quote:
Een kort en pittig kapsel.......quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:04 schreef von_Preussen het volgende:
Kom kom VS, sommigen hier gedragen zich net zo. En hebben ook een kort en pittig kapsel.
Deventer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
Daar zit ik dan, uitkijkend op een plein met vele historische gebouwen, voor mij een boek, paperassen met aantekeningen en een hoop lege papiertjes van de zuurtjes die door mijn mond zijn gegaan, al spelende met mijn Blackberry nutteloze informatie postend.
Een leuke kerel voor jou.quote:
Ik haat jou.quote:
Moet dat nou, die foto erbijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-State-V-M.dhtml
De wereld is wederom nipt aan haar ondergang ontkomen.
Is dat geen lekkere orka voor jou?quote:
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-State-V-M.dhtml
De wereld is wederom nipt aan haar ondergang ontkomen.
Orka's zijn elegant. Van Gent heeft meer weg van een nijlpaard.quote:
Het van Gent standje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Maar de hamvraag blijft, op welke standje kan je een Orka het beste neuken?
Het vereist inderdaad coöperatie met de firma Mammoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt met die Kamasutra-schommel met hefboomfunctie, omdat je er anders niet bij komt?
Maakt niet uit, als je de blowhole maar gebruikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Maar de hamvraag blijft, op welke standje kan je een Orka het beste neuken?
Dit ga ik ze ook onder de neus wrijven.quote:
2 guys 1 cupquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zin om in iemands muil te schijten.
Precies, dat we een keer over ons hart hebben gestreken wil niet zeggen dat dat blijvend moet zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit ga ik ze ook onder de neus wrijven.
Alsof we in het tijdperk Aletta Jacobs leven.
Gedraag je, Rue du Charbon bezoeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verklaart de relatie tussen Voorschrift en Von_Preussen.
Die straat is mij onbekend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gedraag je, Rue du Charbon bezoeker.
Ja ja, vandaar de kennis van het goede Italiaanse restaurantje daar.quote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Hm dat logo lijkt alsof het weer een of andere zwarte gangster versie wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef waht het volgende:
Grand Theft Auto V aangekondigd
Die ga ik kopen. Puur om het bedrijf in stand te houden.
Ik koop al teveel games. Nu wil ik weer Skyrim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef waht het volgende:
Grand Theft Auto V aangekondigd
Die ga ik kopen. Puur om het bedrijf in stand te houden.
Ja het wordt weer Los Santos en Inglewood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat logo lijkt alsof het weer een of andere zwarte gangster versie wordt.
Wel jammer, ik genoot nog 't meest van Vice City.
En zo leert men iets over de intieme fantasieen die Reya heimelijk over andere Fok-users heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan sla ik hem over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het wordt weer Los Santos en Inglewood.
Zeg, moet jij niet "Call of Occupy: Modern Wallstreet" spelen of iets dergelijks?quote:
Jij lijkt mij ook meer een type voor Singstar.quote:
Ik zou em kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet "Call of Occupy: Modern Wallstreet" spelen of iets dergelijks?
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.quote:
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.quote:
Haïtianen in Vice City, boeren in San Andreas, negroïde zwervers in GTA 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Nu een glas cola overheen donderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
Sjezus wat gaat de POL SC hard vandaag, hebben jullie niets beters te doen?
Gepost vanaf mijn MacBook Air
Ipod is wel oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu een glas cola overheen donderen.
Ik heb nog 5 herfstbokjes.... en dan ontnuchteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Ik zit aan het bier
Dat ze er allemaal een keer uit komen inclusief medewerkers en heel hard 1 April roepen!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.
Oké laat ik dit mooie moment niet verpesten door iets over auto's te zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Starbucks bezoek je niet, dat beleef je.quote:
Cinnabon, Chilly's, Apple Bee's en IHOP ook graag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht op de Dunkin Donuts in Nederland.
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat mijn piemel zo enorm is dat ie in een kleine auto klem komt te zitten tussen stuur en voorstoel en ik derhalve we'll een grote auto moet rijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oké laat ik dit mooie moment niet verpesten door iets over auto's te zeggen.
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat mijn piemel zo enorm is dat ie in een kleine auto klem komt te zitten tussen stuur en voorstoel en ik derhalve we'll een grote auto moet rijden.
IHOPquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Cinnabon, Chilly's, Apple Bee's en IHOP ook graag.
Ben er nog nooit geweest, heb Michael het ooit horen zeggen.quote:
Hoe groter de neus hoe groter de piemel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?
Je bent zelf kleinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat is Rotterdam Airport klein
YOU WILL GO TO THE IHOP AND HAVE PANCAKES AND YOU WILL LIKE IT!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, heb Michael het ooit horen zeggen.
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe groter de neus hoe groter de piemel.
Urban legendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, hoe kleiner de auto, hoe groter de piemel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goh, je meent het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Bron ?quote:
* Betyar checkt piemelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, die zitten altijd klem tussen dashboard en voorruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar checkt piemel
Nee hoor, eerder het tegenovergestelde.
Wat had je verwacht, op pakweg 50 kilometer afstand van Schiphol? Een 2e hub van de KLM met intercontinentale vluchten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Dus als je geen auto hebt en met het OV gaat, dan heb je de allerkleinste piemel, aangezien een trein talloze keren groter is dan de grootste auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoe kleiner de auto, hoe groter de piemel.
Ik heb een (te) grote neus maar de rest is normaalquote:
Ben jij ook Joods, het ligt voor de hand, immers doe je iets met geld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een (te) grote neus maar de rest is normaal
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij ook Joods, het ligt voor de hand, immers doe je iets met geld?
Ik ben Turks dus heb ook een grote neus maar de urban legend klopt wel bij mij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een (te) grote neus maar de rest is normaal
Nee dan heb je een hele grote, want dan heb je geen auto nodig om je mannelijkheid te tonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus als je geen auto hebt en met het OV gaat, dan heb je de allerkleinste piemel, aangezien een trein talloze keren groter is dan de grootste auto?
Daar wordt in dit liedje anders niets van gezegd, wel dat jij een BMW met 16 kleppen hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ben Turks dus heb ook een grote neus maar de urban legend klopt wel bij mij.
Owke, maar goed, jij hebt een Macbook Air nodig om je mannelijkheid te tonen, dat zegt weer genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dan heb je een hele grote, want dan heb je geen auto nodig om je mannelijkheid te tonen
Stom filmpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar wordt in dit liedje anders niets van gezegd, wel dat jij een BMW met 16 kleppen hebt.
Deze opmerking kan ik erg negatief uitleggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt niets te compenseren.
Heb je die nodig dan? Ach jee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ik heb vorige week nog de kostprijs van een penisprothese moeten berekenen.
Ik wilde slechts je ego een steuntje in de rug geven, niet je seksualiteit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deze opmerking kan ik erg negatief uitleggen
Dat is een heel klein laptopjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owke, maar goed, jij hebt een Macbook Air nodig om je mannelijkheid te tonen, dat zegt weer genoeg.
Als ik er eentje nodig zou hebben zou het via de zorgverzekeraar gaan hè, dan had ik de kostprijs niet heoven te berekenen. Sowieso betaal je als consument niet de kostprijs maar de consumentenprijs.quote:
Verdomme, ik dacht dat Geert daar een eind aan zou maken.quote:
quote:
Hmm. Ja ja...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik er eentje nodig zou hebben zou het via de zorgverzekeraar gaan hè, dan had ik de kostprijs niet heoven te berekenen. Sowieso betaal je als consument niet de kostprijs maar de consumentenprijs.
Ik zal hem eens een mail sturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat Geert daar een eind aan zou maken.
Ben je zo veeleisend?quote:
Inderdaad. Wat een bizar ding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja...
Ik image-google de term en zie tot mijn verbazing dat het nog echt bestaat ook
quote:Heel soms treedt er een mechanisch defect op in het implantaat (gaat het implantaat stuk)
Zorgproductcode 149899005 "GEEN Uitval standaard, Intensieve/ invasieve therapie, Impotentie/ Sexuele dysfunctie, Implantatie penisprothese". Zit in het vrije segment, dus de NZA stelt er geen prijs voor vast maar de ziekenhuizen kunnen het zelf met de zorgverzekeraar onderhandelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja...
Ik image-google de term en zie tot mijn verbazing dat het nog echt bestaat ook
Ik zal er nooit meer een grapje over maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zorgproductcode 149899005 "GEEN Uitval standaard, Intensieve/ invasieve therapie, Impotentie/ Sexuele dysfunctie, Implantatie penisprothese". Zit in het vrije segment, dus de NZA stelt er geen prijs voor vast maar de ziekenhuizen kunnen het zelf met de zorgverzekeraar onderhandelen.
Toch aardig dat ze het ook uitleggen voor Henk en Ingrid.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik heeft PVV'ers stelletje racisten genoemd
Ach, dan heeft die wat te patsen bij de plaatselijke Starbucks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En die veeeeeels te duur is voor hetgeen hij kan.
Niet slim van Tofik, zo speelt hij PVV meer in de kaart.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik heeft PVV'ers stelletje racisten genoemd
Jewish pride worldwide.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dan heeft die wat te patsen bij de plaatselijke Starbucks.
Overigens heb ik ook een middelgrote neus en Joods bloed.
Welkom bij de club, VP
Hij zegt dat ie dat woord normaal nooit gebruikt maar nu moest hij wel ofzoietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet slim van Tofik, zo speelt hij PVV meer in de kaart.
Volgens mij heeft hij dit in zijn emotie gebruikt. De PVV zal er wel op een of andere manier misbruik van maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hij zegt dat ie dat woord normaal nooit gebruikt maar nu moest hij wel ofzoiets
Onze aanleg om geld te verdienen zit in onze genen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we vanwege onze Joodse achtergrond best wel bijzonder.
Joodse genen zijn übergenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onze aanleg om geld te verdienen zit in onze genen.
Sterke genen noemen ze dat ook wel
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.quote:
Ook die directeur van Goldman, mijn grote voorbeeld. Echt zo'n kapitalistische geld-Jewquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.
Idd, het zijn overlevensgenen, 1 les European Law en je ziet wie er aan het kortste eind trekt, en dat zonder hem met 1 vinger te hebben aangeraakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.
Mwah, ze moeten nog veel leren met hun staat van amper 65 jaar. Het is dat de Arabieren het keer op keer weten te verkloten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik doelde niet enkel op een staat Israel, maar gewoon individuele Joden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, ze moeten nog veel leren met hun staat van amper 65 jaar. Het is dat de Arabieren het keer op keer weten te verkloten.
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Joden falen wel gigantisch in een keuze voor een beloofd land. Van alle plekken op de wereld. Welke meshuggener heeft dat bedacht?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).
Ahjoh, het zijn allemaal zandnegers daar, inc. de Joden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).
Dat zeker. Volgens allerlei theorieën heersen Joden kennelijk ook over de hele wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik doelde niet enkel op een staat Israel, maar gewoon individuele Joden.
Ondanks alle tegenslagen doen ze het over het algemeen gewoon goed, of bovengemiddeld.
Terwijl het eigenlijk een marginale sekte is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zeker. Volgens allerlei theorieën heersen Joden kennelijk ook over de hele wereld.
Staat dat eigenlijk ook in de koran?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
Israel is van de joden. Dat staat immers dat in dat boek ene dat vol staat met historische feiten: de Bijbel.
Lijkt me niet, anders hadden ze die moskee immers niet boven op de Tempelberg gebouwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat dat eigenlijk ook in de koran?
Ik denk dat je die nu moet afstaan aan Koos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Drugshond het volgende:
Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Die heb ik al eens gewonnen.
quote:
quote:9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Ik vind VS de beste vrouwelijke user.quote:
Dat blijft toch wel een discutabele claim. Alsof alles wat ooit in bezit was bij een groep geclaimd kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongelooflijk ingewikkeld conflict, wel erg simpel wordt afgedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmpf, jij hebt een speciale bokaal voor jezelf gekregen zuiplap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind VS de beste vrouwelijke user.
Jij wilt zeggen dat jij concurrentie ondervindt van whiskers, disana en dat andere mokkel waarvan ik de naam vergeten ben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmpf, jij hebt een speciale bokaal voor jezelf gekregen zuiplap.
Wij hebben tenminste nog concurrentie.
Dat ook inderdaad, vage woestijngeloven komt toch vooral een hoop narigheid van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ahjoh, het zijn allemaal zandnegers daar, inc. de Joden.
Is er nog een dan? Dacht alleen Whiskers en heel af en toe Disana.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat jij concurrentie ondervindt van whiskers, disana en dat andere mokkel waarvan ik de naam vergeten ben?
Vind het Hindoeïsme anders ook niet echt duidelijk. Zo wordt er met Divali(?) een beeld van een godheid gemaakt, om dat vervolgens in het water te gooien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, vage woestijngeloven komt toch vooral een hoop narigheid van.
Owwwww, awkward moment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is er nog een dan? Dacht alleen Whiskers en heel af en toe Disana.
Die lui doen rare dingen met rivieren en koeien, kan ook niet fris zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vind het Hindoeïsme anders ook niet echt duidelijk. Zo wordt er met Divali(?) een beeld van een godheid gemaakt, om dat vervolgens in het water te gooien.
Antisemiet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest hilarisch zijn mensen die zonder duidelijke reden zich vol overgave achter Israel scharen.
dotCommunism? Waar is die toch gebleven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat jij concurrentie ondervindt van whiskers, disana en dat andere mokkel waarvan ik de naam vergeten ben?
Het interesseert mij allemaal bijzonder weinig, om eerlijk te zijn. Ik vind het weliswaar misdadig dat Hamas aanslagen pleegt en vind het niet kunnen dat Israel zo hard terugslaat, maar ik zal er geen seconde minder om slapen. Het roept bij mij geen emotie op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Antisemiet!
De Stentor is gewoon een heimelijk haatblaadje van Hamas om antisemitische propaganda in de provincie te verspreiden!
Daar heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het interesseert mij allemaal bijzonder weinig, om eerlijk te zijn. Ik vind het weliswaar misdadig dat Hamas aanslagen pleegt en vind het niet kunnen dat Israel zo hard terugslaat, maar ik zal er geen seconde minder om slapen. Het roept bij mij geen emotie op.
Vervangen door De_Nuance. Inclusief geslachtsverandering en een compleet nieuw geheugen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
dotCommunism? Waar is die toch gebleven?
Het is ook lastig hoor. Hoop jij nog op een trofee, en zo ja welke?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef Dutchnative het volgende:
Bij sommige trofeeën heb ik eigenlijk geen idee op wie ik moet stemmen
Nou, dat is dan een geslaagde geslachtsoperatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vervangen door De_Nuance. Inclusief geslachtsverandering en een compleet nieuw geheugen.
Nee. Ik hou totaal niet van erkenning en het winnen van prijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook lastig hoor. Hoop jij nog op een trofee, en zo ja welke?
Ik welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee. Ik hou totaal niet van erkenning en het winnen van prijzen.
Nou ja, zeg. Een beetje bescheiden doen hier. Je moet hier een enorm ego hebben. Hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee. Ik hou totaal niet van erkenning en het winnen van prijzen.
Zonder egoïsme ging je dood zodra je geen baby meer bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Een beetje bescheiden doen hier. Je moet hier een enorm ego hebben. Hoor
Van die reclames elk jaar?quote:
Sinterklaas en het doldwaze pakjesmysterie.quote:
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
Ik beken dat ik vorig jaar in het ziekenhuis naar die kinderserie heb gekeken met al die pieten, de tekeningen waren gestolen en het was een heel verhaal om ze op te sporen. En ik vond het best wel leuk
Haha, wat let je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennenquote:
Hoe kan dat nou, je hebt het over een stad en geen dorpje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennen![]()
Blijft mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de documentaire over Abba, die RTL elk jaar met nieuwjaar uitzendt, ken 'm bijna uit m'n hoofd
Waar blijft je column Koos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Om de een of andere reden doet Sint het niet. Klote. Dan moet ik maar Star Wars gaan kijken.....voor de honderdste keer.
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheurenquote:
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.quote:
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheuren
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.
leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.
Oh dat vind ik wel leuk. Rond middernacht wordt anders zo'n inkakmomentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeft
Voorschrift natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maargoed, zeg eens, wie is de grootste Boom/Allochtonenknuffelaar hier?
Oeh benieuwd. Ga zo ook maar een lijstje maken.quote:
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen ideequote:
B_A.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen idee
Wie is er trouwens Punk of Metalhead hier?
Ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maargoed, zeg eens, wie is de grootste Boom/Allochtonenknuffelaar hier?
Staat genoteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik ben hiphoppert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen idee
Wie is er trouwens Punk of Metalhead hier?
in 2010 postte ik nog niet in de POL SC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn er veel nieuwkomers geweest dit jaar?
En zo ja, wie?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Staat genoteerdIk had niets anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Het is wel mooi maar behoorlijk ineffectief, aangezien je die dias ook kan kijken met het vuurtje waar je je eten op kookt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Hindoestaande vriendin legde divali wel mooi uit aan mij gister:
Ze doen de hele dag geen verlichting aan, behalve vuur voor het koken.
En als het helemaal donker is gaan de 'dia's' aan, elke kamer een dia.
Het symboliseert blijkbaar : licht in duisternis ,reinheid, puurheid, en eerbiedigheid
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
Sjonge wat moeilijk. Je wilt niemand beledigen maar je wilt ook een eerlijke keuze maken.
Ach, 9 van de 10 van die trofees komen toch toe aan personen waar je de mening niet van deelt op andere punten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.
Maar toch ook weer niet.
Het is soms moeilijk onderscheid te maken tussen de persoon met het minste cognitieve vermogen, de slechtste discussievoerder, de meest dogmatische user en soms ook de meest meelijwekkende userquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, 9 van de 10 van die trofees komen toch toe aan personen waar je de mening niet van deelt op andere punten.
Maar vaak komt het op dezelfde user neer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk onderscheid te maken tussen de persoon met het minste cognitieve vermogen, de slechtste discussievoerder, de meest dogmatische user en soms ook de meest meelijwekkende user
Of wil je niet op je mieter krijgen en zelf tig keer genoemd wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef waht het volgende:
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.
Maar toch ook weer niet.
Jazeker, jongemanquote:
Daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wil je niet op je mieter krijgen en zelf tig keer genoemd worden
Hoi FANNquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps ik had vergeten op ''stop volgen'' te klikken
''klik''
Doe ik niet in ieder geval, sommige trofee's verdient niemand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:11 schreef Disana het volgende:
Moet je alles invullen, ook als je het niet weet?
Jazekerquote:
POL-verkiezingen, 2011quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar?
Ik heb geen zin om terug te lezen
Geen idee, in mijn stemgedrag zit weinig denkwerk. (daarom stem ik ook doorgaans PvdA *badoem tsj* )quote:
quote:
Jij bent mijn goede nieuwkomer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn stemgedrag zit weinig denkwerk. (daarom stem ik ook doorgaans PvdA *badoem tsj* )
Niet echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:22 schreef Dutchnative het volgende:
Is Drievoud eigenlijk Xenofobisch?
Coolquote:
Ben 'm nog aan het lezen, fijn die motivaties. Heb nu al spijt dat ik jou als de gezellige user heb gekozen, maar je moet het zien als een aanmoedigingsnominatie: ik wil de genuanceerde Koos terug die overal voor open staat.quote:
Denk dat je laatst wel de spijker op de kop sloeg toen je schreef dat mijn werk te weinig uitdaging biedt. Dat wringt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben 'm nog aan het lezen, fijn die motivaties. Heb nu al spijt dat ik jou als de gezellige user heb gekozen, maar je moet het zien als een aanmoedigingsnominatie: ik wil de genuanceerde Koos terug die overal voor open staat.
Hmm.. Klopkoek mis ik ook wel een beetje. Niet aan gedacht.quote:
Wees blij, des te meer tijd om te socialisen met collega's.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat je laatst wel de spijker op de kop sloeg toen je schreef dat mijn werk te weinig uitdaging biedt. Dat wringt.
Mijn collega's zijn allemaal niet van mijn leeftijd en hebben minimale politieke interesse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wees blij, des te meer tijd om te socialisen met collega's.
Oke, dan is het minder inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn allemaal niet van mijn leeftijd en hebben minimale politieke interesse.
De meeste mensen hebben ook pas politieke interesse als hun portemonnee het toelaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn allemaal niet van mijn leeftijd en hebben minimale politieke interesse.
Word dan zelf actief in de politiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het mag niet en bovendien is er geen enkele partij met wie ik mij verbonden voelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Word dan zelf actief in de politiek
Of mag dat niet van je werkgever?
Andere krant zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het aanbod is nogal karig, op het moment.quote:
Dat meende ik ook al te voelen. Tijd dus om naar een baan te zoeken waarin je je tanden kunt zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
Denk dat je laatst wel de spijker op de kop sloeg toen je schreef dat mijn werk te weinig uitdaging biedt. Dat wringt.
Ik wist niet waar ik jou in moest proppen. Meest gelijkmatige user was misschien wel iets geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef waht het volgende:
[..]
Hmm.. Klopkoek mis ik ook wel een beetje. Niet aan gedacht.
twitter:HeroBrinkman twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 21:45:53@TofikDibi jij bent idd heel raar. Pvv'ers strijdend voor welzijn van homo' s, vrouwen en joden is ook compassie en die noem jij racisten! reageer retweet
Ach, tijd zatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat meende ik ook al te voelen. Tijd dus om naar een baan te zoeken waarin je je tanden kunt zetten.
Neuh, het maakt voor de mod-indeling niks uit en er zijn nog niet eens trofeetjes gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Friek_ het volgende:
DE POL-VERKIEZINGEN, voelen jullie het circus al jongens!
Lyrebird had me ooit genomineerd als Beste discussievoerder. Meer erkenning dan dat heb ik dit leven niet nodig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet waar ik jou in moest proppen. Meest gelijkmatige user was misschien wel iets geweest.
Eigenlijk moeten wij onszelf uitnodigen als tussenact voor de Republikeinse debatten in de VSquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Friek_ het volgende:
DE POL-VERKIEZINGEN, voelen jullie het circus al jongens!
Mooi inderdaad. Maar ik zie niet zo heel veel van je, je bent een beetje op de achtergrond en houdt het meestal kort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef waht het volgende:
[..]
Lyrebird had me ooit genomineerd als Beste discussievoerder. Meer erkenning dan dat heb ik dit leven niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |