abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103423369
*O* ik jompel mee,
Wat leuk kuuks een jongetje!

Vandaag gewinkeld, schoonouders wilden graag met ons naar n winkel met babyspulletjes en positiekleding,

Heb wat mooie positiekleding van ze gekregen :@ echt heel lief

En even kinderwagens bekeken, best lastig de 1 is positief over t ene en de ander weer over t andere pff..
pi_103423947
oh Zoe wat leuk!! en lief van ze! geniet ervan O+

Nirak...voelen jou voorweeën als vreselijk menstruatiepijn? ik heb er vandaag echt enorm veel last van...onderrug en boven benen...lees dat het gewoon oefen weeën zijn maar ben benieuwd of jij (of iemand hier) dat ook had na 35 weken?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103425170
Voorwerk ja Bitterend? Spannend!

Hier vandaag toch echt ons jochie gevoeld. Rare plokjes in m'n buik. En m dan ook nog gezien hebben vandaag O+. Lekker op z'n handjes sabbelend O+. Cute.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103425418
Ja weet dus niet, weet niet hoe voorwerk voelt...de indalingsweeën voelde toen anders, het was toen een scherpe pijn..dit is echt alsof je menstruatie komt, kramp in je onderrug enzo }:|

en wat schattig he!! die echo's O+ O+ O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:44:07 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103425560
hier nergens last van Bitterend, ook kan ik mij geen indalingsweeen herinneren. Maar weet dan ook niet hoe dat zou moeten voelen :P
Onderrug heb ik al een hele tijd last van, maar dat heeft een andere oorzaak.

Oh Kuukske, heb je geen foto om te plaatsen?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103425602
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Susie het volgende:
hier nergens last van Bitterend, ook kan ik mij geen indalingsweeen herinneren. Maar weet dan ook niet hoe dat zou moeten voelen :P
Onderrug heb ik al een hele tijd last van, maar dat heeft een andere oorzaak.

Oh Kuukske, heb je geen foto om te plaatsen?
Ik zal morgen ff scannen :)
pi_103425649
Leuk *O*

Susie dat is fijn dat je nergens last van hebt! 3 uur lang menstruatie pijn is niet best }:|
pi_103426062
Het zouden zomaar voorweeën kunnen zijn bitterend, al heb ik dat gevoel hier de hele zwangerschap Dior al wel af en toe. Meestal overigens vlak voordat mijn buik weer ontploft lijkt te zijn, dus ik wijt het maar aan een andere positie van m'n baarmoeder.

Ik ban nu overigens helemaal kapot. De snert is klaar (en lekker!), de weekboodschappen zijn gedaan, het oud papier, glas en plastic zijn naar het milieuparkje gebracht en de achterstallige was is weggewerkt (3 machines vanwege achterlijk grote lakens ivm een bed van 180x220).

Nu zijn vriendlief en ik lekker creatief bezig. We zijn de (geboorte)website voor de kleine meid aan het maken. Hij de techniek en ik de grafische kant. Op basis van een template hoor, want ik kan zelf helemaal niet zo goed tekenen. Maar de stijl bevalt ons zo goed dat we zelfs overwegen om het geboortekaartje zelf te gaan maken gebruikmakend van de graphics die ik uit ga poepen.

Nu eerst maar eens even koken (nouja frituren). De soep laten we lekker een nachtje buiken staan, in de kou, dan issie morgen extra lekker. morgen ook even diepvriesbakjes kopen, want we hebben maar genoeg bakjes voor 3 liter soep en het blijkt ruim 14 liter geworden te zijn.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:58:33 #209
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103426106
Ik ben benieuwd naar de echofoto's Kuukske!

Bitterend, ik ben geen expert (want zelf nooit gehad), maar het klinkt wel als voorwerk... Maargoed, aan de andere kant heb ik ook een vriendin die een hele nacht last had van menstruatie-achtige krampen en die vond dat dat indalingsweeen waren. Hoe dan ook, er is iets aan het rommelen!

Lief van je schoonouders Zoe! Kinderwagens zijn ook moeilijk. Ik moet zeggen dat ik zelf te lui was om naar een winkel te gaan om ze echt te testen enzo en ik wilde er ook geen fortuin aan uitgeven, zoals die van Stokke (dat zijn toch die hoge?). Dus ik heb vooral op internet rondgesnuffeld en reviews gelezen. En geen moment spijt gehad van onze Koelstra Latinique! Die is trouwens nog steeds heel voordelig te krijgen op kadocus.nl zie ik. Linkje:
http://www.kadocus.nl/bab(...)latinique-blauw.html
Hij wandelt heerlijk. Enige twee nadelen vond ik: t is ff een handigheidje om 'm in te klappen en er waren nog geen adapters beschikbaar om ook de maxi cosi er op te zetten. Maar dat kwam ook omdat wij de nieuwste maxi cosi (Pebble) hadden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:00:17 #210
250838 Fee-nix
pi_103426179
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Het zouden zomaar voorweeën kunnen zijn bitterend, al heb ik dat gevoel hier de hele zwangerschap Dior al wel af en toe. Meestal overigens vlak voordat mijn buik weer ontploft lijkt te zijn, dus ik wijt het maar aan een andere positie van m'n baarmoeder.

Ik ban nu overigens helemaal kapot. De snert is klaar (en lekker!), de weekboodschappen zijn gedaan, het oud papier, glas en plastic zijn naar het milieuparkje gebracht en de achterstallige was is weggewerkt (3 machines vanwege achterlijk grote lakens ivm een bed van 180x220).

Nu zijn vriendlief en ik lekker creatief bezig. We zijn de (geboorte)website voor de kleine meid aan het maken. Hij de techniek en ik de grafische kant. Op basis van een template hoor, want ik kan zelf helemaal niet zo goed tekenen. Maar de stijl bevalt ons zo goed dat we zelfs overwegen om het geboortekaartje zelf te gaan maken gebruikmakend van de graphics die ik uit ga poepen.

Nu eerst maar eens even koken (nouja frituren). De soep laten we lekker een nachtje buiken staan, in de kou, dan issie morgen extra lekker. morgen ook even diepvriesbakjes kopen, want we hebben maar genoeg bakjes voor 3 liter soep en het blijkt ruim 14 liter geworden te zijn.
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de stijl.

En 14 liter soep!! Haha! Daar kom je de winter wel mee door ;).
pi_103426319
SB erg leuk dat jullie zoveel mee bezig zijn! hoe vaak gaan jullie de website updaten?
en 14 liters man :o :o kan je nog een week van eten!

fee-nix ja he iets is aan de gang daar binnen!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:15:29 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103426805
De voorween die ik bij Arwen destijds had waren niet 3 uur lang continue pijn.
Dat was rustige buik en dan ging alles ineens heel hard samentrekken en dat hield zich zo een 40 seconde aan en dan zat er ongeveer 15 minuten tussen telkens. Op de ctg was het te zwak voor een echte wee dan moest hij 80 zijn. En dit was 65/70.. Hier ligt bubba cvibi *O* en ook dat heb Ik eigenlijk niet gevoeld anders dan net of je een blauwe plek hebt nadat iemand in je doos getrapt heeft.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103427649
De site gaat alles bevatten dat je binnen een jaar van je kleintje kan verzamelen. Dus het geboortekaartje komt erop, maar ook een photogalery, een 'wie ben ik' met extra info/een soort dagboekje en een pagina met cadeau-ideetjes voor zowel de kraamperiode atleet pater voor haar eerste verjaardag en sinterklaas enzo.

En we maken elk jaar maar 1 keer soep en vriezen alles per 2 porties in. We kunnen allebei snert niet in kleine hoeveelheden maken. Alles gaan volgens familierecept en op gevoel. Helaas zorgen de hormonen ervoor dat ik een beetje moeite had met vermenigvuldigen, want volgens mijn berekening had het 8 liter moeten worden. Ik denk dat ik de hoeveelheid erwten en vlees iets te veel naar boven heb afgerond.
Nouja, geen probleem, kunnen we de rest van de familie ook een aantal porties cadeaudoen
pi_103427711
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
oh Zoe wat leuk!! en lief van ze! geniet ervan O+

Nirak...voelen jou voorweeën als vreselijk menstruatiepijn? ik heb er vandaag echt enorm veel last van...onderrug en boven benen...lees dat het gewoon oefen weeën zijn maar ben benieuwd of jij (of iemand hier) dat ook had na 35 weken?
Bij 34/35 weken was er soms en zeurende menstruatiebuikpijn (geen rug / benen bij mij, maar heb ik ook niet als ik menstrueer) die idd paar uur aan kon houden.
De laatste 2/3 weken komt het echt opzetten als een golf en bij t hoogtepunt ook scherpere pijn. En nu ook harde buik gedurende die golf. En er zit nu ook vaak regelmaat in met tussenpozen van kwartier en een sec of 40/60 opbouw, hoogtepunt en afbouw..

Succes! Niet fijn iig :(

Net heerlijk bij griek gegeten. Maar met voorweeen in restaurant zit toch niet relaxed, dus niet zo lang nagetafelt..
pi_103427941
SB dat website klinkt echt geweldig! super idee!
heb nog nooit snert gemaakt...is niet moeilijk toch? misschien eens maken :Y

Nirak }:| pff ik hoop dat je dan snel mag bevallen! en idd wat je zegt het is hier geen golfjes van pijn, het is dezelfde intensiteit..gewoon erg vervelende menstruatie pijn!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:52:27 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103428161
Is die continue menstruatiepijn niet de banden? Babytjes maken op t einde best nog een groeispurtje.

Nirak wat jij beschrijft is exact wat Ik bedoelde em wat de vk/gyn klasseerde als voorweeen. Het is niet pijn pijn, maar meer als een storende factor ..
pi_103428488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
SB dat website klinkt echt geweldig! super idee!
heb nog nooit snert gemaakt...is niet moeilijk toch? misschien eens maken :Y

Nirak }:| pff ik hoop dat je dan snel mag bevallen! en idd wat je zegt het is hier geen golfjes van pijn, het is dezelfde intensiteit..gewoon erg vervelende menstruatie pijn!
Een recept volgen is niet moeilijk, maar om een recept te vinden die lekkere snert oplevert is mij nog niet gelukt. Wij doen het hier met een samenvoeging van 2 recepten: die van de oma van vriendlief en het recept dat de oma van mijn moeder altijd gebruikte. Het is voornamelijk heel veel werk. Als ik de wachttijd niet klmee reken zijn wij samen 4 uur bezig geweest: een uur boodschappen doen (varkenspoot is nogal lastig te vinden tegenwoordig) en 3 uur groente wassen en snijden, vlees schoonmaken, worst ontvellen, vlees uitbenen, de boel fijnstampen etc.

Dat is ook een reden dat we altijd veel maken. Dr laatste keer hebben we maar 3 liter gemaakt en daar zijn we ook 3 uur mee bezig geweest. Dit is dus veel efficiënter.

En die website gaat echt heel gaaf worden. Im heb de grafische opzet nu zo goed als af. In die opzet is alleen de volgorde van de pagina's en de kleurstelling opgenomen. En ik heb heel schematisch aangegeven waar plaatjes komen en waar tekst en ik ben er helemaal verliefd op! O+
pi_103428679
Post voorlopig niet meer mee. Net miskraam gehad.
pi_103428744
He coco, wat kl*te. Sterkte, hou je haaks en andere banaliteiten kunnen je niet helpen, maar toch :*
pi_103429503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shit. een dikke kus en knuffel meisje. Pak je rust, tijd en alles om je gevoelens rustig een plekje te geven. :*.
pi_103429581
quote:
Sterkte dikke knuf voor je. Geef jezelf de tijd om alles goed te verwerken.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:33:04 #222
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103429761
quote:
:*

Wat is er gebeurd?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103429801
Coco! :* Bah! Dikke knuffel!
pi_103430059
Ach nee Coco, veel sterkte :*
pi_103430099
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

:*
I
Wat is er gebeurd?
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen :') ). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.

Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine ;)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:44:23 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103430299
Coco wat erg! :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:47:15 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_103430442
och coco... :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_103430630
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen :') ). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.

Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine ;)
Jeetje coco :'(
Wat verdrietig.. Heel veel sterkte en verwen jezelf / laat je verwennen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:51:47 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103430667
Ach Coco ;( :*
pi_103430701
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Is die continue menstruatiepijn niet de banden? Babytjes maken op t einde best nog een groeispurtje.

Nirak wat jij beschrijft is exact wat Ik bedoelde em wat de vk/gyn klasseerde als voorweeen. Het is niet pijn pijn, maar meer als een storende factor ..
Het is nog net geen pijn idd..
pi_103430872
quote:
-O- :'( :* :*

evenstar nee banden pijn voelt heel anders bij mij
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:58:20 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103430924
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Och meiske toch, hoe verdrietig :*

Sterkte....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:06:23 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103431310
oh Coco, wat verdrietig! :*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:11:27 #234
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103431529
Neeee, Coco... Heel veel sterkte...
pi_103431919
Ik wilde net m'n meisje spammen en lees nu t verdrietige nieuws van Coco... Sterkte meis!!! Laat je verwennen en neem de tijd het te verwerken :*

Bitterend, bij mij begon m'n bevalling met menstruatiepijn, eerst wat mild maar steeds heftiger ;)
Uiteindelijk op t hoogtepunt voelde t alsof m'n baarmoeder eruit gerukt werd

En spam ik m'n meisje toch stiekum, ze staat ook in t fototopic maargoed ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:30:21 #236
250838 Fee-nix
pi_103432426
O Coco... wat erg voor je! Veel sterkte.

TAP wat een moppie heb je zeg! Met zo'n klein, tevreden lachje O+ .
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:40:24 #237
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103432892
wat een plaatje TAP! Moet toch eens vaker in het foto topic gluren!
pi_103433615
Mooi meisje tap O+
ik ga maar is slapen, doodop ineens.. Tot morgen, fijne nacht allemaal :W
pi_103435855
Coco; wat ontzettend klote! Veel sterkte :*
pi_103438615
TAP, mooi babietje heb je gebakken O+

Iedereen bedankt voor het medeleven :) En hopelijk snel tot ziens :*
pi_103439168
Ahh coco wat erg voor jullie, heel veel sterkte ermee :*
pi_103439399
Coco nee... Wat k*t. Sterkte meis :*
pi_103440184
Och Coco, wat erg. Veel sterkte meid :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 23 oktober 2011 @ 02:36:34 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103442081
Coco een dikke knuffel :*
Rayen 2½ jaar!
pi_103443498
Coco ;( . Ook hier even een knuffel! Ik hoop dat je je heel snel weer hier mag melden. :*
pi_103443579
Heel veel sterkte Coco! :*

Ik kom voorzichtig vast meelezen hier, echt mee posten durf ik nog niet :@
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_103443608
Coco :* Sterkte!

Ik mag ook bij de voorweeënclub. Of nou ja, eergister een paar uur lang voorweeën gehad, maar niet zodanig pijnlijk dat ik me echt zorgen begon te maken. Maar dat was idd de pijn die Nirak beschrijft, niet menstruatiepijn.

TAP <3 Aaahh <3

Verder een heel nieuw pijnniveau bereikt hier. Met 36wekenbuik en bekkeninstabiliteit achter je peuter aanrennen is namelijk niet handig, ook al is het maar een paar meter (en was het volstrekt noodzakelijk omdat madame de weg oprende }:| :X ) en nu doet alles nog steeds zó belachelijk veel pijn dat ik echt enorm hoop dat het weer teruggaat naar het niveau van vóór gisteren.
En dan zal ik er ook gewoon níet over klagen. Echt. Heus. Ik mis mijn oude pijn. Die was veel beter te doen dan deze :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103443716
:-( Sterkte Coco..!

En TAP, wat een beauty.

Ik had gehoopt dat ik een paar maanden zou kunnen doorslapen, voor het circus weer begint hier. Maar net nu jongste niet meer om nachtvoedingen komt begint oudste er 's nachts een potje van te maken. Bijkomen, ho maar. :'-)
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 23 oktober 2011 @ 09:10:34 #249
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103443728
:W Goedemorgen :O
pi_103443741
Ook goedemorgen.
Hier weer bijna 2 uur wakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')