abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103414347

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103414461
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
Ik had mijn best gedaan op deze post, dus plaats ik hem nog maar een keertje :P
Hoe staan jullie tegenover de stelling dat mensen voorspelbare wezens zijn waarop je best trucs kunt toepassen om een gewenste reactie uit te lokken? (het hoeft niet per se om versieren te gaan in dezen)
pi_103414547
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe staan jullie tegenover de stelling dat mensen voorspelbare wezens zijn waarop je best trucs kunt toepassen om een gewenste reactie uit te lokken? (het hoeft niet per se om versieren te gaan in dezen)
Ja dat ben ik met je eens (denk aan mensen dingen willen verkopen)
Maar (en ik kom net weer eens binnen vallen omdat ik jullie in de NTlijst zag dus ik heb niet gezien waar het over gaat maar ik doe een gok) als het gaat om van die versiertechnieken geloof ik daar niet in omdat ze er in mijn ogen gewoon naast zitten

Natuurlijk gelden er standaard dingen bij versieren (aandacht geven, interesse tonen, complimenten maken etc) maar niet op die pusherige manier
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:07:38 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103414587
quote:

[..]

Makkelijk. Gewoon de juiste knopjes inrukken en je krijgt bijna altijd het zelfde resultaat. Ook wel bekend als een spelletje spelen. Inspelen op de wensen en gevoelens van de persoon. Zorgen dat zij dent dat jij haar snapt.

Ze zal dan helemaal in je op gaan en voor je het weet heb je dat geen bereikt wat jij wil.

Zelfde verhaal met mannen. Delegeren kan daar een mooi voorbeeld van zijn.

Een persoon of meerdere mensen direct aanspreken op iets wat zij moeten doen. Nee is geen optie niks geen nu jij pakt nu dit of dat en snel. De meesten schrikken er van en doen het direct.

Hey Pak jij die fles eens? Nee niks nee gewoon effe pakken nu en snel kom op nou. 9 van de 10 mensen zullen de fles pakken.

En er na denken van, ik ben echt gek ook dat ik die fles pakte.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:09:57 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103414656
Maar ben weer weg :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_103414709
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:07 schreef ook_gek het volgende:

En er na denken van, ik ben echt gek ook dat ik die fles pakte.
Precies dat
Je geeft misschien wel je nummer maar daarna denk je wtf
Niet echt iets waar je een lange relatie aan over gaat houden dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103414731
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja dat ben ik met je eens (denk aan mensen dingen willen verkopen)
Maar (en ik kom net weer eens binnen vallen omdat ik jullie in de NTlijst zag dus ik heb niet gezien waar het over gaat maar ik doe een gok) als het gaat om van die versiertechnieken geloof ik daar niet in omdat ze er in mijn ogen gewoon naast zitten

Natuurlijk gelden er standaard dingen bij versieren (aandacht geven, interesse tonen, complimenten maken etc) maar niet op die pusherige manier
Maar subtiele pickup artist technieken kunnen juist als 'handleiding' werken voor mannen die anders niet weten waar ze moeten beginnen. Bijvoorbeeld op een vrouw afstappen en dan zeggen: "Ik dacht, zo, daar zie een leuke meid staan, laat ik daar eens een praatje mee maken!", als standaard zin. Al is het een standaard zin, het komt toch spontaner over dan veel zinnen van mannen met weinig versierervaring, zoals: "Hey, ehm, waar kom je eigenlijk vandaan?" terwijl je kunt zien dat ze geen idee hebben wat ze moeten zeggen.

De technieken die flepke en firefly3 noemen zijn te extreem naar mijn mening, maar een soort 'handleiding' voor versieren is toch een hulpgreep waar mannen zich aan kunnen vasthouden als ze beginnen.
pi_103414809
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar subtiele pickup artist technieken kunnen juist als 'handleiding' werken voor mannen die anders niet weten waar ze moeten beginnen. Bijvoorbeeld op een vrouw afstappen en dan zeggen: "Ik dacht, zo, daar zie een leuke meid staan, laat ik daar eens een praatje mee maken!", als standaard zin. Al is het een standaard zin, het komt toch spontaner over dan veel zinnen van mannen met weinig versierervaring, zoals: "Hey, ehm, waar kom je eigenlijk vandaan?" terwijl je kunt zien dat ze geen idee hebben wat ze moeten zeggen.

De technieken die flepke en firefly3 noemen zijn te extreem naar mijn mening, maar een soort 'handleiding' voor versieren is toch een hulpgreep waar mannen zich aan kunnen vasthouden als ze beginnen.
Het enige verschil tussen je 2 zinnen is toch gewoon zelfvertrouwen? En dat lijkt me obvious en niet echt een trademark iets van pick up artists of zo

Waar kom je vandaan is net zo standaard als ik zag je staan en dacht wat een leuke man/meid
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103414995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het enige verschil tussen je 2 zinnen is toch gewoon zelfvertrouwen? En dat lijkt me obvious en niet echt een trademark iets van pick up artists of zo

Waar kom je vandaan is net zo standaard als ik zag je staan en dacht wat een leuke man/meid
De voorbeelden waren inderdaad een beetje lame :')
Ik doelde meer op het voorbereiden van gesprekken met vrouwen, in grote lijnen al weten wat je moet zeggen is denk ik een belangrijke stap om als onzeker persoon zelfvertrouwen op te bouwen. Onzekere mensen kunnen op gang worden gebracht door van tevoren door te lezen op welke reacties van vrouwen ze moeten letten en welke dingen verstandig zijn om te zeggen en welke niet. Een boek over PUA kan daarbij helpen als je het niet te serieus gaat nemen en het niet beschouwt als bijbel voor het versieren ofzo, maar het kan een goed hulpmiddel zijn.
pi_103415101
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De voorbeelden waren inderdaad een beetje lame :')
Ik doelde meer op het voorbereiden van gesprekken met vrouwen, in grote lijnen al weten wat je moet zeggen is denk ik een belangrijke stap om als onzeker persoon zelfvertrouwen op te bouwen. Onzekere mensen kunnen op gang worden gebracht door van tevoren door te lezen op welke reacties van vrouwen ze moeten letten en welke dingen verstandig zijn om te zeggen en welke niet. Een boek over PUA kan daarbij helpen als je het niet te serieus gaat nemen en het niet beschouwt als bijbel voor het versieren ofzo, maar het kan een goed hulpmiddel zijn.
Ik denk dat dat A) sympoom bestrijding is en B) je nergens brengt omdat die PUA people alleen debiele vrouwen tegen komen of zo... Ik kan me als vrouw in ieder geval totaal niet herkennen in wat zij stellen dat werkt en zo

ik zal A nog even toelichten: Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen en niet truukjes leren
Ook al scoor je dan door je truucje dan heb je nog geen houdbare relatie

Het is als tegen iemand met een eetstoornis zeggen 'Als je nou eerst op gewicht komt word je vanzelf gelukkiger'
Nee natuurlijk niet... Dan heb je een gezond gewicht maar nog wel een eetstoornis en die gaat dan heus de kop weer opsteken
Of je gaat over op drank/drugsmisbruik etc
Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen, en niet denken dat het scoren van een date je onzekerheid zal oplossen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415210
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat A) sympoom bestrijding is en B) je nergens brengt omdat die PUA people alleen debiele vrouwen tegen komen of zo... Ik kan me als vrouw in ieder geval totaal niet herkennen in wat zij stellen dat werkt en zo

ik zal A nog even toelichten: Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen en niet truukjes leren
Ook al scoor je dan door je truucje dan heb je nog geen houdbare relatie

Het is als tegen iemand met een eetstoornis zeggen 'Als je nou eerst op gewicht komt word je vanzelf gelukkiger'
Nee natuurlijk niet... Dan heb je een gezond gewicht maar nog wel een eetstoornis en die gaat dan heus de kop weer opsteken
Of je gaat over op drank/drugsmisbruik etc
Als je onzeker bent moet je daar wat aan doen, en niet denken dat het scoren van een date je onzekerheid zal oplossen
Ik heb lang moeite gehad met 'normaal' met mensen omgaan, en nadat ik me toch maar had ingelezen over het algemene gedrag van mensen en manieren om een gesprek op gang te houden ging het toen ik het probeerde toe te passen ineens een stuk beter. Je kweekt daar ook zelfvertrouwen mee. (bij mij was de afwezigheid van zelfvertrouwen het gevolg van moeite met sociale omgang, en niet andersom, anders werkt het niet, dat ben ik met je eens)
Iets soortgelijks zal bij versieren ook wel opgaan, schat ik.
pi_103415261
quote:

[..]

Ik denk dat mensen niet altijd op dezelfde prikkel op dezelfde manier zullen reageren: eerdere ervaringen, humeur e.d. zorgen voor onvoorspelbaar gedrag.

Op zich zou je aan de andere kant kunnen zeggen dat zelfs humeur en eerdere ervaringen in feite een soort toestand zijn. Zou je hersenen op een bepaald moment in tijd exact kunnen klonen en daarna van exact dezelfde prikkels voorzien dan blijven ze voor zo ver ik weet en denk gelijke kopieën. De vraag is echter of dat hersens in een lichaam wel van exact dezelfde prikkels te voorzien zijn, dat is al een groot probleem.

Maar goed, laat ik even doen alsof dat allemaal zo zou kunnen en we een mensheid hebben waarvan alle hersenen op dit moment exact in dezelfde "toestand" verkeren. Laten we (de hersens van) één persoon als een blackbox beschouwen;

Het aanbieden van ingangssignalen/prikkels aan deze persoon verandert de toestand van de blackbox. Het opnieuw aanbieden van dezelfde ingangssignalen zal niet altijd hetzelfde resultaat opleveren. Dat wil zeggen dat de mens als systeem niet-deterministisch is.

(Simpel voorbeeld: je ontmoet iemand voor de eerste keer en dat onthoud je. De volgende keer zal je anders reageren aangezien het niet meer de eerste keer is. )

Doordat we allemaal voor een (heel klein) deel dezelfde hersenstructuur hebben en we allemaal in dezelfde maatschappij leven en dezelfde cultuur delen zullen we op sommige dingen redelijk gelijkend reageren en dat is zeker uit te buiten, maar zeker niet in 100% van de gevallen :)

Ik ga eens even ontbijten.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:30:38 #13
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103415291
begin over iets wat je meemaakt en koppel dat aan waar je mee bezig bent. je hoeft niet eens op iemand af te stappen want 't kan net zo goed in de trein. die mensen gaan nergens heen dus ze moeten je wel aanhoren ;) Als jij veel weet van literatuur kan dat bijv. een opening zijn als de ander een boekje aan het lezen is. ( hoi! goed boek? lees je veel? ook vanuit je opleiding? moeilijke opleiding? leuke mensen? waar ga je heen? etc )
Spreading the Word
pi_103415409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb lang moeite gehad met 'normaal' met mensen omgaan, en nadat ik me toch maar had ingelezen over het algemene gedrag van mensen en manieren om een gesprek op gang te houden ging het toen ik het probeerde toe te passen ineens een stuk beter. Je kweekt daar ook zelfvertrouwen mee. (bij mij was de afwezigheid van zelfvertrouwen het gevolg van moeite met sociale omgang, en niet andersom, anders werkt het niet, dat ben ik met je eens)
Iets soortgelijks zal bij versieren ook wel opgaan, schat ik.
Dan moet je onzekerheid wel puur voortkomen uit zoiets eenzijdigs
Volgens mij is dat zelden het geval, onzekerheid weeft zich door je leven en je identiteit zeg maar

En flirten is nog aan een hele boel moeilijk te voorspellen dingen afhankelijk (in tegenstelling tot een gewoon gesprek) zoals fysieke aantrekkingskracht ect

Ook denk ik dat hier zelf mee experimenteren ook het verkeerde tot stand kan brengen. Als je bijvoorbeeld steeds afgewezen word (omdat de fysieke aantrekkingskracht er bijvoorbeeld niet is en jij wel alles volgens het boekje doet) dan word je alleen maar meer onzeker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415411
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen niet altijd op dezelfde prikkel op dezelfde manier zullen reageren: eerdere ervaringen, humeur e.d. zorgen voor onvoorspelbaar gedrag.

Op zich zou je aan de andere kant kunnen zeggen dat zelfs humeur en eerdere ervaringen in feite een soort toestand zijn. Zou je hersenen op een bepaald moment in tijd exact kunnen klonen en daarna van exact dezelfde prikkels voorzien dan blijven ze voor zo ver ik weet en denk gelijke kopieën. De vraag is echter of dat hersens in een lichaam wel van exact dezelfde prikkels te voorzien zijn, dat is al een groot probleem.

Maar goed, laat ik even doen alsof dat allemaal zo zou kunnen en we een mensheid hebben waarvan alle hersenen op dit moment exact in dezelfde "toestand" verkeren. Laten we (de hersens van) één persoon als een blackbox beschouwen;

Het aanbieden van ingangssignalen/prikkels aan deze persoon verandert de toestand van de blackbox. Het opnieuw aanbieden van dezelfde ingangssignalen zal niet altijd hetzelfde resultaat opleveren. Dat wil zeggen dat de mens als systeem niet-deterministisch is.

(Simpel voorbeeld: je ontmoet iemand voor de eerste keer en dat onthoud je. De volgende keer zal je anders reageren aangezien het niet meer de eerste keer is. )

Doordat we allemaal voor een (heel klein) deel dezelfde hersenstructuur hebben en we allemaal in dezelfde maatschappij leven en dezelfde cultuur delen zullen we op sommige dingen redelijk gelijkend reageren en dat is zeker uit te buiten, maar zeker niet in 100% van de gevallen :)

Ik ga eens even ontbijten.
Dat ben ik met je eens, niet alle mensen reageren gelijk op bepaalde situaties, en een geheel deterministisch denkbeeld is daarom onjuist.
Een groot gedeelte van onze reacties wordt volgens mij wel bepaald door ons onderbewustzijn, vanuit een soort 'instinct'. Op bepaalde momenten in het gesprek een glimlach gebruiken zal meestal de sfeer vergemakkelijken, en als een vrouw je leuk vind zullen er toch standaardreacties voorkomen waaraan dat valt af te lezen, die vanuit het onderbewustzijn geregeld worden. Kennis van die mechanismen kan helpen beter met anderen om te gaan.
pi_103415463
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan moet je onzekerheid wel puur voortkomen uit zoiets eenzijdigs
Volgens mij is dat zelden het geval, onzekerheid weeft zich door je leven en je identiteit zeg maar

En flirten is nog aan een hele boel moeilijk te voorspellen dingen afhankelijk (in tegenstelling tot een gewoon gesprek) zoals fysieke aantrekkingskracht ect

Ook denk ik dat hier zelf mee experimenteren ook het verkeerde tot stand kan brengen. Als je bijvoorbeeld steeds afgewezen word (omdat de fysieke aantrekkingskracht er bijvoorbeeld niet is en jij wel alles volgens het boekje doet) dan word je alleen maar meer onzeker
Ik vind dit soort experimenten eigenlijk best een goede stap om te proberen af te komen van onzekerheid. Ik kon tenminste geen productievere en motiverendere manier bedenken om mijn leven te normaliseren.
pi_103415570
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind dit soort experimenten eigenlijk best een goede stap om te proberen af te komen van onzekerheid. Ik kon tenminste geen productievere en motiverendere manier bedenken om mijn leven te normaliseren.
Zoals ik al zei, ik begrijp dat het bij gaat om gesprekjes en niet om liefde/een relatie
Veel makkelijker te voorspellen in mijn ogen en dus best veilig om mee te experimenteren
(klinkt wel heel zwaar haha)
Liefde/interesse op dat vlak is zo subjectief dat daar heel weinig in te voorspellen valt in mijn ogen
Als je dan telkens de deksel op je neus krijgt...

Maar deels heb je wel gelijk natuurlijk
Als jij vlot gewone gesprekken kunt voeren komt de rest ook weer een stapje makkelijker
Dus contact maken is wel iets goeds om te oefenen natuurlijk
Maar je moet er niet vanuit gaan dat je dan een relatie gaat krijgen want als je dan telkens een koude douche krijgt word je alleen meer onzeker lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik begrijp dat het bij gaat om gesprekjes en niet om liefde/een relatie
Veel makkelijker te voorspellen in mijn ogen en dus best veilig om mee te experimenteren
(klinkt wel heel zwaar haha)
Liefde/interesse op dat vlak is zo subjectief dat daar heel weinig in te voorspellen valt in mijn ogen
Als je dan telkens de deksel op je neus krijgt...

Maar deels heb je wel gelijk natuurlijk
Als jij vlot gewone gesprekken kunt voeren komt de rest ook weer een stapje makkelijker
Dus contact maken is wel iets goeds om te oefenen natuurlijk
Maar je moet er niet vanuit gaan dat je dan een relatie gaat krijgen want als je dan telkens een koude douche krijgt word je alleen meer onzeker lijkt me
Is gelukkig niet meer nodig, ik heb al een relatie O+
Als ik het op die manier had moeten doen was ik waarschijnlijk mijn hele leven single gebleven ja. dat was waarschijnlijk net zo fout gelopen als jij voorspelt.
Contact leggen via internet is zoveel makkelijker...
pi_103415698
Jij hebt die van jou via internet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat voor sommige mensen dat een stuk fijner is inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Jij hebt die van jou via internet?

Ik kan me heel goed voorstellen dat voor sommige mensen dat een stuk fijner is inderdaad
Uit dit topic zelfs O+
Alleen is een lange afstandsrelatie wel kut.
pi_103415737
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uit dit topic zelfs O+
Alles heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

Wie is het?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:48:07 #22
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103415767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uit dit topic zelfs O+
Hulde :D is't niet een heul grote stap om mensen van 'internet' te gaan ontmoeten? Durf je nu ook meer?
Spreading the Word
pi_103415790
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alles heeft zijn voor en nadelen natuurlijk

Wie is het?
Newbie114 O+
Ik post onder een ander account nu, vanwege wat gedoe met ouders wat mede met hem te maken had :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:48:48 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103415796
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is gelukkig niet meer nodig, ik heb al een relatie O+
Als ik het op die manier had moeten doen was ik waarschijnlijk mijn hele leven single gebleven ja. dat was waarschijnlijk net zo fout gelopen als jij voorspelt.
Contact leggen via internet is zoveel makkelijker...
3x raden jij bent Ade* he?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Contact leggen via internet is inderdaad makkelijk.
Qua vrouwen lukt het niet echt maar goed. :')
Maar he aan het internet heb ik wel mijn beste vriendin overgehouden. O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103415835
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Newbie114 O+
Ik post onder een ander account nu, vanwege wat gedoe met ouders wat mede met hem te maken had :')
oooh ja jullie hadden elkaar ontmaagd en zo

vertel, dat klinkt als een spannend verhaal waar ik meer van wil weten
en ik ben ziek en er is niks op tv dus alsjeblieft? O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:50:56 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103415871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oooh ja jullie hadden elkaar ontmaagd en zo

vertel, dat klinkt als een spannend verhaal waar ik meer van wil weten
en ik ben ziek en er is niks op tv dus alsjeblieft? O-)
De details van haar eerste keer hoef ik niet te horen. :')
Doet dat maar lekker per PM. _O-
C'est la vie
pi_103415884
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:50 schreef heloef het volgende:

[..]

De details van haar eerste keer hoef ik niet te horen. :')
Doet dat maar lekker per PM. _O-
Nee van de naamsverandering!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103415953
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee van de naamsverandering!
Ik denk dat je het wel snapt als je dit topic helemaal hebt gelezen :')
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijd
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:56:22 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416001
Maar alles goed daar in het Oosten?
C'est la vie
pi_103416049
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
Maar alles goed daar in het Oosten?
Ik ben nu bij mijn ouders, maar ze zijn niet thuis dus alles gaat prima :P

Deze post van gewoonfaye vat het ook goed samen trouwens, rhubarbje:
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
In een andere reeks waar ik rondhang zit een stelletje. Ze kennen elkaar via fok! nu 20 dagen. Woensdag hebben ze elkaar voor het eerst gezien, gister zagen ze elkaar voor de tweede keer. Ze hadden toen seks en namen daarna wat mdma
pi_103416170
Ik ben het nu op mijn gemakje aan het lezen!
Tnx voor de link, goed om mee te vermaken als je ziek bent
Karaoke kids is ook vet maar daar heb je nou ook weer niet al je aandacht voor nodig :P

Even voor mijn info, hoe oud zijn jullie ongeveer? Want ik zie dingen als mocht niet van zijn ouders?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:06:26 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416246
Jullie waren wel leuk vermaak dat wel. _O-
En ik en Myra houden het kusjekroel gehalte hoog nu jullie er niet meer zo vaak zijn. :')
C'est la vie
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:07:59 #33
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103416303
quote:
Er zijn zeker bepaalde patronen waar mensen in gedrukt kunnen worden. Alleen loop je gewoon de kans dat je door de mand valt, zeker bij slimmere meiden. Bovendien gaat 't maar zo ver, er is geen simpel knopje voor "zorg dat ze me leuk vindt", dat is van te veel factoren afhankelijk. Er zijn dus zo veel variabelen dat je onmogelijk de uitkomst van de som kunt voorspellen, hoogstens in welke richting 't zal gaan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103416306
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben het nu op mijn gemakje aan het lezen!
Tnx voor de link, goed om mee te vermaken als je ziek bent
Karaoke kids is ook vet maar daar heb je nou ook weer niet al je aandacht voor nodig :P

Even voor mijn info, hoe oud zijn jullie ongeveer? Want ik zie dingen als mocht niet van zijn ouders?
Ik 18 en hij 16 :)
pi_103416371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik 18 en hij 16 :)
Oke dit bedoel ik niet vervelend of zo maar wat is dat toch met jonge mensen in dit topic?
Wel of niet kunnen versieren in je tienerjaren bied echt geen enkele garantie voor de toekomst

Maar leuk voor jullie dat jullie elkaar gevonden hebben... Ik ben nog niet door dat andere topic heen vandaar de .... maar ik gok dat het op het eind weer op zijn pootjes terecht komt en dat de mysterieuze logé gewoon newbie blijkt te zijn :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:11:58 #36
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103416410
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Oke dit bedoel ik niet vervelend of zo maar wat is dat toch met jonge mensen in dit topic?
Er zitten er ook een paar die een stuk ouder zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103416412
quote:

[..]

Wel of niet kunnen versieren in je tienerjaren bied echt geen enkele garantie voor de toekomst

Maar leuk voor jullie dat jullie elkaar gevonden hebben... Ik ben nog niet door dat andere topic heen vandaar de .... maar ik gok dat het op het eind weer op zijn pootjes terecht komt en dat de mysterieuze logé gewoon newbie blijkt te zijn :P
Sorry, ik heb dingen gedaan die niet bepaald verstandig waren :')
Maar we hebben elkaar vergeven enzo O+

Ook ben je nooit te jong om te beginnen met dingen te leren, ik pak het liever aan op mij 18e dan wanneer ik een verzuurde dertiger ben.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:12:57 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416443
quote:

[..]

Je moet er vroeg bij zijn.
Anders ben ik misschien over 13 jaar geen steek verder. _O-
C'est la vie
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:14:02 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416473
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry, ik heb dingen gedaan die niet bepaald verstandig waren :')
Maar we hebben elkaar vergeven enzo O+

Ook ben je nooit te jong om te beginnen met dingen te leren, ik pak het liever aan op mij 18e dan wanneer ik een verzuurde dertiger ben.
Ik bedoel het niet lullig.
Maar dit hadden ze volgens mij bij GTST nog niet kunnen verzinnen. _O-
C'est la vie
pi_103416528
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet lullig.
Maar dit hadden ze volgens mij bij GTST nog niet kunnen verzinnen. _O-
Ach de liefde doet rare dingen met je :+
Ik heb later tenminste een leuk verhaal om te vertellen als ik ooit kinderen zou krijgen (niet dat ik dat van plan ben, dan worden ze óf zelf raar en dat zou zielig zijn, óf ze zijn normaal en schamen zich voor mij)
pi_103416546
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet er vroeg bij zijn.
Anders ben ik misschien over 13 jaar geen steek verder. _O-
Nee dat is waar maar ik kom hier nooit en dacht dat het meer was voor oudere mensen die echt vast zaten
vandaar de verwarring toen ik steeds lage leeftijden op zag duiken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:17:16 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416592
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee dat is waar maar ik kom hier nooit en dacht dat het meer was voor oudere mensen die echt vast zaten
vandaar de verwarring toen ik steeds lage leeftijden op zag duiken
Dat was het in het begin toen had het ook een andere naam namelijk "Als versieren op latere leeftijd niet zo makkelijk gaat" of iets in die trant. Later is het meer algemeen gemaakt en is de inteelt van jongelingen begonnen om het maar zo te zeggen. :')
C'est la vie
pi_103416621
Wtf! ik ben er doorheen maar wie was de mysterieuze gast?!?!?!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103416643
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf! ik ben er doorheen maar wie was de mysterieuze gast?!?!?!
Staat er nogal vaak in toch :')
pi_103416649
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was het in het begin toen had het ook een andere naam namelijk "Als versieren op latere leeftijd niet zo makkelijk gaat" of iets in die trant. Later is het meer algemeen gemaakt en is de inteelt van jongelingen begonnen om het maar zo te zeggen. :')
Aaah zo

Dus nu is het een topic waarin voorzetjes gegeven worden voor porno meets? ;) :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103416681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Staat er nogal vaak in toch :')
ECHT?!?!
WTF

de laatste keer dat ik hier keek was die nog zo ver van een normaal gesprek met een vrouw verwijderd (in mijn ogen dan) dat ik dacht neeeeeeeeej dat is een grap

_O- Briljant dit!
Ik kom hier altijd als ik ziek ben voortaan!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:19:47 #47
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103416695
quote:

[..]

Aaah zo

Dus nu is het een topic waarin voorzetjes gegeven worden voor porno meets? ;) :P
hulde :')
Spreading the Word
pi_103416722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ECHT?!?!
WTF

de laatste keer dat ik hier keek was die nog zo ver van een normaal gesprek met een vrouw verwijderd (in mijn ogen dan) dat ik dacht neeeeeeeeej dat is een grap

_O- Briljant dit!
Ik kom hier altijd als ik ziek ben voortaan!
Ik weet ook niet of je het gesprek normaal kon noemen hoor :P
Ik overtref de meeste mensen in raarheid namelijk.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:20:51 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416727
quote:

[..]

Aaah zo

Pornomeets? :')
Die heb ik in ieder geval niet. :')
C'est la vie
pi_103416755
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Pornomeets? :')
Die heb ik in ieder geval niet. :')
Lokasenna wel :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103416780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lokasenna wel :P
Sinds wanneer staat zoenen gelijk aan porno? :')
pi_103416805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:19 schreef rhubarbje het volgende:

Dat is nogsteeds het geval voor zover ik weet. :P
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:22:57 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416810
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoho je eindigde in bed, dat is op de rand van keiharde porno.
C'est la vie
pi_103416837
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen met Newbie, dan mag het. Tevens was dat al niet meer op de meet.
pi_103416844
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Second base, close enough. :P
pi_103416881
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is nogsteeds het geval voor zover ik weet. :P
Het gaat hem best wel goed af in het echt hoor. Als je ermee om kunt gaan. Ik vond het leuk om met hem te praten.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:26:03 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103416905
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Second base, close enough. :P
Ik heb dat nog nooit gehaald dus alles is keiharde porno voor mij.
C'est la vie
pi_103416911
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sinds altijd! }:|
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417048
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?

Ik ga er ook weer niet wakker van liggen, maar toch.
Ron Paul 2012
pi_103417074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat hem best wel goed af in het echt hoor. Als je ermee om kunt gaan. Ik vond het leuk om met hem te praten.
Ik ben bang dat de meeste mensen er niet mee om kunnen gaan. Maar hij boekt vooruitgang zeker. :)
pi_103417113
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?

Blijft altijd spannend lijkt me
Misschien is het idee dat mensen een partner kiezen die op hun ouder lijkt (meisje kiest een kopie van vader) een geruststellende gedachte? ;) dan zou moeder je wel moeten mogen omdat je op haar echtgenoot lijkt (of zijn ze uit elkaar? dan zou ik het snel vergeten haha)

Misschien iets mee nemen? Bloemetje of zo? of als je gaat lunchen het toetje of zo?
Of is dat alleen iets dat vrouwen doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417118
quote:

Spannend, succes! ^O^
Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn ontmoeting met Newbies ouders, maar dat komt vooral omdat hij ze heeft verteld dat ik 16 ben en bij mijn ouders woon, dus het wordt een bekentenisdag :')
pi_103417149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Spannend, succes! ^O^
Ik ben nu al zenuwachtig voor mijn ontmoeting met Newbies ouders, maar dat komt vooral omdat hij ze heeft verteld dat ik 16 ben en bij mijn ouders woon, dus het wordt een bekentenisdag :')
Sowieso nooit een goed idee, liegen tegen je ouders over je lief :')

Mijn schoonouders denken na vier jaar nog steeds dat ik jaren in de horeca heb gewerkt :')
(lang verhaal)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:32:36 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417166
Mijn toekomstige vriendin gaat mijn moeder echt niet ontmoeten. :')
C'est la vie
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:33:03 #65
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103417182
quote:

wat is er mis met je dat je afzonderlijk aan paps en mams voorgesteld wordt? :{ hoofd hoog, schouders breed en lachen :P
Spreading the Word
pi_103417187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Spannend, succes! ^O^
Herkenbaar qua bekentenissen. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Blijft altijd spannend lijkt me
Misschien is het idee dat mensen een partner kiezen die op hun ouder lijkt (meisje kiest een kopie van vader) een geruststellende gedachte? ;) dan zou moeder je wel moeten mogen omdat je op haar echtgenoot lijkt (of zijn ze uit elkaar? dan zou ik het snel vergeten haha)

Misschien iets mee nemen? Bloemetje of zo? of als je gaat lunchen het toetje of zo?
Of is dat alleen iets dat vrouwen doen?
Oh bah, nee, ik ga echt niks meenemen. Voor dates doe ik dat soms wel trouwens. Niet altijd. Firefly kom er maar in, want dat is te traditioneel etc etc.
Ron Paul 2012
pi_103417247
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

wat is er mis met je dat je afzonderlijk aan paps en mams voorgesteld wordt? :{ hoofd hoog, schouders breed en lachen :P
Niks mis mee, gebeurt bij iedereen. Maar dan kan het nog wel een zenuwachtig momentje zijn. Ik kom daar wel doorheen.
Ron Paul 2012
pi_103417270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Herkenbaar qua bekentenissen. :P

[..]

Oh bah, nee, ik ga echt niks meenemen. Voor dates doe ik dat soms wel trouwens. Niet altijd. Firefly kom er maar in, want dat is te traditioneel etc etc.
Firefly had toch iets tegen rozen geven aan een date?
Ik kreeg een roos van Newbie bij de biologische winkel toen we allebei strak stonden van de MDMA, het voelde toen als het toppunt van romantiek :P
Toen gingen we maar de hele tijd onze liefde voor elkaar verkondigen op straat enzo :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:36:50 #69
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103417344
hoe de neuk kom jij aan mdma :?
Spreading the Word
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:37:24 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Hoe komt de rest van jong Nederland aan MDMA? :')
C'est la vie
pi_103417376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Dacht je echt dat ik dat ging vertellen? :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:38:25 #72
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103417418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ja, gek he :')
Spreading the Word
pi_103417460
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeg gewoon via een vriend of via internet of waar je het ook vandaan hebt
Zo geheimzinnig is dat ook allemaal niet meer hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417486
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Niks mis mee, gebeurt bij iedereen. Maar dan kan het nog wel een zenuwachtig momentje zijn. Ik kom daar wel doorheen.
Inderdaad

en als ze niet mag, so be it
mijn schoonmoeder mag me ook nog steeds niet :')
en vriend en ik zijn al 4 jaar samen en wonen samen etc
daar houden ze je lief echt niet in tegen als hij/zij van je houdt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417572
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zeg gewoon via een vriend of via internet of waar je het ook vandaan hebt
Zo geheimzinnig is dat ook allemaal niet meer hoor
Mijn minderjarige vriend had ze thuis nog op voorraad :')
pi_103417589
mdma :9
pi_103417608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn minderjarige vriend had ze thuis nog op voorraad :')
Dacht dat het ook zijn eerste keer mdma was?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dacht dat het ook zijn eerste keer mdma was?
Hij zocht nog iemand om het mee te proberen, hij had het al tijden liggen :P
pi_103417672
oh zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:45:12 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417695
De een verbergt bier voor zijn ouders de ander MDMA.
C'est la vie
pi_103417724
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
Ik probeerde alleen mijn FOK!account te verbergen, en zelfs daarin faalde ik :')
pi_103417736
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
Drank hoef ik hier echt niet te verstoppen. Behalve likeur 43, want anders drinken zij het op.
pi_103417753
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik probeerde alleen mijn FOK!account te verbergen, en zelfs daarin faalde ik :')
waarom zou je die verstoppen?
En jij woont toch op jezelf?

Ik raak hier alleen maar in de war :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:47:11 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417757
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Drank hoef ik hier echt niet te verstoppen. Behalve likeur 43, want anders drinken zij het op.
Ik is jaloers.
C'est la vie
pi_103417789
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik is jaloers.
Aan de andere kant zouden ze me wel uit huis schoppen als ik een zou roken of drugs zou gebruiken.
pi_103417800
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zou je die verstoppen?
En jij woont toch op jezelf?

Ik raak hier alleen maar in de war :')
Mijn ouders zijn nogal, ehm, beschermend :P
Ze denken nu dat ik ontspoord ben enzo, na nog geen twee maanden op mezelf.
Tevens ben ik blij met hun financiële steun enzo
pi_103417821
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aan de andere kant zouden ze me wel uit huis schoppen als ik een zou roken of drugs zou gebruiken.
Hoe oud ben jij dan?

En sorry maar wat een krom beleid van je ouders! Blowen is minder schadelijk en verslavend als alcohol
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417854
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn nogal, ehm, beschermend :P
Ze denken nu dat ik ontspoord ben enzo, na nog geen twee maanden op mezelf.
Oh mijn moeder ook...
Ze heeft ooit geprobeerd om therapie voor me te regelen omdat er 7 lege cola flessen stonden (vergat ze telkens in te leveren) :P Volgens haar een teken dat ik het niet meer in de hand had :')

Groeien ze wel over heen
Maar fok is toch niet zo erg?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:50:20 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417873
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan?

En sorry maar wat een krom beleid van je ouders! Blowen is minder schadelijk en verslavend als alcohol
Mijn moeder is gewoon consistent.
Bier: maximaal 1
Drugs: zet dat maar uit je hoofd
Sterke drank: dito
C'est la vie
pi_103417886
quote:

[..]

Oh mijn moeder ook...
Ze heeft ooit geprobeerd om therapie voor me te regelen omdat er 7 lege cola flessen stonden (vergat ze telkens in te leveren) :P Volgens haar een teken dat ik het niet meer in de hand had :')

Groeien ze wel over heen
Er stond op dat ik ontmaagd was en drugs gebruikt had, daardoor waren ze behoorlijk geschokt.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:51:02 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417897
quote:

[..]

Oh mijn moeder ook...

Groeien ze wel over heen
Cola flessen?
Das wel heel ernstig. :')
C'est la vie
pi_103417901
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn moeder is gewoon consistent.
Bier: maximaal 1
Drugs: zet dat maar uit je hoofd
Sterke drank: dito
Hoe is dat consistent? Dan zou het moeten zijn: Bier 1, joint 1, sterke drank een halve
of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417909
quote:

[..]

Hoe oud ben jij dan?

19.

Dat kromme idee heerst in heel Nederland.
pi_103417912
quote:

[..]

Hoe oud ben jij dan?

Mijn ouders zijn ook zo hypocriet, zelf drinken ze wel alcohol, maar eenmalig xtc-gebruik en de hel barst los :')
pi_103417913
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Cola flessen?
Das wel heel ernstig. :')
Het ging om het opruimen
Ze zag de ratten al onder mijn bed wonen bij wijze van spreke
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417935
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er stond op dat ik ontmaagd was en drugs gebruikt had, daardoor waren ze behoorlijk geschokt.
ooh ze lazen echt je posts? Dan had ik ze wat gedaan!
Privacy people!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103417953
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

19.

Dat kromme idee heerst in heel Nederland.
Dat is waar
En irritant
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:52:46 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103417967
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe is dat consistent? Dan zou het moeten zijn: Bier 1, joint 1, sterke drank een halve
of zo
Ja als je het zo bekijkt wel. :')
C'est la vie
pi_103417978
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ooh ze lazen echt je posts? Dan had ik ze wat gedaan!
Privacy people!
Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf :P
pi_103417981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat is waar
En irritant
Ik vind het niet zo erg, ben niet van plan elke dag stoned te zijn.
pi_103417996
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf :P
Zij betalen jouw huur? :')
pi_103418036
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg, ben niet van plan elke dag stoned te zijn.
Nee ik ook niet, net zo min als dat ik elke dag dronken wil zijn
Maar het is wel vervelend als je kijkt naar voorlichting en zo
Mensen doen krampachtig over alle drugs (waardoor kinderen daar over geen goede voorlichting krijgen) en losjes over alle alcohol (waardoor daar ook geen goede voorlichting over komt)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418044
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.
Is het erg als je ouders je helpen met financiën als ze het zelf ruim hebben dan?
pi_103418073
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook niet :P
lijkt me iig niet gezond als je je kind niet los kunt laten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418133
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo raar, mijn oom en tante doen hetzelfde bij hun kinderen. Die hebben het ook best ruim.
pi_103418134
Heerlijk zeg. Iemand die m'n huur voor me zou betalen. Wat een smak geld is dat elke maand.
Ron Paul 2012
pi_103418169
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook niet :P
lijkt me iig niet gezond als je je kind niet los kunt laten
Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebben :')
Het is niet gezond, maar ja, ik ben hun oudste kind enzo, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Maar enige vrijheid om over mijn eigen leven te beslissen zou welkom zijn.
pi_103418184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.
Is het erg als je ouders je helpen met financiën als ze het zelf ruim hebben dan?
Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
pi_103418248
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebben :')
Het is niet gezond, maar ja, ik ben hun oudste kind enzo, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Maar enige vrijheid om over mijn eigen leven te beslissen zou welkom zijn.
Zeg ze dat dan
Ik heb het mijn moeder ook vaak genoeg uit moeten leggen
Het heeft lang geduurd maar toen ze me meer los kon laten werd onze relatie ook meteen een stuk leuker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418332
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
pi_103418384
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
Ik denk dat bij duo lenen ook niet helemaal was wat Myreala bedoelde :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418408
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zeg ze dat dan
Ik heb het mijn moeder ook vaak genoeg uit moeten leggen
Het heeft lang geduurd maar toen ze me meer los kon laten werd onze relatie ook meteen een stuk leuker
Ik wacht er nog even mee tot dit gedoe allemaal is overgewaaid, dan valt er wel weer met ze te praten :)
pi_103418424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over lenen. :')
pi_103418448
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.
pi_103418501
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over lenen. :')
Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mij :')
Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders me niet durven loslaten, het lijkt me dat ik genoeg pogingen doe om het ze te laten merken ook.
pi_103418509
Ik kreeg 256 aan stufie geloof ik? mijn kamer alleen al was 300 :')
Moeilijk tegen op te verdienen soms hoor

Mijn ouders hebben me ook geholpen
Ik vind het wel aan te raden dat je ouders je dan gewoon een bedrag geven en dat je daar alles zelf van moet betalen
Bij mijn vriend gingen de rekeningen gewoon direct naar zijn ouders waardoor hij zelf geen inzicht heeft ontwikkeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418537
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mij :')
Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders me niet durven loslaten, het lijkt me dat ik genoeg pogingen doe om het ze te laten merken ook.
Laten merken zal niet werken
Het is als met flirten met een een man :P Subtiele signalen zijn vaak niet genoeg ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg 256 aan stufie geloof ik? mijn kamer alleen al was 300 :')
Moeilijk tegen op te verdienen soms hoor

Mijn ouders hebben me ook geholpen
Ik vind het wel aan te raden dat je ouders je dan gewoon een bedrag geven en dat je daar alles zelf van moet betalen
Bij mijn vriend gingen de rekeningen gewoon direct naar zijn ouders waardoor hij zelf geen inzicht heeft ontwikkeld
Ze maken mij gewoon evenveel geld over als de huurprijs van mijn kamer, die inderdaad al bijna even hoog is al de studiefinanciering. Ik moet dan zelf alles betalen, dus ze durven me wel de verantwoordelijkheid over mijn geldzaken te geven gelukkig. En ze zijn inderdaad te rijk om mij een aanvullende beurs op te leveren, dus zonder bijlenen zou ik het niet redden, want mijn studie heeft teveel contacturen om meer te gaan werken.
pi_103418635
quote:

[..]

Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic ;(

Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter :)
pi_103418673
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic ;(

Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter :)
Dat is geen goede manier om te denken. Leeftijd is nooit een excuus. Ook mensen van 21 kunnen nog vrienden leren maken, echt waar. Versieren komt daarna pas trouwens. Heb je vrienden eigenlijk?
pi_103418689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.
Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
pi_103418782
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:

Heb je vrienden eigenlijk?
Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
pi_103418794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
pi_103418866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
pi_103419028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
pi_103419050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:

[..]

ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
Is het ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven
Dat is een hele zachte manier om te zeggen dat het nooit meer goed komt :)
pi_103419259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
Nee dat is niet waar. Ik ben over het algemeen ook ontzettend slecht met mensen maar met een bepaald type mensen kan ik juist heel goed overweg. Dat zal voor jou ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik denk niet dat je op dit moment in staat bent dat zelf in te zien. Als je durft kun je daar hulp voor zoeken. Zelf zou ik het niet durven, maar ik zou er respect voor hebben als het jou wel lukt.
pi_103419281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:29:08 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419286
quote:

[..]

Nou nou dat is wel heel makkelijk zeg.
Of het goed komt met jou heeft maar 1 iemand in de hand en dat ben jij nog steeds zelf.
C'est la vie
pi_103419372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..instellingsprobleem ..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
pi_103419407
quote:

[..]

Je bent nu nog maar 21. Als je nu begint met wat veranderen aan je leven kan het nog goedkomen.
Maar als je dit soort dingen tegen jezelf zegt ben je straks 40 en loop je pas echt achter, en dan komt het waarschijnlijk echt niet meer goed.
pi_103419446
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
pi_103419457
quote:

[..]

Noemt de psychologie aangeleerde hulpeloosheid. Zijn wel interessante onderzoeken naar gedaan.
pi_103419459
quote:

[..]

Ik weet heel goed hoe dat is
En ik weet ook hoe je er uit komt
En dat is niet door jaren op fok te blijven herhalen hoe kut het allemaal is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419464
quote:

[..]

Het komt nooit meer goed. Niet omdat wij je opgeven, maar omdat jij al jarenlang jezelf hebt opgegeven.

Dan komt er geen vrolijk einde aan dit sprookje nee. Succes ermee.
Ron Paul 2012
pi_103419496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
Zeg ik dat?
pi_103419505
quote:

[..]

Want als het met fok niet lukt, dan komt het nooit meer goed?

Benzin, dat is gewoon onzin.
pi_103419518
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419528
quote:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:37:47 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419550
Kijk benzin het leven is doodsimpel.
Wil je wat moet je er wat voor doen.
Wil je voetballer worden? Dan moet je twee keer per dag trainen.

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.

Maar daar gaat het niet om, jij hebt medelijden met jezelf. Zo lang je dat hebt ben je gewoon een nul meer kan ik er helaas niet van maken. Je hebt de potentie om een 10 te worden. Maar begin dan maar eerst met iets simpels zoals niet zwelgen in zelfmedelijden.

Ik was ook zo "ja een leuk vriendinnetje is me niet gegund" "het is niet eerlijk waarom word hij versierd door een meisje en ik niet" nee natuurlijk is het je niet gegund als je zo denkt.

Verander je instelling en wel nu.
C'est la vie
pi_103419556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
pi_103419627
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
:')
Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
Steek nog een jointje op.
pi_103419761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef heloef het volgende:

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
pi_103419794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

[..]

Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

[..]

De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
pi_103419877
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
pi_103419885
quote:

[..]

Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:48:26 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419903
Ik moet wel zeggen had ik Faye en VH niet gehad was ik nu nog steeds depressief zoals benzin. :')
Als was ik wel een tikkie optimistischer.
C'est la vie
pi_103419909
quote:

[..]

Inderdaad
Dat gevecht is voor iedereen zwaar hoor
en al die andere mensen in dit topic zijn dat aan gegaan of zijn daar mee bezig
Ze hebben heus geen superkrachten hoor
Dagelijks zitten zo veel mensen met zichzelf in de knoop maar ze kiezen er toch voor om te vechten

Zolang jij jezelf niet voor gaat houden dat je dat ook gaat doen heeft het geen zin nee
Niemand gaat namens jou vechten hoor
Je zult het zelf moeten doen

Ik heb jou hier echt jaren terug voor het eerst gezien op fok en je bent nu even ver
Word het geen tijd om die knop om te zetten? als is het maar vanuit het motto baad het niet dan schaadt het niet
Probeer het gewoon een jaar... Haalt het niks uit ben je even ver en mag je van mij daarna zo lang in zelfmedelijden zwelgen als je wil
Maar jaar in jaar uit het zelfde (zielige) riedeltje word erg triest... (sorry hoor)

Misschien ben ik hier wel zo allergisch voor omdat ik juist weet hoe lastig het kan zijn en wel alles op alles heb gezet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk :)
Je doet geen reet? Daarom komen andere er wel uit en jij niet

Ja het is zwaar en het word heus in het begin kutter
En daarna word het beter
Doorzetten en niet zeiken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:49:54 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419954
quote:

[..]

Wil je een ding voor me doen?
Stop echt met dat medelijden met jezelf hebben.
C'est la vie
pi_103419958
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel zeggen had ik Faye en VH niet gehad was ik nu nog steeds depressief zoals benzin. :')
Als was ik wel een tikkie optimistischer.
Maar in dat laatste zit het hem precies
Als je jezelf afschrijft wie moet er dan nog moeite in jou stoppen? Niemand gaat je problemen voor je oplossen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419960
quote:

[..]

Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?
Ik ben ook slecht in nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb toen pas die meet georganiseerd om toch eens iets te doen te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.
pi_103419971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?
Ik ben ook slecht in nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb toen pas die meet georganiseerd om toch eens iets te doen te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.
Precies!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419979
Laat ik me verdorie toch opnaaien he :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
quote:

[..]

Dat maakt ons niet sterker of wat dan ook.

Het was voor mij ook niet makkelijk en ik ga ook niet beweren dat het ineens allemaal goed gaat. Maar je doet nu net alsof "geluk" voor andere mensen maar komt aanwaaien. Ik heb en ik werk er nog steeds elke dag gewoon enorm hard voor.

Misschien ben je dan zwakker ja, puur omdat je het opgeeft en jezelf maar gaat zien als zwak en hoe zielig je wel niet bent door alles. Maar dat is gewoon onzin, je bent niet zielig, de rest van de wereld is niet zo slecht, jij bent de enige die jezelf tegenhoud.
pi_103420061
Jullie zijn niet echt lief voor me :)

Ik zal mijn mond wel houden als jullie je zo aan me irriteren.
pi_103420103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:

Dat is toch precies wat ik zeg?
Jij bent niet eens positief over jezelf, waarom moeten wij dat dan wel doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420114
quote:

Je krijgt al genoeg medelijden, voornamelijk van jezelf, dus dat heb je niet meer nodig. Kom op man, doe niet zo als de gebeten hond.
pi_103420115
quote:

Ja hou je mond maar. Kom hier ook maar niet meer terug. Je bent inderdaad zwak, zelfs Mylifeisgrey doet het veel beter dan jou. Hulde voor hem, dikke thumbs down voor jou.

Next.
Ron Paul 2012
pi_103420130
quote:

We doen het niet om je te pesten hoor.
Maar wat houdt jou tegen af te spreken met mensen uit deze reeks, zoals ik heb gedaan?
Wat voor bezwaren heb je er nu eigenlijk tegen? Want zo lijkt het alsof je helemaal niet wilt, dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze op deze manier reageren.
pi_103420185
Ivm openingszinnen.., opening doet niets.

Het gaat erom om spontaan te zijn, en dat leer je door in het moment te leven waardoor je meer op je gemak voelt en sneller de dingen zegt die toevallig in je hoofd zitten.

Dit is de weg naar ware authenticiteit voor vrouwen te ontmoeten maar ook voor lange relaties. En uiteraard voor jezelf!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef firefly3 het volgende:
Ivm openingszinnen.., opening doet niets.

Het gaat erom om spontaan te zijn, en dat leer je door in het moment te leven waardoor je meer op je gemak voelt en sneller de dingen zegt die toevallig in je hoofd zitten.

Dit is de weg naar ware authenticiteit voor vrouwen te ontmoeten maar ook voor lange relaties.
Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.
pi_103420209
Zitten we gewoon in een discussie, krijg je die open deuren van Firefly weer. :')
Ron Paul 2012
pi_103420225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.
Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420240
Ron Paul 2012
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:58:43 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420252
quote:

Gedraag je gewoon weer als een vent? ;(
Je hield je prima staande tegen Mpj en zei gewoon dat het je geen reet uit maakte wat hij er van vond.
Nou waarom kan je dat niet vasthouden? Dat voelt toch goed voor jezelf opkomen?
C'est la vie
pi_103420253
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef Supersoep het volgende:
Het is wel waar :P
Als je de oprah bewoording er even af stoft :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:59:53 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420285
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Hij kijkt echt teveel Dr.Phil.
C'est la vie
pi_103420291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou je van jezelf houden als er nooit iets lukt?
Als je succesvolle acties onderneemt met betrekking op vrienden maken of versieren leer je dat je niet hopeloos bent en kun je zelfvertrouwen opbouwen.
Verder ga ik er ook niet meer op in, het wordt gewoon vervelend dat je dit al minstens 300 keer hebt herhaald, dat over authenticiteit en houden van jezelf.
Sommige mensen hebben geen redenen om trots op zichzelf te zijn, accepteer dat ze dan niet dezelfde dingen kunnen als jij.
pi_103420334
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.

Niet zeuren hier maar actie!
pi_103420352
quote:

Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:02:34 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.

HIJ ZEGT WAT ZINNIGS!
C'est la vie
pi_103420377
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:

Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen? :')
pi_103420379
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Gedraag je gewoon weer als een vent? ;(
Je hield je prima staande tegen Mpj en zei gewoon dat het je geen reet uit maakte wat hij er van vond.
Nou waarom kan je dat niet vasthouden? Dat voelt toch goed voor jezelf opkomen?
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.
Zo voelt het niet echt :)
pi_103420409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.

[..]

Waarom reageer je niet op mijn post waarin ik vraag wat je tegenhoudt actie te ondernemen?
Het lijkt me dat als je echt actie wilt ondernemen, dat je daarover moet gaan nadenken, en niet over of anderen de bedoeling hebben je te beledigen of niet.
pi_103420419
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen? :')
Cave troll zijn in een donker hoekje is niet authentiek, hij heeft zichzelf nog niet ontdekt. Hoe meer hij ontdekt in de wereld hoe meer hij zichzelf een plaats kan geven in het geheel. Dus hij moet handelen om authentiek te worden.

(als een beest in de dierentuin die niet weet wie hij echt is)
pi_103420432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

We doen het niet om je te pesten hoor.
Maar wat houdt jou tegen af te spreken met mensen uit deze reeks, zoals ik heb gedaan?
Wat voor bezwaren heb je er nu eigenlijk tegen? Want zo lijkt het alsof je helemaal niet wilt, dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze op deze manier reageren.
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
pi_103420454
quote:

[..]

[..]

Het is toch niet onze verantwoordelijkheid om jou je goed te laten voelen?

Maak nou gewoon maandag meteen een afspraak bij de huisarts

Volgens mij geniet jij te veel van je negatieve aandacht en je slachtofferrol (dat is ook erg, daar heb je ook hulp bij nodig) en daarom kom je er niet uit
Je moet iets anders leren om aandacht te krijgen
En laat je dan daar gewoon fatsoenlijk bij helpen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420465
Mee eens dat sommige mensen wellicht niets hebben om trots op te zijn, alleen schieten sommigen dan ook wel eens door en gaan ze ook nog eens benadrukken wat ze allemaal niet kunnen.
pi_103420482
quote:
Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:06:29 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420484
quote:

[..]

[..]

Maar dat ligt toch echt aan jezelf.
Je moet gewoon bestand zijn tegen kritiek en zeker als deze gewoon goed bedoeld is.

Want ik snap echt niet hoe jij in het echte leven wil overleven als je je continu voelt aangevallen.
C'est la vie
pi_103420491
I
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingen
Hij heeft echt professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Niks mis mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.
Nou ik vind het ontzettend irritant hoor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420527
quote:

[..]

Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.

Waarom zou je zo afhankelijk zijn van wat andere vinden, je hebt ons of de rest van de wereld niet nodig, je moet jezelf en je eigen instelling veranderen.
pi_103420548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...
Dan blijft toch mijn vraag wat je op dit moment tegenhoudt een poging te doen tot het maken van vrienden, het lijkt nu alsof je de hoop opgeeft en dat is heel naar om te zien, vandaar mijn misschien te onvriendelijke reacties, want ik gun het je echt wel, dat je vrienden en een vriendin krijgt, maar dan moet je echt zelf wat gaan doen hoor. :)
pi_103420557
quote:

[..]

Dat roep je alleen over jezelf af omdat je op het punt staat weer op te geven en het allemaal hopeloos noemt. Dan wil men je gewoon een schop onder de kont geven!
pi_103420598
De switch met wilskracht moet je zelf omgooien, dat kan een ander niet voor je doen. Ik ga je niet uitroken uit je grot :P
pi_103420626
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ik vind het ontzettend irritant hoor :')
Laat ook maar dan, ik ga er wel geen positieve draai meer aan geven. :{
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:11:07 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420632
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef firefly3 het volgende:
De switch met wilskracht moet je zelf omgooien, dat kan een ander niet voor je doen. Ik ga je niet uitroken uit je grot :P
Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.
C'est la vie
pi_103420692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
I

[..]

k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingen
Hij heeft echt professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Niks mis mee
Klopt, daar wil hij alleen niet aan. Ik zie hem eerder de handdoek in de ring gooien voordat hij professionele hulp zoekt. Maar misschien dat hij daar door die autisme test van gister anders over gaat denken.
pi_103420712
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:14:04 #196
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103420745
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Spreading the Word
pi_103420778
quote:

[..]

Hij hoopt op een wonder.
pi_103420796
quote:

[..]

Dat denk ik ook

En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad
Sorry hoor maar het lijkt me wel duidelijk dat het zonder niks word

En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Dus ik ben ook klaar met er een positieve draai aan geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420817
quote:

Is ook eng. Maar volgens mij boeit het niet zoveel, als je maar niet irritant doet :P.
Finally, someone let me out of my cage
pi_103420829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij hoopt op een wonder.
Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Ron Paul 2012
pi_103420841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad

En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Helemaal gelijk.
Ron Paul 2012
pi_103420882
Professionele hulp gaat dingen ook niet voor je oplossen hoor, daar moet je het nog steeds zelf doen.
pi_103420921
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Echt geluk komt van binnen. Het komt niet van een forum, niet van 999 vrouwen 999 miljoen euro of 999 auto's.

Mensen zijn de laatste tijd niet meer snel tevreden merk ik.
pi_103420922
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Professionele hulp gaat dingen ook niet voor je oplossen hoor, daar moet je het nog steeds zelf doen.
Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkers

Er is een reden waarom het professionele hulp heet natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420925
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:19:34 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420939
quote:

[..]

Hij komt zijn portie medelijden ophalen.
Krijgt hij die niet dan voelt hij zich meteen aangevallen.
C'est la vie
pi_103420950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkers

Er is een reden waarom het professionele hulp heet natuurlijk
Ja, en het gaat niet via een forum, dat scheelt ook neem ik aan :P.
pi_103420954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

5 jaar zelfs!
pi_103420971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...
Dan blijft toch mijn vraag wat je op dit moment tegenhoudt een poging te doen tot ...
Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:

Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.

Waarom zou je zo afhankelijk zijn van wat andere vinden, je hebt ons of de rest van de wereld niet nodig, je moet jezelf en je eigen instelling veranderen.
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.

Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
pi_103421011
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.
Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken :P ) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van

Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

5 jaar zelfs!
Is dat een sneer naar mijn lange en trieste historie op fok ;) :P

Misschien is het zelfs al wel 6 bedenk ik me nu...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421043
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen. ;)
pi_103421055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:

Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.

Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Ik heb wel met je te doen, maar wat het punt van de meesten is, is dat het elke keer hetzelfde liedje is. Verder moet je er niet te zwaar aan tillen: mensen op forums raken snel geïrriteerd en zullen je ook eerder afbranden of bekritiseren, omdat dat nou eenmaal makkelijker is op een forum (even los van of het terecht is of niet).
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:22:50 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421057
quote:
Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Dan niet he, veel plezier met je huidige leven.
C'est la vie
pi_103421064
quote:

[..]

Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.

[..]

Je kan er ook voor kiezen om normaal mee te doen in discussies en niet constant terug te vallen op meelijwekkend gezeik waar mensen na een aantal jaar nu wel klaar mee zijn. Er zit geen verbetering in, dan is het ook nutteloos om steeds te blijven klagen want dan doe je het puur voor de aandacht. Daar houden mensen niet zo van.

Maar dat doe je niet, en dan is het onze schuld als we erop reageren. Het is goed met je.

Dit is gewoon een beetje je probleem. Je komt enkel in de aandacht door jezelf te profileren als zielig hoopje mens. Natuurlijk verandert er dan niks. Maak jezelf eens wat interessanter.
Ron Paul 2012
pi_103421067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken :P ) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van

Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
Klopt! Als je zonlicht ziet wordt letterlijk elke cel in je lichaam synchroom gezet met de tijd van de dag. Hierdoor is je hormonenbalans beter.
pi_103421092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vitamine D, dacht ik (nouja ik dacht eigenlijk B maar ik heb het opgezocht :P).
pi_103421107
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
De liedjes van Jules de Corte zijn echt O+
pi_103421129
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Gaaf!!! Ik hou van piano muziek.
pi_103421141
quote:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Heb hetzelfde met drummen :)
Maar een digitale piano zou ik zeker doen, dan heb je weer eens wat te doen naast fokken en leer je er ook nog eens wat van. Want ja newbie kan niet elke dag langskomen :P.
pi_103421144
quote:

Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Want? Zo werkt het voor iedereen hoor

volgende stukje niet quoten alsjeblieft want ik haal het over een paar minuten weg
*knip*

Het is als zeiken ik ben dik als je maat 38 hebt en daarna naar de febo lopen voor een milkshake
(maar misschien is dat te veel een vrouwen vergelijking)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen. ;)
De ontmaagding van benzin?
Ron Paul 2012
pi_103421160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maak jezelf eens wat interessanter.
Dat moet ik ook maar eens doen :P. Hoe doet men dat?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:27:01 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421180
quote:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Dat heb ik als ik radio maak.
Daar kan ik zo in op gaan he.
Ultiem geluk. O+
C'est la vie
pi_103421194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

...
Dus, je raadt hem aan om in therapie te gaan?
pi_103421200
quote:
Ik mis mijn piano ook ;(
Ik heb heb niet meer bij me sinds ik het huis uit ben (8 jaar nu) en vorig jaar moest ik beslissen of ik hem ging halen of verkocht (mama wou er vanaf)
En ik kon hem echt niet hier hebben maar wat een k*tkeuze was dat zeg...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dus, je raadt hem aan om in therapie te gaan?
Ja
Na 5 jaar ga je er zelf niet 1, 2, 3 uit komen
En baad het niet dan schaadt het niet toch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421233
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik mis mijn piano ook ;(
Ik heb heb niet meer bij me sinds ik het huis uit ben (8 jaar nu) en vorig jaar moest ik beslissen of ik hem ging halen of verkocht (mama wou er vanaf)
En ik kon hem echt niet hier hebben maar wat een k*tkeuze was dat zeg...
Ik blijf maar lekker nog 8 jaar bij mijn ouders wonen, kan ik tenminste drummen :')
pi_103421239
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Want? Zo werkt het voor iedereen hoor

.......
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.

En waarschijnlijk ben ik gewoon een stuk zwakker dan jullie.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:29:37 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.

Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.
C'est la vie
pi_103421273
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De ontmaagding van benzin?
Ja. Heeft hij nog een topic over geopend destijds.
pi_103421287
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. Heeft hij nog een topic over geopend destijds.
Oh geil.
Ron Paul 2012
pi_103421289
quote:

Ik snap dat gevoel wel, maar ik zal je een geheimpje vertellen. Het is allemaal niet zo ver weg, maar je hebt in je hoofd overal een enorme drempel voor gemaakt. Die drempels zijn er niet echt, maar voor jou wel. Zodra je de drempels (je instelling) afbreekt, zie je hoe dichtbij en makkelijk alles eigenlijk is.
pi_103421299
quote:

[..]

Er staat wel een beloning tegen over als je niet op geeft
Maar dan moet je misschien wel 1 of 2 jaar doorbikkelen
En daar ben jij gewoon niet toe bereid
Prima, maar dan ook geen medelijden meer verwachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:30:48 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421303
He benzin is ontmaagd?
C'est la vie
pi_103421305
quote:

[..]

Hoezo denk je dat je anders bent dan de rest?
Echt, ga bij een vereniging ofzo, ik zie daar vaak de grootste sukkels rondlopen, maar omdat iedereen ze kent zijn ze toch populair. (en daarmee bedoel ik dat als die sukkels het kunnen, jij het ook kan, niet dat jij ook zo'n sukkel bent ;))
pi_103421306
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies!
Wat wijs voor een 17jarige ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421344
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:

[..]

:Y
pi_103421393
Ga eens op zoek naar jezelf Benzin, inplaats van je als een cave troll te gaan gedragen
pi_103421418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Ga eens op zoek naar jezelf Benzin, inplaats van je als een cave troll te gaan gedragen
Sorry hoor, maar hier kan ik ook niks mee.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:35:19 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421423
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Precies!
Wat wijs voor een 17jarige ;)
Ja ik loop voor op de rest, altijd al gehad.
C'est la vie
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:35:27 #242
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103421431
quote:

Rot toch op man.

Als ik met een mes in je duim snijt zal jij bloeden. Net als dat zal gebeuren bij mij of bij wie dan ook. IEDEREEN is het zelfde ondankst mogelijke status. ( status is ook niks zeggends. Het zijn en blijven mensen )

Niemand kan iets voor je oplossen, dat moet je allemaal zelf doen. Dus kappen met die kut smoesje te bedenken om iets niet te doen. En gewoon doen.
pi_103421438
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je moet binnen jezelf zoeken en het ware eruit halen. Dat is de sleutel naar succes zodat je dicht bij jezelf blijft.
Ron Paul 2012
pi_103421439
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat doe je door zoveel mogelijk dingen te proberen in het leven. Van sport tot mensen ontmoeten tot reizen. Zo ontdek je steeds meer wat je leuk vind en wat niet.
pi_103421468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet binnen jezelf zoeken en het ware eruit halen. Dat is de sleutel naar succes zodat je dicht bij jezelf blijft.
_O-
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:36:54 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421471
quote:
Het moet toch niet veel gekker worden.
C'est la vie
pi_103421473
quote:
En dan durft hij dit jaar nog te beweren dat hij wel blij gaat zijn als hij een vriendinnetje heeft. Precies hetzelfde gaat daar op. Godver zeg. :')
Ron Paul 2012
pi_103421504
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Het moet toch niet veel gekker worden.
Ja, verander je ondertitel maar weer.
Ron Paul 2012
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:39:39 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421572
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, verander je ondertitel maar weer.
Mwah het kan me nog steeds vrij weinig schelen dat ik maagd ben. :')
C'est la vie
pi_103421576
Ben het er overigens niet mee eens dat iedereen even sterk is. Ieder mens incasseert tegenslagen op een andere manier. Neurotische mensen bijvoorbeeld blijven veel langer hangen in negatieve gebeurtenissen dan niet-neurotische mensen. Wat niet betekent dat Benzin hier niet uit kan komen, maar toch. Zo gelijk zijn we allemaal niet.
pi_103421947
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben het er overigens niet mee eens dat iedereen even sterk is. Ieder mens incasseert tegenslagen op een andere manier. Neurotische mensen bijvoorbeeld blijven veel langer hangen in negatieve gebeurtenissen dan niet-neurotische mensen. Wat niet betekent dat Benzin hier niet uit kan komen, maar toch. Zo gelijk zijn we allemaal niet.
Natuurlijk is niet iedereen even sterk
Maar het gebruiken als een persoonlijk mantra om in je slachtofferrol te blijven hangen is natuurlijk wel weer het andere uiterste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103422173
Ik heb net besloten dat dit mijn volgende project wordt.
Ik wil dit zo graag kunnen spelen O+
pi_103422244
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te leren :).
Heb je bladmuziek ervan of kijk je gewoon naar die video en probeer je het uit te vogelen?
pi_103422291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, misschien ga ik hem ook eens proberen te leren :).
Heb je bladmuziek ervan of kijk je gewoon naar die video en probeer je het uit te vogelen?
Net met google gevonden :s)
http://www.scribd.com/doc/21009750/Concerning-Hobbits-piano
pi_103422320
quote:
Ik voel me heel lui nu :P
Bedankt ^O^
pi_103422404
quote:
Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van me

zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:06:15 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103422432
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je dit kunt spelen krijg je een kusje van me

Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.
C'est la vie
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:06:18 #259
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103422433
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er manieren zijn om in te spelen op de gevoelens van een vrouw en daarmee bepaalde standaardreacties aan hen te ontlokken, de mens blijft toch maar een blackbox met een bepaalde output die afhankelijk is van de manier waarop je ermee omgaat. Ik heb ook altijd veel gelezen over hoe voorspelbaar het gedrag van de meeste mensen eigenlijk is, en dit zal ook op het vlak van versieren wel opgaan.
Wel denk ik dat het er nogal ongelukkig uitkomt zoals flepke en firefly3 het opnemen in deze reeks, en of je ook echt praktijkervaring hebben, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar de mechanismen waarover zij spreken bestaan absoluut, al gaat het lang niet voor elke vrouw op. Het zijn wel de methoden waarmee je in een standaardsituatie het meeste kans hebt op succes.
Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?
pi_103422450
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daar ging het de vorige keer dus fout ze kreeg een kusje van de verkeerde persoon.
:P
pi_103422550
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat een wijze woorden voor een nog zo'n jong meiske. Studeer je (toegepaste) psychologie?
Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.
Meestal wordt mijn gedachtegang bestempeld als te machinaal en te rationeel.
pi_103422578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, elektrotechniek, vandaar de vergelijking met een black box met input en output.
Meestal wordt mijn gedachtegang bestempeld als te machinaal en te rationeel.
Als je maar niet teveel op een man lijkt ;)
pi_103422636
Je lijkt me wel aardig, maar van wie ben je een kloon?

pi_103422641
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je maar niet teveel op een man lijkt ;)
Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.
Empatisch en sociaal gezien ben ik een ramp, maar ik maak het goed door er de logica van in te zien, en me te gedragen volgens normen die naar mijn waarneming gelden :)

Ik ben de kloon van dat meisje dat ontmaagd werd door een 16-jarige op de tweede date en toen een xtc-pil innam, misschien kun je je die nog wel herinneren ;)
pi_103422675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Uiterlijk niet, maar volgens mij heb ik het systematisch ingestelde brein van een man.
Empatisch en sociaal gezien ben ik een ramp, maar ik maak het goed door er de logica van in te zien, en me te gedragen volgens normen die naar mijn waarneming gelden :)
:)

Kan me wel zoiets herinneren
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:14:44 #266
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103422691
Het verbaasd mij telkens weer hoe voorspelbaar mensen kunnen zijn zodra je er op let. Maar goed, als je je in de materie hebt verdiept zul je het ook makkelijker herkennen (heb toegepaste psychologie gedaan).

En tegen benzin kan ik maar 1 ding zeggen: Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.
pi_103422895
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:

En tegen benzin kan ik maar 1 ding zeggen: Everyone wants to go to heaven, but nobody wants to die.
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
pi_103422920
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben de kloon van dat meisje dat ontmaagd werd door een 16-jarige op de tweede date en toen een xtc-pil innam, misschien kun je je die nog wel herinneren ;)
Je bent er wel erg trots op he :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103422926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.

[..]

Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
*valt binnen* wat nu?
pi_103422947
quote:

[..]

Ga dan,
'ik overweeg weg te gaan blabla' is aandacht vragen
Nu moet ik zeker zeggen sorry dat ik zo hard was blijf hier?
Not going to happen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:25:35 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103422997
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ga dan,
'ik overweeg weg te gaan blabla' is aandacht vragen
Nu moet ik zeker zeggen sorry dat ik zo hard was blijf hier?
Not going to happen
QTF
C'est la vie
pi_103423008
quote:

Kom je weer langs alleen maar om emoties af te tappen van het forum _O-
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:32:06 #273
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103423173
Ok benzin. Resultaat vereist actie. Correct?

Ongelukkig wil je omvormen in neutraal of gelukkig, accuraat?

Actie: ga morgenvroeg joggen. Resultaat: defeitist thinking wordt onderdrukt door endorfinen en zulks. Plus het is gezond. Mocht je het niet kunnen, dan kun je niemand minder dan je gedrag/attitude de schuld geven. Stop met het denken in het verleden (ik had gefaald) en de toekomst (ik zal falen) en leef in het nu (Ima go jog like Rocky Balboa bitchesss)

(niet gelijk als een mogool gaan rennen btw, gewoon in je eigen tempo. Wordt je moe dan ga je lopen totdat je weer kunt rennen)
pi_103423343
quote:
Leuk een mede toetseniste :P
Oh en ook nog elektro collega zie ik nu :)
Do what you love, love what you do!
pi_103423418
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:

[..]

En jong, dat wordt wel wat :D
SPOILER
pi_103423438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:

[..]

Je wist het allemaal al :)
Kloon enzulks.
pi_103423442
Benzin, lijkt je het misschien leuk om een keer uit te gaan in Utrecht? Misschien is het wel heel saai, maar dan is het misschien alsnog goed om een keer te doen in het kader 'grenzen verleggen' :P
pi_103423472
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

En jong, dat wordt wel wat :D
SPOILER
pi_103423483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
Benzin, lijkt je het misschien leuk om een keer uit te gaan in Utrecht? Misschien is het wel heel saai, maar dan is het misschien alsnog goed om een keer te doen in het kader 'grenzen verleggen' :P
En als Benzin geen zin heeft, bieden Newbie en ik ons aan om de avond te redden :)
Ga ik ook eens uit enzo.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:45:12 #280
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103423494
18 en blijkbaar gelukkig in haar relatie. Sorry kree
pi_103423509
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:45 schreef Sinji het volgende:
18 en blijkbaar gelukkig in haar relatie. Sorry kree
Beetje jammer weer (voor mij dan) :P
pi_103423550
quote:
Misschien moet je er ook aan werken hoe je het brengt. Ik ben er ook niet zo'n ster in, maar
quote:
Hoi, ik heb al een tijdje niks laten horen. Met mij gaat het nu wat minder, nadat ik me een tijd erg goed heb gevoeld zit ik nu weer een beetje in een dipje :{. Ik hoop dat het snel overgaat.
Er een stuk positiever uit, probeer er eens aan te denken de volgende keer dat je iets schrijft. Probeer een beetje een reactie in te schatten, omdat dit (jij post dat je niet lekker in je vel zit, dat je wel je best doet enzo maar dat het gewoon niet lukt, en mensen reageren geïrriteerd) al vaker gebeurd is, zou het wel te verwachten moeten zijn dat het weer gebeurt als je het op dezelfde manier aanpakt.
pi_103423626
quote:

[..]

Misschien moet je dit topic niet alleen binnen vallen als het slecht met je gaat, maar ook eens als het goed gaat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103423754
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien moet je dit topic niet alleen binnen vallen als het slecht met je gaat, maar ook eens als het goed gaat?
De laatste tijd heb ik vrij veel gepost terwijl ik me goed voelde, alleen zodra ik me dan weer slecht voel is iedereen dat weer vergeten.
pi_103423760
Oh ik zit ook een beetje in een dipje op het moment.
Maargoed dat heeft niks te maken met relaties beginnen (of niet hebben)

Denk dat ik toch over het algemeen nog wel positief over kom :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:58:37 #286
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103423900
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En als Benzin geen zin heeft, bieden Newbie en ik ons aan om de avond te redden :)
Ga ik ook eens uit enzo.
Dit ja :)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:00:08 #287
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103423939
3-way?

Jullie zijn echt sympatiek man
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:02:56 #288
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103424024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:

[..]

De laatste tijd heb ik vrij veel gepost terwijl ik me goed voelde, alleen zodra ik me dan weer slecht voel is iedereen dat weer vergeten.
Ik heb nogsteeds de indruk dat je echt (met behulp van ook_gek, toch?) aan het verbeteren bent.
pi_103424293
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
3-way?

:D
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:12:30 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103424363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Sinji het volgende:
3-way?

_O-
C'est la vie
pi_103424370
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:

[..]

Je bent een zeikerig ventje. Ga eens in op de uitnodiging van minibeer.
Ron Paul 2012
pi_103424499
Ik ken niet het hele verhaal van benzin en ik heb ook de laatste paar topics niet alles meegelezen.
Maar ik kan me voorstellen als je echt in een dip zit, dat dat niet makkelijk is om eruit te komen en heel positief te doen.

Dat is gewoon een gevolg van een depressie, alleen mensen die het zelf meegemaakt hebben begrijpen het.
pi_103424562
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:
Ik ken niet het hele verhaal van benzin en ik heb ook de laatste paar topics niet alles meegelezen.
Maar ik kan me voorstellen als je echt in een dip zit, dat dat niet makkelijk is om eruit te komen en heel positief te doen.

Dat is gewoon een gevolg van een depressie, alleen mensen die het zelf meegemaakt hebben begrijpen het.
Een depressie staat niet gelijk aan constant klagen. Ik ben ook wel eens depressief geweest in het verleden, ik gok dat dat voor 90% van de mensen wel geldt. Na een tijdje is je ego het beu en weet je dat je moet vechten voor jezelf.
Ron Paul 2012
pi_103424636
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:

Ik heb het meegemaakt en dan weet je ook dat het uiteindelijk allemaal aan je instelling ligt en dat is wat wij hem ook vertellen.
pi_103424669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een depressie staat niet gelijk aan constant klagen. Ik ben ook wel eens depressief geweest in het verleden, ik gok dat dat voor 90% van de mensen wel geldt. Na een tijdje is je ego het beu en weet je dat je moet vechten voor jezelf.
Ja klopt maar dat is moeilijk.
Je moet sowieso vechten om eruit te komen.

Maar je hele kijk op de wereld wordt negatiever en misschien vandaar zijn reacties.
Denk dat "wij" het ook positief aan moeten pakken anders wordt het voor hem alleen maar erger ;)
pi_103424736
We houden van je benzin. Ik wil je voeten masseren. Het komt wel goed.
Ron Paul 2012
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:23:47 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103424792
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt maar dat is moeilijk.
Je moet sowieso vechten om eruit te komen.

Maar je hele kijk op de wereld wordt negatiever en misschien vandaar zijn reacties.
Denk dat "wij" het ook positief aan moeten pakken anders wordt het voor hem alleen maar erger ;)
Hij zit hier al 5 jaar.
Hij is hardleers of je het nou aardig doet of op een directere manier.
C'est la vie
pi_103424801
Mijn kijk op de wereld wordt overigens elke keer weer iets negatiever als ik langs de TV-kanalen zap. Dat zegt niet zoveel.
Ron Paul 2012
pi_103424803
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb het meegemaakt en dan weet je ook dat het uiteindelijk allemaal aan je instelling ligt en dat is wat wij hem ook vertellen.
Natuurlijk dat is ook zo, ik heb het zelf ook nu.
En dan krijg je ook reacties van je moet dit en je moet dat. (oh dat is niet hier trouwens maar in het echte leven)

Maar dat werkt niet.
Beter gewoon positief blijven tegen zo'n iemand anders wordt het een neerwaartse spiraal voor diegene
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:25:25 #300
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103424841
Wilt er iemand met me chatten?
pi_103424866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:25 schreef Newbie114 het volgende:
Wilt er iemand met me chatten?
Nee
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: