Dat had ik ook met een afstandsbediening, flink wat troep weghalen met een mes en hij werkte weer!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:24 schreef wc-eend het volgende:
Dat veertje dat de batterij vast op de plek houdt... Dat zat aan de batterij vastgesmolten...
En weer een dag later stampen ze om 7:45 de stoer weer aan met zoveel lawaai dat de kat ervan in paniek raaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik herinnerde me toen ik naar een vriend ging dat de stoep open was gebroken, en een dag later stonden ze in zo'n klein tentje allerlei dingen te lassen, en vanmorgen werkte alles weerEn het internet van mn PS3 en 360 heb ik ook alweer gefixt! Dat wilde nog niet werken, maar blijkbaar had ik die stekker eruit getrokken om die splitter te resetten
Dat veertje zit er gewoon niet meer... Dat was een papje breiige zooi... Nu ligt de batterij ook los en maakt geen contactquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met een afstandsbediening, flink wat troep weghalen met een mes en hij werkte weer!
Zolang het metaal zelf niet weg is gerot kan je de troep eraf krabben totdat het metaal weer zichtbaar is
Picsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daaaaamn wat een feest was het zeg!!!!! David Guetta was uber en we hebben zelfs paris hilton op de foto loller
Ik zal straks kijken, kan het niet zien met de iPodquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:19 schreef badboynova het volgende:
Goedemorgen, en om te zorgen dat iedereen klaar wakker is.
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_bal_in_hol.html
Hey jij ben toch die gast die fruit graag in een kooi ziet zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:21 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens, over negen minuten richting mijn werk fietsen. Terwijl het zo'n mooie dag wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
* Poit wants foto van Paris!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 05:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Daaaaamn wat een feest was het zeg!!!!! David Guetta was uber en we hebben zelfs paris hilton op de foto loller
Spanky ook! Ik heb nog niet gefapt vandaag!quote:
Desire Z is me tot nu toe heel erg prima bevallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef koei het volgende:
Ik heb nu ook Samsung en daar ben ik zelf niet kapot van, maar die Galaxy krijgt wel goede kritieken.
Welke telefoon van HTC is aan te raden? Ik wil er zo min mogelijk voor betalen, wil er apps op kunnen downloaden (whats app, wordfeud, runkeeper... dat soort dingen) en moet er goed op kunnen internetten.
De HTC Wildfire (s) is goedkoop, de Smart op zich ook wel, en voor de Desire Z, Legend en Radar moet ik alweer rond de 100 euro bijleggen.
quote:
Hardware toetsenbord is echt een stuk beter dan zo'n onscreen ding. Kan er maar niet aan wennen en het is tevens het enige wat ik mis van m'n Experia X1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Desire Z is me tot nu toe heel erg prima bevallen.
Ik zweer dan ook wel bij een hardware toetsenbordje, dat vind ik een stuk fijner dan op zo'n touchscreen lopen typen. Maar dat kan voor iedereen anders zijn. Prima stevige telefoon, en je kan er alles op qua apps, zolang je geen heavy games gaat spelen.
quote:
Ik lekkur welllllquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb jou helemaal niet op whatsapp... ik wil paris zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |