Maar jij hebt niet de achternaam die ik heb en als je dat voluit schrijft.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha bitterend ik dacht ook even van, huh! Nu al??????
Da ken toch heul nie!!
Susie, mijn voornaam begint ook met een S en m'n tweede naam met een M...
Mijn ouders hebben er dus niet over nagedacht
Maar m'n pa riep dat een SMD een type vliegtuig was ofzo (achternaam begint met een D, dus)
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
Je staat er bij Baldria!
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.Amazing.
Ah leuk, dan is het helemaal bijzonder!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Lekker dat het zo lekker gaat toch! Heerlijk van genieten dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef innepin het volgende:
Susie, je had ook nog Kelder of Meester ofzo kunnen heten...
Arme doos van Suusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef Susie het volgende:
Blegh, 10 minuten even weggeweest denk ik... doos begon zeer te doen.... dat ligt gewoon echt niet lekker! In bed heb ik daar dan weer geen last van, maar heb geen zin om in bed te liggen!Dan maar vanavond gapend TVOH kijken
okey, Sayenne is eruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebben![]()
Ja sayenne dan ?? weg ermee?
Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
oh ja, Sayenne. die was ik alweer vergeten. Ze staat tenslotte niet meer in de lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef bitterend het volgende:
Echt wel! Sayenne bijvoorbeeld.. maar de rest post wel regelmatig..ik had nog gekeken net en ik kon ze allemaal wel herinneren
oh en Capricia staat ook na mij hoor![]()
maar jij schuift zo ook naar boven![]()
nee, maar wel dat je een vreetzakkie bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef TimeJumper het volgende:
Zo net de laatste hamburger van gisteren weggewerkt![]()
Jammieeeeeeeee
(valt het op dat ik me verveel?)
Die is leegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef PureEvil het volgende:
Dan zet je vanavond toch nog ff de frietpan aan AsyniurDenk dat ik dat ook maar doe
+1!quote:
Hier hetzelfde hoor... eten eten eten eten....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en btw ik heb ook geen speciale verslaving hoor. Alleen alles eten wat los en vast zit(met helaas een voorkeur voor ongezond
)
O maar dat is ook heel erg lekker! (die braadstoomgeheimen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1!
Wij doen vanavond wat gezonder: Braadstoomgeheimen Toscaanse Kip en dan wat gebakken aardappeltjes erbij.
Gisteravond had ik ineens zin in frietjes met mayo. Het enige vreemde daaraan is dat ik heulemaaal geen mayo lust!
En ik kruipt nog wel voor! Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef covie het volgende:
Sodeju gaat weer als een trein hier.
Heb alleen in dit topic bijgelezen, net lekker ook patat gegeten bij de ikea.![]()
Morgen mogen we weerveuls te groot vloerkleed gekocht (ik zei het nog!)
En verder 10 wk vandaag![]()
Oh gefeliciteerd Baldria!
Aah ik ben allang blij dat ik niet meer onderaan staquote:
Je hoeft toch ook niet op alles te reageren? Ik weet niet of je werkt, of een dreumes hebt rondlopen, dan kan je toch ook niet alles bijhouden? Kon ik ook niet toen ik nog werkte.... nu verveel ik me de hele dag omdat ik maar zit te wachten tot ik mag bevallen, dus is het wat makkelijker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef tweeoogje het volgende:
Mja, ik zei het ook al eerder, maar jullie gaan zo snel, het lijkt meer t SC topic dan het Z&G topic. Jammer als je niet zoveel tijd hebt om bij te lezen..
Klinkt meer alsof haar vliezen gebroken zijn.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Psies, daar kunnen zwangere dames heul niet tegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Susie het volgende:
* Susie vind Faithz een beetje gemeen, ons zo laten gissen!![]()
Ik zit nu te bedenken, ze moesten naar de gyn, dus het kan idd ook gewoon zijn dat er een datum is waarop ingeleid gaat worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Oh, die kan van mij echt de pot op op vrijdagavond, TVOH gaat aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef bitterend het volgende:
Susie hier precies andersom! na half 9 is niks voor mij, manneke gaat dan voetbal international kijken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Faithz het volgende:
Hoo sorry, mevrouw heeft alleen een inleidingsdatumthat's all!
Yupp, je had toch gelijk! En ja, hormonsters hier.... WIJ WILLEN BABY'S ZIEN!! inclusief die van mezelf aubquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had ik hem toch goed begrepen![]()
Hormonsters hieroh joh
Fijn zo'n uiterste datum!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Nirak het volgende:
Even vlug, want zit bij pap en mam
Goede ctg gehad en uiterste datum gekregen voor inleiding.
Maar ivm bekenden op fok! blijft die geheimAls je jezelf niet kunt bedwingen mag je hem via pm bij mij of faithz opvragen
En net prik (auw)in bil gehad vitamine B12 was te laag..
Ik heb een keer of 6 bloed moeten prikken, er wordt naar heel veel gekeken door de gyn, weet niet of vk net zo uitgebreid kijkt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Fijn zo'n uiterste datum!![]()
Hoe weten ze dat van die B12? Ik denk wel eens dat onder controle van een gyn beter is dan bij een VK. Ik bedoel, ik heb maar 2 keer moeten bloedprikken en wordt daar dan alles uitgehaald? En dat kan toch ook op het einde van de zwangerschap weer veranderen enzo? Nu ja, snap er gewoon af en toe niets van of vraag me af of een vk wel alles in de gaten heeft. Ze vraagt hoe het gaat en ik geef aan goed. Maar wie weet gaat het wel niet goed? Dat weet ik dan toch niet, tenzij ik iets aangeef.... mja, zullen wel de onzekerheden zijn die nu zo op het einde erbij horen?
Yup snap je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Susie het volgende:
[..]
Fijn zo'n uiterste datum!![]()
Hoe weten ze dat van die B12? Ik denk wel eens dat onder controle van een gyn beter is dan bij een VK. Ik bedoel, ik heb maar 2 keer moeten bloedprikken en wordt daar dan alles uitgehaald? En dat kan toch ook op het einde van de zwangerschap weer veranderen enzo? Nu ja, snap er gewoon af en toe niets van of vraag me af of een vk wel alles in de gaten heeft. Ze vraagt hoe het gaat en ik geef aan goed. Maar wie weet gaat het wel niet goed? Dat weet ik dan toch niet, tenzij ik iets aangeef.... mja, zullen wel de onzekerheden zijn die nu zo op het einde erbij horen?
Het is wel erg fijn dat je man mee doet aan de dieet! hij moet wel zich aanhouden he!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Soempie het volgende:
En jullie ook met die etenspraatjes.![]()
M'n man had alles klaar gezet voor pannekoeken, maar volgens m'n dieet mag ik er dan welgeteld 2 hebben.
Dus nu eten we rijst met kip en boontjes. Gister gaf hij ook nog aan misschien wel mee te willen doen, omdat hij ook wel mocht minderen met koolhydraten. Half uur later zat hij met een groot pak koekjes op de bank.
Super dat je een datum hebt! Al hoop ik dat Sjovannie zich gewoon lekker zelf aandient.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb een keer of 6 bloed moeten prikken, er wordt naar heel veel gekeken door de gyn, weet niet of vk net zo uitgebreid kijkt..
Mn ijzervoorraad was ook mega gedaald ineens, maar zo net rond de bevalling willen we liever geen obstipatie van de ijzerpillen dus dat laten we tot na de bevalling
Nu even naar de pmmetjes
en vergeet spinazie nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en broccoli is goed voor ijzer , volkoren brood etc.
Dan zit het wel goed, eet alleen maar volkoren brood en toch wel best vaak ei in een weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Asyniur het volgende:
In ei zit ook ijzer. 's Morgens een paar eitjes op je volkoren boterham
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:19 schreef bitterend het volgende:
Susie komt goed schatje! morgen ben je uitgerekend!
Klopt, maar een ijzerinfuus voor het eerst tijdens een zwangerschap waarvan ze verwachten dat de problemen na de bevalling over zijn en de bevalling zo dichtbij is, is dan ook weer geen voorkeur. Toen ik voor de tweede keer zwanger was kreeg ik toen ook in het begin een bloedtransfusie in plaats van ijzer (ok, zwangerschap ging uiteindelijk mis toen, maar mijn hb was wel weer wat hoger). In de eerste drie maanden van de zwangerschap is een ijzerinfuus voor het eerst helemaal al een afrader heb ik toen begrepen. Als je lichaam eenmaal zo'n infuus gewend is, dan kan het weer wel, allemaal raar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
Super dat je een datum hebt! Al hoop ik dat Sjovannie zich gewoon lekker zelf aandient.
Dat met die ijzervoorraad vind ik een beetje raar. Juist een bevalling kan een enorme aanslag zijn op je ijzervoorraad en je HB. Ik heb 2 weken terug een ijzerinfuus gehad daarom (ook omdat pillen niet goed werken bij mij). Het infuus heeft niet de vervelende bijwerkingen van de pillen![]()
En ik vind het eigenlijk wel logisch dat de controles bij de gyn uitgebreider zijn. Je bent niet voor niets medisch, en een gyn is een arts. Een verloskundige is dat niet. Mocht er een vermoeden zijn dat er meer aan de hand is dan bij de standaard onderzoeken van de verloskundige blijkt, dan zou ze je door moeten sturen naar een arts.
Minimaal 3, want Vlindur wordt ingeleid op 3 november!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:08 schreef Asyniur het volgende:
Wohoo, mijlpalen!
Binnen nu en 2 weken hebben we minstens 2 beebs erbij
En je mag hier ook best een baby foto spammen hoor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik lees nog altijd mee heur, dit draadje voelt toch nog meer vertrouwd dan t babietjestopic
Ow ja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Minimaal 3, want Vlindur wordt ingeleid op 3 november!![]()
Envoor alle mijlpijlen vandaag!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:05 schreef Kyara het volgende:
40 weken mijlpaal voor Susie & Nirak![]()
![]()
![]()
Bitterend = 35 weken![]()
En ikke 29 weken
Jeeej wat leuk! Does een foto spammen (en dan leg je maar ff iets over die naam heen ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:21 schreef Susie het volgende:
Joepie! Nieuwe luiertas is binnen!Mooie tas, zitten aan de binnenkant ook nog vakjes, dus lekker handig! ik heb dus die van Bulbby En wat staat die naam toch leuk
![]()
En euh.... die lelijke van een paar topics terug heeft een vriendin van mij meegenomen voor op haar werk, kdv, daar maakt het ook niet uit hoe lelijk die is!
quote:
Jaaaaaa lekker hier postenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jaaa uitgerekende datum voor Susie en Nirak!!!
Ik lees nog altijd mee heur, dit draadje voelt toch nog meer vertrouwd dan t babietjestopic
Lekker blijven liggen danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:35 schreef Nirak het volgende:
Mogguh! Nog steeds met zn tweetjes, nr 3 nog in de buik.
Maar wat een mijlpalen vandaag
En een kerel voor kuuks
Faithz en ik moeten maar eens uit bed, maar het ligt zo lekker
Maar nog even voor poezebeest
Geen ontbijtje op bed?? Beetje jammer van Faithzquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef Nirak het volgende:
Honger als een paard drijft mij nu uit bed...
+1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen ontbijtje op bed?? Beetje jammer van Faithz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, eerst maar eens afwachten of alles goed blijft gaan![]()
BabyMel, inderdaad. Andere twee van Storsak (niet dat dat mij verder iets zegt hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef NotTheSame het volgende:
Coco, dat zijn inderdaad ook mooie tassen! 1e is van BabyMel of niet? Die hebben ook wel leuke, betaalbare tassen vind ik.
Wie heeft hier die kudde mieren onder de huid van m'n buik losgelaten. JEUK
!
Ben het ook helemaal niet van ze gewend, ze laten me normaal lekker mijn gang gaan ondanks dat ze het niet eens zijn met bepaalde dingen/keuzes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw poezebeest dat zuigt![]()
Hier beiden kanten van de ouders die juist ons onze weg laten bepalen
Oh, ik ben sowieso een internetshopper, dus dat wordt sowieso geen probleem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Poezebeest het volgende:
Coco; dat zijn idd leuke tassen, vooral die 2e. En alvast oriënteren kan best toch, voor je het weet ben je bijna uitgerekend en heb je nog geen tas.
Ik wil ook nog een tas maar vind het zo lastig om dat via internet te kopen, wil ze eerst in het echt zien. Verwacht echter niet voor de bevalling nog echt te gaan shoppen in de stad en bij de prenatal was het mijn smaak niet.
Nts; jeuk is niet fijn, hopelijk trekt het snel weg
Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef SummerBreeze het volgende:
voor alle mijlpalen
Hier lekker al een paar uur bezig geweest in de keuken. Vriendlief en ik zijn siert aan het maken. Ruim 10 liter. Het ruikt hier nu helemaal naar gerookt spek, verse (rauwe, want gisteren gemaakt door de slager) rookworst en gekookte erwten. Ik kan haast niet wachten tot de soep over 4 uur klaar is om te eten.
Gisteren kwam de postbode trouwens een pakketje brengen terwijl ik niets besteld had. Bleek vriendlief zich te buiten te zijn gegaan op de h&m site. Allemaal roze kleertjes, terwijl ik maar blijf zeggen dat we meer dan genoeg hebben. Ach, zijn vorm van nesteldrang zullen we maar zeggen.
Siert is idd snert. Stomme autocorrectquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend!![]()
Die van mij kwam gisteren thuis met zo'n slinger om voor het raam te hangen, ook zo lief![]()
en wat is siert?is dat erwtensoep ofzo?
Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:15 schreef Kyara het volgende:
SB, ik vind het wel heel lief van je vriend hoor![]()
Coco, hier heeft het ook even geduurd voordat we een eerste aankoop durfden te doen. Voelde me ook zo misplaatst toen we met 13 weken een babykamer gingen kopen bij de babydump.....maar ja, levertijden en zo. Ook iets om rekening mee te houden.
Maar ik doe er gewoon heeeeeel lang over en Asy, mijn rug is nu gewoon ook gebroken, maar kan gewoon soms ff niet niks doen en dan leef ik me uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef bitterend het volgende:
pff Nirak...petje af voor jou!! 40 weken en nog zo druk bezig....ik was naar de markt gelopen en ben nu al kapot op de bank![]()
Poezebeestirritant zeg!!
Voor babykamers bestellen is vaak een goede regeling mocht het mis gaan. Dus daarvoor hoef je jezelf niet in te houden.. Maar het is natuurlijk niet leuk als je die moet afbestellen... Nog even geduldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).
En misschien dat ik wacht op de uitslag van de combinatietest. Geeft toch ook weer net wat meer zekerheid
Ik zal morgen ff scannenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Susie het volgende:
hier nergens last van Bitterend, ook kan ik mij geen indalingsweeen herinneren. Maar weet dan ook niet hoe dat zou moeten voelen
Onderrug heb ik al een hele tijd last van, maar dat heeft een andere oorzaak.
Oh Kuukske, heb je geen foto om te plaatsen?
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de stijl.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Het zouden zomaar voorweeën kunnen zijn bitterend, al heb ik dat gevoel hier de hele zwangerschap Dior al wel af en toe. Meestal overigens vlak voordat mijn buik weer ontploft lijkt te zijn, dus ik wijt het maar aan een andere positie van m'n baarmoeder.
Ik ban nu overigens helemaal kapot. De snert is klaar (en lekker!), de weekboodschappen zijn gedaan, het oud papier, glas en plastic zijn naar het milieuparkje gebracht en de achterstallige was is weggewerkt (3 machines vanwege achterlijk grote lakens ivm een bed van 180x220).
Nu zijn vriendlief en ik lekker creatief bezig. We zijn de (geboorte)website voor de kleine meid aan het maken. Hij de techniek en ik de grafische kant. Op basis van een template hoor, want ik kan zelf helemaal niet zo goed tekenen. Maar de stijl bevalt ons zo goed dat we zelfs overwegen om het geboortekaartje zelf te gaan maken gebruikmakend van de graphics die ik uit ga poepen.
Nu eerst maar eens even koken (nouja frituren). De soep laten we lekker een nachtje buiken staan, in de kou, dan issie morgen extra lekker. morgen ook even diepvriesbakjes kopen, want we hebben maar genoeg bakjes voor 3 liter soep en het blijkt ruim 14 liter geworden te zijn.
Bij 34/35 weken was er soms en zeurende menstruatiebuikpijn (geen rug / benen bij mij, maar heb ik ook niet als ik menstrueer) die idd paar uur aan kon houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
oh Zoe wat leuk!! en lief van ze! geniet ervan![]()
Nirak...voelen jou voorweeën als vreselijk menstruatiepijn? ik heb er vandaag echt enorm veel last van...onderrug en boven benen...lees dat het gewoon oefen weeën zijn maar ben benieuwd of jij (of iemand hier) dat ook had na 35 weken?
Een recept volgen is niet moeilijk, maar om een recept te vinden die lekkere snert oplevert is mij nog niet gelukt. Wij doen het hier met een samenvoeging van 2 recepten: die van de oma van vriendlief en het recept dat de oma van mijn moeder altijd gebruikte. Het is voornamelijk heel veel werk. Als ik de wachttijd niet klmee reken zijn wij samen 4 uur bezig geweest: een uur boodschappen doen (varkenspoot is nogal lastig te vinden tegenwoordig) en 3 uur groente wassen en snijden, vlees schoonmaken, worst ontvellen, vlees uitbenen, de boel fijnstampen etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
SB dat website klinkt echt geweldig! super idee!
heb nog nooit snert gemaakt...is niet moeilijk toch? misschien eens maken![]()
Nirakpff ik hoop dat je dan snel mag bevallen! en idd wat je zegt het is hier geen golfjes van pijn, het is dezelfde intensiteit..gewoon erg vervelende menstruatie pijn!
Shit. een dikke kus en knuffel meisje. Pak je rust, tijd en alles om je gevoelens rustig een plekje te geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Post voorlopig niet meer mee. Net miskraam gehad.
Sterkte dikke knuf voor je. Geef jezelf de tijd om alles goed te verwerken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepenquote:
Jeetje cocoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.
Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine
Het is nog net geen pijn idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Is die continue menstruatiepijn niet de banden? Babytjes maken op t einde best nog een groeispurtje.
Nirak wat jij beschrijft is exact wat Ik bedoelde em wat de vk/gyn klasseerde als voorweeen. Het is niet pijn pijn, maar meer als een storende factor ..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Och meiske toch, hoe verdrietigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.
Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Dan hebben we dus hetzelfde probleem zo'n beetje....echt dat omdraaien, wat een drama is dat! En die stomme blaas ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:33 schreef meissie1595 het volgende:
Vervelend Susie,
Ik Kan al helemaal niet draaien, dus als ik draai word mijn man ook wakker.
Vannacht stuk of 5 keer uit bed geweest, blaas klapte steeds.
Sommigen vallen daar goed van in slaapquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Nirak het volgende:
En southpark
Dat je daar snachts naar kunt kijken
Jemig ja! Dat ligt wel heel dicht bij elkaar allemaal zeg! Ik stem op 1 maartquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:46 schreef Webkim het volgende:
Over bevallingsdata:
mijn UD is 12 mrt. maar ik krijg 2-3 wkn eerder een ks en moet dan 3-5 dagen blijven.
Thomas is jarig op 25 feb., ik op 28 feb. en Morris op 7 mrt.
Dat wordt nog slim plannen om op de verjaardagen van de jongens thuis te zijn en de ks niet op een bestaande verjaardag te hoeven doen.
Haha heel herkenbaar, voel me net een rollade, elk half uur effe draaienquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:18 schreef Susie het volgende:
Mijn kerel werd gek van mijn gewoel, ik kon gewoon niet langer dan een half uur op 1 zij liggen... man, die heupen doen echt zeer
Uhm nee eigenlijk helaas niet.quote:
Dat zijn wel vervelende redenen inderdaad,quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Susie het volgende:
Oeh, jij ook al zo'n nare datum waarop je liever niet zou willen bevallen... in ieder geval, neem ik aan omdat ik dat heb met 3 november, sterfdag van mijn moeder (2007), dat zou ik echt niet willen....
Stokke heb ik gister een demo van gehad, stiekem verliefd op (vind m lelijk) maar hijs erg handig. (of zijn dat hormoon-gevoelens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben benieuwd naar de echofoto's Kuukske!
Lief van je schoonouders Zoe! Kinderwagens zijn ook moeilijk. Ik moet zeggen dat ik zelf te lui was om naar een winkel te gaan om ze echt te testen enzo en ik wilde er ook geen fortuin aan uitgeven, zoals die van Stokke (dat zijn toch die hoge?). Dus ik heb vooral op internet rondgesnuffeld en reviews gelezen. En geen moment spijt gehad van onze Koelstra Latinique! Die is trouwens nog steeds heel voordelig te krijgen op kadocus.nl zie ik. Linkje:
http://www.kadocus.nl/bab(...)latinique-blauw.html
Hij wandelt heerlijk. Enige twee nadelen vond ik: t is ff een handigheidje om 'm in te klappen en er waren nog geen adapters beschikbaar om ook de maxi cosi er op te zetten. Maar dat kwam ook omdat wij de nieuwste maxi cosi (Pebble) hadden.
Ja dit komt ook steeds in mijn hoofd op. Een soort kadootje op zo'n beladen dag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Hier kan het niet, maar ik had het echt helemaal niet erg gevonden als Willem of Pieter op sterfdatum van m'n vader of schoonvader werden geboren... Een gouden randje voor een zwarte dag...
Ja, zo kan je er ook een positieve draai aan geven inderdaad!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:49 schreef flugeltje het volgende:
Hier kan het niet, maar ik had het echt helemaal niet erg gevonden als Willem of Pieter op sterfdatum van m'n vader of schoonvader werden geboren... Een gouden randje voor een zwarte dag...
Dat dus ja...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Maar als een kind besluit te komen op de sterfdag van zijn/haar opa of oma, dan kan dat natuurlijk ook iets heel moois zijn.. Zo zie ik dat dan tenminste..
Zeker een mooi nummer. Kwam even niet op de naam van de band: Live. Die hebben nog wel meer mooie nummers!quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:18 schreef Nirak het volgende:
Lightning crashes, bekend liedje, gaat over leven en dood, mooie tekst.. Daar moet ik altijd aan denken als het over dit soort dingen gaat..
Schijtwijf....quote:
Komt dat er tijdens je bevalling tenminste niet meer uitquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Dat zou wel zo prettig zijn. Maar mijn lichaam kennende lig ik daar met mijn benen open en een hele symfonie te spelen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Dat zou wel zo prettig zijn. Maar mijn lichaam kennende lig ik daar met mijn benen open en een hele symfonie te spelen![]()
Het is ook niet dat wij een hele bijeenkomst of iets dergelijks hebben, maar het voelt gewoon voor mij niet prettig als ze besluit 3 november te komen. Ieder jaar sta je er toch bij stil, overigens ook de periode ervoor eigenlijk wel.... En wie weet besluit ze wel op 3 november te komen, misschien ben ik dan minder met die dag bezig als zijnde sterfdag, geen idee. Voor nu voelt het niet prettig in ieder geval.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik werd geboren overleed mijn opa een halve dag later.
Ik zelf heb het nooit als beladen gevoeld om op de sterfdag van mijn opa jarig te zijn.
Ik denk ook dat het wel uitmaakt hoe de nabestaande er mee om gaan.
Auw! Niet fijn!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
auwa! idd veel drinken en vezels eten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 bijna aambeien gepoept.. Ineens last van obstipatie
Dus vandaag gepoogd veel te drinken. Ook heel de dag door al voorwerk en net ook rugpijn die doortrok in mn benen tijdens zo'n voorwee. En dat is irritant, want dat geeft hoop en dan is het extra balen als er weer niets gebeurd...
En steeds de twijfel: wel/geen bloedverdunners spuiten... Net toch maar wel gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |