Van die reclames elk jaar?quote:
Sinterklaas en het doldwaze pakjesmysterie.quote:
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Disana het volgende:
Ik beken dat ik vorig jaar in het ziekenhuis naar die kinderserie heb gekeken met al die pieten, de tekeningen waren gestolen en het was een heel verhaal om ze op te sporen. En ik vond het best wel leuk
Haha, wat let je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het wordt je vergeven. Soms krijg ik sterke neigingen om te antwoorden op de posters die hier in de stad hangen met 'SNT ZKT PTN!'
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennenquote:
Hoe kan dat nou, je hebt het over een stad en geen dorpje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat er best veel kinderen zijn die mij zouden kunnen herkennen![]()
Blijft mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de documentaire over Abba, die RTL elk jaar met nieuwjaar uitzendt, ken 'm bijna uit m'n hoofd
Waar blijft je column Koos?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Om de een of andere reden doet Sint het niet. Klote. Dan moet ik maar Star Wars gaan kijken.....voor de honderdste keer.
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheurenquote:
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.quote:
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nieuwjaar is een nutteloos feest, we vieren enkel dat we onze goede voornemens kunnen uitstellen en een nieuw blaadje van de Rabobankkalender kunnen scheuren
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans wel geslaagde feestjes. Dus goed.
leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och ja. Ik was geband dus heb er effe niet meer aan gedacht. Zal kijken of ik er eens tijd voor kan maken. Had vorige week wel inspiratie op zich.
Oh dat vind ik wel leuk. Rond middernacht wordt anders zo'n inkakmomentje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die worden verpest door de takkeherrie van 'Chinese vlinders', 'Matten' en weet ik veel wat voor lieflijke namen dat dodelijke spul genaamd vuurwerk heeft
Voorschrift natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maargoed, zeg eens, wie is de grootste Boom/Allochtonenknuffelaar hier?
Oeh benieuwd. Ga zo ook maar een lijstje maken.quote:
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen ideequote:
B_A.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen idee
Wie is er trouwens Punk of Metalhead hier?
Ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maargoed, zeg eens, wie is de grootste Boom/Allochtonenknuffelaar hier?
Staat genoteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik ben hiphoppert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij sommige categorieën heb ik werkelijk geen idee
Wie is er trouwens Punk of Metalhead hier?
in 2010 postte ik nog niet in de POL SC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Dutchnative het volgende:
Zijn er veel nieuwkomers geweest dit jaar?
En zo ja, wie?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Staat genoteerdIk had niets anders verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Het is wel mooi maar behoorlijk ineffectief, aangezien je die dias ook kan kijken met het vuurtje waar je je eten op kookt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Hindoestaande vriendin legde divali wel mooi uit aan mij gister:
Ze doen de hele dag geen verlichting aan, behalve vuur voor het koken.
En als het helemaal donker is gaan de 'dia's' aan, elke kamer een dia.
Het symboliseert blijkbaar : licht in duisternis ,reinheid, puurheid, en eerbiedigheid
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef Disana het volgende:
Sjonge wat moeilijk. Je wilt niemand beledigen maar je wilt ook een eerlijke keuze maken.
Ach, 9 van de 10 van die trofees komen toch toe aan personen waar je de mening niet van deelt op andere punten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.
Maar toch ook weer niet.
Het is soms moeilijk onderscheid te maken tussen de persoon met het minste cognitieve vermogen, de slechtste discussievoerder, de meest dogmatische user en soms ook de meest meelijwekkende userquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, 9 van de 10 van die trofees komen toch toe aan personen waar je de mening niet van deelt op andere punten.
Maar vaak komt het op dezelfde user neer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk onderscheid te maken tussen de persoon met het minste cognitieve vermogen, de slechtste discussievoerder, de meest dogmatische user en soms ook de meest meelijwekkende user
Of wil je niet op je mieter krijgen en zelf tig keer genoemd wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef waht het volgende:
Ik wil voornamelijk iedereen wiens mening ik niet deel in kwaad daglicht zetten.
Maar toch ook weer niet.
Jazeker, jongemanquote:
Daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Of wil je niet op je mieter krijgen en zelf tig keer genoemd worden
Hoi FANNquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oeps ik had vergeten op ''stop volgen'' te klikken
''klik''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |