Whaha niiiiiicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, echt genieten![]()
Komt ook wel goed, dat heb ik gewoon altijd overal en dan na een tijdje doe je het vanzelf
Mwah, er zijn een paar die de keuring wel door kwamen waaronder de directeur![]()
quote:
heus niet leukquote:
HEUJquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
Inso zat eens braaf te wezen.
En lekker op FOK! aan het lezen.
Daar kwam priem met vieze woordjes
Die mijn hoofd raakte als mooie akkoordjes
Nu is mijn erectie fier en aanwezig.
Groot en extra vlezig.
Nu is er geen ontkomen meer aan.
Kijk naar insom en zie hem gaan.
quote:
Jaa, dat komt wel goed allemaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaha niiiiiice
Hier is ook de baas die best knap is... Maar dat heb ik hem dus ook al eens gezegd![]()
Maar klinkt goed
Fijn is datquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
Inso zat eens braaf te wezen.
En lekker op FOK! aan het lezen.
Daar kwam priem met vieze woordjes
Die mijn hoofd raakte als mooie akkoordjes
Nu is mijn erectie fier en aanwezig.
Groot en extra vlezig.
Nu is er geen ontkomen meer aan.
Kijk naar insom en zie hem gaan.
quote:
Oh, kom er maar in danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HEUJ
Inside information needs to stay inside !
Hihihihi jij gaat ook nog wel fappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom is een vieze fapper
Sorryquote:
quote:
wie zegt datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihi jij gaat ook nog wel fappen.
[..]
Sorry![]()
[..]
Hij moest er om lachen... (Maar dat was tijdens uitgaan.. onder een aantal biertjes... en toen had ik ook al met hem gedanst haha...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, dat komt wel goed allemaal![]()
![]()
En wat zei jouw baas?
quote:
NEE.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
insom zijn je gordijnen wel dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Dat zeg ik toch netquote:
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij moest er om lachen... (Maar dat was tijdens uitgaan.. onder een aantal biertjes... en toen had ik ook al met hem gedanst haha...![]()
)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
NEE.
Ik wil dat god kan meekijken.*kots*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Zondag kwam ik eerder naar je toe he ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net
[..]
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjes
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
NEE.
Ik wil dat god kan meekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan wel weer prettig
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Was t lekker ?quote:
Dat is je geraaienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zondag kwam ik eerder naar je toe he ?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
Lola keek en overzag het forum.
Wat ze daar zag dat vond ze geen porum.
Al die vieze praat dat is toch niet normaal.
En dus zegt ze pontificaal.
Nou ik ben er klaar mee.
Want ik krijg heimwee.
Te lang droog dat is geen plezier.
Want diep van binnen is Lola ook een seksdier.
Haha misschien inderdaad wel heel slimquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een reden waarom ik bijna nooit mee ga met bedrijfsuitjes
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha misschien inderdaad wel heel slim
Maar goed. Het is op zich altijd gezellig
En baas heb ik zelf al van de straat moeten afplukkenHij wist de helft van de avond niet meer en ik ben toen van de bar geflikkerd. Op 1 of andere manier gaat het altijd behoorlijk fout als we met het bedrijf samen uitgaan
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Sting, die man leest alleen wat hij wil.
In zijn gedachten gaat hij lekker van bil.
Gezogen worden is wat hij leest.
Oh mijn god, wat is Sting een beest.
Maar Sting mijn waarde, doe je ding.
En fap in je mooie zwemstring.
Dat is wel lekker dan !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ineens heb ik gewoon een kantinejuffrouw![]()
En er zijn enorme blikken vol koffie![]()
Lunch is gratis
Ook als je om 13:00 uur vrij bent
Ik mocht een leeg koffieblik meequote:
quote:
Al sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht een leeg koffieblik mee
Even sparen en ik heb een drumstel
Haha ja.... Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
![]()
Ik drink altijd veel te veel, omdat ik me geen houding weet te geven in het wild met collega's, en daarna omdat het gewoon lekker is, en dan durf ik maandag niet meer te gaan werken
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?quote:
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
" pandalig "quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
hoezoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
Ik zeg net: goh, ik vind dit typische robmuziek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
okequote:het is Silk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb zin aan*
Leer koffie drinken man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
Nee, is viesquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Kan ik gitaar spelen en Thijsje drummen
Doet me goed om dat te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen idee
*raakt ST aanquote:
Sabotage door Applequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
Jij vind een hoop viesquote:
er is 1 ding fout meisjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij vind een hoop vies
Koffie.
Meisjes.
Seks.
Seks met jezelf
Nee jij vind meisjes ook vies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
er is 1 ding fout meisjes
wel gewoon op mijn arm ofzo hè?quote:
Ik dacht, die artiest ga ik NOOOIT hebben, vind ik 'm op de GielJazz verzamelaarquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dacht, die artiest ga ik NOOOIT hebben, vind ik 'm op de GielJazz verzamelaar
Jawel hurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee jij vind meisjes ook vies.
Want jij wilt ze niet aanraken
Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel gewoon op mijn arm ofzo hè?
Ik heb altijd alles doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Nee, dat was WTquote:
En nog steeds is er echt meer dan genoeg overquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een suikertaartje raak je niet alleen aan, maar eet je ook op.
Over het algemeen.
Seks okequote:
Leeftijd is maar een indicatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Seks oke![]()
beetje jong niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een indicatie
Maar je weet zelf het beste wat je wilt.
Komt allemaal vanzelf wel.Hihi je zei komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Omdat t lekker isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geef 1 reden waarom ik koffie moet drinken?
Beter dan energy drink.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geef 1 reden waarom ik koffie moet drinken?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |