abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83440718
Misschien kennen jullie mij nog wel van verschillende topics over meisjes, veranderen, somberheid, eenzaamheid en vrienden maken.

Het zou ook kunnen dat het opvalt dat dat allemaal al best lang geleden is. Deels omdat ik niet meer het gevoel had dat jullie me verder konden helpen en ik het zelf moest gaan doen, deels ook omdat ik bezig was.

Eerlijk is eerlijk, heel veel dingen gaan nog steeds niet zoals de bedoeling is. Hoewel ik meer probeer te doen heb ik nog steeds niet de vrienden die ik wilde hebben en ook op veel andere fronten ben ik niet echt succesvol. Maar dat is het punt niet.

Toen ik 15 was werd ik verliefd op een meisje, ze wees me op een keiharde manier af die mij ook heel veel schade heeft berokkend. Ik was gebroken en ik begon me te realiseren dat mijn hele leven niet deugde en ik eigenlijk in mijn eigen kleine wereldje leefde.

Door wat er gebeurde raakte ik in de war, somber, ging ik me eenzaam voelen. Ik lag elke vakantie moe in bed. Vanaf dat moment raakte ik ervan overtuigd dat een meisje al mijn problemen zou oplossen. Ik zou een mooi en leuk meisje treffen, daarmee kunnen praten, knuffelen en meer . Ze zou al mijn problemen oplossen en al mijn onzekerheid oplossen.

Dat dacht ik tenminste...

Na jaren wanhopig zoeken naar een meisje heb ik een paar weken geleden een meisje ontmoet. Eerlijk gezegd is ze het eerste meisje met wie ik langer dan 5 minuten heb gepraat. Daarnaast is ze ook het eerste meisje dat ik geknuffeld en gezoend heb. Het is nog een redelijk mooi meisje ook, maar heel eerlijk gezegd heb ik de hele tijd niet echt iets voor haar gevoeld. Maar juist omdat ze een redelijk mooi meisje is en het goed liep heb ik mezelf ervan overtuigd dat ik haar wel leuk zou moeten vinden. En nou ben ik een paar dagen geleden met haar in bed beland.

Ik heb 5 jaar lang gedacht dat ik nu gelukkig had moeten zijn. Ik had in mijn hoofd alles enorm geromantiseerd. Het knuffelen viel tegen, zoenen viel tegen, de seks viel tegen. In mijn fantasie was alles zoveel beter. Al mijn andere problemen zijn er nog steeds, ik ben niet veel zekerder geworden, sterker nog, ik ben eigenlijk meer in de war dan ooit.

Ik heb iets bereikt wat ik 5 jaar lang wanhopig wilde bereiken omdat dat het mooiste zou worden wat ik in dit leven zou bereiken. Alles zou daarmee anders worden. En nu ik het heb gedaan ben ik alleen maar in de war over wat ik nou eigenlijk wil.

Ik heb bereikt waar ik jaren van heb gedroomd en het was waardeloos. Wat is nu de volgende stap in mijn leven beter maken en wel gelukkig worden?

Daarnaast voel ik me schuldig. Ik vond het meisje eigenlijk al niet echt leuk, ik was niet echt verliefd denk ik. Ik heb sinds we het hebben gedaan niets meer laten horen en al haar pogingen om contact te zoeken heel kort beantwoord/afgewezen. En ik voel me daar heel erg schuldig over. Het zou best eens kunnen dat ik nu een meisje met een gebroken hart achterlaat alleen maar omdat ik 5 jaar lang heb gedacht dat het een oplossing was. Ik weet dat ik hier nu niet meer verder mee wil, maar ik zou me er erg schuldig over voelen als ik het uit zou maken.

Ik heb ook een paar keer gehad met sommige spullen (vooral speelgoed toen ik een kind was) dat ik er heel lang naar verlangde. En hoe langer ik moest sparen/wachten, hoe perfecter het allemaal werd. En als ik het eenmaal had dan vond ik er niets aan. En nja, sinds een paar dagen voel ik me in een grotere context zo, het grootste/belangrijkste/mooiste doel in mijn leven behaald en het blijkt helemaal niets te zijn.

I feel screwed. En het ergste is dat ik eigenlijk nu niet meer weet hoe ik dan wel echt gelukkig moet worden en moet voelen.

Herkent iemand dit? En wat moet ik NU doen?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:42:41 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83440751
-edit- ga eens weg

[ Bericht 87% gewijzigd door Re op 02-07-2010 21:30:38 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_83440857
Je hebt het gewoon geprobeerd te forceren.

Dacht je nou echt dat je gelukkig(er) zou worden als je met een meisje in bed belandt, die je helemaal niet echt ziet zitten? En for the record; Fantasieën of gedachtes over hoe het zou worden/moeten zijn, zijn ALTIJD beter dan de gebeurtenis zelf.
pi_83440874
Herkenbaar .
Beste is om dingen niet op te hemelen van te voren .
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:45:45 #5
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83440884
Maar zonder grappen of grollen. Ik zou als ik jou was het gewoon achter laten . Je moet niet teveel in het verleden hangen, kijk meer naar de toekomst. Ga wat meer op zoek wat bij je (kan) passen. Als je in het verleden blijft hangen dan kom je er heel moeilijk uit.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_83441005
Opzoek naar de volgende vrouw... die dus wel dat heeft wat je zoekt.

Overigens zeg het vervolg maar in drie zinnen...

"Verheugde me 5 jaar op sex. Heb sex gehad. Sex viel tegen."
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
pi_83441064
Je hebt 5 jaar lang alles de schuld gegeven aan het feit dat je geen vriendin had. Faal!
pi_83441664
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Roadtoad het volgende:
Opzoek naar de volgende vrouw... die dus wel dat heeft wat je zoekt.

Overigens zeg het vervolg maar in drie zinnen...

"Verheugde me 5 jaar op sex. Heb sex gehad. Sex viel tegen."
Nou, het gaat niet alleen om de sex. Wel een beetje uiteraard, maar de nadruk lag meer op *de verlosser* Een meisje zou alles in mijn leven waar ik ontevreden over was oplossen. En dat heeft gefaald.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Cahir het volgende:
Je hebt 5 jaar lang alles de schuld gegeven aan het feit dat je geen vriendin had. Faal!
Mee eens. Dat is helemaal zo. En het ergste is dat ik daar dan weer niemand de schuld van kan geven. Ik heb gewoon mezelf jaren voor de gek gehouden.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:06:49 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83441762
Je hebt zelf je lesje geleerd, denk ik.

Maar over dat meisje, dat kan je toch niet maken? Je MOET haar bellen, je moet contact met haar zoeken en je moet haar tenminste uitleggen hoe je voelt.

Eigenlijk, ik zou zeggen dat je verplicht bent om een beetje verder met dat meisje te gaan, want anders ben je echt een eikel als je een meisje neukt en dan niks meer laat horen of haar meteen dumpt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83441839
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, het gaat niet alleen om de sex. Wel een beetje uiteraard, maar de nadruk lag meer op *de verlosser* Een meisje zou alles in mijn leven waar ik ontevreden over was oplossen. En dat heeft gefaald.
En dat is dus het probleem; Je hebt je krampachtig aan die fabel vastgeklampt. Daardoor had je veel te hoge verwachtingen, die natuurlijk nooit waargemaakt zouden kunnen worden.
pi_83441845
zie het als een leermoment. Als je hier goed mee omgaat kan dit een van de belangrijkste lessen zijn die je ooit zal leren.
pi_83442317
quote:
Ik heb 5 jaar lang gedacht dat ik nu gelukkig had moeten zijn. Ik had in mijn hoofd alles enorm geromantiseerd. Het knuffelen viel tegen, zoenen viel tegen, de seks viel tegen. In mijn fantasie was alles zoveel beter. Al mijn andere problemen zijn er nog steeds, ik ben niet veel zekerder geworden, sterker nog, ik ben eigenlijk meer in de war dan ooit.
Oplossing: knuffelen, zoenen en seks hebben met iemand op wie je verliefd bent!
Dan is het al stukken beter.
pi_83442387
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Je hebt zelf je lesje geleerd, denk ik.

Maar over dat meisje, dat kan je toch niet maken? Je MOET haar bellen, je moet contact met haar zoeken en je moet haar tenminste uitleggen hoe je voelt.

Eigenlijk, ik zou zeggen dat je verplicht bent om een beetje verder met dat meisje te gaan, want anders ben je echt een eikel als je een meisje neukt en dan niks meer laat horen of haar meteen dumpt.
Dat hangt een beetje van het meisje af. En als hij het gewoon uitlegd moet het toch wel goed komen.
Ik bedoel, je gaat niet bij een meisje blijven waarmee knuffelen, zoenen en seks niet leuk is. Iemand zo aan het lijntje houden is alleen maar erger. Ook voor haar.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:10 #14
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_83442617
je bent niet verliefd, dus next totdat je er eentje vind die niet tegenvalt
1 Minuut stilte voor de storm
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:47:23 #15
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83443566
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef benzin het volgende:
En het ergste is dat ik eigenlijk nu niet meer weet hoe ik dan wel echt gelukkig moet worden en moet voelen.

Herkent iemand dit? En wat moet ik NU doen?
Ik herken het maar al te goed. Leuke spullen of een vriendin hebben lost uiteindelijk niets op. Ik ben zelf op zoek naar de innerlijke rust, maar ik betwijfel of ik het ooit zal vinden.

Het spijt me dat ik je niet echt verder kan helpen..
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_83443903
Herkenbaar verhaal. Ik heb ook ooit weleens aangepapt met een meisje wat ik eigenlijk vanaf het eerste moment al niet echt zag zitten. Zij bleek wel behoorlijk verliefd te zijn, en ik genoot opzich wel van de aandacht die ik van haar ontving. Ik speelde het spelletje dus wel mee, zonder dat ik enige gevoelens voor haar had. Ik besefte ook dat als ik met haar aan het sms'en was, ik stiekem een heel ander meisje in mijn hoofd had aan wie ik die sms'jes verzond
Uiteindelijk is het contact tussen ons beiden verwaterd, en daar ben ik ook wel blij om. Het is gewoon de kunst een persoon tegen te komen waarbij je echt gevoelens voor krijgt.
pi_83443915
Benzin topique Ik herinner je topics van anderhalf jaar geleden nog. Alles was kommer en kwel.

Ik denk dat je een aardige schop onder je reet nodig hebt. Gelukkig heb je zelf inmiddels door dat je anderen niet (meer) de schuld kunt geven van je eigen problemen. In de eerdere topics die je opende nam je namelijk wel heel erg makkelijk en gewillig de slachtofferrol aan.

Mijn tip: blijk nakken met je vriendinnetje, de eerste keer is voor niemand (op 80% van de awesome Fok-populatie na, natuurlijk) de meest geweldige keer. Of contact haar anders iig en leg het uit.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:56:05 #18
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83443928
Dus iets of iemand buiten jezelf moet ervoor zorgen dat jij gelukkig wordt?
"Als ik een vriendin heb, ben ik gelukkig".
"Als ik dat speelgoed heb, ben ik gelukkig".
Zo werkt dat helaas niet.
Je zult innerlijk je geluk moeten vinden, dan waardeer je de dingen aan de buitenkant pas echt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_83445763
Je bent gewoon een beetje pessimistisch ingesteld.. omdat je teveel nadenkt

je had dat meisje veel meer passie moeten geven dan krijg je dat ook terug
dan had je nu nog met haar geweest en had je haar steeds leuker gaan vinden

upwards spiral
dat is waar je in terecht moet komen
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:41:55 #20
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83446050
Al was je met Beyonce in bed beland, een ander kan jou niet gelukkig maken.

Als je een heel kleine beetje fatsoen in je donder hebt, zorg je er in elk geval voor dat je het meisje nog een keer spreekt zodat je kunt uitleggen dat je met verkeerde verwachtingen zat en dat het niet haar schuld is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:49:21 #22
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_83446426
Benzin... Je bent er weer!

Wat er ontbreekt in jou is waardering, waardering voor wat je wél hebt. En ja in dit geval, liefde. En geloof me, sex wordt met de keer beter Je moet je op je gemak bij iemand voelen, als je echt van iemand houdt dan voelt het zo enorm goed
pi_83448746
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:55 schreef VonHinten het volgende:
Benzin topique Ik herinner je topics van anderhalf jaar geleden nog. Alles was kommer en kwel.

Ik denk dat je een aardige schop onder je reet nodig hebt. Gelukkig heb je zelf inmiddels door dat je anderen niet (meer) de schuld kunt geven van je eigen problemen. In de eerdere topics die je opende nam je namelijk wel heel erg makkelijk en gewillig de slachtofferrol aan.
Wauw, dat mensen zich mij nog steeds herinneren

Tja, de slachtofferrol is erg gemakkelijk he? Ik ben toch wel een beetje slachtoffer van alles wat er gebeurd is en mis is gegaan, maar daarna ben ik een beetje gestopt met alles. Ik ben gevallen doordat mensen en gebeurtenissen me hebben laten struikelen, maar het is mijn eigen schuld dat ik daarna niet meer opstond. Ik ben ervan overtuigd dat ik het laatste jaar en vooral het laatste half jaar al flink heb geprobeerd om weer op te staan.
pi_83448815
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:41 schreef caroline88 het volgende:

Als je een heel kleine beetje fatsoen in je donder hebt, zorg je er in elk geval voor dat je het meisje nog een keer spreekt zodat je kunt uitleggen dat je met verkeerde verwachtingen zat en dat het niet haar schuld is.
Dat zal ik doen Ik voel mezelf er best wel schuldig over eerlijk gezegd.
pi_83448822
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dus iets of iemand buiten jezelf moet ervoor zorgen dat jij gelukkig wordt?
"Als ik een vriendin heb, ben ik gelukkig".
"Als ik dat speelgoed heb, ben ik gelukkig".
Zo werkt dat helaas niet.
Je zult innerlijk je geluk moeten vinden, dan waardeer je de dingen aan de buitenkant pas echt.
Ja, ik denk inderdaad dat ik er zo tegenaan keek. En dat is nu een beetje uit elkaar gevallen. Ik dacht echt dat ik gelukkig zou zijn als ik een vriendinnetje zou vinden. En dat blijkt niet zo te zijn.

Mijn vraag is dan, waar haal ik dat innerlijke geluk vandaan? Het was altijd heel simpel om te zeggen, als ik nou dit (een vriendin) bereik dan ben ik gelukkig. Want hoewel dat nog steeds lastig is is het dan wel mogelijk om concrete stappen te zetten naar wat je wil hebben. Naar innerlijk geluk zoeken vind ik een heel vaag en gevoelsmatig onbegrijpelijk fenomeen.
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:35 schreef tesnelvoorje het volgende:
Je bent gewoon een beetje pessimistisch ingesteld.. omdat je teveel nadenkt
Ik heb eenzelfde soort vraag voor jou, hoe kan ik minder nadenken? Dat klinkt erg simpel, maar dat is moeilijker dan het lijkt. En ik zou graag weten hoe ik minder moet nadenken want ik ben het geheel met je eens, ik word soms echt chagrijnig van het de hele dag door denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')