quote:
Een kort en pittig kapsel.......quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:04 schreef von_Preussen het volgende:
Kom kom VS, sommigen hier gedragen zich net zo. En hebben ook een kort en pittig kapsel.
Deventer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
Daar zit ik dan, uitkijkend op een plein met vele historische gebouwen, voor mij een boek, paperassen met aantekeningen en een hoop lege papiertjes van de zuurtjes die door mijn mond zijn gegaan, al spelende met mijn Blackberry nutteloze informatie postend.
Een leuke kerel voor jou.quote:
Ik haat jou.quote:
Moet dat nou, die foto erbijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-State-V-M.dhtml
De wereld is wederom nipt aan haar ondergang ontkomen.
Is dat geen lekkere orka voor jou?quote:
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:12 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-State-V-M.dhtml
De wereld is wederom nipt aan haar ondergang ontkomen.
Orka's zijn elegant. Van Gent heeft meer weg van een nijlpaard.quote:
Het van Gent standje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Maar de hamvraag blijft, op welke standje kan je een Orka het beste neuken?
Het vereist inderdaad coöperatie met de firma Mammoet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt met die Kamasutra-schommel met hefboomfunctie, omdat je er anders niet bij komt?
Maakt niet uit, als je de blowhole maar gebruikt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
Maar de hamvraag blijft, op welke standje kan je een Orka het beste neuken?
Dit ga ik ze ook onder de neus wrijven.quote:
2 guys 1 cupquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb zin om in iemands muil te schijten.
Precies, dat we een keer over ons hart hebben gestreken wil niet zeggen dat dat blijvend moet zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit ga ik ze ook onder de neus wrijven.
Alsof we in het tijdperk Aletta Jacobs leven.
Gedraag je, Rue du Charbon bezoeker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat verklaart de relatie tussen Voorschrift en Von_Preussen.
Die straat is mij onbekend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gedraag je, Rue du Charbon bezoeker.
Ja ja, vandaar de kennis van het goede Italiaanse restaurantje daar.quote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Hm dat logo lijkt alsof het weer een of andere zwarte gangster versie wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef waht het volgende:
Grand Theft Auto V aangekondigd
Die ga ik kopen. Puur om het bedrijf in stand te houden.
Ik koop al teveel games. Nu wil ik weer Skyrim.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef waht het volgende:
Grand Theft Auto V aangekondigd
Die ga ik kopen. Puur om het bedrijf in stand te houden.
Ja het wordt weer Los Santos en Inglewood.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat logo lijkt alsof het weer een of andere zwarte gangster versie wordt.
Wel jammer, ik genoot nog 't meest van Vice City.
En zo leert men iets over de intieme fantasieen die Reya heimelijk over andere Fok-users heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan sla ik hem over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het wordt weer Los Santos en Inglewood.
Zeg, moet jij niet "Call of Occupy: Modern Wallstreet" spelen of iets dergelijks?quote:
Jij lijkt mij ook meer een type voor Singstar.quote:
Ik zou em kopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet "Call of Occupy: Modern Wallstreet" spelen of iets dergelijks?
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.quote:
Nouja zeg!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde, er zullen weer veel negers moeten worden neergeschoten.
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.quote:
Haïtianen in Vice City, boeren in San Andreas, negroïde zwervers in GTA 4.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was altijd grappig, zelf een missie verzinnen waarbij je zoveel mogelijk mensen van 1 bepaalde etnische groep moest vermoorden.
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef De_Nuance het volgende:
Ik liep net langs de Starbucks in Leiden en ik lachte van binnen iedereen uit die zo graag hip willen zijn daarbinnen met hun MacBooks en hun Starbucks koffie
Nu een glas cola overheen donderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef remlof het volgende:
Sjezus wat gaat de POL SC hard vandaag, hebben jullie niets beters te doen?
Gepost vanaf mijn MacBook Air
Ipod is wel oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Dat kan heul niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu een glas cola overheen donderen.
Ik heb nog 5 herfstbokjes.... en dan ontnuchteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan heul niet.
Ik zit aan het bier
Dat ze er allemaal een keer uit komen inclusief medewerkers en heel hard 1 April roepen!!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Vind dat aanzicht ook hilarisch. Ik bedoel, ik hou ook van koffie maar waarom moet iedereen perse aan dat beeld uit de films voldoen? Volgens mij is het gewoon een grote inside joke.
Oké laat ik dit mooie moment niet verpesten door iets over auto's te zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht, u stijgt hiermee enorm in mijn achting.
Mannen hebben ook alleen maar Macspullen om hun kleine penis en onzekere ego mee op te poetsen.
Starbucks bezoek je niet, dat beleef je.quote:
Cinnabon, Chilly's, Apple Bee's en IHOP ook graag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:45 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht op de Dunkin Donuts in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |