 39% CDR. Maar uiteindelijk wel gewonnen, dus das dan wel weer mooi :)
pi_103659626
Ook knap, geen kills in 85 minuten...
pi_103660961
Nee idd, wel 19 assists of zo. Irelia was ook niet zo heel goed, heimerdinger in onze team moest hem vertellen wat goed voor hem was qua items. Duidelijk gevalletje dus, free champion en bots, wat zijn dat? Ik snap zulke mensen nooit.
pi_103661287
Een free champion proberen kan volgens mij anders best in normal games, als je maar weet wat je doet en vaker andere champions hebt gespeeld.
pi_103662125
Ik speel altijd nieuwe champs of free champs in normal
pi_103662128
Mja, voor de mensen die goed zijn geldt dat ja. Maar niet iedereen is goed :P En de mensen die niet goed zijn zouden niet een nieuwe champion in normal moeten uitproberen. Mij maak je daar niet blij mee in ieder geval. Want hoewel je vaker met andere champions hebt gespeeld, heeft de champion die voor jou nieuw is weer andere abilities en al is het om daar even bekend mee te raken, daarvoor zou ik al willen dat ze eerst 1 potje tegen bots doen.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:23:35 #134
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_103662379
Ik ben verliefd op Heimerdinger, denk ik. O+

Zojuist toch maar even geprobeerd omdat hij toch free to play was, en had 12/1/11. Volgens mij kan ik nooit met hem spelen in pvp.. Maar tegen bots is 't wel leuk. Ben ook benieuwd hoe Shaco speelt, aangezien die Jack in a Box skill ongeveer hetzelfde werkt als Heimer's turrets! Maar dat komt nog wel..

Heb Singed gekocht na wat guides/videos gezien te hebben, ben benieuwd!
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103662576
www.solomid.net/guides.php

Gebruik dat maar en ga gewoon normal games doen
pi_103662640
Nog weer even onder de aandacht brengen: we proberen om op fok een aantal mensen bij elkaar te krijgen om een groep te maken voor 5 vs 5 ranked. Zijn al een aantal geinteresseerden, waaronder:

FOK nickname: jespertje.
Ingame nickname: jespertje.
Roles: Ap mid, ranged ad bot, support bot.
Champions: Gragas, Brand, Annie, Malzahar, Morgana, Caitlyn, Ashe, Miss Fortune, Sona, Soraka, Taric, Gangplank.

FOK nickname: Precizionist.
Ingame nickname: UnseenTroll.
Roles: Ap Mid, Jungle Ap/Ad, Solo ap/ranged top.
Champions: -

FOK nickname: Nyny83.
Ingame nickname: PublicPervert.
Roles: Jungle/Solo top.
Champions: Udyr, Gangplank, Lee sin, Irelia, Jax, Nasus.

FOK nickname: omNOMNOMNOMNOM.
Ingame nickname: ihasaKAROT.
Roles: Ap mid, solo top.
Champions: Cassiopeia, Brand, Xerath, Sion, Irelia, Gangplank, Jax, Nasus, Udyr, Lee Sin.

Als je geintereseerd bent, reageer dan even op dit bericht en zit er bij wat je kan etc(wel lvl 30 natuurlijk)
pi_103663202
Zet bij miij ook maar gewoon AP mid en solo top champs, ik heb ze vrijwel allemaal en kan ze ook allemaal wel spelen
pi_103663909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Zet bij miij ook maar gewoon AP mid en solo top champs, ik heb ze vrijwel allemaal en kan ze ook allemaal wel spelen
Geen zin om ze allemaal er neer te zetten, maar er staat al een redelijke lijst en het gaat er meer om om te weten welke role je kan spelen ;)
pi_103664143
Nee ik bedoel , zet maar neer "AP mid en solo top champs" , niet een lijst met alles :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:14:28 #140
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_103664166
Iemand potje doen?

-10 minuten later-

NOU DAN GA IK WEL ALLEEN HOOR !

[ Bericht 66% gewijzigd door Precizionist op 28-10-2011 12:26:56 ]
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_103665241
Soms zit er iemand in je team die zo in en in gemeen is dat ik er nog steeds niet bij kan :')

Gelukkig maar 3 keer meegemaakt dat het te erg werd.

Zat lekker met Jax de toren te verdedigen bot, onze Nocturne stond er een beetje achter niks te doen (had gewoon lekker moeten junglen). Ik roep gewoon netjes ss als het moet (het is ook een rotlane, tegen xin en akali). Op een gegeven moment is Akali weg en kunnen we semi turret diven om xin te pakken, maar het lukt nét niet (ik ben degene die bij de lage hp xin overblijft, maar bij de turret).

Kon hem niet afmaken zonder zelf dood te gaan.

En toen... begon het :P

Nocturne helemaal over de zeik l2p bad jax leave dit dat en echt aan de lopende band, bij alles. 20 minuten lang nonstop. Gaat nocturne dood in teamfight, is het mijn schuld, zeg ik iets om het team te helpen, shut up l2p before talk, etc. Begint de rest lekker mee te doen want het is wel erg makkelijk om mij te pakken. akali en xin lopen al een kwartier gewoon rond in de map maar zodra iemand doodgaat eraan is het ss? ss? omg jax :') terwijl we al lang niet meer aan het lanen waren.

Ik heb die Nocturne gewoon gereport, net als die andere 2 gevallen. Als anderen lezen wat daar voor rotzooi uitkwam, nounou... ik ben alleen wel benieuwd hoe het zit als 1 iemand hem report, dan komt het nooit bij de tribunal ofwel?
pi_103665677
In zulke games gewoon je chatvenster wegslepen en volledig negeren.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_103665908
/ignore en je ziet meneer niet meer terug. Kutpotjes zijn dat echt, daar worden privé problemen 1:1 omgezet in superrage. Eikels die het ook echt zijn. Het is maar een spel :')

Zojuist op 05:45 de topturret kwijt. De solotop-Morde zoog een heel klein beetje.
pi_103666130
Ja ik heb hem ook maar ge /ignored en dat was gelijk een stuk fijner, kan me anders niet concentreren en dan gaat het alleen maar slechter.

Maar dat beetje communicatie wat je met chat nog hebt wilde ik niet kwijt :')
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:14:35 #145
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103666460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik heb hem ook maar ge /ignored en dat was gelijk een stuk fijner, kan me anders niet concentreren en dan gaat het alleen maar slechter.

Maar dat beetje communicatie wat je met chat nog hebt wilde ik niet kwijt :')
Die Nederlanders waar we gisteren tegen speelde gingen ook nog helemaal los tegen elkaar in de chat, was stiekem best sneu om te zien _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_103666562
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef jespertje het volgende:
Nog weer even onder de aandacht brengen: we proberen om op fok een aantal mensen bij elkaar te krijgen om een groep te maken voor 5 vs 5 ranked. Zijn al een aantal geinteresseerden, waaronder:

FOK nickname: jespertje.
Ingame nickname: jespertje.
Roles: Ap mid, ranged ad bot, support bot.
Champions: Gragas, Brand, Annie, Malzahar, Morgana, Caitlyn, Ashe, Miss Fortune, Sona, Soraka, Taric, Gangplank.

FOK nickname: Precizionist.
Ingame nickname: UnseenTroll.
Roles: Ap Mid, Jungle Ap/Ad, Solo ap/ranged top.
Champions: -

FOK nickname: Nyny83.
Ingame nickname: PublicPervert.
Roles: Jungle/Solo top.
Champions: Udyr, Gangplank, Lee sin, Irelia, Jax, Nasus.

FOK nickname: omNOMNOMNOMNOM.
Ingame nickname: ihasaKAROT.
Roles: Ap mid, solo top.
Champions: Cassiopeia, Brand, Xerath, Sion, Irelia, Gangplank, Jax, Nasus, Udyr, Lee Sin.

Als je geintereseerd bent, reageer dan even op dit bericht en zit er bij wat je kan etc(wel lvl 30 natuurlijk)
Vanavond gamepje doen? Ik kan wel pas laat, rond 22.30-23.00 uur waarschijnlijk...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:18:44 #147
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_103666651
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Maisnon het volgende:
Soms zit er iemand in je team die zo in en in gemeen is dat ik er nog steeds niet bij kan :')
Ik ken het, helaas. :')
Ben een keer door een premade duo kapot gescholden omdat ik een Majestic Soulstealer kocht als Lux en zodoende het spel uit balans haalde (blijkbaar) met mijn 'noob pushen' (zij wilden een build uittesten en veel farmen).

De meest sneue actie kwam nog van de Anivia, die besloot om zijn ijsmuur skill te gebruiken om mij vast te zetten tegen de zijkant van mid als er vijanden aankwamen, gewoon telkens als de cooldown eraf was - aanvallen deed hij niet.

Heb het spel gewoon halverwege uitgezet en mijn excuses aangeboden aan de overige 2 teamleden die geen eikels waren, maar ugh.. alle lol (haha, pun) was er vanaf toen voor mij af.

Zonde dat de community zo rot is van LoL. Maar dat is gelukkig niet altijd 't geval.
:)
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_103666668
Heeft er nog iemand tips voor Karthus?
pi_103666771
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor Karthus?
Jahoor. Level je Q als eerste, dan je E en dan je wall (1 point-wonder). Ga niet voor tear of goddess als je karthus nog niet zo goed onder de knie hebt, maar rush een catalyst die je later naar rod of ages uitbouwt als je boots hebt. Zeg tegen je team van tevoren dat ze in chat R moeten roepen als ze je ult willen voor een kill en hou de map goed in de gaten. Na je Rod of Ages ben je tanky genoeg en ga je gewoon vol voor AP items zoals Deathcap, Void Staff, Zhonya's en Archangels Staff
pi_103667473
Ben vanavond er de hele avond wel tot laat, doen we dan paar games vanavond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')