Deze hele avond stikt het van de huppelmeisjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Day het volgende:
30+ vrouwen die zich gedragen als pubermeisjes. Ik kan er niks mee.
Ze is wel mooi, nu wachten of ze ook kan zingen.
Ook uit Spijk toch? Ken je hem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die Afrojack
Die was vroeger echt een lulletje rozewater
Jij bent soms ook een beetje de Marcoquote:
jaquote:
Hoezoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent soms ook een beetje de Marco
je kent haar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Belabberde auditie.. maar ik weet dat ze veeeeeeeeeeel beter is
Gemiddeld gezien vind ik het niveau hoger, met uitzondering van vandaag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! En toch blijven de coaches roepen dat het niveau dit jaar hoger ligt. Ik hoor het niet!
Benny-maisjus, die zijn altijd al leuk voor ze gezongen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent soms ook een beetje de Marco
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien vind ik het niveau hoger, met uitzondering van vandaag.
En Jennifer Ewbank is sowieso de beste van beide series.
Neem nu dit nummer:
in welke heeft ze gezongen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig in musicals gezien, ja!
Maar daar heeft hij wel wat mee bereikt toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Hij had vroeger geen vrienden, en zat altijd binnenAchter zijn pc en mixertje
Was echt een sulletje
Ok eerst even de battle afwachten, want dit was gewoon slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb haar regelmatig in musicals gezien, ja!
Gast, Ewbank heeft haar eigen topic. Val ons niet lastig met die griet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
John hou eens opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
Zit je in d'r management ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
Ja is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij wel wat mee bereikt toch?Maar is hij verder wel vriendelijk?
Was dat enge wijf net vergeten..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Flounder het volgende:
[..]
Neem nu dit nummer:
aaah ok.. Aida ben ik geweest, rest niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aida
Saturday Night Fever
Chicago
We Will Rock You
En dat ja. Twee zielige verhaaltjes zelfs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ah, een zielig verhaal. Boe fucking Whoe
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is het toch nog ergens goed voor geweest
Ja zeker aardig![]()
Vind het wel grappig dat hij nu zo'n succes heeft
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorIk had jou eigenlijk dat topic aan moeten laten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat rijtje heeft ze voor de reclame opgenoemd hoorsorry, niet opgeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Kapsel en outfit spelen ook een grote rol.quote:
Ik haat DWDD, dus ik kijk sowieso nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenTeddybeer koppie heeft ie
Die DJ kan niets anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
En dan godver weer dat zelfde liedje als wat we al tig keer hebben gehoord![]()
Maar dit slaat alles!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
en donkere types lijken vaak ook veel ouder
ja, leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal zo nog ff wat filmpjes zoeken, zet het in d'r topic!
copy pastequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Wie de neuk is dat om te gaan janken in het publiek?
Hij heeft last van zijn gehoor, hij dacht dat het een man isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Waarom drukt marco telkens? Hij heeft mannen nodig!
Pardon?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
en donkere types lijken vaak ook veel ouder
Iemand schreef daarnet dat hij gelogen zou hebben over Frank Sinatra. Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand schreef op Fok dat hij gister sympathiek bij DWDD overkwam, wil het nog wel ff terugkiekenTeddybeer koppie heeft ie
Ah, die belde hem laatst nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iemand schreef daarnet dat hij gelogen zou hebben over Frank Sinatra. Dat is niet waar.
quote:
Bepaalde Turkse of Indische meiden lijken vaak ook veel ouder hoor dan ze zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |