Idd, het zijn overlevensgenen, 1 les European Law en je ziet wie er aan het kortste eind trekt, en dat zonder hem met 1 vinger te hebben aangeraakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.
Mwah, ze moeten nog veel leren met hun staat van amper 65 jaar. Het is dat de Arabieren het keer op keer weten te verkloten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben veel ellende overleefd om iedere keer weer bovenaan te eindigen dus wat dat betreft wel.
Oh ik doelde niet enkel op een staat Israel, maar gewoon individuele Joden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, ze moeten nog veel leren met hun staat van amper 65 jaar. Het is dat de Arabieren het keer op keer weten te verkloten.
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
Joden falen wel gigantisch in een keuze voor een beloofd land. Van alle plekken op de wereld. Welke meshuggener heeft dat bedacht?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).
Ahjoh, het zijn allemaal zandnegers daar, inc. de Joden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee man, dat land is op historische gronden hun bezit en die nomaden (Palestijnen) zijn er illegaal neergestreken (net als een stel zigeuners die van dorp tot dorp trekken).
Dat zeker. Volgens allerlei theorieën heersen Joden kennelijk ook over de hele wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik doelde niet enkel op een staat Israel, maar gewoon individuele Joden.
Ondanks alle tegenslagen doen ze het over het algemeen gewoon goed, of bovengemiddeld.
Terwijl het eigenlijk een marginale sekte is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:38 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zeker. Volgens allerlei theorieën heersen Joden kennelijk ook over de hele wereld.
Staat dat eigenlijk ook in de koran?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
Israel is van de joden. Dat staat immers dat in dat boek ene dat vol staat met historische feiten: de Bijbel.
Lijkt me niet, anders hadden ze die moskee immers niet boven op de Tempelberg gebouwd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staat dat eigenlijk ook in de koran?
Ik denk dat je die nu moet afstaan aan Koos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Drugshond het volgende:
Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Die heb ik al eens gewonnen.
quote:
quote:9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak
Ik vind VS de beste vrouwelijke user.quote:
Dat blijft toch wel een discutabele claim. Alsof alles wat ooit in bezit was bij een groep geclaimd kan worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongelooflijk ingewikkeld conflict, wel erg simpel wordt afgedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmpf, jij hebt een speciale bokaal voor jezelf gekregen zuiplap.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind VS de beste vrouwelijke user.
Jij wilt zeggen dat jij concurrentie ondervindt van whiskers, disana en dat andere mokkel waarvan ik de naam vergeten ben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmpf, jij hebt een speciale bokaal voor jezelf gekregen zuiplap.
Wij hebben tenminste nog concurrentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |