abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103420841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad
Sorry hoor maar het lijkt me wel duidelijk dat het zonder niks word

En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Dus ik ben ook klaar met er een positieve draai aan geven
Helemaal gelijk.
Ron Paul 2012
pi_103420882
Professionele hulp gaat dingen ook niet voor je oplossen hoor, daar moet je het nog steeds zelf doen.
pi_103420921
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Echt geluk komt van binnen. Het komt niet van een forum, niet van 999 vrouwen 999 miljoen euro of 999 auto's.

Mensen zijn de laatste tijd niet meer snel tevreden merk ik.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420922
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
Professionele hulp gaat dingen ook niet voor je oplossen hoor, daar moet je het nog steeds zelf doen.
Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkers

Er is een reden waarom het professionele hulp heet natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103420925
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.

Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.

[..]

Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik :)

[..]

De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:19:34 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103420939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Hij komt zijn portie medelijden ophalen.
Krijgt hij die niet dan voelt hij zich meteen aangevallen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103420950
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar wel met concrete tips, truuks etc met iemand die er boven op zit, en jou problemen beter bloot weet te leggen dan een groep fokkers

Er is een reden waarom het professionele hulp heet natuurlijk
Ja, en het gaat niet via een forum, dat scheelt ook neem ik aan :P.
pi_103420954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat denk ik ook

En als hij perse niet naar de psych wil nou ja dan kan ie maar beter opgeven inderdaad
Sorry hoor maar het lijkt me wel duidelijk dat het zonder niks word

En ik ben er na 5 jaar fok wel klaar mee om zijn habit van aandacht vragen te ondersteunen
Dus ik ben ook klaar met er een positieve draai aan geven
5 jaar zelfs!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103420971
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...
Dan blijft toch mijn vraag wat je op dit moment tegenhoudt een poging te doen tot ...
Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:

Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.

Waarom zou je zo afhankelijk zijn van wat andere vinden, je hebt ons of de rest van de wereld niet nodig, je moet jezelf en je eigen instelling veranderen.
Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.

Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
pi_103421011
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zit je veel achter de computer? Misschien een rare vraag, maar als ik hele dagen achter de computer zit word ik serieus binnen een dag vrij depressief. Ga naar buiten, loop naar de stad en ga wat kopen, wordt je blij van, en is goed voor je.
Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken :P ) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van

Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

5 jaar zelfs!
Is dat een sneer naar mijn lange en trieste historie op fok ;) :P

Misschien is het zelfs al wel 6 bedenk ik me nu...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421043
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.
Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen. ;)
pi_103421055
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:20 schreef benzin het volgende:

Het komt op mij gewoon niet fijn over, het voelt of jullie gewoon heel veel kritiek op me hebben en omdat ik echt wel mijn best doe neem ik dat echt heel erg zwaar op. En wat jij zegt valt wel mee, sommige mensen reageren echt heel erg hard en dat raakt me.

Ik vind het belangrijk wat anderen denken en ik wil gewoon graag steun. Alles wat ik nog moet doen om mijn leven beter te maken is zo ongelofelijk veel en het resultaat is zo ver weg. Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Ik heb wel met je te doen, maar wat het punt van de meesten is, is dat het elke keer hetzelfde liedje is. Verder moet je er niet te zwaar aan tillen: mensen op forums raken snel geïrriteerd en zullen je ook eerder afbranden of bekritiseren, omdat dat nou eenmaal makkelijker is op een forum (even los van of het terecht is of niet).
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:22:50 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421057
quote:
Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Dan niet he, veel plezier met je huidige leven.
C'est la vie
pi_103421064
quote:

[..]

Het is wat straw zegt, het kost gewoon allemaal zoveel moeite en daar staat gewoon niet genoeg positiefs tegenover.

[..]

Je kan er ook voor kiezen om normaal mee te doen in discussies en niet constant terug te vallen op meelijwekkend gezeik waar mensen na een aantal jaar nu wel klaar mee zijn. Er zit geen verbetering in, dan is het ook nutteloos om steeds te blijven klagen want dan doe je het puur voor de aandacht. Daar houden mensen niet zo van.

Maar dat doe je niet, en dan is het onze schuld als we erop reageren. Het is goed met je.

Dit is gewoon een beetje je probleem. Je komt enkel in de aandacht door jezelf te profileren als zielig hoopje mens. Natuurlijk verandert er dan niks. Maak jezelf eens wat interessanter.
Ron Paul 2012
pi_103421067
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap zo wat je bedoeld! Ik ben nu dus ziek en normaal vind ik het heerlijk om een dag thuis te zitten (eindelijk tijd om mijn series te kijken :P ) maar als je niet eens een spelletje kunt doen met iemand of een wasje kunt draaien en alleen internet hebt word je daar onwijs depressief van

Plus ik heb begrepen dat zonlicht ook wat doet met hormonen en die zooi en dat je daar gelukkig van word
Klopt! Als je zonlicht ziet wordt letterlijk elke cel in je lichaam synchroom gezet met de tijd van de dag. Hierdoor is je hormonenbalans beter.
pi_103421092
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vitamine D, dacht ik (nouja ik dacht eigenlijk B maar ik heb het opgezocht :P).
pi_103421107
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
De liedjes van Jules de Corte zijn echt O+
pi_103421129
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef Lokasenna het volgende:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Gaaf!!! Ik hou van piano muziek.
pi_103421141
quote:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dat maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Heb hetzelfde met drummen :)
Maar een digitale piano zou ik zeker doen, dan heb je weer eens wat te doen naast fokken en leer je er ook nog eens wat van. Want ja newbie kan niet elke dag langskomen :P.
pi_103421144
quote:

Jullie kunnen niet van me verwachten dat ik heel veel pijn en moeite ergens in moet steken om pas over jaren daar iets van terug te zien.
Want? Zo werkt het voor iedereen hoor

volgende stukje niet quoten alsjeblieft want ik haal het over een paar minuten weg
*knip*

Het is als zeiken ik ben dik als je maat 38 hebt en daarna naar de febo lopen voor een milkshake
(maar misschien is dat te veel een vrouwen vergelijking)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103421146
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij dat fabeltje na zijn ontmaagding al laten vallen. ;)
De ontmaagding van benzin?
Ron Paul 2012
pi_103421160
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maak jezelf eens wat interessanter.
Dat moet ik ook maar eens doen :P. Hoe doet men dat?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 17:27:01 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103421180
quote:
Net piano gespeeld, bedacht me ineens hoe het mooi het leven soms kan zijn, ik moet dit vaker doen, ik denk dat ik maar een digitale piano aanschaf voor in Enschede, dan maar even wat minder geld om te eten een paar maanden...
Dat heb ik als ik radio maak.
Daar kan ik zo in op gaan he.
Ultiem geluk. O+
C'est la vie
pi_103421194
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

...
Dus, je raadt hem aan om in therapie te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')