Nu je handen er vanaf halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef Nebo het volgende:
You don't wanna go there Poit![]()
Het is uit mijn handen verder, dus kijk mij er vooral niet op aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef Nebo het volgende:
Fruit daagde me uit vorige week, daar heb ik op gereageerd. Ik heb mijn handen verder nergens opWelk nummer bedoel je? Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Access Denied
The web resource has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked.
Ik vind deze vooral H4WT!quote:
Dat hoofdquote:
quote:
haha we shall seequote:
http://ishetvrijdag.nl/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:05 schreef player2178 het volgende:
[..]
_o-
hoe kom je er bij het is vrijdag?
Ik was niet aan het hatenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Haters zullen haten. Hij bevalt prima in ieder geval. Sneller, efficienter en mooier. Ook rommeliger helaas.
heeft ie nu serieus een banquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tot over twee dagen kerel. Don't fuck with the Nebo als hij je gewaarschuwd heeft!
David Guettaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
net mijn kaartjes voor david guetta binnen, straks even de drankmuntjes ophalen en ik ben klaar voor een gratis avondje feesten en zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nice! Ergens gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
net mijn kaartjes voor david guetta binnen, straks even de drankmuntjes ophalen en ik ben klaar voor een gratis avondje feesten en zuipen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
David Guetta
Gratis zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzoquote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |