HIJ ZEGT WAT ZINNIGS!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.
Niet zeuren hier maar actie!
Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen kan leren om van zichzelf te houden, maar dan moet je wel wat doen in je leven en niet als een cave troll in een donker hoekje gaan zitten.
Niet zeuren hier maar actie!
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon weer als een vent?![]()
Je hield je prima staande tegen Mpj en zei gewoon dat het je geen reet uit maakte wat hij er van vond.
Nou waarom kan je dat niet vasthouden? Dat voelt toch goed voor jezelf opkomen?
Zo voelt het niet echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze bedoelen het goed, probeer dat te snappen.
Waarom reageer je niet op mijn post waarin ik vraag wat je tegenhoudt actie te ondernemen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.
[..]
Zo voelt het niet echt
Cave troll zijn in een donker hoekje is niet authentiek, hij heeft zichzelf nog niet ontdekt. Hoe meer hij ontdekt in de wereld hoe meer hij zichzelf een plaats kan geven in het geheel. Dus hij moet handelen om authentiek te worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu zit je wel een beetje te denken in een cirkelredenatie, wat wil je nu eigenlijk, moeten ze eerst authenticiteit opbouwen om te kunnen handelen of moeten ze eerst handelen om die authenticiteit op te bouwen?
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We doen het niet om je te pesten hoor.
Maar wat houdt jou tegen af te spreken met mensen uit deze reeks, zoals ik heb gedaan?
Wat voor bezwaren heb je er nu eigenlijk tegen? Want zo lijkt het alsof je helemaal niet wilt, dan kan je het mensen niet kwalijk nemen dat ze op deze manier reageren.
Het is toch niet onze verantwoordelijkheid om jou je goed te laten voelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik me goed voelde; ik maakte een paar stapjes vooruit en ik had hoop. Sterker nog, verschillende mensen waren erg positief en gaven complimentjes. De laatste paar weken gaan gewoon weer niet echt goed en jullie reageren zo ook. Dat bewijst gewoon dat het niet uitmaakt wat je doet, want zodra het wat minder gaat dan wordt je zo behandeld.
[..]
Zo voelt het niet echt
Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.quote:
Maar dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Zo voelt het niet echt
k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
Nou ik vind het ontzettend irritant hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is gewoon erg vervelend om iemand zo vol zelfmedelijden te zien. Niet irritant, maar vervelend, omdat het juist een vechtersmentaliteit is die je veel verder zou brengen en niet dit.
Hoezo reageren wij "zo"? Als wij zeggen dat je niet in het zelfmedelijden moet zwelgen, is dat niet gemeen/slecht/negatief, dat is een verbeterpunt, iets om aan te werken en zo moet je het ook zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet, dat neem ik dan terug benzin...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gedaan. En ik weet niet meer precies, maar in topics die hij jaren terug had geopend had hij nog best wel dingen ondernomen als ik het me goed herinner. Maar dan langzaam verzak je weer in je oude gewoonten als het geen grote veranderingen tweeg brengt en allemaal zoveel moeite kost. Dan is het denk ik beter om te achterhalen waarom het hem zoveel moeite kost en wat daar aan te doen valt.
Dat roep je alleen over jezelf af omdat je op het punt staat weer op te geven en het allemaal hopeloos noemt. Dan wil men je gewoon een schop onder de kont geven!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Laat ook maar dan, ik ga er wel geen positieve draai meer aan geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vind het ontzettend irritant hoor
Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef firefly3 het volgende:
De switch met wilskracht moet je zelf omgooien, dat kan een ander niet voor je doen. Ik ga je niet uitroken uit je grot
Klopt, daar wil hij alleen niet aan. Ik zie hem eerder de handdoek in de ring gooien voordat hij professionele hulp zoekt. Maar misschien dat hij daar door die autisme test van gister anders over gaat denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
I
[..]
k denk ook echt niet dat hij hier nog uit gaat komen met een abbo op de sportschool en dat soort dingen
Hij heeft echt professionele hulp nodig als je het mij vraagt
Niks mis mee
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat hebben we al 16x gezegd hij heeft het denk ik nu wel gelezen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Hij hoopt op een wonder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De reden is waarschijnlijk dat hij niet hier is om tips te krijgen en het uit te voeren, maar om zich goed te voelen van de aandacht en complimentjes die hij hier eventueel krijgt.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is ook eng. Maar volgens mij boeit het niet zoveel, als je maar niet irritant doetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Volgende week ontmoet ik waarschijnlijk de moeder van m'n vriendin. Ik heb met weinig dingen moeite, maar zoiets vind ik altijd doodeng. Het doet me zo denken aan een vleeskeuring. Ben ik goed genoeg, val ik in de smaak? Gaat ze allerlei dingen vragen?
Ik ga er ook weer niet wakker van liggen, maar toch.
Mylifeisgrey ook, maar er gebeurde pas iets toen hij actief iets ging doen. Wat hem trouwens niet minder wanhopig heeft gemaakt, dus het hele fabeltje waar Benzin graag in gelooft van ''zodra ik iets met een meisje doe, voel ik me helemaal goed, meer hoef ik niet'' kan ook de prullenbak in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |