Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We doen het niet om je te pesten hoor.
Maar wat houdt jou tegen af te spreken met mensen uit deze reeks, zoals ik heb gedaan?
Wat voor bezwaren heb je er nu eigenlijk tegen? Want zo lijkt het alsof je helemaal niet wilt, dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze op deze manier reageren.
Het is toch niet onze verantwoordelijkheid om jou je goed te laten voelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.
[..]
Zo voelt het niet echt
Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.quote:
Maar dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.
[..]
Zo voelt het niet echt
k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
Nou ik vind het ontzettend irritant hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.
Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
Dat roep je alleen over jezelf af omdat je op het punt staat weer op te geven en het allemaal hopeloos noemt. Dan wil men je gewoon een schop onder de kont geven!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ook maar dan, ik ga er wel geen positieve draai meer aan geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vind het ontzettend irritant hoor
Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef firefly3 het volgende:
De switch met wilskracht moet je zelf omgooien, dat kan een ander niet voor je doen. Ik ga je niet uitroken uit je grot
Klopt, daar wil hij alleen niet aan. Ik zie hem eerder de handdoek in de ring gooien voordat hij professionele hulp zoekt. Maar misschien dat hij daar door die autisme test van gister anders over gaat denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
I
[..]
k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingen
Hij heeft echt professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Niks mis mee
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Hij hoopt op een wonder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is ook eng. Maar volgens mij boeit het niet zoveel, als je maar niet irritant doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?
Ik ga er ook weer niet wakker van liggen, maar toch.
Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.quote:
Helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad
Sorry hoor maar het lijkt me wel duidelijk dat het zonder niks word
En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Dus ik ben ook klaar met er een positieve draai aan geven
Echt geluk komt van binnen. Het komt niet van een forum, niet van 999 vrouwen 999 miljoen euro of 999 auto's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Professionele hulp gaat dingen ook niet voor je oplossen hoor, daar moet je het nog steeds zelf doen.
Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.
Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.
[..]
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik
[..]
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Hij komt zijn portie medelijden ophalen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, en het gaat niet via een forum, dat scheelt ook neem ik aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkers
Er is een reden waarom het professionele hulp heet natuurlijk
5 jaar zelfs!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad
Sorry hoor maar het lijkt me wel duidelijk dat het zonder niks word
En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Dus ik ben ook klaar met er een positieve draai aan geven
Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...
Dan blijft toch mijn vraag wat je op dit moment tegenhoudt een poging te doen tot ...
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.
Waarom zou je zo afhankelijk zijn van wat andere vinden, je hebt ons of de rest van de wereld niet nodig, je moet jezelf en je eigen instelling veranderen.
Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.
Is dat een sneer naar mijn lange en trieste historie op fokquote:
Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Ik heb wel met je te doen, maar wat het punt van de meesten is, is dat het elke keer hetzelfde liedje is. Verder moet je er niet te zwaar aan tillen: mensen op forums raken snel geïrriteerd en zullen je ook eerder afbranden of bekritiseren, omdat dat nou eenmaal makkelijker is op een forum (even los van of het terecht is of niet).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.
Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Dan niet he, veel plezier met je huidige leven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Je kan er ook voor kiezen om normaal mee te doen in discussies en niet constant terug te vallen op meelijwekkend gezeik waar mensen na een aantal jaar nu wel klaar mee zijn. Er zit geen verbetering in, dan is het ook nutteloos om steeds te blijven klagen want dan doe je het puur voor de aandacht. Daar houden mensen niet zo van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.
[..]
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.
Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Klopt! Als je zonlicht ziet wordt letterlijk elke cel in je lichaam synchroom gezet met de tijd van de dag. Hierdoor is je hormonenbalans beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van
Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
Vitamine D, dacht ik (nouja ik dacht eigenlijk B maar ik heb het opgezochtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van
Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
Gaaf!!! Ik hou van piano muziek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
De liedjes van Jules de Corte zijn echt
Heb hetzelfde met drummenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Want? Zo werkt het voor iedereen hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
De ontmaagding van benzin?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen.
Dat moet ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maak jezelf eens wat interessanter.
Dat heb ik als ik radio maak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Ik mis mijn piano ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dus, je raadt hem aan om in therapie te gaan?
Ik blijf maar lekker nog 8 jaar bij mijn ouders wonen, kan ik tenminste drummenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mis mijn piano ook
Ik heb heb niet meer bij me sinds ik het huis uit ben (8 jaar nu) en vorig jaar moest ik beslissen of ik hem ging halen of verkocht (mama wou er vanaf)
En ik kon hem echt niet hier hebben maar wat een k*tkeuze was dat zeg...
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Want? Zo werkt het voor iedereen hoor
.......
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.
En waarschijnlijk ben ik gewoon een stuk zwakker dan jullie.
Oh geil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. Heeft hij nog een topic over geopend destijds.
Ik snap dat gevoel wel, maar ik zal je een geheimpje vertellen. Het is allemaal niet zo ver weg, maar je hebt in je hoofd overal een enorme drempel voor gemaakt. Die drempels zijn er niet echt, maar voor jou wel. Zodra je de drempels (je instelling) afbreekt, zie je hoe dichtbij en makkelijk alles eigenlijk is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:
Er staat wel een beloning tegen over als je niet op geeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ik niet de enige ben die het zwaar heb, maar bij mij staat er tegen al het werk gewoon geen beloning tegenover.
Hoezo denk je dat je anders bent dan de rest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent niet zwakker je gedraagt je zwakker.
Sorry hoor, maar hier kan ik ook niks mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
Ga eens op zoek naar jezelf Benzin, inplaats van je als een cave troll te gaan gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |