abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103417996
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf :P
Zij betalen jouw huur? :')
pi_103418036
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo erg, ben niet van plan elke dag stoned te zijn.
Nee ik ook niet, net zo min als dat ik elke dag dronken wil zijn
Maar het is wel vervelend als je kijkt naar voorlichting en zo
Mensen doen krampachtig over alle drugs (waardoor kinderen daar over geen goede voorlichting krijgen) en losjes over alle alcohol (waardoor daar ook geen goede voorlichting over komt)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103418044
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.
Is het erg als je ouders je helpen met financiën als ze het zelf ruim hebben dan?
pi_103418073
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Officieel kunnen ze niets verbieden natuurlijk, maar ze kunnen wel stoppen met het betalen van mijn huur en hebben dus wel wat te zeggen over mijn leven volgens hunzelf :P
Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook niet :P
lijkt me iig niet gezond als je je kind niet los kunt laten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418133
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo raar, mijn oom en tante doen hetzelfde bij hun kinderen. Die hebben het ook best ruim.
pi_103418134
Heerlijk zeg. Iemand die m'n huur voor me zou betalen. Wat een smak geld is dat elke maand.
Ron Paul 2012
pi_103418169
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als ze je huur niet betalen kom je terug thuis en dat willen ze vast ook niet :P
lijkt me iig niet gezond als je je kind niet los kunt laten
Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebben :')
Het is niet gezond, maar ja, ik ben hun oudste kind enzo, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Maar enige vrijheid om over mijn eigen leven te beslissen zou welkom zijn.
pi_103418184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja. Het enige wat ze betalen trouwens.
Is het erg als je ouders je helpen met financiën als ze het zelf ruim hebben dan?
Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
pi_103418248
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het erge is dus dat ze dat liever wel zouden hebben :')
Het is niet gezond, maar ja, ik ben hun oudste kind enzo, dus op zich kan ik het wel begrijpen.
Maar enige vrijheid om over mijn eigen leven te beslissen zou welkom zijn.
Zeg ze dat dan
Ik heb het mijn moeder ook vaak genoeg uit moeten leggen
Het heeft lang geduurd maar toen ze me meer los kon laten werd onze relatie ook meteen een stuk leuker
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418332
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu je nog zo jong bent niet nee, ik vind op jezelf wonen een soort van volwassen worden. Maar daar hoort het financiële gedeelte ook bij, imho.
Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
pi_103418384
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn ouders betalen liever mijn huur dan dat ze me ervoor laten lenen, ik denk niet dat je volwassener wordt van elke maand dat bedrag overgemaakt krijgen van duo dan wanneer je ouders het doen hoor.
Tevens werk ik ook om in de rest van mijn levensonderhoud te voorzien, en houd ik mijn financiën verder ook zelf bij.
Ik denk dat bij duo lenen ook niet helemaal was wat Myreala bedoelde :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418408
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zeg ze dat dan
Ik heb het mijn moeder ook vaak genoeg uit moeten leggen
Het heeft lang geduurd maar toen ze me meer los kon laten werd onze relatie ook meteen een stuk leuker
Ik wacht er nog even mee tot dit gedoe allemaal is overgewaaid, dan valt er wel weer met ze te praten :)
pi_103418424
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over lenen. :')
pi_103418448
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.
pi_103418501
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over lenen. :')
Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mij :')
Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders me niet durven loslaten, het lijkt me dat ik genoeg pogingen doe om het ze te laten merken ook.
pi_103418509
Ik kreeg 256 aan stufie geloof ik? mijn kamer alleen al was 300 :')
Moeilijk tegen op te verdienen soms hoor

Mijn ouders hebben me ook geholpen
Ik vind het wel aan te raden dat je ouders je dan gewoon een bedrag geven en dat je daar alles zelf van moet betalen
Bij mijn vriend gingen de rekeningen gewoon direct naar zijn ouders waardoor hij zelf geen inzicht heeft ontwikkeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418537
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry, de autist in mij vatte het verkeerd op dan, ik gaf gewoon antwoord op wat er stond volgens mij :')
Ik kan het ook niet helpen dat mijn ouders me niet durven loslaten, het lijkt me dat ik genoeg pogingen doe om het ze te laten merken ook.
Laten merken zal niet werken
Het is als met flirten met een een man :P Subtiele signalen zijn vaak niet genoeg ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103418571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kreeg 256 aan stufie geloof ik? mijn kamer alleen al was 300 :')
Moeilijk tegen op te verdienen soms hoor

Mijn ouders hebben me ook geholpen
Ik vind het wel aan te raden dat je ouders je dan gewoon een bedrag geven en dat je daar alles zelf van moet betalen
Bij mijn vriend gingen de rekeningen gewoon direct naar zijn ouders waardoor hij zelf geen inzicht heeft ontwikkeld
Ze maken mij gewoon evenveel geld over als de huurprijs van mijn kamer, die inderdaad al bijna even hoog is al de studiefinanciering. Ik moet dan zelf alles betalen, dus ze durven me wel de verantwoordelijkheid over mijn geldzaken te geven gelukkig. En ze zijn inderdaad te rijk om mij een aanvullende beurs op te leveren, dus zonder bijlenen zou ik het niet redden, want mijn studie heeft teveel contacturen om meer te gaan werken.
pi_103418635
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oke dit bedoel ik niet vervelend of zo maar wat is dat toch met jonge mensen in dit topic?
Wel of niet kunnen versieren in je tienerjaren bied echt geen enkele garantie voor de toekomst
Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic ;(

Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter :)
pi_103418673
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:

[..]

Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic ;(

Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter :)
Dat is geen goede manier om te denken. Leeftijd is nooit een excuus. Ook mensen van 21 kunnen nog vrienden leren maken, echt waar. Versieren komt daarna pas trouwens. Heb je vrienden eigenlijk?
pi_103418689
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je haast geen stufi krijgt omdat je ouders soort van rijk zijn dan wordt dat een stuk lastiger. Ik kreeg toen ik op kamers woonde 400 euro per maand aan stufi, met een bijbaan ernaast is het dan goed te doen. Maar op zich heb je wel een punt wat betreft financiële verantwoordelijkheid.
Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
pi_103418782
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Lokasenna het volgende:

Heb je vrienden eigenlijk?
Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
pi_103418794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.

Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
pi_103418866
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik ja kon zeggen, maar nee.
Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
pi_103419028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wil je het wel graag? Dan moet je zorgen dat je gelijkgestemde mensen tegenkomt om mee te praten. Je kunt bijvoorbeeld afspreken met mensen uit dit topic, die al een beetje weten hoe jij in elkaar zit. Wie weet ontstaan er dan wel vriendschappen :)
De actie moet alleen wel uit jezelf komen, als je het wil, en dat kan heel erg moeilijk zijn als je al wat ouder bent. Eigenlijk heb je dan iemand nodig die je op sleeptouw neemt naar gelegenheden met mensen. Maar het kan wel echt hoor.
Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
pi_103419050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:

[..]

ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419123
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
Is het ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven
Dat is een hele zachte manier om te zeggen dat het nooit meer goed komt :)
pi_103419259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.

Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
Nee dat is niet waar. Ik ben over het algemeen ook ontzettend slecht met mensen maar met een bepaald type mensen kan ik juist heel goed overweg. Dat zal voor jou ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik denk niet dat je op dit moment in staat bent dat zelf in te zien. Als je durft kun je daar hulp voor zoeken. Zelf zou ik het niet durven, maar ik zou er respect voor hebben als het jou wel lukt.
pi_103419281
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:29:08 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419286
quote:

[..]

Nou nou dat is wel heel makkelijk zeg.
Of het goed komt met jou heeft maar 1 iemand in de hand en dat ben jij nog steeds zelf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103419372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[..instellingsprobleem ..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
pi_103419407
quote:

[..]

Je bent nu nog maar 21. Als je nu begint met wat veranderen aan je leven kan het nog goedkomen.
Maar als je dit soort dingen tegen jezelf zegt ben je straks 40 en loop je pas echt achter, en dan komt het waarschijnlijk echt niet meer goed.
pi_103419446
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
pi_103419457
quote:

[..]

Noemt de psychologie aangeleerde hulpeloosheid. Zijn wel interessante onderzoeken naar gedaan.
pi_103419459
quote:

[..]

Ik weet heel goed hoe dat is
En ik weet ook hoe je er uit komt
En dat is niet door jaren op fok te blijven herhalen hoe kut het allemaal is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419464
quote:

[..]

Het komt nooit meer goed. Niet omdat wij je opgeven, maar omdat jij al jarenlang jezelf hebt opgegeven.

Dan komt er geen vrolijk einde aan dit sprookje nee. Succes ermee.
Ron Paul 2012
pi_103419496
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
Zeg ik dat?
pi_103419505
quote:

[..]

Want als het met fok niet lukt, dan komt het nooit meer goed?

Benzin, dat is gewoon onzin.
pi_103419518
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419528
quote:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:37:47 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103419550
Kijk benzin het leven is doodsimpel.
Wil je wat moet je er wat voor doen.
Wil je voetballer worden? Dan moet je twee keer per dag trainen.

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.

Maar daar gaat het niet om, jij hebt medelijden met jezelf. Zo lang je dat hebt ben je gewoon een nul meer kan ik er helaas niet van maken. Je hebt de potentie om een 10 te worden. Maar begin dan maar eerst met iets simpels zoals niet zwelgen in zelfmedelijden.

Ik was ook zo "ja een leuk vriendinnetje is me niet gegund" "het is niet eerlijk waarom word hij versierd door een meisje en ik niet" nee natuurlijk is het je niet gegund als je zo denkt.

Verander je instelling en wel nu.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103419556
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op :')
De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
pi_103419627
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
:')
Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103419751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:')
Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept

Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
Steek nog een jointje op.
pi_103419761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al. :)
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het, dan kan jij het ook.
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef heloef het volgende:

Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
pi_103419794
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

[..]

Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

[..]

De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
pi_103419877
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?
pi_103419885
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')