Ik zal hem eens een mail sturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat Geert daar een eind aan zou maken.
Ben je zo veeleisend?quote:
Inderdaad. Wat een bizar ding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja...
Ik image-google de term en zie tot mijn verbazing dat het nog echt bestaat ook
quote:Heel soms treedt er een mechanisch defect op in het implantaat (gaat het implantaat stuk)
Zorgproductcode 149899005 "GEEN Uitval standaard, Intensieve/ invasieve therapie, Impotentie/ Sexuele dysfunctie, Implantatie penisprothese". Zit in het vrije segment, dus de NZA stelt er geen prijs voor vast maar de ziekenhuizen kunnen het zelf met de zorgverzekeraar onderhandelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja...
Ik image-google de term en zie tot mijn verbazing dat het nog echt bestaat ook
Ik zal er nooit meer een grapje over maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zorgproductcode 149899005 "GEEN Uitval standaard, Intensieve/ invasieve therapie, Impotentie/ Sexuele dysfunctie, Implantatie penisprothese". Zit in het vrije segment, dus de NZA stelt er geen prijs voor vast maar de ziekenhuizen kunnen het zelf met de zorgverzekeraar onderhandelen.
Toch aardig dat ze het ook uitleggen voor Henk en Ingrid.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik heeft PVV'ers stelletje racisten genoemd
Ach, dan heeft die wat te patsen bij de plaatselijke Starbucks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En die veeeeeels te duur is voor hetgeen hij kan.
Niet slim van Tofik, zo speelt hij PVV meer in de kaart.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik heeft PVV'ers stelletje racisten genoemd
Jewish pride worldwide.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dan heeft die wat te patsen bij de plaatselijke Starbucks.
Overigens heb ik ook een middelgrote neus en Joods bloed.
Welkom bij de club, VP
Hij zegt dat ie dat woord normaal nooit gebruikt maar nu moest hij wel ofzoietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet slim van Tofik, zo speelt hij PVV meer in de kaart.
Volgens mij heeft hij dit in zijn emotie gebruikt. De PVV zal er wel op een of andere manier misbruik van maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
Hij zegt dat ie dat woord normaal nooit gebruikt maar nu moest hij wel ofzoiets
Onze aanleg om geld te verdienen zit in onze genen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we vanwege onze Joodse achtergrond best wel bijzonder.
Joodse genen zijn übergenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onze aanleg om geld te verdienen zit in onze genen.
Sterke genen noemen ze dat ook wel
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.quote:
Ook die directeur van Goldman, mijn grote voorbeeld. Echt zo'n kapitalistische geld-Jewquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |