heb je die reacties in dat topic wel gezien? Best veel hadden gestemd hoor..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze allemaal zouden stemmen niet, maar k geloof niet dat er een hond via 4chan gestemd heeft.
Buitenlanders kunnen niet stemmen nogmaals...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Thas het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar gaat echt niet meer dan 0,01% van stemmen.
Misschien ziet 0,1% het VI-stem-draadje, en stemt 1 op de 10 die dat ziet.
We hadden je nog gewaarschuwdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Koe_Boy het volgende:
Waar was jij op 21 oktober 2011 toen VI de Ring won? Nou ik weet het wel. Hier op het forum de laatste nieuwtjes volgen van de stemming, omdat vriendinlief 'the Voice' wilde kijken. Heb ik het stukje tv geschiedenis dus niet 'echt' meegemaakt..![]()
9 v/d 10 reacties waren van mij, om dat topic te kicken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je die reacties in dat topic wel gezien? Best veel hadden gestemd hoor..
Ik zat wel keihard te lachen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zat hier ook gewoon te schreeuwen![]()
Waar gaat het eigenlijk over..
Hey, maar jij gaat vanavond wel neuken.. dus wie is er nou de echte winnaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Koe_Boy het volgende:
Waar was jij op 21 oktober 2011 toen VI de Ring won? Nou ik weet het wel. Hier op het forum de laatste nieuwtjes volgen van de stemming, omdat vriendinlief 'the Voice' wilde kijken. Heb ik het stukje tv geschiedenis dus niet 'echt' meegemaakt..![]()
Ik had nog wat nude pix gepost voor aandacht/.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
9 v/d 10 reacties waren van mij, om dat topic te kicken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |