Jij lijkt mij ook meer een type voor Singstar.quote:
Ik zou em kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet "Call of Occupy: Modern Wallstreet" spelen of iets dergelijks?
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.quote:
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.quote:
Haïtianen in Vice City, boeren in San Andreas, negroïde zwervers in GTA 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Nu een glas cola overheen donderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
Sjezus wat gaat de POL SC hard vandaag, hebben jullie niets beters te doen?
Gepost vanaf mijn MacBook Air
Ipod is wel oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu een glas cola overheen donderen.
Ik heb nog 5 herfstbokjes.... en dan ontnuchteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Ik zit aan het bier
Dat ze er allemaal een keer uit komen inclusief medewerkers en heel hard 1 April roepen!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.
Oké laat ik dit mooie moment niet verpesten door iets over auto's te zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Starbucks bezoek je niet, dat beleef je.quote:
Cinnabon, Chilly's, Apple Bee's en IHOP ook graag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht op de Dunkin Donuts in Nederland.
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat mijn piemel zo enorm is dat ie in een kleine auto klem komt te zitten tussen stuur en voorstoel en ik derhalve we'll een grote auto moet rijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oké laat ik dit mooie moment niet verpesten door iets over auto's te zeggen.
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat mijn piemel zo enorm is dat ie in een kleine auto klem komt te zitten tussen stuur en voorstoel en ik derhalve we'll een grote auto moet rijden.
IHOPquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Cinnabon, Chilly's, Apple Bee's en IHOP ook graag.
Ben er nog nooit geweest, heb Michael het ooit horen zeggen.quote:
Hoe groter de neus hoe groter de piemel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?
Je bent zelf kleinquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Jezus wat is Rotterdam Airport klein
YOU WILL GO TO THE IHOP AND HAVE PANCAKES AND YOU WILL LIKE IT!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, heb Michael het ooit horen zeggen.
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe groter de neus hoe groter de piemel.
Urban legendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, hoe kleiner de auto, hoe groter de piemel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goh, je meent het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Bron ?quote:
* Betyar checkt piemelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, die zitten altijd klem tussen dashboard en voorruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Verwar jij hier je piemel niet met je neus?
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:10 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar checkt piemel
Nee hoor, eerder het tegenovergestelde.
Wat had je verwacht, op pakweg 50 kilometer afstand van Schiphol? Een 2e hub van de KLM met intercontinentale vluchten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Dus als je geen auto hebt en met het OV gaat, dan heb je de allerkleinste piemel, aangezien een trein talloze keren groter is dan de grootste auto?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hoe kleiner de auto, hoe groter de piemel.
Ik heb een (te) grote neus maar de rest is normaalquote:
Ben jij ook Joods, het ligt voor de hand, immers doe je iets met geld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb een (te) grote neus maar de rest is normaal
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben jij ook Joods, het ligt voor de hand, immers doe je iets met geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |