fix ook voor onsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzo
Oeh, doet ze ook mij vrijkaartjes geven voor Rammstein?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzo
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef player2178 het volgende:
[..]
fix ook voor ons
gewoon een fok! meating
Cool hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isBij het vorige feest kon ik wel met meerdere mensen naar binnen, vaak als het gastenlijst is kan ik met een zooi mensen, maar als ik losse kaartjes krijg dus niet
ik ben al lang al blij dat ik wat krijg, die kaarten waren 60 euro per stuk, plus dan nog drankjes, scheelt mij hoop geld!
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenquote:
dus wanneer is de volgende fok! meating op een festivalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isBij het vorige feest kon ik wel met meerdere mensen naar binnen, vaak als het gastenlijst is kan ik met een zooi mensen, maar als ik losse kaartjes krijg dus niet
ik ben al lang al blij dat ik wat krijg, die kaarten waren 60 euro per stuk, plus dan nog drankjes, scheelt mij hoop geld!
Haha lachen! Maar wel enorm handig zo'n zus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenkreeg ik schoonmaaksters armbandje om, moest ik door die ingang, dan naar het feest en kon hem daar weer afknippen ;D
Had je daar wel je bijbehorende outfit voor aan dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenkreeg ik schoonmaaksters armbandje om, moest ik door die ingang, dan naar het feest en kon hem daar weer afknippen ;D
Geen vijfde seizoen van IT Crowdquote:Graham Linehan, creator of The IT Crowd, announced last night he has no plans for a new series, but there will be a one-off special.
Zeker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha lachen! Maar wel enorm handig zo'n zus!
haha nee gelukkig was het alleen armbandjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je daar wel je bijbehorende outfit voor aan dan?
[ afbeelding ]
Ultraquote:
Weer een fantasie armerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha nee gelukkig was het alleen armbandje
Duuuuuuudddeeee!!quote:
Bloedserieus jonguh, siriejeus!quote:
Screens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
NEBO!!!
Waarom hebben zommige topiecs een zwarte border in m'n myat ipv een witter border?
Geen idee! Zal eens kijken of ik het ook heb als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
NEBO!!!
Waarom hebben zommige topiecs een zwarte border in m'n myat ipv een witter border?
Their milk isn't delicious?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef Frankii het volgende:
Denk je even lekker gezond te doen en een bekertje melk te drinken op t werk.
Zit je klonten te eten.
Welke browser?quote:
Chrome. MacOS.quote:
Hmm ik heb er hier met Chrome geen last van. Een reboot van de browser helpt ook niet?quote:
Ik heb er ook geen last van, het viel me gewoon opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hmm ik heb er hier met Chrome geen last van. Een reboot van de browser helpt ook niet?
Smartassquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, het viel me gewoon op
Zeker slimme billen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Smartass
Hier zie ik niks soortgelijks. Ook in andere browsers niet.
Is ook uitverkocht (was al snel trouwens)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netjes je oefeningen gedaan jongeman?quote:
Rammsteinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, doet ze ook mij vrijkaartjes geven voor Rammstein?
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Netjes je oefeningen gedaan jongeman?
Had ie nog nieuwe tips en trucs voor je zodat je zo snel mogelijk weer een vitaal kontje hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'
Ja dat is altijd een leuk trucje als je je als fysio wilt afreageren op iemandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'
Nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een leuk trucje als je je als fysio wilt afreageren op iemand
Tips zijn niet nodig met een kontje als de mijnequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ie nog nieuwe tips en trucs voor je zodat je zo snel mogelijk weer een vitaal kontje hebt?
Fysio's moeten soms gewoon lomp zijn, is beter voor de patient!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou
[..]
Tips zijn niet nodig met een kontje als de mijne
Zolang het maar helpt. Heb er wel vertrouwen in bij die kerel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fysio's moeten soms gewoon lomp zijn, is beter voor de patient!
Ik huil nog even met je meequote:
Ik ween ook nog een keerquote:
Ja, Steam is een mooi iets!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Poit het volgende:
Bevat 7 items: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City
10 EURO!!
Zeker.. Weet niet of ik het ga kopen though.. Heb nog zo veel wat ik wil doen maar nog geen eens opgestart heb (zoals blood bowlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |