abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103418689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.
Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
pi_103418782
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:

Heb je vrienden eigenlijk?
Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
pi_103418794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
pi_103418866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
pi_103419028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
pi_103419050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic ;(

Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter :)
ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103419083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
Is het ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven
Dat is een hele zachte manier om te zeggen dat het nooit meer goed komt :)
pi_103419259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
Nee dat is niet waar. Ik ben over het algemeen ook ontzettend slecht met mensen maar met een bepaald type mensen kan ik juist heel goed overweg. Dat zal voor jou ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik denk niet dat je op dit moment in staat bent dat zelf in te zien. Als je durft kun je daar hulp voor zoeken. Zelf zou ik het niet durven, maar ik zou er respect voor hebben als het jou wel lukt.
pi_103419281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:29:08 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419286
quote:

[..]

Nou nou dat is wel heel makkelijk zeg.
Of het goed komt met jou heeft maar 1 iemand in de hand en dat ben jij nog steeds zelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103419372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..instellingsprobleem ..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
pi_103419407
quote:

[..]

Je bent nu nog maar 21. Als je nu begint met wat veranderen aan je leven kan het nog goedkomen.
Maar als je dit soort dingen tegen jezelf zegt ben je straks 40 en loop je pas echt achter, en dan komt het waarschijnlijk echt niet meer goed.
pi_103419446
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
pi_103419457
quote:

[..]

Noemt de psychologie aangeleerde hulpeloosheid. Zijn wel interessante onderzoeken naar gedaan.
pi_103419459
quote:

[..]

Ik weet heel goed hoe dat is
En ik weet ook hoe je er uit komt
En dat is niet door jaren op fok te blijven herhalen hoe kut het allemaal is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419464
quote:

[..]

Het komt nooit meer goed. Niet omdat wij je opgeven, maar omdat jij al jarenlang jezelf hebt opgegeven.

Dan komt er geen vrolijk einde aan dit sprookje nee. Succes ermee.
Ron Paul 2012
pi_103419496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
Zeg ik dat?
pi_103419505
quote:

[..]

Want als het met fok niet lukt, dan komt het nooit meer goed?

Benzin, dat is gewoon onzin.
pi_103419518
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419528
quote:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:37:47 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419550
Kijk benzin het leven is doodsimpel.
Wil je wat moet je er wat voor doen.
Wil je voetballer worden? Dan moet je twee keer per dag trainen.

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.

Maar daar gaat het niet om, jij hebt medelijden met jezelf. Zo lang je dat hebt ben je gewoon een nul meer kan ik er helaas niet van maken. Je hebt de potentie om een 10 te worden. Maar begin dan maar eerst met iets simpels zoals niet zwelgen in zelfmedelijden.

Ik was ook zo "ja een leuk vriendinnetje is me niet gegund" "het is niet eerlijk waarom word hij versierd door een meisje en ik niet" nee natuurlijk is het je niet gegund als je zo denkt.

Verander je instelling en wel nu.
C'est la vie
pi_103419556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
pi_103419627
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
:')
Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
Steek nog een jointje op.
pi_103419761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef heloef het volgende:

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
pi_103419794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

[..]

Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

[..]

De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
pi_103419877
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
pi_103419885
quote:

[..]

Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:48:26 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419903
Ik moet wel zeggen had ik Faye en VH niet gehad was ik nu nog steeds depressief zoals benzin. :')
Als was ik wel een tikkie optimistischer.
C'est la vie
pi_103419909
quote:

[..]

Inderdaad
Dat gevecht is voor iedereen zwaar hoor
en al die andere mensen in dit topic zijn dat aan gegaan of zijn daar mee bezig
Ze hebben heus geen superkrachten hoor
Dagelijks zitten zo veel mensen met zichzelf in de knoop maar ze kiezen er toch voor om te vechten

Zolang jij jezelf niet voor gaat houden dat je dat ook gaat doen heeft het geen zin nee
Niemand gaat namens jou vechten hoor
Je zult het zelf moeten doen

Ik heb jou hier echt jaren terug voor het eerst gezien op fok en je bent nu even ver
Word het geen tijd om die knop om te zetten? als is het maar vanuit het motto baad het niet dan schaadt het niet
Probeer het gewoon een jaar... Haalt het niks uit ben je even ver en mag je van mij daarna zo lang in zelfmedelijden zwelgen als je wil
Maar jaar in jaar uit het zelfde (zielige) riedeltje word erg triest... (sorry hoor)

Misschien ben ik hier wel zo allergisch voor omdat ik juist weet hoe lastig het kan zijn en wel alles op alles heb gezet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419934
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk :)
Je doet geen reet? Daarom komen andere er wel uit en jij niet

Ja het is zwaar en het word heus in het begin kutter
En daarna word het beter
Doorzetten en niet zeiken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:49:54 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419954
quote:

[..]

Wil je een ding voor me doen?
Stop echt met dat medelijden met jezelf hebben.
C'est la vie
pi_103419958
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
Ik moet wel zeggen had ik Faye en VH niet gehad was ik nu nog steeds depressief zoals benzin. :')
Als was ik wel een tikkie optimistischer.
Maar in dat laatste zit het hem precies
Als je jezelf afschrijft wie moet er dan nog moeite in jou stoppen? Niemand gaat je problemen voor je oplossen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419960
quote:

[..]

Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?
Ik ben ook slecht in nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb toen pas die meet georganiseerd om toch eens iets te doen te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.
pi_103419971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kun je nu weten of je het kunt of niet, als je niet eens een poging doet?
Ik ben ook slecht in nieuwe mensen ontmoeten, maar ik heb toen pas die meet georganiseerd om toch eens iets te doen te hebben en nieuwe mensen te ontmoeten. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.
Precies!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419979
Laat ik me verdorie toch opnaaien he :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
quote:

[..]

Dat maakt ons niet sterker of wat dan ook.

Het was voor mij ook niet makkelijk en ik ga ook niet beweren dat het ineens allemaal goed gaat. Maar je doet nu net alsof "geluk" voor andere mensen maar komt aanwaaien. Ik heb en ik werk er nog steeds elke dag gewoon enorm hard voor.

Misschien ben je dan zwakker ja, puur omdat je het opgeeft en jezelf maar gaat zien als zwak en hoe zielig je wel niet bent door alles. Maar dat is gewoon onzin, je bent niet zielig, de rest van de wereld is niet zo slecht, jij bent de enige die jezelf tegenhoud.
pi_103420061
Jullie zijn niet echt lief voor me :)

Ik zal mijn mond wel houden als jullie je zo aan me irriteren.
pi_103420103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef benzin het volgende:

Dat is toch precies wat ik zeg?
Jij bent niet eens positief over jezelf, waarom moeten wij dat dan wel doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103420114
quote:

Je krijgt al genoeg medelijden, voornamelijk van jezelf, dus dat heb je niet meer nodig. Kom op man, doe niet zo als de gebeten hond.
pi_103420115
quote:

Ja hou je mond maar. Kom hier ook maar niet meer terug. Je bent inderdaad zwak, zelfs Mylifeisgrey doet het veel beter dan jou. Hulde voor hem, dikke thumbs down voor jou.

Next.
Ron Paul 2012
pi_103420130
quote:

We doen het niet om je te pesten hoor.
Maar wat houdt jou tegen af te spreken met mensen uit deze reeks, zoals ik heb gedaan?
Wat voor bezwaren heb je er nu eigenlijk tegen? Want zo lijkt het alsof je helemaal niet wilt, dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze op deze manier reageren.
pi_103420185
Ivm openingszinnen.., opening doet niets.

Het gaat erom om spontaan te zijn, en dat leer je door in het moment te leven waardoor je meer op je gemak voelt en sneller de dingen zegt die toevallig in je hoofd zitten.

Dit is de weg naar ware authenticiteit voor vrouwen te ontmoeten maar ook voor lange relaties. En uiteraard voor jezelf!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef firefly3 het volgende:
Ivm openingszinnen.., opening doet niets.

Het gaat erom om spontaan te zijn, en dat leer je door in het moment te leven waardoor je meer op je gemak voelt en sneller de dingen zegt die toevallig in je hoofd zitten.

Dit is de weg naar ware authenticiteit voor vrouwen te ontmoeten maar ook voor lange relaties.
Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.
pi_103420209
Zitten we gewoon in een discussie, krijg je die open deuren van Firefly weer. :')
Ron Paul 2012
pi_103420225
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja dat kan niet als je onzeker bent zoals de meeste mensen hier, hou daar maar over op.
Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420240
Ron Paul 2012
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:58:43 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420252
quote:

Gedraag je gewoon weer als een vent? ;(
Je hield je prima staande tegen Mpj en zei gewoon dat het je geen reet uit maakte wat hij er van vond.
Nou waarom kan je dat niet vasthouden? Dat voelt toch goed voor jezelf opkomen?
C'est la vie
pi_103420253
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef Supersoep het volgende:
Het is wel waar :P
Als je de oprah bewoording er even af stoft :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:59:53 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420285
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze moeten eerst leren om van hunzelf te houden voordat ze verlangen dat anderen van hun houden.
Hij kijkt echt teveel Dr.Phil.
C'est la vie
pi_103420291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou je van jezelf houden als er nooit iets lukt?
Als je succesvolle acties onderneemt met betrekking op vrienden maken of versieren leer je dat je niet hopeloos bent en kun je zelfvertrouwen opbouwen.
Verder ga ik er ook niet meer op in, het wordt gewoon vervelend dat je dit al minstens 300 keer hebt herhaald, dat over authenticiteit en houden van jezelf.
Sommige mensen hebben geen redenen om trots op zichzelf te zijn, accepteer dat ze dan niet dezelfde dingen kunnen als jij.
pi_103420334
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.

Niet zeuren hier maar actie!
pi_103420352
quote:

Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:02:34 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.

HIJ ZEGT WAT ZINNIGS!
C'est la vie
pi_103420377
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:

Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen? :')
pi_103420379
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Gedraag je gewoon weer als een vent? ;(
Je hield je prima staande tegen Mpj en zei gewoon dat het je geen reet uit maakte wat hij er van vond.
Nou waarom kan je dat niet vasthouden? Dat voelt toch goed voor jezelf opkomen?
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.
Zo voelt het niet echt :)
pi_103420409
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.

[..]

Zo voelt het niet echt :)
Waarom reageer je niet op mijn post waarin ik vraag wat je tegenhoudt actie te ondernemen?
Het lijkt me dat als je echt actie wilt ondernemen, dat je daarover moet gaan nadenken, en niet over of anderen de bedoeling hebben je te beledigen of niet.
pi_103420419
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen? :')
Cave troll zijn in een donker hoekje is niet authentiek, hij heeft zichzelf nog niet ontdekt. Hoe meer hij ontdekt in de wereld hoe meer hij zichzelf een plaats kan geven in het geheel. Dus hij moet handelen om authentiek te worden.

(als een beest in de dierentuin die niet weet wie hij echt is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')