Van die reclames elk jaar?quote:
Sinterklaas en het doldwaze pakjesmysterie.quote:
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
Ik beken dat ik vorig jaar in het ziekenhuis naar die kinderserie heb gekeken met al die pieten, de tekeningen waren gestolen en het was een heel verhaal om ze op te sporen. En ik vond het best wel leuk
Haha, wat let je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennenquote:
Hoe kan dat nou, je hebt het over een stad en geen dorpje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennen![]()
Blijft mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de documentaire over Abba, die RTL elk jaar met nieuwjaar uitzendt, ken 'm bijna uit m'n hoofd
Waar blijft je column Koos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Om de een of andere reden doet Sint het niet. Klote. Dan moet ik maar Star Wars gaan kijken.....voor de honderdste keer.
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheurenquote:
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.quote:
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheuren
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.
leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.
Oh dat vind ik wel leuk. Rond middernacht wordt anders zo'n inkakmomentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeft
Voorschrift natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maargoed, zeg eens, wie is de grootste Boom/Allochtonenknuffelaar hier?
Oeh benieuwd. Ga zo ook maar een lijstje maken.quote:
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen ideequote:
B_A.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen idee
Wie is er trouwens Punk of Metalhead hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |