quote:
lekkerquote:
Senseoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
lekker![]()
moet ik dan nu naar beneden gaan en de senseo ofzo aan doen
wat danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo
We hadden het over koffie hè
Mic nu vet omhoog geknald. Stom windows vergeet altijd de instellingen als ik de mic-USB er uit haal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar op zich he Rob, op zich klink jij best zacht en de muziek best heel hard
Heel fijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mic nu vet omhoog geknald. Stom windows vergeet altijd de instellingen als ik de mic-USB er uit haal.
Misschien moet er wat slagroom opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nog steeds is er echt meer dan genoeg over
Senseo is in mijn ogen geen koffie.quote:
waarom?quote:
Alleen als dat er ook zo snel mogelijk weer af gaatquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo
We hadden het over koffie hè
Dit dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Filterkoffie is wel het minimum.
Aber naturlich. Slagroom stort snel inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als dat er ook zo snel mogelijk weer af gaat
19388quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie nog meer? Dump maar een nummer tussen de 1 en de 21293, als je durft!
19852quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie nog meer? Dump maar een nummer tussen de 1 en de 21293, als je durft!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo is in mijn ogen geen koffie.
Koffie moet gewoon uit je koffiezetapparaat komen, lekker pruttelen
geen zin om dat klaar te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Filterkoffie is wel het minimum.
Kun je beter meteen goed beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat dus.
MAAR.
Senseo is een goed begin.
En Nespresso dan, hmm?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo is in mijn ogen geen koffie.
Koffie moet gewoon uit je koffiezetapparaat komen, lekker pruttelen
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Aber naturlich. Slagroom stort snel in
Ik kom daarvoor niet helemaal naar Frieslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
geen zin om dat klaar te maken
wie o wie brengt mij koffie
naatjenquote:
Dat word zuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruiken
Strikvraagquote:
Ik weet niet hoe lang jij slagroom over het algemeen laat zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruiken
dan nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kom daarvoor niet helemaal naar Friesland
quote:
Hij zegt dat hij niet weet wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kent de mythe rondom Watertornado niet?
Kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij slagroom over het algemeen laat zitten.
Welke?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kent de mythe rondom Watertornado niet?
Waarom nietquote:
ja met jouquote:
gewoonnee.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ik heb 5 waaghalzen gevonden. Gaan ze zich heel trots voelen of juist KAPOT SCHAMEN! Blijf luisteren
Dat is het trio waar je over fantaseert?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey, VH én Naatje in de house.
Als dat geen neuken wordt.
tevens heb ik dubstep op
met wie ?quote:
Je hebt gelijk, dat wordt geen neuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey, VH én Naatje in de house.
Als dat geen neuken wordt.
tevens heb ik dubstep op
ja dat maakt het lekkerderquote:
Dat is toch gewoon algemene informatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het gaat ruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kom maaaaaarquote:
Met leuke lieve vrouwenquote:
VH is mijn bro en batsmaatje. En Naat heb ik on the sidequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is het trio waar je over fantaseert?
Zeg dat over een dag of 10 nog een keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat wordt geen neuken.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
VH is mijn bro en batsmaatje. En Naat heb ik on the side
Nou, het verhaal gaat dat toen WT werd geboren er een profetie werd uitgesproken over hem. De profetie zegt dat in zijn adolescente levensfase een man zijn pad kruist met Viking achtige overeenkomsten. WT en de Vikingman gebruiken elkaars krachtveld, wat dus betekent dat ze twee keer zo snel door hun kracht heen zijn. De één moet de ander doden, wil hij niet alleen een volledig leven leiden, maar zelfs kans maken op een Goddelijk leven na de dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet weet wat je bedoeld.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Insomnium het volgende:
Bwhehehe ik zie stif nu al als een redneck dansen op dit nummer.
oke niks moetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moest in dit topic posten van mijn brein.
Fascinerend. Ik moet je echt iets heel grappigs vertellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat dat toen WT werd geboren er een profetie werd uitgesproken over hem. De profetie zegt dat in zijn adolescente levensfase een man zijn pad kruist met Viking achtige overeenkomsten. WT en de Vikingman gebruiken elkaars krachtveld, wat dus betekent dat ze twee keer zo snel door hun kracht heen zijn. De één moet de ander doden, wil hij niet alleen een volledig leven leiden, maar zelfs kans maken op een Goddelijk leven na de dood.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zwaffelt zwengelt de muziek ook even aan![]()
DM? Msn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fascinerend. Ik moet je echt iets heel grappigs vertellen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MIJN SEKSBOM BENT
Oh wacht.
quote:
nah, zo geheim is het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
In een andere reeks waar ik rondhang zit een stelletje. Ze kennen elkaar via fok! nu 20 dagen. Woensdag hebben ze elkaar voor het eerst gezien, gister zagen ze elkaar voor de tweede keer. Ze hadden toen seks en namen daarna wat mdma
Edarrawen en Newbie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
In een andere reeks waar ik rondhang zit een stelletje. Ze kennen elkaar via fok! nu 20 dagen. Woensdag hebben ze elkaar voor het eerst gezien, gister zagen ze elkaar voor de tweede keer. Ze hadden toen seks en namen daarna wat mdma
vond ik ookquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zullen we nog een platenkastje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |