quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
De spits van Vitesse die iets teveel drinktJe was net iets snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hele, hele matige poging tot humor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boon i rent door de wei op de vlucht. Op zoek naar chantageplegers zoals chanturia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Evertjan het volgende:
Speler met een hele hoge functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee.
Speler met een hele hoge functiehahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speler met een hele hoge functieNiet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haiku over Bert van der Veer
Wat een ergernis.
Die norse Bert van der Veer.
Zijn vrouw stinkt naar kaas.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie komt er vaak voor bij Jan Jans en de kinderen?Gast, stop gewoon. Echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen hebben humor, sommige niet. Leer ermee leven dat jij tot die laatste categorie behoort.VBL SC influencer
Left, right, behind
Kan jij het beter?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, stop gewoon. Echt.
Sommige mensen hebben humor, sommige niet. Leer ermee leven dat jij tot die laatste categorie behoort.
Laat die jongen lekker joh, hij zal teleurgesteld genoeg zijn dat hij geen TS is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gast, stop gewoon. Echt.
Sommige mensen hebben humor, sommige niet. Leer ermee leven dat jij tot die laatste categorie behoort.
Ik was al redelijk verbaasd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker joh, hij zal teleurgesteld genoeg zijn dat hij geen TS is.
Die grijze neeknikker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat vrouwtje achter Hans ook mooi reageren
Jij klaagt dus nergens over?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Maar je hebt pas recht tot klagen als je het beter kan
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
man aan de bar is altijd /fail als het gert jakobs niet is
Iwan aan de bar is ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
Of de broer van Nigel de Jong.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
goed planquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we het on-topic houden jongens?
Ok!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Gertjan Verbeek laat zijn banaan door Graziano Pelle
??quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zullen we het on-topic houden jongens?
Oké. Dan wil ik jou hier nooit meer horen klagen over het spel van Ajax of elke willekeurige andere club/land.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Maar je hebt pas recht tot klagen als je het beter kan
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oké. Dan wil ik jou hier nooit meer horen klagen over het spel van Ajax of elke willekeurige andere club/land.
Lucky Bastard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Jivis het volgende:
De oom van Reijnen woont bij mij in de straat.
ok, doe 'm de greotjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Jivis het volgende:
De oom van Reijnen woont bij mij in de straat.
Dankzij het zwakke Ajax, PSV en Twente heeft AZ wellicht nog kans kampioen te worden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Evertjan het volgende:
AZ gaat het de topclubs nog heel lastig maken
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
maar wilfred en johan dus straks aan tafel bij P&W?
Versus Bertjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
Hij dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elfje over Bert vd Veer
Bert
is jaloers
op de snor
hij faalt echter zelf
Sneu.
Met Bert de gladjak!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
En Bert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat ik ga lopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef tong80 het volgende:
Post hier Blöff-teksten over Bert van der Veer.
Ik vind theo wel grappig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Theo Maassen is niet grappig. Najib ook niet.
Ik zou het hele eerste uur terugkijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben er nu pas. Straks even het eerste half uur terugkijken. Is dat het waard?
Je twijfelt aan de Televisiering winnaar? Scheer je weg!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben er nu pas. Straks even het eerste half uur terugkijken. Is dat het waard?
OK.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou het hele eerste uur terugkijken
Zielig om denigrerend te doen over andere programma's terwijl je zelf een veredelde versie van koffietijd presenteert.quote:
Hij mag ondertussen wel in de OPquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Word gewoon standaard onderdeel van het programma!
Er ontbreekt alleen nog een lange jas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef marcodej het volgende:
Wat een vieze man eigenlijk, die Bert.
Zie hem nu pas,quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haiku over Bert van der Veer
Wat een ergernis.
Die norse Bert van der Veer.
Zijn vrouw stinkt naar kaas.
Haha ja iddquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mag ondertussen wel in de OP
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat Heracles kunstgras wel kan winnen van AZ
Ik heb nu een Haiku en een elfje. Ik wil ook wel een Limerick schrijven, maar dan moet ik eerst weten waar hij woontquote:
Mooi tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Bert wordt echt compleet belachelijk gemaakt
Ge-wel-digquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.youtube.com/sdvfan
Sierd filmpjes!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Majkool het volgende:
Niet haten op Sierd.Maakt elke Primera match leuker
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.youtube.com/sdvfan
Sierd filmpjes!
Wat een heerlijke avond was datquote:
Zeg jij nou op youtube dat Sierd een infantiele Klapjosti is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zielig om denigrerend te doen over andere programma's terwijl je zelf een veredelde versie van koffietijd presenteert.
Ze was bezopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zielig om denigrerend te doen over andere programma's terwijl je zelf een veredelde versie van koffietijd presenteert.
AZ moet verliezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga die kant uit, maar ik weet niet of ik AZ of Heracles een punt gun. Moeilijk te kiezen.
Klopt, maar hij moet niet proberen als een voetbaldeskundige over te komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef Majkool het volgende:
Niet haten op Sierd.Maakt elke Primera match leuker
En jij een ban dus niet doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef YazooW het volgende:
Ik wil tieten posten maar dan krijgt Fok dalijk weer gezeik met Adsense enzo
Besneden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus die B. in Ali B. staat voor Bezopen?
Lies Bouwvrouw mocht toch ook presenteren, met haar zatte harses.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef GGMM het volgende:
Henny Huisman? Wat doet hij bij dat gala? Z'n laatste tv-optreden is 50 jaar geleden.
Jij bent degene die Sierd een klapjosti vindt. Jou neem ik niet meer serieus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef GGMM het volgende:
Henny Huisman? Wat doet hij bij dat gala? Z'n laatste tv-optreden is 50 jaar geleden.
Wat je wel kunt doen is Judith Osborn verbaal helemaal achterlijk maken. Dat is wat ik ook doe.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent degene die Sierd een klapjosti vindt. Jou neem ik niet meer serieus.
Ook dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik heb ''m wel verwijderd, hihi
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi Paul. Hoe was Utreg dit weekend?
Zo trots dat hij Ballack had geblesseerdquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
Weer die Boateng met die beauty's, terwijl ik dat zo'n schijtvoetballer vind.
Ik heb veel liever Klaas-Jan Huntelaar, oogt fitter en hoeft geen 60-70 wedstrijden af te werken in één seizoen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef GGMM het volgende:
Onzinnig om Van Persie in het elftal te houden.
Beiden? RvP ipv Kuyt..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever Klaas-Jan Huntelaar, oogt fitter en hoeft geen 60-70 wedstrijden af te werken in één seizoen.
Sowieso vind ik elke nationale speler die uitkomt voor een Engelse club eerder een verarming dan een versterking.
Omdat ze in Engeland spelen of omdat ze van zichzelf gewoon minder zijn volgens jou?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb veel liever Klaas-Jan Huntelaar, oogt fitter en hoeft geen 60-70 wedstrijden af te werken in één seizoen.
Sowieso vind ik elke nationale speler die uitkomt voor een Engelse club eerder een verarming dan een versterking.
Hansie...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:56 schreef Gauner het volgende:
Mark naar PSV volgend jaar volgens Hansie.
Dat gaat helemaal niet gebeuren ben ik bang, ook bij Liverpool word ik niet echt warm van hem.quote:
Omdat ze op grote toernooien vaak helemaal uitgeblust zijn, ondanks vrijstellingen voor mindere wedstrijden...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat ze in Engeland spelen of omdat ze van zichzelf gewoon minder zijn volgens jou?
Dat vind ik ook wat overdreven en snel maar hij doet het goed bij ajaxquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
Schei uit joh met je Boerrigter op het Ek.
Het is gewoon echt een club he? Weet niet of je dacht dat ik liep te geinenquote:
Mooi logoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://beursbengels.nl/
Prachtige banner ook bovenaan de site.
oh ja, ze hebben wel drukke dagen zo (en het vooruitzicht met Geneequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moet naar de studio van P&W racen op zijn 62ste
Zelfs over PSV. Weer een mislukt momentje van Wijnaldumquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze het al over Ajax gehad?
Derksen had wellicht meer kans gehad als hij ook bij Brighton had gespeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
Kraaij was een betere voetballer dan Derksen.
Werd gekozen in het elftal van de eeuw van Brighton
Is toch op vakantie ofniet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Eens kijken of Boskamp weer op de Belg te bekijken valt zometeen.
Ze hebben ook genoeg materiaal om uit te zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs over PSV. Weer een mislukt momentje van Wijnaldum
Een uur is wel lang hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
hier verder [Pauw & Witteman #168] Step right up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |