Je wist het allemaal alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk een mede toetseniste
Oh en ook nog elektro collega zie ik nu
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
En jong, dat wordt wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
En als Benzin geen zin heeft, bieden Newbie en ik ons aan om de avond te reddenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
Benzin, lijkt je het misschien leuk om een keer uit te gaan in Utrecht? Misschien is het wel heel saai, maar dan is het misschien alsnog goed om een keer te doen in het kader 'grenzen verleggen'
Beetje jammer weer (voor mij dan)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:45 schreef Sinji het volgende:
18 en blijkbaar gelukkig in haar relatie. Sorry kree
Misschien moet je er ook aan werken hoe je het brengt. Ik ben er ook niet zo'n ster in, maarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.
Er een stuk positiever uit, probeer er eens aan te denken de volgende keer dat je iets schrijft. Probeer een beetje een reactie in te schatten, omdat dit (jij post dat je niet lekker in je vel zit, dat je wel je best doet enzo maar dat het gewoon niet lukt, en mensen reageren geïrriteerd) al vaker gebeurd is, zou het wel te verwachten moeten zijn dat het weer gebeurt als je het op dezelfde manier aanpakt.quote:Hoi, ik heb al een tijdje niks laten horen. Met mij gaat het nu wat minder, nadat ik me een tijd erg goed heb gevoeld zit ik nu weer een beetje in een dipje. Ik hoop dat het snel overgaat.
Misschien moet je dit topic niet alleen binnen vallen als het slecht met je gaat, maar ook eens als het goed gaat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Ik ben teleurgesteld hoe er tegen mij gereageerd wordt door sommige mensen. Ik overweeg weg te gaan omdat ik me gewoon heel slecht behandeld en vooral onbegrepen voel.
[..]
Ik hoeft niet naar heaven, heck, ik hoef niet eens per se gelukkig te worden als ik maar niet meer ongelukkig ben.
De laatste tijd heb ik vrij veel gepost terwijl ik me goed voelde, alleen zodra ik me dan weer slecht voel is iedereen dat weer vergeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic niet alleen binnen vallen als het slecht met je gaat, maar ook eens als het goed gaat?
Dit jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als Benzin geen zin heeft, bieden Newbie en ik ons aan om de avond te redden
Ga ik ook eens uit enzo.
Ik heb nogsteeds de indruk dat je echt (met behulp van ook_gek, toch?) aan het verbeteren bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik vrij veel gepost terwijl ik me goed voelde, alleen zodra ik me dan weer slecht voel is iedereen dat weer vergeten.
quote:
Je bent een zeikerig ventje. Ga eens in op de uitnodiging van minibeer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd heb ik vrij veel gepost terwijl ik me goed voelde, alleen zodra ik me dan weer slecht voel is iedereen dat weer vergeten.
Een depressie staat niet gelijk aan constant klagen. Ik ben ook wel eens depressief geweest in het verleden, ik gok dat dat voor 90% van de mensen wel geldt. Na een tijdje is je ego het beu en weet je dat je moet vechten voor jezelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:
Ik ken niet het hele verhaal van benzin en ik heb ook de laatste paar topics niet alles meegelezen.
Maar ik kan me voorstellen als je echt in een dip zit, dat dat niet makkelijk is om eruit te komen en heel positief te doen.
Dat is gewoon een gevolg van een depressie, alleen mensen die het zelf meegemaakt hebben begrijpen het.
Ik heb het meegemaakt en dan weet je ook dat het uiteindelijk allemaal aan je instelling ligt en dat is wat wij hem ook vertellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:
Ik ken niet het hele verhaal van benzin en ik heb ook de laatste paar topics niet alles meegelezen.
Maar ik kan me voorstellen als je echt in een dip zit, dat dat niet makkelijk is om eruit te komen en heel positief te doen.
Dat is gewoon een gevolg van een depressie, alleen mensen die het zelf meegemaakt hebben begrijpen het.
Ja klopt maar dat is moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Een depressie staat niet gelijk aan constant klagen. Ik ben ook wel eens depressief geweest in het verleden, ik gok dat dat voor 90% van de mensen wel geldt. Na een tijdje is je ego het beu en weet je dat je moet vechten voor jezelf.
Hij zit hier al 5 jaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat is moeilijk.
Je moet sowieso vechten om eruit te komen.
Maar je hele kijk op de wereld wordt negatiever en misschien vandaar zijn reacties.
Denk dat "wij" het ook positief aan moeten pakken anders wordt het voor hem alleen maar erger
Natuurlijk dat is ook zo, ik heb het zelf ook nu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt en dan weet je ook dat het uiteindelijk allemaal aan je instelling ligt en dat is wat wij hem ook vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |