'veel rotti eten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:58 schreef badboynova het volgende:
zeurende kinderen hebben gewoon een surinaamse opvoeding nodig
Het is inderdaad even doorzetten maar dan heb je wel wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn nichtjes hebben dat ook doorHet is soms even hard zijn maar het maakt ze wel een stuk leuker
Jij wilt wel heel veel indruk maken als je opeens elke GH gaat kopen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef wc-eend het volgende:
Ik was in de stad..
Guitar Hero 5 met gitaar... 69,-
Guitar Hero 6 met gitaar... 49,-
Ik naar de verkoper, is 5 niet goedkoper te krijgen? Hij.. nee, maar hij snapte het ook niet...
Winkels
Nee ik heb nu GH III te leen maar geen gitaar... dus dacht.. ga wel ff in de stad kijken hoe duur het is... als het meevalt haal ik hem wel gewoon... maar viel best tegen en die gitaar is niet los te kopen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt wel heel veel indruk maken als je opeens elke GH gaat kopen.
http://www.bartsmit.com/s(...)on=//bartsmit/nl_NL/$s=guitarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef wc-eend het volgende:
Ik was in de stad..
Guitar Hero 5 met gitaar... 69,-
Guitar Hero 6 met gitaar... 49,-
Ik naar de verkoper, is 5 niet goedkoper te krijgen? Hij.. nee, maar hij snapte het ook niet...
Winkels
lol babe! Hoe is het? Heb je m'n hulp nog nodig aankomende week/weken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het is inderdaad even doorzetten maar dan heb je wel wat.
Hoe gaat het hier? Ik word maandag geopereerd en heb gisteren zeven gangen in een twee sterren restaurant gegeten. Vannacht wel bijna gekotst in het hostel van 7 gangen wijn
Succes en sterktequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe gaat het hier? Ik word maandag geopereerd en heb gisteren zeven gangen in een twee sterren restaurant gegeten. Vannacht wel bijna gekotst in het hostel van 7 gangen wijn
Bah operatiesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Sharquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Solique het volgende:
Koffie + gamen kan even niet beter
[..]
Shar![]()
Nagemaakt zegtie ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:38 schreef Tain het volgende:
https://market.android.co(...).dexetra.iris&rdot=1
Siri nagemaakt in ongeveer 8 uur tijd
goed nagemaakt dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nagemaakt zegtie ook
Kutapp werkt voor geen hol
quote:Deze domeinnaam is, wegens administratieve redenen, afgesloten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met WebReus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |