abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103453953
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Toch is de kans dat 2 meisjes met elkaar zoenen terwijl ze hetero zijn zoveel groter dan 2 kerels die hetero zijn en met elkaar zoenen.
Het gaat niet om de kans dat het gebeurt, het gaat erom als het gebeurt. Volgens mij zijn er ook veel meer vrouwen dan mannen bi en staan er ook nog eens meer open voor een experiment, dus dat er veel meer vrouwen met elkaar zoenen is ook niet zo vreemd.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_103453964
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja, en wat Koei zegt. Dan kan ze net zo goed met een vent zoenen. Zoenen met een ander is gewoon vreemd gaan :)
Oke dat kan, het is ook maar net waar je je prettig bij voelt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103454040
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Toch is de kans dat 2 meisjes met elkaar zoenen terwijl ze hetero zijn zoveel groter dan 2 kerels die hetero zijn en met elkaar zoenen.
ditte!
pi_103454064
en hooooi lot :W :*

hoe gaat t nu meis? :D
pi_103454290
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
en hooooi lot :W :*

hoe gaat t nu meis? :D
Hey liefje! Beter, ik probeer de negatieve dingen op mijn stage te negeren zodat ik me kan richten op de patienten die mijn hulp nodig hebben. Daar wordt ik tenslotte fysio voor, en op die manier kan ik de 6 weken nog goed volmaken!
Hoe is het met jou en je gezondheid?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_103454449
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Hey liefje! Beter, ik probeer de negatieve dingen op mijn stage te negeren zodat ik me kan richten op de patienten die mijn hulp nodig hebben. Daar wordt ik tenslotte fysio voor, en op die manier kan ik de 6 weken nog goed volmaken!
Hoe is het met jou en je gezondheid?
6 weekjes, nog even volhouden en voor je het weet zijn ze voor bij! Maar wel goed dat je er doorheen bijt :Y Hier gaat het goed! Gister nieuwe chanel oorbellen gekocht :9 gezondheid opzich wel okay, alleen vrijdagavond naar david guetta geweest dus daar moet ik natuurlijk wel even voor boeten van mijn lichaam :')

heb je leuk weekend gehad?
pi_103454581
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

6 weekjes, nog even volhouden en voor je het weet zijn ze voor bij! Maar wel goed dat je er doorheen bijt :Y Hier gaat het goed! Gister nieuwe chanel oorbellen gekocht :9 gezondheid opzich wel okay, alleen vrijdagavond naar david guetta geweest dus daar moet ik natuurlijk wel even voor boeten van mijn lichaam :')

heb je leuk weekend gehad?
Oeh chanel oorbellen, heb je een foto? Ik ben gisteren losgegaan met nagellak, had ineens zin in nieuwe lakjes.
Mijn weekend zat eigenlijk vol met familie verplichtingen. Vrijdag was de moeder van Fruit jarig, en gisteren kwam mijn broer uit Duitsland zijn verjaardag vieren. Maar was allemaal wel heel gezellig! Nu een beetje huiswerk voor stage maken, voor de vorm dan lijkt het straks nog iets ;)
pi_103454701
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oeh chanel oorbellen, heb je een foto? Ik ben gisteren losgegaan met nagellak, had ineens zin in nieuwe lakjes.
Mijn weekend zat eigenlijk vol met familie verplichtingen. Vrijdag was de moeder van Fruit jarig, en gisteren kwam mijn broer uit Duitsland zijn verjaardag vieren. Maar was allemaal wel heel gezellig! Nu een beetje huiswerk voor stage maken, voor de vorm dan lijkt het straks nog iets ;)
Wat voor nagellak heb je gekocht? :D Ik heb gister chanel - graphite en een blauwige van dior er bij gekocht! Ik zal wel even kijken of ik zo foto kan maken van oorbellen :9 Klinkt wel als leuk weekend :D
pi_103454961
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oke dat kan, het is ook maar net waar je je prettig bij voelt.
Voel jij je eigen prettig dan als je vreemd gaat?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103455143
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Voel jij je eigen prettig dan als je vreemd gaat?
Ja ontzettend, echt zo prettig :')
pi_103455165
Girl on Girl is niet vreemdgaan want andere species telt niet.
pi_103455284
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Wat voor nagellak heb je gekocht? :D Ik heb gister chanel - graphite en een blauwige van dior er bij gekocht! Ik zal wel even kijken of ik zo foto kan maken van oorbellen :9 Klinkt wel als leuk weekend :D
Een paar mooie kleurtje van catrice!
pi_103455442
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja ontzettend, echt zo prettig :')
Ah oke duidelijk, vooral de :')

:')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_103455545
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ah oke duidelijk, vooral de :')

:')
Ik bedoel met 'waar je je prettig bij voelt' uiteraard wat je wel en niet als vreemdgaan ziet. Niet dat je je prettig bij vreemdgaan moet voelen.
pi_103455621
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik bedoel met 'waar je je prettig bij voelt' uiteraard wat je wel en niet als vreemdgaan ziet. Niet dat je je prettig bij vreemdgaan moet voelen.
Nu is het wel duidelijk :)
pi_103455727
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nu is het wel duidelijk :)
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
pi_103456107
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
Hahaha was ook geen aanval :P!
pi_103456292
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hahaha was ook geen aanval :P!
Voordat er dadelijk allemaal rare verhalen over mij rondgaan! Fruit is veel te leuk, daar moet ik zuinig op zijn!
pi_103458274
Ik heb m'n Arkham City pre-order maar geannuleerd, als ie nu nog niet eens is verzonden...
pi_103460734
quote:

[..]

JA HALLO EN IK DAN :'(
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:49:56 #196
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_103460946
quote:

[..]

Ik ook niet.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:51:17 #197
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_103461019
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_103461293
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

JA HALLO EN IK DAN :'(
O+
pi_103461577
Tijd om te koken, wat eten de sc-ers vandaag?
pi_103461776
quote:
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te koken, wat eten de sc-ers vandaag?
Frituur :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')