Al sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht een leeg koffieblik mee
Even sparen en ik heb een drumstel
Haha ja.... Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zeg ik![]()
![]()
Ik drink altijd veel te veel, omdat ik me geen houding weet te geven in het wild met collega's, en daarna omdat het gewoon lekker is, en dan durf ik maandag niet meer te gaan werken
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?quote:
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
" pandalig "quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
hoezoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij heeft behalve Suikertaartje niemand door dat ik de stream gekaapt heb
Ik zeg net: goh, ik vind dit typische robmuziek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef robdriessen het volgende:
okequote:het is Silk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb zin aan*
Leer koffie drinken man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoi ValHallen. Wat is een nog schattiger benamingswoord dan "poezelig"?
Nee, is viesquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Kan ik gitaar spelen en Thijsje drummen
Doet me goed om dat te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eh.. ten eerste gebruik ik poezelig alleen als ik bijtend sarcastisch ben, ten tweede heb ik even geen idee
*raakt ST aanquote:
Sabotage door Applequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Opnieuw storing bij Blackberry's
Jij vind een hoop viesquote:
er is 1 ding fout meisjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij vind een hoop vies
Koffie.
Meisjes.
Seks.
Seks met jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |