SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
@TT: Denk dat ik toch nog even blijf hangen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Insom, je bent niet raar.
punt is dat mensen nogal verschillen daarin, ik geef mijn mening dat ik het veel vind.
Feit blijft wel dat ik kinderen heb en dan is dat al helemaal anders
ik ben op de verkeerde momenten geil![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van Lola naar Seks.. Ik zie de link
Ah ja, wie niet?quote:
tot 13:00 uur jaquote:
Natuurlijk verschillen mensen en meningenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Insom, je bent niet raar.
punt is dat mensen nogal verschillen daarin, ik geef mijn mening dat ik het veel vind.
Feit blijft wel dat ik kinderen heb en dan is dat al helemaal anders
ik ben op de verkeerde momenten geil![]()
Zelfs in het weekend zou ik er geen tijd voor hebben om 5 a 6 keer te doen. Maar wellicht hangt dat ook meer af van de duur van de seks..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
Ja als er tijd voor is ja.
Als we beide gingen werken dan sowieso niet.
Dat lijkt mij nog wel logisch.
Maar goed.
Als het zo uitkomt is het alleen maar goed tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen mensen en meningen![]()
En nogmaals ik zeg niet dat het MOET en dat het een pathologische drang naar seks is.
Alleen maar dat vijf/zes keer op een dag bij mij toen vaak voorkwam.
En ik daar totaal geen problemen mee heb.
Nogmaals het HOEFT niet.
Maar het KAN wel.
kwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelfs in het weekend zou ik er geen tijd voor hebben om 5 a 6 keer te doen. Maar wellicht hangt dat ook meer af van de duur van de seks..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zelfs in het weekend zou ik er geen tijd voor hebben om 5 a 6 keer te doen. Maar wellicht hangt dat ook meer af van de duur van de seks..![]()
![]()
Als je 3 uur per keer bezig bent dan wordt het krap jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Goed puntquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Een vluggertje ken net zoveel voldoening geven als lange lieve romantische seks hoor.quote:
3 smileys waar ik niks mee kanquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik je dat nou alweer uitleggen?
ik zeg toch niet dat het ongezond is? En als je het kan opbrengen primaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen mensen en meningen![]()
En nogmaals ik zeg niet dat het MOET en dat het een pathologische drang naar seks is.
Alleen maar dat vijf/zes keer op een dag bij mij toen vaak voorkwam.
En ik daar totaal geen problemen mee heb.
Nogmaals het HOEFT niet.
Maar het KAN wel.
Grappig doch vervelendquote:
Lang hoeft niet altijd lief en romantisch te zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een vluggertje ken net zoveel voldoening geven als lange lieve romantische seks hoor.
Het is maar net de stemming die er is en dergelijke.
Dat klopt maar je snapt mijn punt neem ik aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lang hoeft niet altijd lief en romantisch te zijn![]()
Middagquote:
Juh ik snap; maar ik vind het wel leuk hoe je zaken altijd erg uitgebreid wilt uitleggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt maar je snapt mijn punt neem ik aan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lang hoeft niet altijd lief en romantisch te zijn![]()
Ehm, hoe zeg ik dat netjes... ik denk er even een nachtje over..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 smileys waar ik niks mee kan
[..]ja?
[..]
ik zeg toch niet dat het ongezond is? En als je het kan opbrengen prima
prima dan ga ik wat nuttigs doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, hoe zeg ik dat netjes... ik denk er even een nachtje over..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima dan ga ik wat nuttigs doen
Kindjes ophalen van school
Je wilt gewoon meer geile seks praat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh ik snap; maar ik vind het wel leuk hoe je zaken altijd erg uitgebreid wilt uitleggen![]()
![]()
Ja, doequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je wilt gewoon meer geile seks praat.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van praten word ik niet meer geil tbh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je wilt gewoon meer geile seks praat.
quote:
Laat ze daar maar achter, krijg je van mij nieuwequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan stort ik me wel op mijn chocolaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nu voel ik mij gedwongen en haak ik af.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ze daar maar achter, krijg je van mij nieuwe
Zoals gewoonlijk, muziekjes en seks-klets enz enzquote:
HARD EN VOCHTIG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Partyboy stylequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van praten word ik niet meer geil tbh.
Dus.....
PIC VID NAKEND DANSEN![]()
is er dan niemand die vraagt naar je eerste dag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan stort ik me wel op mijn chocola
smoothquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat ze daar maar achter, krijg je van mij nieuwe
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is er dan niemand die vraagt naar je eerste dag?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HARD EN VOCHTIG.Dank voor de infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Jij gaat ook ooit seks hebben.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij gaat ook ooit seks hebben.
Met je keiharde kloppende erectie in een tienermeisje.
Zweet vermengt zich.
De geur van seks verspreid zich in je kamer.
Na een nacht vol passie gekreun en gedrag dat je alleen op Discovery Channel ziet vallen jullie uitgeput en voldaan in slaap.
[..]
Zweet vermengt zich.
Na een nacht vol passie gekreun en gedrag dat je alleen op Discovery Channel ziet vallen jullie uitgeput en voldaan in slaap.
[..]
Zweet vermengt zich.
Denk niet dat veel mensen mijn hersenspinsel kunnen en willen verdragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb jij nooit gedacht aan een carrière als dichter ?
Er zal vast wel een select groepje zijn die dat wel kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen mijn hersenspinsel kunnen en willen verdragen
Jawel hoor, op msn en Hyves en Facebook enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is er dan niemand die vraagt naar je eerste dag?
Hihihihihi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mijn broek is nat
kut regen
Maar wel goed gehad vandaag? Leuk bedrijf??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, op msn en Hyves en Facebook enzo
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihihi.
God heeft over je heen gelekt
bij vlcquote:
Lijkt het wel op.quote:
Ja, heel veel informatie, na drie uur was ik al moequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wel goed gehad vandaag? Leuk bedrijf??
ik ookquote:
o geluidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
*doet een youtube filmpje aan
Oeh altijd leuk die overload aan informatie de eerste dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel veel informatie, na drie uur was ik al moe![]()
Maar heel gezellig, leuke mensen, lekker informeel en veel, heel veel mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
picsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
Broertje ging uit fietsen daar in Friesland.
God dacht wat is dat daar aan de rietkant.
Laten we het nu maar eens lekker hozen en gieten.
Zodat ik God, van een nat broertje kan genieten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
Broertje ging uit fietsen daar in Friesland.
God dacht wat is dat daar aan de rietkant.
Laten we het nu maar eens lekker hozen en gieten.
Zodat ik god, van een nat broertje kan genieten.
En dan fappen..... O nee.. Fappen is nie leuk onder de douche... Neuken onder de douche daarentegenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh altijd leuk die overload aan informatie de eerste dag![]()
Maar zolang bedrijf en mensen erg leuk zijn; zal het vast goedkomen
Ook lekkere mannen?Heb je het beter voor elkaar dan ik
Lelijkerds hier.....
Hmhm, echt genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt ook wel goed, dat heb ik gewoon altijd overal en dan na een tijdje doe je het vanzelf
Mwah, er zijn een paar die de keuring wel door kwamen waaronder de directeur
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
was leuk he toen in bad hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan fappen..... O nee.. Fappen is nie leuk onder de douche... Neuken onder de douche daarentegenEn in een te klein bad........................
![]()
kuch... wat?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan fappen..... O nee.. Fappen is nie leuk onder de douche... Neuken onder de douche daarentegenEn in een te klein bad........................
![]()
kuch... wat?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, echt genieten![]()
Komt ook wel goed, dat heb ik gewoon altijd overal en dan na een tijdje doe je het vanzelf
Mwah, er zijn een paar die de keuring wel door kwamen waaronder de directeur![]()
JA.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
kuch... wat?
dan nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik sta bij school en ben mob. Wat denk jezelf?
En jij bent 14 ofzo
Whaha niiiiiicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, echt genieten![]()
Mwah, er zijn een paar die de keuring wel door kwamen waaronder de directeur![]()
quote:
heus niet leukquote:
HEUJquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
Inso zat eens braaf te wezen.
En lekker op FOK! aan het lezen.
Daar kwam priem met vieze woordjes
Die mijn hoofd raakte als mooie akkoordjes
Nu is mijn erectie fier en aanwezig.
Groot en extra vlezig.
Nu is er geen ontkomen meer aan.
Kijk naar insom en zie hem gaan.
quote:
Jaa, dat komt wel goed allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaha niiiiiice
Hier is ook de baas die best knap is... Maar dat heb ik hem dus ook al eens gezegd![]()
Maar klinkt goed
Fijn is datquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
Inso zat eens braaf te wezen.
En lekker op FOK! aan het lezen.
Daar kwam priem met vieze woordjes
Die mijn hoofd raakte als mooie akkoordjes
Nu is mijn erectie fier en aanwezig.
Groot en extra vlezig.
Nu is er geen ontkomen meer aan.
Kijk naar insom en zie hem gaan.
quote:
Oh, kom er maar in danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HEUJ
Inside information needs to stay inside !
Hihihihi jij gaat ook nog wel fappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom is een vieze fapper
Sorryquote:
quote:
wie zegt datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihi jij gaat ook nog wel fappen.
[..]
Sorry![]()
[..]
Hij moest er om lachen... (Maar dat was tijdens uitgaan.. onder een aantal biertjes... en toen had ik ook al met hem gedanst haha...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat komt wel goed allemaal![]()
![]()
En wat zei jouw baas?
quote:
NEE.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom zijn je gordijnen wel dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Dat zeg ik toch netquote:
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij moest er om lachen... (Maar dat was tijdens uitgaan.. onder een aantal biertjes... en toen had ik ook al met hem gedanst haha...![]()
)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
NEE.
Ik wil dat god kan meekijken.*kots*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Zondag kwam ik eerder naar je toe he ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net
[..]
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjes
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
NEE.
Ik wil dat god kan meekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan wel weer prettig
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Was t lekker ?quote:
Dat is je geraaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zondag kwam ik eerder naar je toe he ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
Lola keek en overzag het forum.
Wat ze daar zag dat vond ze geen porum.
Al die vieze praat dat is toch niet normaal.
En dus zegt ze pontificaal.
Nou ik ben er klaar mee.
Want ik krijg heimwee.
Te lang droog dat is geen plezier.
Want diep van binnen is Lola ook een seksdier.
Haha misschien inderdaad wel heel slimquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjes
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha misschien inderdaad wel heel slim
Maar goed. Het is op zich altijd gezellig
En baas heb ik zelf al van de straat moeten afplukkenHij wist de helft van de avond niet meer en ik ben toen van de bar geflikkerd. Op 1 of andere manier gaat het altijd behoorlijk fout als we met het bedrijf samen uitgaan
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Sting, die man leest alleen wat hij wil.
In zijn gedachten gaat hij lekker van bil.
Gezogen worden is wat hij leest.
Oh mijn god, wat is Sting een beest.
Maar Sting mijn waarde, doe je ding.
En fap in je mooie zwemstring.
Dat is wel lekker dan !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ineens heb ik gewoon een kantinejuffrouw![]()
En er zijn enorme blikken vol koffie![]()
Lunch is gratis
Ook als je om 13:00 uur vrij bent
Ik mocht een leeg koffieblik meequote:
quote:
Al sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht een leeg koffieblik mee
Even sparen en ik heb een drumstel
Haha ja.... Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
![]()
Ik drink altijd veel te veel, omdat ik me geen houding weet te geven in het wild met collega's, en daarna omdat het gewoon lekker is, en dan durf ik maandag niet meer te gaan werken
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?quote:
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
" pandalig "quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
hoezoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
Ik zeg net: goh, ik vind dit typische robmuziek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
okequote:het is Silk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb zin aan*
Leer koffie drinken man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
Nee, is viesquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Kan ik gitaar spelen en Thijsje drummen
Doet me goed om dat te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen idee
*raakt ST aanquote:
Sabotage door Applequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
Jij vind een hoop viesquote:
er is 1 ding fout meisjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij vind een hoop vies
Koffie.
Meisjes.
Seks.
Seks met jezelf
Nee jij vind meisjes ook vies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
er is 1 ding fout meisjes
wel gewoon op mijn arm ofzo hè?quote:
Ik dacht, die artiest ga ik NOOOIT hebben, vind ik 'm op de GielJazz verzamelaarquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht, die artiest ga ik NOOOIT hebben, vind ik 'm op de GielJazz verzamelaar
Jawel hurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee jij vind meisjes ook vies.
Want jij wilt ze niet aanraken
Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel gewoon op mijn arm ofzo hè?
Ik heb altijd alles doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat was WTquote:
En nog steeds is er echt meer dan genoeg overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een suikertaartje raak je niet alleen aan, maar eet je ook op.
Over het algemeen.
Seks okequote:
Leeftijd is maar een indicatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Seks oke![]()
beetje jong niet
Misschien. Ergens. Nooit
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een indicatie
Maar je weet zelf het beste wat je wilt.
Komt allemaal vanzelf wel.Hihi je zei komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Omdat t lekker isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geef 1 reden waarom ik koffie moet drinken?
Beter dan energy drink.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geef 1 reden waarom ik koffie moet drinken?
quote:
quote:
lekkerquote:
Senseoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
lekker![]()
moet ik dan nu naar beneden gaan en de senseo ofzo aan doen
wat danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo
We hadden het over koffie hè
Mic nu vet omhoog geknald. Stom windows vergeet altijd de instellingen als ik de mic-USB er uit haal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef suikertaartje het volgende:
Maar op zich he Rob, op zich klink jij best zacht en de muziek best heel hard
Heel fijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mic nu vet omhoog geknald. Stom windows vergeet altijd de instellingen als ik de mic-USB er uit haal.
Misschien moet er wat slagroom opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nog steeds is er echt meer dan genoeg over
Senseo is in mijn ogen geen koffie.quote:
waarom?quote:
Alleen als dat er ook zo snel mogelijk weer af gaatquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo
We hadden het over koffie hè
Dit dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Filterkoffie is wel het minimum.
Aber naturlich. Slagroom stort snel inquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als dat er ook zo snel mogelijk weer af gaat
19388quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie nog meer? Dump maar een nummer tussen de 1 en de 21293, als je durft!
19852quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef robdriessen het volgende:
Wie nog meer? Dump maar een nummer tussen de 1 en de 21293, als je durft!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo is in mijn ogen geen koffie.
Koffie moet gewoon uit je koffiezetapparaat komen, lekker pruttelen
geen zin om dat klaar te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Filterkoffie is wel het minimum.
Kun je beter meteen goed beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat dus.
MAAR.
Senseo is een goed begin.
En Nespresso dan, hmm?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Senseo is in mijn ogen geen koffie.
Koffie moet gewoon uit je koffiezetapparaat komen, lekker pruttelen
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Aber naturlich. Slagroom stort snel in
Ik kom daarvoor niet helemaal naar Frieslandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[..]
geen zin om dat klaar te maken
wie o wie brengt mij koffie
naatjenquote:
Dat word zuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruiken
Strikvraagquote:
Ik weet niet hoe lang jij slagroom over het algemeen laat zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En als het blijft zitten gaat het ook zo ruiken
dan nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kom daarvoor niet helemaal naar Friesland
quote:
Hij zegt dat hij niet weet wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kent de mythe rondom Watertornado niet?
Kortquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij slagroom over het algemeen laat zitten.
Welke?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kent de mythe rondom Watertornado niet?
Waarom nietquote:
ja met jouquote:
gewoonnee.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ik heb 5 waaghalzen gevonden. Gaan ze zich heel trots voelen of juist KAPOT SCHAMEN! Blijf luisteren
Dat is het trio waar je over fantaseert?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey, VH én Naatje in de house.
Als dat geen neuken wordt.
tevens heb ik dubstep op
met wie ?quote:
Je hebt gelijk, dat wordt geen neuken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Hey, VH én Naatje in de house.
Als dat geen neuken wordt.
tevens heb ik dubstep op
ja dat maakt het lekkerderquote:
Dat is toch gewoon algemene informatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het gaat ruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kom maaaaaarquote:
Met leuke lieve vrouwenquote:
VH is mijn bro en batsmaatje. En Naat heb ik on the sidequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is het trio waar je over fantaseert?
Zeg dat over een dag of 10 nog een keerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat wordt geen neuken.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
VH is mijn bro en batsmaatje. En Naat heb ik on the side
Nou, het verhaal gaat dat toen WT werd geboren er een profetie werd uitgesproken over hem. De profetie zegt dat in zijn adolescente levensfase een man zijn pad kruist met Viking achtige overeenkomsten. WT en de Vikingman gebruiken elkaars krachtveld, wat dus betekent dat ze twee keer zo snel door hun kracht heen zijn. De één moet de ander doden, wil hij niet alleen een volledig leven leiden, maar zelfs kans maken op een Goddelijk leven na de dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet weet wat je bedoeld.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Insomnium het volgende:
Bwhehehe ik zie stif nu al als een redneck dansen op dit nummer.
oke niks moetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moest in dit topic posten van mijn brein.
Fascinerend. Ik moet je echt iets heel grappigs vertellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, het verhaal gaat dat toen WT werd geboren er een profetie werd uitgesproken over hem. De profetie zegt dat in zijn adolescente levensfase een man zijn pad kruist met Viking achtige overeenkomsten. WT en de Vikingman gebruiken elkaars krachtveld, wat dus betekent dat ze twee keer zo snel door hun kracht heen zijn. De één moet de ander doden, wil hij niet alleen een volledig leven leiden, maar zelfs kans maken op een Goddelijk leven na de dood.
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zwaffelt zwengelt de muziek ook even aan![]()
DM? Msn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Fascinerend. Ik moet je echt iets heel grappigs vertellen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
OMDAT JIJ MIJN SEKSBOM BENT
Oh wacht.
quote:
nah, zo geheim is het nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
In een andere reeks waar ik rondhang zit een stelletje. Ze kennen elkaar via fok! nu 20 dagen. Woensdag hebben ze elkaar voor het eerst gezien, gister zagen ze elkaar voor de tweede keer. Ze hadden toen seks en namen daarna wat mdma
Edarrawen en Newbie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef gewoonfaye het volgende:
In een andere reeks waar ik rondhang zit een stelletje. Ze kennen elkaar via fok! nu 20 dagen. Woensdag hebben ze elkaar voor het eerst gezien, gister zagen ze elkaar voor de tweede keer. Ze hadden toen seks en namen daarna wat mdma
vond ik ookquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef robdriessen het volgende:
Zullen we nog een platenkastje doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |