Gezondquote:
Per ongeluk de PC versie gekocht?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb m'n Arkham City pre-order maar geannuleerd, als ie nu nog niet eens is verzonden...
Niet in míjn fantasieën!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Nee ik vind het gewoon te lang duren, ik snap dat het wat langer duurt vanuit engeland, maar hij is nog niets eens verstuurd en zoveel goedkoper is het nou niet dan vanuit NL.quote:
Edit: het is een bundel met: The Dark Knight / Batman Begins BluRay, speelt dat uberhaupt in NL? Zo ja: wie wil de blurays kopen?quote:Thanks for your request. Unfortunately it has not been possible to cancel your item(s) as it is being prepared for dispatch.
Niet gezoend he? What about all the other stuffs?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En even voor de duidelijkheid, ik heb afgelopen 4,5 jaar met niemand anders gezoend dan fruit.
Aan het downloaden, vanavond kijken!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Net Flypaper gezien, echt een leuke film
Koebeestje, ik ben ben blij dat je hem hier in de SC genoemd hebt
Loempia gegetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te koken, wat eten de sc-ers vandaag?
Witlof schotelquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd om te koken, wat eten de sc-ers vandaag?
oh even downloaden danquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet gezoend he? What about all the other stuffs?![]()
Hier ookquote:
Jahoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Nee Ross zo ben ik niet
Stiekem ben ik best braaf.
Niet?quote:
Jawelquote:
Hmm dat is niet echt een compliment geloof ikquote:
is maar net hoe je braaf definieert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hmm dat is niet echt een compliment geloof ik
Ik durf toch wel met 100% zekerheid te zeggen dat ik braver ben dan jij!
quote:73% van de vrouwen kopen kleren, maar dragen ze nooit. Ik zou graag die vrouwen willen ontmoeten.
Roze met glitterssssss!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moet ik nou weer lakken! lot help!
Weet je al wat je morgen aan doet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moet ik nou weer lakken! lot help!
iets uit een kast vol met kledingquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Weet je al wat je morgen aan doet?
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zit nu te twijfelen dus een diep paarse lak en een groen metallic lak
Oke dan iets neutraals wat bij veel kleding past. Bijvoorbeeld een diep blauwe kleur of een lief pastel kleurtje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iets uit een kast vol met kledinggeen idee nog!
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!
en diep paars
zomerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomers
dan naar mat zwart, toch donker buitenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook voor roze gaan maar vind het toch net te zomers
Nee zwart heb ik het hele weekend al, tijd voor iets andersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Poit het volgende:
[..]
dan naar mat zwart, toch donker buiten
Dan een mooie donker rode kleurquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee zwart heb ik het hele weekend al, tijd voor iets anders
Oeh die heb ik nog niet in mijn collectiequote:
Nicequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh die heb ik nog niet in mijn collectie![]()
daar ga ik deze week eens op jagen want dat is idd mooi!
Wat is het geworden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo mijn nagels zijn weer bejaarden-proof!
Spank ga jij die dlc van deus ex spelen op dat schip?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens! Hebben jullie de nieuwe Shatner al gehoord!!
Twilight Zone klinkt ook echt tof, net als It Hasn't Happened Yet
Nog geen kleur, maar ze zijn weer netjes geknipt en geveild zodat ik geen bejaarden open krab!quote:
Slaap lekker! Ik doe nog even een drankje en ga dan ook pitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo nog even lekker warm douchen en dan kinderbedtijd!
Ik vind hem wat duur, misschien als ie ooit in de aanbieding is! 15 euro is wat enthousiastquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spank ga jij die dlc van deus ex spelen op dat schip?
Voor 15 euro koop je al bijna het spel...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind hem wat duur, misschien als ie ooit in de aanbieding is! 15 euro is wat enthousiast
Ja daarom, maar kerst staat weer voor de deur dus wie weet dat ik hem dan meepik voor 2,50 oidquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 15 euro koop je al bijna het spel...
Invloedquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoor net dat het roze met glitters moet zijn, dus ik kan aan het werk!
en diep paars
you're welcomequote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef Rossdale het volgende:
Zijn er zat die denken dat ze morgen kunnen spelenquote:
kut us of fukin aquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn er zat die denken dat ze morgen kunnen spelen
Ik dubbel klikte op het icoontje op de afbeelding, just to be surequote:
ik waardeer je sympathiequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dubbel klikte op het icoontje op de afbeelding, just to be sure
Nja er zijn een paar gekken die denkt dat ze morgen ook in EU kunnen spelenquote:
hahah komt door die shitty tweets van Battlefield, die kijken niet naar EU en roepen ' over 48 uur kun je spelen!'quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja er zijn een paar gekken die denkt dat ze morgen ook in EU kunnen spelen
Ja had het over de nerdjes die hun ip veranderen en die dingenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:44 schreef Mday het volgende:
[..]
hahah komt door die shitty tweets van Battlefield, die kijken niet naar EU en roepen ' over 48 uur kun je spelen!'
Snap het nut ook niet, helemaal als ie al sinds vrijdag in NL isquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Blijf het een slechte zaak vinden, die latere releases in Europa. Doe toch normaal en giev ons ook die spelletje, heb al gehoord in 360/PS3 battlefield topic dat de games al binnen zijn, verkoop ze dan ook gewoon.
Ja daarom, het slaat echt nergens meer op, de discjes zijn er al, de mensen hebben de download al op hun PC staan, waarom dan nog artificieel een paar dagen langer wachten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Snap het nut ook niet, helemaal als ie al sinds vrijdag in NL is
Wie bepaalt en reguleert dat eigenlijk?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja daarom, het slaat echt nergens meer op, de discjes zijn er al, de mensen hebben de download al op hun PC staan, waarom dan nog artificieel een paar dagen langer wachten?
Is echt zo'n overblijfsel uit de steentijd die "games komen op vrijdag uit", doe ff 21e eeuw en gewoon wereldwijde releases
De winkels volgens mij. Af en toe is er wel een wereldwijde release (denk aan WoW uitbreidingen) en dan zal er wel vanaf de uitgever gepusht worden, voor de rest is het volgens mij gewoon traditie, games zijn al sinds vrijdag binnen bij veel retailers en dan is er ruim tijd om er stikkertjes op te plakken en dat soort onzin.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wie bepaalt en reguleert dat eigenlijk?
De winkels toch niet lijkt mij?! Ze bepalen dat toch van te voren wanneer ze iets releasen?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De winkels volgens mij. Af en toe is er wel een wereldwijde release (denk aan WoW uitbreidingen) en dan zal er wel vanaf de uitgever gepusht worden, voor de rest is het volgens mij gewoon traditie, games zijn al sinds vrijdag binnen bij veel retailers en dan is er ruim tijd om er stikkertjes op te plakken en dat soort onzin.
Maar dat slaat toch nergens op, wat voor baat kunnen uitgevers hebben bij het later uitbrengen van games hier in Europa? Dat moet ook een wens vanuit de retail zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:58 schreef koei het volgende:
De uitgevers regelen dat volgens mij. Bij grote titels leggen ze releasedata ook vast in contracten met winkels enzo, dat games absoluut niet eerder verkocht mogen worden anders krijgen de verkopende winkels boetes.
Ik doelde op het pas later verkopen terwijl de game al binnen is. Dat is vanwege de distributie, zodat de game nationaal overal op hetzelfde moment verschijnt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch nergens op, wat voor baat kunnen uitgevers hebben bij het later uitbrengen van games hier in Europa? Dat moet ook een wens vanuit de retail zijn
Ja ok dat begrijp ik welquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:09 schreef koei het volgende:
[..]
Ik doelde op het pas later verkopen terwijl de game al binnen is. Dat is vanwege de distributie, zodat de game nationaal overal op hetzelfde moment verschijnt.
Kan, maar daar staat tegenover dat de grootste releases een wereldwijde release zijn (WoW uitbreidingen, Call of Duty).quote:Internationaal gezien weet ik niet wat er achter zit. Wellicht bij erg grote titels zoals Battlefield kunnen ze gewoon niet snel genoeg produceren om direct aan alle vraag te voldoen en spreiden ze het daarom? Bij hardware is dat (icm customization) iig wel vaak het geval.
Niets van aan trekken, hij is tofquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Aan het downloaden, vanavond kijken!
edit: of toch niet? Reviews zijn wel heel dramatisch.
Aaaawwwhhhquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Nee Ross zo ben ik niet
Stiekem ben ik best braaf.
Misschien dat ze nu de load op de servers willen spreiden? Ipv dat direct alle amerikanen en europeanen willen inloggen, kunnen ze dat nu gespreid doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik wel
[..]
Kan, maar daar staat tegenover dat de grootste releases een wereldwijde release zijn (WoW uitbreidingen, Call of Duty).
Er moet dus nog iets anders achter zitten, ik denk zelf iets met leverdata van de distributiecentra naar de winkels zelf en dan nog wat tijd die nodig is voor afmaken van het product, misschien ook een buffer voor een paar dagen mocht een product enige vertraging oplopen (merk je nu ook wel met BF3, winkels geven aan bijna alles binnen te hebben behalve PS3 LE)
Die film ook maar eens kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niets van aan trekken, hij is tof
Als je dan toch aan het downloaden bent: http://www.imdb.com/title/tt1303828/
Ook gezien gister, aanradertje!
Doenquote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DoenWoody Harrilson speelt een zwakzinnig figuur die denkt dat hij een superheld is. Klinkt als een flauw concept, maar het is echt goed uitgewerkt
Flauw? Dat klinkt geniaal eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DoenWoody Harrilson speelt een zwakzinnig figuur die denkt dat hij een superheld is. Klinkt als een flauw concept, maar het is echt goed uitgewerkt
Is niets commercieels aan maar als ze het weg willen halen dan mogen ze het. Meestal moet er geld bijquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:11 schreef Rossdale het volgende:
Hilversum is wel erg ver fietsen hoor met een complete desktop op de bagagedrager
Tevens, heb je toestemming van de forum admins om reclame te maken? Zo niet, eerst even braaf vragen
Fallenquote:
Sharquote:
Nah, valt wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
Stevig weekend gehad.
[..]
Shar![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:08 schreef Poit het volgende:
Oeh, jongens en meisjes, we moeten duimen voor GameBabe vandaag.
Ze moet zo onder het mes.
Vandaag valt het nogal mee bij mij moet ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee eigenlijk.
Gisteren tot 23:00 gewerkt en daarna redelijk snel naar bed.
Ben gewoon moe en het is maandag natuurlijk...
Maandagen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:44 schreef Mday het volgende:
+1 voor spanks relaas. helemaal mee eens!
Nope, niemand lijkt wel! Rot traditiequote:
quote:
Nou! Lekker.quote:
Yep!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik vraag me echt af of BF3 nu op donderdag of vrijdag op de mat valt.... vrijdag is pas de officiele release toch?
Wikipedia zegt vrijdag, maar die digitale release kwam misschien dagje eerder oid, misschien verschil tussen console en PC-versie? Was met Portal 2 ook zo, die kwam digitaal gelijk met US en toen kwam ie ook eerder in de winkel te liggen, terwijl console-versies pas die vrijdag uitkwamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |