Deze hele avond stikt het van de huppelmeisjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Day het volgende:
30+ vrouwen die zich gedragen als pubermeisjes. Ik kan er niks mee.
Ze is wel mooi, nu wachten of ze ook kan zingen.
Ook uit Spijk toch? Ken je hem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die Afrojack
Die was vroeger echt een lulletje rozewater
Jij bent soms ook een beetje de Marcoquote:
jaquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent soms ook een beetje de Marco
je kent haar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Belabberde auditie.. maar ik weet dat ze veeeeeeeeeeel beter is
Gemiddeld gezien vind ik het niveau hoger, met uitzondering van vandaag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! En toch blijven de coaches roepen dat het niveau dit jaar hoger ligt. Ik hoor het niet!
Benny-maisjus, die zijn altijd al leuk voor ze gezongen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent soms ook een beetje de Marco
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien vind ik het niveau hoger, met uitzondering van vandaag.
En Jennifer Ewbank is sowieso de beste van beide series.
Neem nu dit nummer:
in welke heeft ze gezongen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig in musicals gezien, ja!
Maar daar heeft hij wel wat mee bereikt toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Hij had vroeger geen vrienden, en zat altijd binnenAchter zijn pc en mixertje
Was echt een sulletje
Ok eerst even de battle afwachten, want dit was gewoon slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig in musicals gezien, ja!
Gast, Ewbank heeft haar eigen topic. Val ons niet lastig met die griet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
John hou eens opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
Zit je in d'r management ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
Ja is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij wel wat mee bereikt toch?Maar is hij verder wel vriendelijk?
Was dat enge wijf net vergeten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
aaah ok.. Aida ben ik geweest, rest niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aida
Saturday Night Fever
Chicago
We Will Rock You
En dat ja. Twee zielige verhaaltjes zelfs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ah, een zielig verhaal. Boe fucking Whoe
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het toch nog ergens goed voor geweest
Ja zeker aardig![]()
Vind het wel grappig dat hij nu zo'n succes heeft
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorIk had jou eigenlijk dat topic aan moeten laten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorsorry, niet opgeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Kapsel en outfit spelen ook een grote rol.quote:
Ik haat DWDD, dus ik kijk sowieso nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenTeddybeer koppie heeft ie
Die DJ kan niets anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
En dan godver weer dat zelfde liedje als wat we al tig keer hebben gehoord![]()
Maar dit slaat alles!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
en donkere types lijken vaak ook veel ouder
ja, leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal zo nog ff wat filmpjes zoeken, zet het in d'r topic!
copy pastequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Wie de neuk is dat om te gaan janken in het publiek?
Hij heeft last van zijn gehoor, hij dacht dat het een man isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Waarom drukt marco telkens? Hij heeft mannen nodig!
Pardon?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
en donkere types lijken vaak ook veel ouder
Iemand schreef daarnet dat hij gelogen zou hebben over Frank Sinatra. Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenTeddybeer koppie heeft ie
Ah, die belde hem laatst nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iemand schreef daarnet dat hij gelogen zou hebben over Frank Sinatra. Dat is niet waar.
quote:
Bepaalde Turkse of Indische meiden lijken vaak ook veel ouder hoor dan ze zijnquote:
Jij bent snelquote:
Dan moet ie dat zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Het gaat om het label Frank Sinatra, niet de man himself
Hehwat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik mis die ene kandidaat nog... die die van nu.nl had aangereden
Denk dat ie dat ook bedoeldequote:
Dan is ie stomquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft last van zijn gehoor, hij dacht dat het een man is
Zonder te generaliseren vind ik juist vaak dat huidveroudering minder zichtbaar is bij een donkere huid.quote:
Thnx, had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-fotograaf-nunl.html
Dan had ie Warner moeten zeggen, want het label van Frank is daar door overgekocht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denk dat ie dat ook bedoeldeNet als dat je bijv zegt "ik heb een mailtje gehad van EMI Music" oid :p
Het komt door dat tuttige kapsel. De kleding is ook niet erg vlot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder te generaliseren vind ik juist vaak dat huidveroudering minder zichtbaar is bij een donkere huid.
Nu VI gewonnen heeft? 1.quote:
ja dit maakt haar lelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom je als jonge vrouw kiest voor zo'n walgelijk kort jongetjes kapsel
Hij zal wel weten waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had ie Warner moeten zeggen, want het label van Frank is daar door overgekocht.
Echt he, zo'n falende boblinequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik blijf me afvragen waarom je als jonge vrouw kiest voor zo'n walgelijk kort jongetjes kapsel
Omdat er altijd wel 1 of andere tut ( zangeres/actrice ) is die dan wordt nagedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
Vandaar dus mijn 'pardon'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder te generaliseren vind ik juist vaak dat huidveroudering minder zichtbaar is bij een donkere huid.
was de ronde die jij live zag nu al op de buis geweest?quote:
Niemand heeft echt heel veel indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Apotheose het volgende:
ken de meeste kandidaten niet eens meer te herinneren
Dat was een battlerondequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was de ronde die jij live zag nu al op de buis geweest?
Guy... met de prijs die hij nu al vraagt voor optredensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Niemand heeft echt heel veel indruk gemaakt.
Dat kwam niet over op die manier. Voor de rest zal het me roesten, ik ken hem alleen van die rel met zijn zwangere vriendin. En dat is al teveel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zal wel weten waar hij het over heeft.
Ja maar dat zijn rimpels en een oudere huidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Frank Sinatra ook al! En Hitler ook langer dan gedacht!quote:
dat dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me af te vragen of het talent gewoon minder is dit jaar, of dat ik de hype niet meer voel.. Ik denk dat ik de hype niet meer voel en dat ik het talent vorig jaar in de audities ook niet bijzonder vond, dus er is nog hoop
Daar heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Apotheose het volgende:
tis wel zo dat als je hier post en leest EN voice kijkt... Dat je dan wel minder van voice meekrijgtMaar ach, tis wel gezellig. Zit ook maar alleen thuis
(heb meelij enzo
)
Ik mis ook altijd de helft, ik kijk nonstop hier naar de postsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Apotheose het volgende:
tis wel zo dat als je hier post en leest EN voice kijkt... Dat je dan wel minder van voice meekrijgtMaar ach, tis wel gezellig. Zit ook maar alleen thuis
(heb meelij enzo
)
Ik heb precies hetzelfde, vorige jaar vond ik het spannend, maar nu is het gewoon weer een talentenshow net als de andere. Plus dat ik dit keer geen favoriet heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me af te vragen of het talent gewoon minder is dit jaar, of dat ik de hype niet meer voel.. Ik denk dat ik de hype niet meer voel en dat ik het talent vorig jaar in de audities ook niet bijzonder vond, dus er is nog hoop
Ik hoop dat ze zitten en geen Marco "Aambeien" Borsato zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoeveelste staan jullie met thuiscoachen?
Ik kon me al niet voorstellen dat hij echt Frank bedoelde. Je zou wel erg stom zijn om op tv te gaan liegen over zoiets. Dus ik verwachtte al zoiets.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam niet over op die manier. Voor de rest zal het me roesten, ik ken hem alleen van die rel met zijn zwangere vriendin. En dat is al teveel.
14quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hoeveelste staan jullie met thuiscoachen?
Ik vermoed dat ik de battles ook weer bagger ga vinden en dat de live-shows wél leuk gaan wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, vorige jaar vond ik het spannend, maar nu is het gewoon weer een talentenshow net als de andere. Plus dat ik dit keer geen favoriet heb.
ik weet niet eens meer wie Erwin isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het gaat tussen Ben - Charly- Erwin - bakvisjevanBorsato.
Tenzij volgende week een verrassing is
Dit dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hoeft helemaal niet hoor. Vaak genoeg is het andersom.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn rimpels en een oudere huid
Dat vind ik trouwens ookmaar ik doel op type koppie, volwassenheid. Als ik een Surinaams grietje van 18 denk te zien blijkt ze 14 te zijn... gewoon minder kinderlijk
het is wat. Maar Warner dus. Wow.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat hij echt Frank bedoelde. Je zou wel erg stom zijn om op tv te gaan liegen over zoiets. Dus ik verwachtte al zoiets.
Dan hang ik het boven mijn bed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei Marco dat 'ie nooit meer meedoet? Kan dat zwart op wit?
Dit zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Het nieuwe is er af, nu is het de zoveelste talentenshowquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk meer uit naar het hele samenzijn hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit zou zomaar kunnen
Plus dat we er naar uitkeken
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu volgende week wéér audities?
Ik hoop op leuke battlesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Vaak genoeg is het andersom.
Wacht maar tot Winnie je verplicht te tutsen op je tutskrien tijdens de pauzequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, en the voice-real life word ons ook weer door de strot gedouwt!
Ik heb geen tutsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Winnie je verplicht te tutsen op je tutskrien tijdens de pauze
Ja, want je bent verplicht om te kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig wel ja, want laten we eerlijk zijn... dat is toch echt de kracht van The Voice.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof Antonie zanger van het jaar is geworden.....
Klopt, maar een hoop van de audities van vorrige week vrijdag, zijn opgenomen op de laatstequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn 6 auditieafleveringen, gisteravond was aflevering 4?
En nou alleen nog even de d en t regel leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
ze draaien mij eigenlijk veel te vaak. Niet leuk meerquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:58 schreef UltraR het volgende:
Hm, nog 16 lege plekken en nog 1 auditieronde. Dat gaat interessant worden hoe ze dat in 1 aflevering willen krijgen als ze ook nog afvallers willen laten zien.
Gek, ik vind ze juist erg weinig draaien. Hoe vaak hebben we ze nou niet horen zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet gedraaid hebben? Ik zit me juist al steeds af te vragen hoe ze hun teams vol krijgen op deze manier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef livelink het volgende:
De coaches hadden vorig jaar toch maar 12 (Roel 13) kandidaten? Ik heb ook het gevoel dat er nu te snel gedraaid wordt om maar kandidaten te krijgen.
ja dat gepiep dat ze spijt hebben vind ik altijd wat moraalridderigquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Gek, ik vind ze juist erg weinig draaien. Hoe vaak hebben we ze nou niet horen zeggen dat ze spijt hebben dat ze niet gedraaid hebben? Ik zit me juist al steeds af te vragen hoe ze hun teams vol krijgen op deze manier.
Klopt, maar ik kan me toch wel voorstellen dat het visuele de zaak afmaakt. Het gaat ook een beetje om het hele pakket. Bij de stem heb je toch een bepaalde voorstelling die positief of negatief kan werken, als je alleen de stem hoort.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja dat gepiep dat ze spijt hebben vind ik altijd wat moraalridderigHet is een blinde auditie. Ze gaan op de stem af. En die was niet goed genoeg om te drukken. Punt
Haar manier van zingen, het was alsof ze zingend een gedicht op zat te lezen, overdreven articuleren, het was geen gehoor. En tuurlijk was Antonie geen wereldzanger, maar dat liep tenminste vloeiendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:58 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Antonie kon eigenlijk niet echt zingen. En om dan met een opmerking te komen dat hij zich zou omdraaien LOL.. Deze dame zong echt 10x beter dan Kamerling.
Des te meer kandidaten meedoen, des te groter de show, des te meer kijkcijfers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef livelink het volgende:
De coaches hadden vorig jaar toch maar 12 (Roel 13) kandidaten? Ik heb ook het gevoel dat er nu te snel gedraaid wordt om maar kandidaten te krijgen.
Ik hoopte eerlijk gezegd ook wel een beetje dat het de laatste week is met de audities. Ik vind dat de laatste weken de audities over het algemeen minder worden. Het ging me een beetje vervelen, zelfs. Dus op naar de battles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week is de laatste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Er zijn natuurlijk ook nog de wildcards idd. En ik lees net in het The Voice magazine dat Angela te weinig had gedrukt en nog twee kandidaten een wildcard moest geven. Dat zijn dus 16 -5 = 11 kandidaten die in de uitzending van volgende week nog door moeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:58 schreef UltraR het volgende:
Hm, nog 16 lege plekken en nog 1 auditieronde. Dat gaat interessant worden hoe ze dat in 1 aflevering willen krijgen als ze ook nog afvallers willen laten zien.
Zullen ze wel net als vorig seizoen wat mensen 'vergeten'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef UltraR het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook nog de wildcards idd. En ik lees net in het The Voice magazine dat Angela te weinig had gedrukt en nog twee kandidaten een wildcard moest geven. Dat zijn dus 16 -5 = 11 kandidaten die in de uitzending van volgende week nog door moeten.
Over de kwaliteit van de uitzendingen: ik vond aflevering 1 en 3 helemaal te gek. Verder niet bijzonder veel aan.
Volgens mij kregen we er toen ook een paar niet te zien jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef UltraR het volgende:
Was dat vorig seizoen zo? Kan ik me niet meer herinneren.
Tssk, dat kan toch helemaal niet als je over The Voice moet schrijven.quote:
kut vergetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef MissJ het volgende:
Vanavond om 20.30 Real life! Ik ga kijken
Die real life-shizzle hoeft van mij dan ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben na 10 minuten afgehaakt, want er was ook niemand in dit topic
ze waren maar bij 4 kandidaten: Charlie, Chris, Paul en Iris.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:34 schreef Karina het volgende:
Was het wat? Ik heb gisteren die operatie zitten kijken, ook een soort RLS eigenlijk dus
Zeker niet van mensen die je 30 seconden op auditie hebt gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die real life-shizzle hoeft van mij dan ook niet.
Was toch de herhaling, of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:58 schreef ranja het volgende:
[..]
ze waren maar bij 4 kandidaten: Charlie, Chris, Paul en Iris.
Best grappig om bij Paul en Iris te zien hoe zij met een vriendenclub naar hun auditie keken.
Bij Charlie waren ze vooral bij z'n bandje en verjaardag (hij kreeg concertkaarten voor George Michael) en bij Chris op z'n werk (gemeentehuis) en met z'n zus thuis.
gisteravond half 9 heb ik het over.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Was toch de herhaling, of heb ik iets gemist?
Ja klopt, maar was dat geen herhaling van zondag?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:10 schreef ranja het volgende:
[..]
gisteravond half 9 heb ik het over.
wanneer zondagquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja klopt, maar was dat geen herhaling van zondag?
Oh ja, dat kan ook, ik heb niet gekeken maar zag iets in de gids langsfietsen en nam automatisch aan dat het een herhaling was (dacht dat het zondag was).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:19 schreef ranja het volgende:
[..]
wanneer zondag
Vrijdag was de normale uitzending, die wordt maandag herhaald. Op woensdag de Real Life.
Volgens mij was er zondag niks?
VOH heeft hem geld gegeven om mee te doen? Nu ga ik me afvragen wie er nog meer "overgehaald" zijn om mee te doen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Charlie dacht ik even "oh ja leuk om te kijken", 10 seconden later dacht ik "duh dat hij een smak geld heeft gekregen om zich aan te melden, dit is geen eigen keuze geweest"
Nee, dat dénk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Karina het volgende:
[..]
VOH heeft hem geld gegeven om mee te doen?
Niet alles geloven wat gepost wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Karina het volgende:
VOH heeft hem geld gegeven om mee te doen? Nu ga ik me afvragen wie er nog meer "overgehaald" zijn om mee te doen...
Er waren meerdere mensen gevraagd inderdaad, net als dit jaar. Je kunt je zelf opgeven, iemand anders kan je opgeven en je kunt 'gescout' worden. Daar maken ze echt geen geheim van.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vorig jaar waren mensen gevraagd, was Jennifer Ewbank ook niet gevraagd om mee te doen?
Ik vraag me af of écht alle mensen die gevraagd zijn dit vertellen.quote:
Alsof ik schrijf dat het zo ís, ik zeg 'DENK ik'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat gepost wordt
Ah okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat dénk ik![]()
Vorig jaar waren mensen gevraagd, was Jennifer Ewbank ook niet gevraagd om mee te doen?
Ik las dat denken op een andere manier, niet dat je dacht dat hij geld had gehad, maar dat je dacht Duh hij heeft geld gehad toen dat verteld werd (als je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof ik schrijf dat het zo ís, ik zeg 'DENK ik'
Ik vind het geen issue. Maakt mij niet uit wie zich zelf opgegeven heeft en wie door een zus of klasgenoot opgegeven is en wie gescout is. Er vind sowieso nog een strenge selectie plaats voor iemand in aanmerking komt voor de blind auditions. Gelukkig wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me af of écht alle mensen die gevraagd zijn dit vertellen.![]()
Alle verloren zielen die normaal 'wie trouwt mijn zoon' kijken bleven plakken denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
The Voice Real Life: Elke woensdag : Gisteren 1.079.000 kijkers (madl 16.7%)
Was wel grappig om te kijken
Ik heb net de herhaling op rtl4 zitten kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle verloren zielen die normaal 'wie trouwt mijn zoon' kijken bleven plakken denk ik
Hij gaat nog verrassenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:50 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn adoptiekandidaat
Ik heb nu wel meer vertrouwen in hem
Wat een vreselijk slechte onherkenbare fotoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Kim de Boer heeft sinds vandaag een eigen single
Ja, ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte onherkenbare fotoMorgen luisteren, ben al zo lang aan het wachten
Ik vroeg me af hoe haar mond eruit zag. Met beugels had je haar zeker direkt herkend.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte onherkenbare fotoMorgen luisteren, ben al zo lang aan het wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde dat er al een album voor haar klaar lag, hoefde ze alleen maar in te zingen... maar dat heeft ze niet gedaan, was niet haar stijl. Vandaar dat het zo lang stil bleef.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ja, ik ook. Van alles en iedereen hoorde ik wat, maar rond Kim was het vrij stil.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Dr hoofd lijkt daar trouwens idd op een combinatie van een platgeslagen uil en man met het syndroom van down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dr hoofd lijkt daar trouwens idd op een combinatie van een platgeslagen uil en man met het syndroom van down.Gelukkig gaat het om The Voice. (maar de coaches zijn altijd blij als ze gedraaid hebben voor een knappe persoon, of zijn teleurgesteld als ze niet gedraaid voor een beauty)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week Buggles vanwege MissJ, nu de m&m's vanwege Karinaaaaaa![]()
![]()
Dr hoofd lijkt daar trouwens idd op een combinatie van een platgeslagen uil en man met het syndroom van down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik duim dat het gewoon via je pc/laptop kanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Ik hoop trouwens dat ik er vanavond bij kan zijn hier op het topic... heb namelijk problemen met internetKan dan wel op mijn smartphone op internet, maar ja, dat werkt niet fijn als een topic heel snel gaat
Ik zit te luisteren, afgezien van het feit dat het nummer niet mijn ding is (maar zij het wel geweldig zingt), klinkt het alsof het echt met een cassette-recorder opgenomen is en de muziek achter haar zang geplakt is...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef iBenny het volgende:
Kim de Boer heeft sinds vandaag een eigen single
Heb je m'n karina-post gezien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:01 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er weer helemaal bij, geen andere programma's om me af te leiden (misschien een klein beetje VI). Wijn en M&M's zijn ingeslagen EN ik heb nog een blok Bros puur liggen
Too much "in my ears"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren, afgezien van het feit dat het nummer niet mijn ding is (maar zij het wel geweldig zingt), klinkt het alsof het echt met een cassette-recorder opgenomen is en de muziek achter haar zang geplakt is...
Ik vind het ook wel een leuk liedje. De foto klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het om The Voice. (maar de coaches zijn altijd blij als ze gedraaid hebben voor een knappe persoon, of zijn teleurgesteld als ze niet gedraaid voor een beauty)
Nog 6 uur en 30 minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ja, ja, we zijn er weerHoe lang nog Benny?
Yup. Nick en Simon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten er vanaaf weer 2 buitenlanders bij?
quote:
Yeahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:13 schreef MissJ het volgende:
jaaaa ik ben er ook bij!
Heb nog geen wifi internet, dat ligt eruit om eoa technische reden, komt volgende week vrijdag een monteur langs.
Maarrr heb een prepaidkaart voor internet gekocht. Want TVOH zonder Fok is helemaal niks natuurlijk!![]()
quote:
5 via de wildcards (Angela had nog 2 lege plekken), dus nog 11 over om met blind audities vanavond te vullen. Nog steeds aardig wat, dus ik ben idd benieuwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Er zijn nog 16 lege plekken. Ben benieuwd hoe ze dat gaan opvullen vanavond
Maar die overige 5 hebben we ook nog niet op tv gezien. Dat was vorig jaar wel(in een verlenging van de uitzending), zullen ze dat niet ook vandaag doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
5 via de wildcards (Angela had nog 2 lege plekken), dus nog 11 over om met blind audities vanavond te vullen. Nog steeds aardig wat, dus ik ben idd benieuwd.
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef bianca en michael het volgende:
Iedereen vast weer een fijne uitzending gewenst!
Dankuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef bianca en michael het volgende:
Iedereen vast weer een fijne uitzending gewenst!
Ik heb er al 1, de eerste was al meteen gesneuveldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
...goan we weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |