Bovengemiddeld intelligent, dat soort mensen zoeken elkaar opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hebben een groepje van 6 / 7 man waar wealtijd met queuen, helft van fok, helft geen id hoe die bij mekaar komenmaar latijd leuk
Eeehm, mijn friendslist is gebugged denk, heb heel de avond niemand gezien. Vanmiddag was friends list weer leeg en na lol reboot opeens weer wel. Apart. Enneh, liefdadigheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja idd, en jij doet daarnaast ook mee. Stukje liefdadigheid
en weer was je dr niet gisteravond he ...
Ging dat IRL ook maar zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
nee is bugje, even je client restarten en poef, insta vrienden
Ik heb nog nooit wat gekocht. Dus jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben net begonnen met LoL.
Is dit een beetje te spelen zonder dat je allemaal shit hoeft te kopen uit die store?
Of loop je dan het risico vernietigd te worden door van die gasten die helemaal leeglopen omdat ze alles kopen?
Je koopt eigenlijk alleen skins, die geen flikker toevoegen, op een leuker uiterlijk na. Ik heb zelf al een euro of zestig erin gestopt, maar heb geen enkel voordeel op anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Is dit een beetje te spelen zonder dat je allemaal shit hoeft te kopen uit die store?
Of loop je dan het risico vernietigd te worden door van die gasten die helemaal leeglopen omdat ze alles kopen?
Je koopt champions met RP en IP (RP is de betaalde versie en IP krijg je gewoon wanneer je een rondje speelt (winnen krijgt meer dan verliesen ofc))quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Het heeft in-game geen meerwaarde, laat hem onder geen beding denken dat het meerwaarde oplevert als je geld investeert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verder kun je nog wat dingen als runepages en boosters kopen met echt geld, maar dat is echt nog niet relevant als je pas net begint.
Het heeft niks te maken met geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog geen cent uitgegeven en het lukt nog steeds ^^quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:58 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Het heeft in-game geen meerwaarde, laat hem onder geen beding denken dat het meerwaarde oplevert als je geld investeert.
Woops das mn steam. Sosua dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
User NLSosua was not found, verify name and try again.
Sosua speelt League of Legends!quote:
Whehe net begonnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Sosua speelt League of Legends!
Lol xDquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het handigste voor nieuwe spelers is om boots of speed te stacken. Je bent dan iets zwakker, maar kunt wel ganks en hinderlagen véél makkelijker ontwijken.
Bouw altijd drie schoenen minimaal, dan de rest!
Heb ook al een paar keer tegen friends gespeeld at randomquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En what the fuck is dezen? Doe ik soloqueue, zie ik in het laadscherm de naam van een vriend bij de tegenstanders![]()
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een wat is dezen: Zoek ik mezelf op op lolstatistics, zie ik dat er op Nordic & East nog iemand met precies dezelfde naam rondloopt, terwijl ik die zelf verzonnen heb
De fuck?
als ik zo'n naam zie ga ik al uit van het ergste xDquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
XxLinkinNarutoninjakid99xX ben jij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |