quote:
Dude wat nu huh?!quote:
Ah jij ook een jtagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef badboynova het volgende:
[..]ik ook wil.
Ik moet maar snel de jtag die ik heb gekregen snel maken.
Battlefield.3.RF.XBOX360-XGPquote:
quote:
Ik heb er ook nog 1 met rrod, maar dat is amper te fixen man, komt vroeg of laat toch terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:44 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
Hij heeft alleen nu nog last van een rrodje, maar dat fixed deze boy wel met gemak.
Op een of andere manier ging ik er vanuit dat je voor de PC versie gingquote:
Haha hoezo datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op een of andere manier ging ik er vanuit dat je voor de PC versie ging
Grafisch beter en grotere maps. Mijn co-op maatje op de xbox is nu ook zelden meer op xbox en is overgegaan op pcquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha hoezo dat? Nja ik was eigenlijk niet van plan om voor BF3 sowieso te gaan, maar dit kan het misschien wel eens veranderen
Beta was echt slecht, en toen wist ik al zeker dat ik hem niet ging kopen, zo dadelijk ff de SP doen en als dat positief is ga ik hem wel kopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Grafisch beter en grotere maps. Mijn co-op maatje op de xbox is nu ook zelden meer op xbox en is overgegaan op pc
Ik weet ook wel dat je het gaat kopen hoor
Die heb ik dus niet gespeeld, geen tijd voor genomen. Maar ja ik las zoveel op het internet en de helft is altijd bullshit. Tja maar welke helftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beta was echt slecht, en toen wist ik al zeker dat ik hem niet ging kopen, zo dadelijk ff de SP doen en als dat positief is ga ik hem wel kopen
Whatsapp mag altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik stuur wel via whatsapp okay
done!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar een rustig dagje houden met films en series
[..]
Whatsapp mag altijd
Thanksquote:
Je zou vandaag toch gaan rondneuzen voor een toestel waar je het wel op kon draaien? Nog gelukt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:38 schreef koei het volgende:
Jullie doen het gewoon expres he? Omdat ik geen whats app heb opeens daarover beginnen
Nee morgen. Vandaag heb ik mijn neefje ter logeren en ga daarna richting Zoetermeer, dus geen tijd om te shoppen. Of nouja, geen zin in een chagerijnig neefje. Hij zit al te piepen omdat ik vanmorgen weigerde hem met de auto naar het zwembad te brengen, en we dus gingen fietsen. Op de heenweg deden zn handen zo'n pijn van de kou, en op de terugweg deden zn benen pijn van het fietsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Je zou vandaag toch gaan rondneuzen voor een toestel waar je het wel op kon draaien? Nog gelukt?
Goed zo! Optreden tegen zeurende kinders! Worden ze hard van!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nee morgen. Vandaag heb ik mijn neefje ter logeren en ga daarna richting Zoetermeer, dus geen tijd om te shoppen. Of nouja, geen zin in een chagerijnig neefje. Hij zit al te piepen omdat ik vanmorgen weigerde hem met de auto naar het zwembad te brengen, en we dus gingen fietsen. Op de heenweg deden zn handen zo'n pijn van de kou, en op de terugweg deden zn benen pijn van het fietsenMaar goed, dat wordt dus geen bios voor vanmiddag, want met pijnlijke benen kan hij daar niet heen fietsen! En dat hij nu opeens geen pijnlijke benen meer heeft trap ik niet in natuurlijk, daar heb ik hem voor gewaarschuwd.
Inderdaad! Zo irritant van die aanstellers! Daar is mijn neefje ook erg goed in, maar hij begint wel door te hebben dat dat bij mij niet werkt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Goed zo! Optreden tegen zeurende kinders! Worden ze hard van!
Mijn nichtjes hebben dat ook doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo irritant van die aanstellers! Daar is mijn neefje ook erg goed in, maar hij begint wel door te hebben dat dat bij mij niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |