Ik zal morgen ff scannenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Susie het volgende:
hier nergens last van Bitterend, ook kan ik mij geen indalingsweeen herinneren. Maar weet dan ook niet hoe dat zou moeten voelen
Onderrug heb ik al een hele tijd last van, maar dat heeft een andere oorzaak.
Oh Kuukske, heb je geen foto om te plaatsen?
Wat leuk! Ik ben benieuwd naar de stijl.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef SummerBreeze het volgende:
Het zouden zomaar voorweeën kunnen zijn bitterend, al heb ik dat gevoel hier de hele zwangerschap Dior al wel af en toe. Meestal overigens vlak voordat mijn buik weer ontploft lijkt te zijn, dus ik wijt het maar aan een andere positie van m'n baarmoeder.
Ik ban nu overigens helemaal kapot. De snert is klaar (en lekker!), de weekboodschappen zijn gedaan, het oud papier, glas en plastic zijn naar het milieuparkje gebracht en de achterstallige was is weggewerkt (3 machines vanwege achterlijk grote lakens ivm een bed van 180x220).
Nu zijn vriendlief en ik lekker creatief bezig. We zijn de (geboorte)website voor de kleine meid aan het maken. Hij de techniek en ik de grafische kant. Op basis van een template hoor, want ik kan zelf helemaal niet zo goed tekenen. Maar de stijl bevalt ons zo goed dat we zelfs overwegen om het geboortekaartje zelf te gaan maken gebruikmakend van de graphics die ik uit ga poepen.
Nu eerst maar eens even koken (nouja frituren). De soep laten we lekker een nachtje buiken staan, in de kou, dan issie morgen extra lekker. morgen ook even diepvriesbakjes kopen, want we hebben maar genoeg bakjes voor 3 liter soep en het blijkt ruim 14 liter geworden te zijn.
Bij 34/35 weken was er soms en zeurende menstruatiebuikpijn (geen rug / benen bij mij, maar heb ik ook niet als ik menstrueer) die idd paar uur aan kon houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
oh Zoe wat leuk!! en lief van ze! geniet ervan![]()
Nirak...voelen jou voorweeën als vreselijk menstruatiepijn? ik heb er vandaag echt enorm veel last van...onderrug en boven benen...lees dat het gewoon oefen weeën zijn maar ben benieuwd of jij (of iemand hier) dat ook had na 35 weken?
Een recept volgen is niet moeilijk, maar om een recept te vinden die lekkere snert oplevert is mij nog niet gelukt. Wij doen het hier met een samenvoeging van 2 recepten: die van de oma van vriendlief en het recept dat de oma van mijn moeder altijd gebruikte. Het is voornamelijk heel veel werk. Als ik de wachttijd niet klmee reken zijn wij samen 4 uur bezig geweest: een uur boodschappen doen (varkenspoot is nogal lastig te vinden tegenwoordig) en 3 uur groente wassen en snijden, vlees schoonmaken, worst ontvellen, vlees uitbenen, de boel fijnstampen etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
SB dat website klinkt echt geweldig! super idee!
heb nog nooit snert gemaakt...is niet moeilijk toch? misschien eens maken![]()
Nirakpff ik hoop dat je dan snel mag bevallen! en idd wat je zegt het is hier geen golfjes van pijn, het is dezelfde intensiteit..gewoon erg vervelende menstruatie pijn!
Shit. een dikke kus en knuffel meisje. Pak je rust, tijd en alles om je gevoelens rustig een plekje te geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Post voorlopig niet meer mee. Net miskraam gehad.
Sterkte dikke knuf voor je. Geef jezelf de tijd om alles goed te verwerken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepenquote:
Jeetje cocoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.
Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine
Het is nog net geen pijn idd..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Is die continue menstruatiepijn niet de banden? Babytjes maken op t einde best nog een groeispurtje.
Nirak wat jij beschrijft is exact wat Ik bedoelde em wat de vk/gyn klasseerde als voorweeen. Het is niet pijn pijn, maar meer als een storende factor ..
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Och meiske toch, hoe verdrietigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kramp. Rugpijn alsof ik ongesteld ging worden. Dus naar de wc (dacht nog dat ik misschien gewoon moest poepen). En daar bleek het meteen mis. Bloed, veel bloed. Met stolsels en al.
Lig nu in bed met mijn man, een warme kruik (want kramp) en een ijskoud blikje cola met caffeine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |