Maar jij hebt niet de achternaam die ik heb en als je dat voluit schrijft.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha bitterend ik dacht ook even van, huh! Nu al??????
Da ken toch heul nie!!
Susie, mijn voornaam begint ook met een S en m'n tweede naam met een M...
Mijn ouders hebben er dus niet over nagedacht
Maar m'n pa riep dat een SMD een type vliegtuig was ofzo (achternaam begint met een D, dus)
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
Je staat er bij Baldria!
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.Amazing.
Ah leuk, dan is het helemaal bijzonder!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Lekker dat het zo lekker gaat toch! Heerlijk van genieten dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef innepin het volgende:
Susie, je had ook nog Kelder of Meester ofzo kunnen heten...
Arme doos van Suusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef Susie het volgende:
Blegh, 10 minuten even weggeweest denk ik... doos begon zeer te doen.... dat ligt gewoon echt niet lekker! In bed heb ik daar dan weer geen last van, maar heb geen zin om in bed te liggen!Dan maar vanavond gapend TVOH kijken
okey, Sayenne is eruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebben![]()
Ja sayenne dan ?? weg ermee?
Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
oh ja, Sayenne. die was ik alweer vergeten. Ze staat tenslotte niet meer in de lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef bitterend het volgende:
Echt wel! Sayenne bijvoorbeeld.. maar de rest post wel regelmatig..ik had nog gekeken net en ik kon ze allemaal wel herinneren
oh en Capricia staat ook na mij hoor![]()
maar jij schuift zo ook naar boven![]()
nee, maar wel dat je een vreetzakkie bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef TimeJumper het volgende:
Zo net de laatste hamburger van gisteren weggewerkt![]()
Jammieeeeeeeee
(valt het op dat ik me verveel?)
Die is leegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef PureEvil het volgende:
Dan zet je vanavond toch nog ff de frietpan aan AsyniurDenk dat ik dat ook maar doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |