SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 23-10-2011 17:02:41 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Mooie deal tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Poit het volgende:
Bevat 7 items: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City
10 EURO!!
quote:
quote:
AL HEIL FRUIT!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FRUIT HAS BEEN FREED
1 Rondje pils voor alle aanhangers van het FLF![]()
Thisisthegreatestdayofmylife!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FRUIT HAS BEEN FREED
Hoe smaakten de billetjes van Roy?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FRUIT HAS BEEN FREED
Ongetwijfeld beter dan de jouwe!quote:
En de jouwe, volgens mij zou hij niet eens door die bos haar heen komen!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
En de jouwe, volgens mij zou hij niet eens door die bos haar heen komen!
Niet zo bescheiden Spankz. Die van jouw mogen er ook wezen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens jongens, al die haat! Kunnen we er niet gewoon over eens zijn dat al jullie billen vies zijn en die van Lotje, koei, Kuuks en Sharana gewoon het lekkerst?
PARTY HARD LIKE NELSON MANDELA GOT FREEquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FRUIT HAS BEEN FREED
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Spankz. Die van jouw mogen er ook wezen!
I know, couldn't leave you hangingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik was al een beetje aan het vissen
Uitgegleden tijdens het biljarten en per ongeluk op de tafel geland?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Poit het volgende:
[..]
I know, couldn't leave you hanging
Ben niet zo van de dumpert linkdumpjes maar dit is toch wel... Apart..
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_bal_in_hol.html
Ik kan me inderdaad ook geen andere reden bedenken nee..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Uitgegleden tijdens het biljarten en per ongeluk op de tafel geland?
Wel apart dat je naakt biljart...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad ook geen andere reden bedenken nee..
Neuh, doe ik vaker.. Oppassen dat je wel de goede bal raakt anders is de rooie opeens blauwquote:
Meer bewegingsvrijheidquote:
En het stoot beterquote:
Pluspunt Android,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef koei het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met de Samsung Galaxy S2? Zo ja, wat zijn de plus en minpunten van het toestel?
Plus: enorm mooi scherm, Android werkt als een tiet erop, goed voorbereid op toekomst, mooi dun stijlvolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef koei het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met de Samsung Galaxy S2? Zo ja, wat zijn de plus en minpunten van het toestel?
HTC.quote:
Eigenlijk bedoel ik dit ja.. TouchWiz is gewoon niet handig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Plus: enorm mooi scherm, Android werkt als een tiet erop, goed voorbereid op toekomst, mooi dun stijlvol
Min: Ik hou zelf niet van de TouchWiz skin die Samsung over Android heen heeft gelegd
Lang leve rooten plus kale romquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik dit ja.. TouchWiz is gewoon niet handig.
Samsung wordt vooral geloofd omdat dat ding enorm gehyped en gepushed wordt. Verder is het ook geen slecht apparaat hoor maar het is echt niet minder dan een HTC bijvoorbeeld. Samsung is ook meer 'net niet' een iPhone waar HTC voor de wat zakelijkere look gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook Samsung en daar ben ik zelf niet kapot van, maar die Galaxy krijgt wel goede kritieken.
Welke telefoon van HTC is aan te raden? Ik wil er zo min mogelijk voor betalen, wil er apps op kunnen downloaden (whats app, wordfeud, runkeeper... dat soort dingen) en moet er goed op kunnen internetten.
De HTC Wildfire (s) is goedkoop, de Smart op zich ook wel, en voor de Desire Z, Legend en Radar moet ik alweer rond de 100 euro bijleggen.
Als je zo min mogelijk wil betalen moet je sowieso geen Galaxy 2 nemen. De HTC Smart is geen smartphone, dus die valt ook af. De Wildfire is wat aan de trage kant, maar vooral is de schermresolutie laag (ook bij de S volgens mij).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook Samsung en daar ben ik zelf niet kapot van, maar die Galaxy krijgt wel goede kritieken.
Welke telefoon van HTC is aan te raden? Ik wil er zo min mogelijk voor betalen, wil er apps op kunnen downloaden (whats app, wordfeud, runkeeper... dat soort dingen) en moet er goed op kunnen internetten.
De HTC Wildfire (s) is goedkoop, de Smart op zich ook wel, en voor de Desire Z, Legend en Radar moet ik alweer rond de 100 euro bijleggen.
Wordt vast leuk, met m'n Radar is het nu al enorm prettig, hardware zal nu nog wel niet gaan veranderen maar design natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef Frankii het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat voor W7.5-phones er volgend jaar allemaal uit komen.
Waarom kunnen ze die dingen niet gewoon een nummer geven. Van iPhones weet ik wat de meest recente is, maar die HTC dingen hebben allemaal van die rare namen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Samsung wordt vooral geloofd omdat dat ding enorm gehyped en gepushed wordt. Verder is het ook geen slecht apparaat hoor maar het is echt niet minder dan een HTC bijvoorbeeld. Samsung is ook meer 'net niet' een iPhone waar HTC voor de wat zakelijkere look gaat.
Ik heb eerst de HTC Hero gehad en heb nu de HTC Sensation en ben over beide erg enthousiast.
Hoe zit het met de apps voor Windows Phone 7? Kun je daar nu ook al alles voor downloaden wat je ook voor iPhone en Android hebt? Daar ben ik een beetje bang voor namelijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je zo min mogelijk wil betalen moet je sowieso geen Galaxy 2 nemen. De HTC Smart is geen smartphone, dus die valt ook af. De Wildfire is wat aan de trage kant, maar vooral is de schermresolutie laag (ook bij de S volgens mij).
Ik heb hiervoor de Hero gehad, was een leuk toestel maar inmiddels erg traag, heb nu sinds een week de HTC Radar en ben echt zo blij als een kind! Windows Phone 7 werkt erg fijn!
Misschien is het voor jou interessant om te kijken naar de Samsung Galaxy S Plus of de Sony Ericsson Neo ofzo? Zijn meer dan snel genoeg voor wat jij ermee van plan bent (namelijk: niet gamen)
Ik heb zelf ook t-mobile, maar ben niet helemaal tevreden met de dekking.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze die dingen niet gewoon een nummer geven. Van iPhones weet ik wat de meest recente is, maar die HTC dingen hebben allemaal van die rare namen...
Ga zondag wel even langs echte winkels denk ik, kijken wat een beetje goed in de hand ligt!
Ik denk wel dat ik voor T-mobile ga deze keer, die hebben de beste webpakketten. KPN is gewoon te duur, daar betaal ik wat ik nu ook betaal alleen krijg ik met die nieuwe abbo's nog maar 200 mb per maand, dus dat is sowieso een stap achteruit.
Dat met dat met die namen ben ik helemaal eens.. Al is het nog niet zo erg als met een videokaart. Daar snap ik helemaal geen kut meer vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze die dingen niet gewoon een nummer geven. Van iPhones weet ik wat de meest recente is, maar die HTC dingen hebben allemaal van die rare namen...
Ga zondag wel even langs echte winkels denk ik, kijken wat een beetje goed in de hand ligt!
Ik denk wel dat ik voor T-mobile ga deze keer, die hebben de beste webpakketten. KPN is gewoon te duur, daar betaal ik wat ik nu ook betaal alleen krijg ik met die nieuwe abbo's nog maar 200 mb per maand, dus dat is sowieso een stap achteruit.
Tja, ik kan er alles vinden wat ik wil, ik heb Whatsapp, adobe reader, youtube, spoorboekje en genoeg games om me mee te vermaken als ik op de trein moet wachten. Tuurlijk, het aanbod is kleiner dan Android of iPhone, maar ik mis zelf niet echt iets.Plus het feit dat het er gewoon retegeil uitzietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe zit het met de apps voor Windows Phone 7? Kun je daar nu ook al alles voor downloaden wat je ook voor iPhone en Android hebt? Daar ben ik een beetje bang voor namelijk...
Heb je ook wordfeud?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tja, ik kan er alles vinden wat ik wil, ik heb Whatsapp, adobe reader, youtube, spoorboekje en genoeg games om me mee te vermaken als ik op de trein moet wachten. Tuurlijk, het aanbod is kleiner dan Android of iPhone, maar ik mis zelf niet echt iets.Plus het feit dat het er gewoon retegeil uitziet
Tegen de tijd dat jij je keuze hebt gemaakt is heel die wordfeud hype alweer voorbij joh.quote:
Ik ga ff voor je kijken of ik hem kan vinden!quote:
Ik herinnerde me toen ik naar een vriend ging dat de stoep open was gebroken, en een dag later stonden ze in zo'n klein tentje allerlei dingen te lassen, en vanmorgen werkte alles weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef Poit het volgende:
Hoe is het trouwens met je ADSL afgelopen?
nice!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik herinnerde me toen ik naar een vriend ging dat de stoep open was gebroken, en een dag later stonden ze in zo'n klein tentje allerlei dingen te lassen, en vanmorgen werkte alles weerEn het internet van mn PS3 en 360 heb ik ook alweer gefixt! Dat wilde nog niet werken, maar blijkbaar had ik die stekker eruit getrokken om die splitter te resetten
Dat is wel jammer... Voorlopig toch maar gewoon android of iOs dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga ff voor je kijken of ik hem kan vinden!
http://www.windowsphone.com/en-US/search?q=wordfeud
Helaas, geen officiële wordfeud, wel een rip-off
Edit: dat is voorlopig nog wel een nadeel van Windows Phone telefoons: pas sinds een paar weken is er ondersteuning voor NLse taal dus veel apps ondersteunen dat nog niet. Voor mij geen probleem, ik heb toch liever m'n telefoon in het engels, maar misschien is het voor jou dan voorlopig wat minder handig
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Bwehehehehehe net 1200 MSP geregeld via een site die 400 MSP uitdeeld aan iedereen die z'n emailadres invoert. Er is nu wel echt een enorme run gaande, iedere code die ik er nu nog uitkrijg is al gebruikt dus ik geef het opEn de site wil zo goed als niet meer laden... Voor die 1200 MSP had ike igenlijk codes voor in totaal 2800 MSP, maargoed, het is gratis!
quote:
quote:
Dat had ik ook met een afstandsbediening, flink wat troep weghalen met een mes en hij werkte weer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:24 schreef wc-eend het volgende:
Dat veertje dat de batterij vast op de plek houdt... Dat zat aan de batterij vastgesmolten...
En weer een dag later stampen ze om 7:45 de stoer weer aan met zoveel lawaai dat de kat ervan in paniek raaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik herinnerde me toen ik naar een vriend ging dat de stoep open was gebroken, en een dag later stonden ze in zo'n klein tentje allerlei dingen te lassen, en vanmorgen werkte alles weerEn het internet van mn PS3 en 360 heb ik ook alweer gefixt! Dat wilde nog niet werken, maar blijkbaar had ik die stekker eruit getrokken om die splitter te resetten
Dat veertje zit er gewoon niet meer... Dat was een papje breiige zooi... Nu ligt de batterij ook los en maakt geen contactquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met een afstandsbediening, flink wat troep weghalen met een mes en hij werkte weer!
Zolang het metaal zelf niet weg is gerot kan je de troep eraf krabben totdat het metaal weer zichtbaar is
Picsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daaaaamn wat een feest was het zeg!!!!! David Guetta was uber en we hebben zelfs paris hilton op de foto loller
Ik zal straks kijken, kan het niet zien met de iPodquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef badboynova het volgende:
Goedemorgen, en om te zorgen dat iedereen klaar wakker is.
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_bal_in_hol.html
Hey jij ben toch die gast die fruit graag in een kooi ziet zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:21 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens, over negen minuten richting mijn werk fietsen. Terwijl het zo'n mooie dag wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
* Poit wants foto van Paris!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daaaaamn wat een feest was het zeg!!!!! David Guetta was uber en we hebben zelfs paris hilton op de foto loller
Spanky ook! Ik heb nog niet gefapt vandaag!quote:
Desire Z is me tot nu toe heel erg prima bevallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef koei het volgende:
quote:
Hardware toetsenbord is echt een stuk beter dan zo'n onscreen ding. Kan er maar niet aan wennen en het is tevens het enige wat ik mis van m'n Experia X1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Desire Z is me tot nu toe heel erg prima bevallen.
Ik zweer dan ook wel bij een hardware toetsenbordje, dat vind ik een stuk fijner dan op zo'n touchscreen lopen typen. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. Prima stevige telefoon, en je kan er alles op qua apps, zolang je geen heavy games gaat spelen.
quote:
Ik lekkur welllllquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb jou helemaal niet op whatsapp... ik wil paris zien
fixedquote:
quote:
Dude wat nu huh?!quote:
Ah jij ook een jtagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef badboynova het volgende:
[..]ik ook wil.
Ik moet maar snel de jtag die ik heb gekregen snel maken.
Battlefield.3.RF.XBOX360-XGPquote:
quote:
Ik heb er ook nog 1 met rrod, maar dat is amper te fixen man, komt vroeg of laat toch terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
Hij heeft alleen nu nog last van een rrodje, maar dat fixed deze boy wel met gemak.
Op een of andere manier ging ik er vanuit dat je voor de PC versie gingquote:
Haha hoezo datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op een of andere manier ging ik er vanuit dat je voor de PC versie ging
Grafisch beter en grotere maps. Mijn co-op maatje op de xbox is nu ook zelden meer op xbox en is overgegaan op pcquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hoezo dat? Nja ik was eigenlijk niet van plan om voor BF3 sowieso te gaan, maar dit kan het misschien wel eens veranderen
Beta was echt slecht, en toen wist ik al zeker dat ik hem niet ging kopen, zo dadelijk ff de SP doen en als dat positief is ga ik hem wel kopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Grafisch beter en grotere maps. Mijn co-op maatje op de xbox is nu ook zelden meer op xbox en is overgegaan op pc
Ik weet ook wel dat je het gaat kopen hoor
Die heb ik dus niet gespeeld, geen tijd voor genomen. Maar ja ik las zoveel op het internet en de helft is altijd bullshit. Tja maar welke helftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beta was echt slecht, en toen wist ik al zeker dat ik hem niet ging kopen, zo dadelijk ff de SP doen en als dat positief is ga ik hem wel kopen
Whatsapp mag altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik stuur wel via whatsapp okay
done!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar een rustig dagje houden met films en series
[..]
Whatsapp mag altijd
Thanksquote:
Je zou vandaag toch gaan rondneuzen voor een toestel waar je het wel op kon draaien? Nog gelukt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:38 schreef koei het volgende:
Jullie doen het gewoon expres he? Omdat ik geen whats app heb opeens daarover beginnen
Nee morgen. Vandaag heb ik mijn neefje ter logeren en ga daarna richting Zoetermeer, dus geen tijd om te shoppen. Of nouja, geen zin in een chagerijnig neefje. Hij zit al te piepen omdat ik vanmorgen weigerde hem met de auto naar het zwembad te brengen, en we dus gingen fietsen. Op de heenweg deden zn handen zo'n pijn van de kou, en op de terugweg deden zn benen pijn van het fietsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Je zou vandaag toch gaan rondneuzen voor een toestel waar je het wel op kon draaien? Nog gelukt?
Goed zo! Optreden tegen zeurende kinders! Worden ze hard van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee morgen. Vandaag heb ik mijn neefje ter logeren en ga daarna richting Zoetermeer, dus geen tijd om te shoppen. Of nouja, geen zin in een chagerijnig neefje. Hij zit al te piepen omdat ik vanmorgen weigerde hem met de auto naar het zwembad te brengen, en we dus gingen fietsen. Op de heenweg deden zn handen zo'n pijn van de kou, en op de terugweg deden zn benen pijn van het fietsenMaar goed, dat wordt dus geen bios voor vanmiddag, want met pijnlijke benen kan hij daar niet heen fietsen! En dat hij nu opeens geen pijnlijke benen meer heeft trap ik niet in natuurlijk, daar heb ik hem voor gewaarschuwd.
Inderdaad! Zo irritant van die aanstellers! Daar is mijn neefje ook erg goed in, maar hij begint wel door te hebben dat dat bij mij niet werkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed zo! Optreden tegen zeurende kinders! Worden ze hard van!
Mijn nichtjes hebben dat ook doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo irritant van die aanstellers! Daar is mijn neefje ook erg goed in, maar hij begint wel door te hebben dat dat bij mij niet werkt.
'veel rotti eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:58 schreef badboynova het volgende:
zeurende kinderen hebben gewoon een surinaamse opvoeding nodig
Het is inderdaad even doorzetten maar dan heb je wel wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn nichtjes hebben dat ook doorHet is soms even hard zijn maar het maakt ze wel een stuk leuker
Jij wilt wel heel veel indruk maken als je opeens elke GH gaat kopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef wc-eend het volgende:
Ik was in de stad..
Guitar Hero 5 met gitaar... 69,-
Guitar Hero 6 met gitaar... 49,-
Ik naar de verkoper, is 5 niet goedkoper te krijgen? Hij.. nee, maar hij snapte het ook niet...
Winkels
Nee ik heb nu GH III te leen maar geen gitaar... dus dacht.. ga wel ff in de stad kijken hoe duur het is... als het meevalt haal ik hem wel gewoon... maar viel best tegen en die gitaar is niet los te kopen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel veel indruk maken als je opeens elke GH gaat kopen.
http://www.bartsmit.com/s(...)on=//bartsmit/nl_NL/$s=guitarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef wc-eend het volgende:
Ik was in de stad..
Guitar Hero 5 met gitaar... 69,-
Guitar Hero 6 met gitaar... 49,-
Ik naar de verkoper, is 5 niet goedkoper te krijgen? Hij.. nee, maar hij snapte het ook niet...
Winkels
lol babe! Hoe is het? Heb je m'n hulp nog nodig aankomende week/weken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is inderdaad even doorzetten maar dan heb je wel wat.
Hoe gaat het hier? Ik word maandag geopereerd en heb gisteren zeven gangen in een twee sterren restaurant gegeten. Vannacht wel bijna gekotst in het hostel van 7 gangen wijn
Succes en sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier? Ik word maandag geopereerd en heb gisteren zeven gangen in een twee sterren restaurant gegeten. Vannacht wel bijna gekotst in het hostel van 7 gangen wijn
Bah operatiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sharquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Solique het volgende:
Koffie + gamen kan even niet beter
[..]
Shar![]()
Nagemaakt zegtie ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Tain het volgende:
https://market.android.co(...).dexetra.iris&rdot=1
Siri nagemaakt in ongeveer 8 uur tijd
goed nagemaakt dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nagemaakt zegtie ook
Kutapp werkt voor geen hol
quote:Deze domeinnaam is, wegens administratieve redenen, afgesloten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met WebReus.
Ik heb een sony ericsson xperia mini. Werkt als een trein en is lekker goedkoop. En past in je broekzak, ik wilde bijna een nieuwe kopen bij mijn verlenging, omdat ik het voor mij de beste telefoon ooit vindtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je zo min mogelijk wil betalen moet je sowieso geen Galaxy 2 nemen. De HTC Smart is geen smartphone, dus die valt ook af. De Wildfire is wat aan de trage kant, maar vooral is de schermresolutie laag (ook bij de S volgens mij).
Ik heb hiervoor de Hero gehad, was een leuk toestel maar inmiddels erg traag, heb nu sinds een week de HTC Radar en ben echt zo blij als een kind! Windows Phone 7 werkt erg fijn!
Misschien is het voor jou interessant om te kijken naar de Samsung Galaxy S Plus of de Sony Ericsson Neo ofzo? Zijn meer dan snel genoeg voor wat jij ermee van plan bent (namelijk: niet gamen)
Dat verklaard de boob job die er aan komtquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb een sony ericsson xperia mini. Werkt als een trein en is lekker goedkoop. En past in je broekzak, ik wilde bijna een nieuwe kopen bij mijn verlenging, omdat ik het voor mij de beste telefoon ooit vindt
Ps wat is dat opeens voor soap. Ik moet vtje dus niet vertellen als ik vreemd ga :p als ik vreemd ga doe ik dat sowieso met een meisje omdat het kan
genoeg mannen vinden als een vrouw het met een andere vrouw doet neit eens vreemd gaan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb een sony ericsson xperia mini. Werkt als een trein en is lekker goedkoop. En past in je broekzak, ik wilde bijna een nieuwe kopen bij mijn verlenging, omdat ik het voor mij de beste telefoon ooit vindt
Ps wat is dat opeens voor soap. Ik moet vtje dus niet vertellen als ik vreemd ga :p als ik vreemd ga doe ik dat sowieso met een meisje omdat het kan
Ik vind het gewoon vreemdgaan.. Tenzij ik mee mag doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
genoeg mannen vinden als een vrouw het met een andere vrouw doet neit eens vreemd gaan!
qftquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemdgaan.. Tenzij ik mee mag doen
vreemdgaan is vreemdgaan. klaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemdgaan.. Tenzij ik mee mag doen
Mijn rechten zijn er nog welquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou SF kom maar weer met die Friday filmpjes
Maar het is zondag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou SF kom maar weer met die Friday filmpjes
Serieus?quote:
Ik ben het wat dat betreft wel met Nick eens eigenlijk... Waarom is het wel vreemdgaan als het met een man is, maar niet als het met een vrouw is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus?
Dus als je vriendin met een ander meisje zoent vind je dat vreemdgaan?
het is ook vreemd gaan. Hoe erg je dat vind is dan ook weer andersquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus?
we weten ook wel dat je dit alleen zegt om 'PLUS ÉÉN, HELDIN DAT JE BENT' te horenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ach wat voor kwaad kan een beetje girl on girl actie?
Omdat niet iedere man daar op zit te wachten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja zeg het danquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef Mday het volgende:
[..]
we weten ook wel dat je dit alleen zegt om 'PLUS ÉÉN, HELDIN DAT JE BENT' te horen
Wie zegt dat de man er naar mag kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat niet iedere man daar op zit te wachten?
Vind er niets boeiends aan om er naar te kijken. Meedoen daarentegen..
Net zoveel als girl on boy actie. In de basis kan het geen kwaad, maar je weet nooit waar het toe kan leiden. Als mijn vriend met een andere vent zou hebben gezoend mag hij het voortaan ook daarbij houden, zelfs al is hij zeker weten zelf geen homo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Toch is de kans dat 2 meisjes met elkaar zoenen terwijl ze hetero zijn zoveel groter dan 2 kerels die hetero zijn en met elkaar zoenen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef koei het volgende:
[..]
Net zoveel als girl on boy actie. In de basis kan het geen kwaad, maar je weet nooit waar het toe kan leiden. Als mijn vriend met een andere vent zou hebben gezoend mag hij het voortaan ook daarbij houden, zelfs al is hij zeker weten zelf geen homo.
Ja, en wat Koei zegt. Dan kan ze net zo goed met een vent zoenen. Zoenen met een ander is gewoon vreemd gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus?
Het gaat niet om de kans dat het gebeurt, het gaat erom als het gebeurt. Volgens mij zijn er ook veel meer vrouwen dan mannen bi en staan er ook nog eens meer open voor een experiment, dus dat er veel meer vrouwen met elkaar zoenen is ook niet zo vreemd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch is de kans dat 2 meisjes met elkaar zoenen terwijl ze hetero zijn zoveel groter dan 2 kerels die hetero zijn en met elkaar zoenen.
Oke dat kan, het is ook maar net waar je je prettig bij voelt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, en wat Koei zegt. Dan kan ze net zo goed met een vent zoenen. Zoenen met een ander is gewoon vreemd gaan
ditte!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch is de kans dat 2 meisjes met elkaar zoenen terwijl ze hetero zijn zoveel groter dan 2 kerels die hetero zijn en met elkaar zoenen.
Hey liefje! Beter, ik probeer de negatieve dingen op mijn stage te negeren zodat ik me kan richten op de patienten die mijn hulp nodig hebben. Daar wordt ik tenslotte fysio voor, en op die manier kan ik de 6 weken nog goed volmaken!quote:
6 weekjes, nog even volhouden en voor je het weet zijn ze voor bij! Maar wel goed dat je er doorheen bijtquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey liefje! Beter, ik probeer de negatieve dingen op mijn stage te negeren zodat ik me kan richten op de patienten die mijn hulp nodig hebben. Daar wordt ik tenslotte fysio voor, en op die manier kan ik de 6 weken nog goed volmaken!
Hoe is het met jou en je gezondheid?
Oeh chanel oorbellen, heb je een foto? Ik ben gisteren losgegaan met nagellak, had ineens zin in nieuwe lakjes.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
6 weekjes, nog even volhouden en voor je het weet zijn ze voor bij! Maar wel goed dat je er doorheen bijtHier gaat het goed! Gister nieuwe chanel oorbellen gekocht
gezondheid opzich wel okay, alleen vrijdagavond naar david guetta geweest dus daar moet ik natuurlijk wel even voor boeten van mijn lichaam
heb je leuk weekend gehad?
Wat voor nagellak heb je gekocht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh chanel oorbellen, heb je een foto? Ik ben gisteren losgegaan met nagellak, had ineens zin in nieuwe lakjes.
Mijn weekend zat eigenlijk vol met familie verplichtingen. Vrijdag was de moeder van Fruit jarig, en gisteren kwam mijn broer uit Duitsland zijn verjaardag vieren. Maar was allemaal wel heel gezellig! Nu een beetje huiswerk voor stage maken, voor de vorm dan lijkt het straks nog iets
Voel jij je eigen prettig dan als je vreemd gaat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dat kan, het is ook maar net waar je je prettig bij voelt.
Ja ontzettend, echt zo prettigquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voel jij je eigen prettig dan als je vreemd gaat?
Een paar mooie kleurtje van catrice!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat voor nagellak heb je gekocht?Ik heb gister chanel - graphite en een blauwige van dior er bij gekocht! Ik zal wel even kijken of ik zo foto kan maken van oorbellen
Klinkt wel als leuk weekend
Ah oke duidelijk, vooral dequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja ontzettend, echt zo prettig
Ik bedoel met 'waar je je prettig bij voelt' uiteraard wat je wel en niet als vreemdgaan ziet. Niet dat je je prettig bij vreemdgaan moet voelen.quote:
Nu is het wel duidelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'waar je je prettig bij voelt' uiteraard wat je wel en niet als vreemdgaan ziet. Niet dat je je prettig bij vreemdgaan moet voelen.
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.quote:
Hahaha was ook geen aanvalquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
Voordat er dadelijk allemaal rare verhalen over mij rondgaan! Fruit is veel te leuk, daar moet ik zuinig op zijn!quote:
JA HALLO EN IK DANquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
quote:
Frituurquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te koken, wat eten de sc-ers vandaag?
Gezondquote:
Per ongeluk de PC versie gekocht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m'n Arkham City pre-order maar geannuleerd, als ie nu nog niet eens is verzonden...
Niet in míjn fantasieën!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nee ik vind het gewoon te lang duren, ik snap dat het wat langer duurt vanuit engeland, maar hij is nog niets eens verstuurd en zoveel goedkoper is het nou niet dan vanuit NL.quote:
Edit: het is een bundel met: The Dark Knight / Batman Begins BluRay, speelt dat uberhaupt in NL? Zo ja: wie wil de blurays kopen?quote:Thanks for your request. Unfortunately it has not been possible to cancel your item(s) as it is being prepared for dispatch.
Niet gezoend he? What about all the other stuffs?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aan het downloaden, vanavond kijken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Net Flypaper gezien, echt een leuke film
Koebeestje, ik ben ben blij dat je hem hier in de SC genoemd hebt
Loempia gegetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Witlof schotelquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
oh even downloaden danquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet gezoend he? What about all the other stuffs?![]()
Hier ookquote:
Jahoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Nee Ross zo ben ik niet
Stiekem ben ik best braaf.
Niet?quote:
Jawelquote:
Hmm dat is niet echt een compliment geloof ikquote:
is maar net hoe je braaf definieert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm dat is niet echt een compliment geloof ik
Ik durf toch wel met 100% zekerheid te zeggen dat ik braver ben dan jij!
quote:73% van de vrouwen kopen kleren, maar dragen ze nooit. Ik zou graag die vrouwen willen ontmoeten.
Roze met glitterssssss!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moet ik nou weer lakken! lot help!
Weet je al wat je morgen aan doet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moet ik nou weer lakken! lot help!
iets uit een kast vol met kledingquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je al wat je morgen aan doet?
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit nu te twijfelen dus een diep paarse lak en een groen metallic lak
Oke dan iets neutraals wat bij veel kleding past. Bijvoorbeeld een diep blauwe kleur of een lief pastel kleurtje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets uit een kast vol met kledinggeen idee nog!
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!
en diep paars
zomerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomers
dan naar mat zwart, toch donker buitenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomers
Nee zwart heb ik het hele weekend al, tijd voor iets andersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Poit het volgende:
[..]
dan naar mat zwart, toch donker buiten
Dan een mooie donker rode kleurquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee zwart heb ik het hele weekend al, tijd voor iets anders
Oeh die heb ik nog niet in mijn collectiequote:
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh die heb ik nog niet in mijn collectie![]()
daar ga ik deze week eens op jagen want dat is idd mooi!
Wat is het geworden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo mijn nagels zijn weer bejaarden-proof!
Spank ga jij die dlc van deus ex spelen op dat schip?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens! Hebben jullie de nieuwe Shatner al gehoord!!
Twilight Zone klinkt ook echt tof, net als It Hasn't Happened Yet
Nog geen kleur, maar ze zijn weer netjes geknipt en geveild zodat ik geen bejaarden open krab!quote:
Slaap lekker! Ik doe nog even een drankje en ga dan ook pitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo nog even lekker warm douchen en dan kinderbedtijd!
Ik vind hem wat duur, misschien als ie ooit in de aanbieding is! 15 euro is wat enthousiastquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank ga jij die dlc van deus ex spelen op dat schip?
Voor 15 euro koop je al bijna het spel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind hem wat duur, misschien als ie ooit in de aanbieding is! 15 euro is wat enthousiast
Ja daarom, maar kerst staat weer voor de deur dus wie weet dat ik hem dan meepik voor 2,50 oidquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 15 euro koop je al bijna het spel...
Invloedquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!
en diep paars
you're welcomequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er zat die denken dat ze morgen kunnen spelenquote:
kut us of fukin aquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er zat die denken dat ze morgen kunnen spelen
Ik dubbel klikte op het icoontje op de afbeelding, just to be surequote:
ik waardeer je sympathiequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dubbel klikte op het icoontje op de afbeelding, just to be sure
Nja er zijn een paar gekken die denkt dat ze morgen ook in EU kunnen spelenquote:
hahah komt door die shitty tweets van Battlefield, die kijken niet naar EU en roepen ' over 48 uur kun je spelen!'quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja er zijn een paar gekken die denkt dat ze morgen ook in EU kunnen spelen
Ja had het over de nerdjes die hun ip veranderen en die dingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:44 schreef Mday het volgende:
[..]
hahah komt door die shitty tweets van Battlefield, die kijken niet naar EU en roepen ' over 48 uur kun je spelen!'
Snap het nut ook niet, helemaal als ie al sinds vrijdag in NL isquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Blijf het een slechte zaak vinden, die latere releases in Europa. Doe toch normaal en giev ons ook die spelletje, heb al gehoord in 360/PS3 battlefield topic dat de games al binnen zijn, verkoop ze dan ook gewoon.
Ja daarom, het slaat echt nergens meer op, de discjes zijn er al, de mensen hebben de download al op hun PC staan, waarom dan nog artificieel een paar dagen langer wachten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap het nut ook niet, helemaal als ie al sinds vrijdag in NL is
Wie bepaalt en reguleert dat eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja daarom, het slaat echt nergens meer op, de discjes zijn er al, de mensen hebben de download al op hun PC staan, waarom dan nog artificieel een paar dagen langer wachten?
Is echt zo'n overblijfsel uit de steentijd die "games komen op vrijdag uit", doe ff 21e eeuw en gewoon wereldwijde releases
De winkels volgens mij. Af en toe is er wel een wereldwijde release (denk aan WoW uitbreidingen) en dan zal er wel vanaf de uitgever gepusht worden, voor de rest is het volgens mij gewoon traditie, games zijn al sinds vrijdag binnen bij veel retailers en dan is er ruim tijd om er stikkertjes op te plakken en dat soort onzin.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wie bepaalt en reguleert dat eigenlijk?
De winkels toch niet lijkt mij?! Ze bepalen dat toch van te voren wanneer ze iets releasen?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De winkels volgens mij. Af en toe is er wel een wereldwijde release (denk aan WoW uitbreidingen) en dan zal er wel vanaf de uitgever gepusht worden, voor de rest is het volgens mij gewoon traditie, games zijn al sinds vrijdag binnen bij veel retailers en dan is er ruim tijd om er stikkertjes op te plakken en dat soort onzin.
Maar dat slaat toch nergens op, wat voor baat kunnen uitgevers hebben bij het later uitbrengen van games hier in Europa? Dat moet ook een wens vanuit de retail zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:58 schreef koei het volgende:
De uitgevers regelen dat volgens mij. Bij grote titels leggen ze releasedata ook vast in contracten met winkels enzo, dat games absoluut niet eerder verkocht mogen worden anders krijgen de verkopende winkels boetes.
Ik doelde op het pas later verkopen terwijl de game al binnen is. Dat is vanwege de distributie, zodat de game nationaal overal op hetzelfde moment verschijnt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch nergens op, wat voor baat kunnen uitgevers hebben bij het later uitbrengen van games hier in Europa? Dat moet ook een wens vanuit de retail zijn
Ja ok dat begrijp ik welquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik doelde op het pas later verkopen terwijl de game al binnen is. Dat is vanwege de distributie, zodat de game nationaal overal op hetzelfde moment verschijnt.
Kan, maar daar staat tegenover dat de grootste releases een wereldwijde release zijn (WoW uitbreidingen, Call of Duty).quote:Internationaal gezien weet ik niet wat er achter zit. Wellicht bij erg grote titels zoals Battlefield kunnen ze gewoon niet snel genoeg produceren om direct aan alle vraag te voldoen en spreiden ze het daarom? Bij hardware is dat (icm customization) iig wel vaak het geval.
Niets van aan trekken, hij is tofquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aan het downloaden, vanavond kijken!
edit: of toch niet? Reviews zijn wel heel dramatisch.
Aaaawwwhhhquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Nee Ross zo ben ik niet
Stiekem ben ik best braaf.
Misschien dat ze nu de load op de servers willen spreiden? Ipv dat direct alle amerikanen en europeanen willen inloggen, kunnen ze dat nu gespreid doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik wel
[..]
Kan, maar daar staat tegenover dat de grootste releases een wereldwijde release zijn (WoW uitbreidingen, Call of Duty).
Er moet dus nog iets anders achter zitten, ik denk zelf iets met leverdata van de distributiecentra naar de winkels zelf en dan nog wat tijd die nodig is voor afmaken van het product, misschien ook een buffer voor een paar dagen mocht een product enige vertraging oplopen (merk je nu ook wel met BF3, winkels geven aan bijna alles binnen te hebben behalve PS3 LE)
Die film ook maar eens kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, hij is tof
Als je dan toch aan het downloaden bent: http://www.imdb.com/title/tt1303828/
Ook gezien gister, aanradertje!
Doenquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DoenWoody Harrilson speelt een zwakzinnig figuur die denkt dat hij een superheld is. Klinkt als een flauw concept, maar het is echt goed uitgewerkt
Flauw? Dat klinkt geniaal eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DoenWoody Harrilson speelt een zwakzinnig figuur die denkt dat hij een superheld is. Klinkt als een flauw concept, maar het is echt goed uitgewerkt
Is niets commercieels aan maar als ze het weg willen halen dan mogen ze het. Meestal moet er geld bijquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Hilversum is wel erg ver fietsen hoor met een complete desktop op de bagagedrager
Tevens, heb je toestemming van de forum admins om reclame te maken? Zo niet, eerst even braaf vragen
Fallenquote:
Sharquote:
Nah, valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
Stevig weekend gehad.
[..]
Shar![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:08 schreef Poit het volgende:
Oeh, jongens en meisjes, we moeten duimen voor GameBabe vandaag.
Ze moet zo onder het mes.
Vandaag valt het nogal mee bij mij moet ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee eigenlijk.
Gisteren tot 23:00 gewerkt en daarna redelijk snel naar bed.
Ben gewoon moe en het is maandag natuurlijk...
Maandagen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:44 schreef Mday het volgende:
+1 voor spanks relaas. helemaal mee eens!
Nope, niemand lijkt wel! Rot traditiequote:
quote:
Nou! Lekker.quote:
Yep!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me echt af of BF3 nu op donderdag of vrijdag op de mat valt.... vrijdag is pas de officiele release toch?
Wikipedia zegt vrijdag, maar die digitale release kwam misschien dagje eerder oid, misschien verschil tussen console en PC-versie? Was met Portal 2 ook zo, die kwam digitaal gelijk met US en toen kwam ie ook eerder in de winkel te liggen, terwijl console-versies pas die vrijdag uitkwamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |