+1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen ontbijtje op bed?? Beetje jammer van Faithz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, eerst maar eens afwachten of alles goed blijft gaan![]()
BabyMel, inderdaad. Andere twee van Storsak (niet dat dat mij verder iets zegt hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef NotTheSame het volgende:
Coco, dat zijn inderdaad ook mooie tassen! 1e is van BabyMel of niet? Die hebben ook wel leuke, betaalbare tassen vind ik.
Wie heeft hier die kudde mieren onder de huid van m'n buik losgelaten. JEUK
!
Ben het ook helemaal niet van ze gewend, ze laten me normaal lekker mijn gang gaan ondanks dat ze het niet eens zijn met bepaalde dingen/keuzes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw poezebeest dat zuigt![]()
Hier beiden kanten van de ouders die juist ons onze weg laten bepalen
Oh, ik ben sowieso een internetshopper, dus dat wordt sowieso geen probleem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Poezebeest het volgende:
Coco; dat zijn idd leuke tassen, vooral die 2e. En alvast ori๋nteren kan best toch, voor je het weet ben je bijna uitgerekend en heb je nog geen tas.
Ik wil ook nog een tas maar vind het zo lastig om dat via internet te kopen, wil ze eerst in het echt zien. Verwacht echter niet voor de bevalling nog echt te gaan shoppen in de stad en bij de prenatal was het mijn smaak niet.
Nts; jeuk is niet fijn, hopelijk trekt het snel weg
Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef SummerBreeze het volgende:
voor alle mijlpalen
Hier lekker al een paar uur bezig geweest in de keuken. Vriendlief en ik zijn siert aan het maken. Ruim 10 liter. Het ruikt hier nu helemaal naar gerookt spek, verse (rauwe, want gisteren gemaakt door de slager) rookworst en gekookte erwten. Ik kan haast niet wachten tot de soep over 4 uur klaar is om te eten.
Gisteren kwam de postbode trouwens een pakketje brengen terwijl ik niets besteld had. Bleek vriendlief zich te buiten te zijn gegaan op de h&m site. Allemaal roze kleertjes, terwijl ik maar blijf zeggen dat we meer dan genoeg hebben. Ach, zijn vorm van nesteldrang zullen we maar zeggen.
Siert is idd snert. Stomme autocorrectquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend!![]()
Die van mij kwam gisteren thuis met zo'n slinger om voor het raam te hangen, ook zo lief![]()
en wat is siert?is dat erwtensoep ofzo?
Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:15 schreef Kyara het volgende:
SB, ik vind het wel heel lief van je vriend hoor![]()
Coco, hier heeft het ook even geduurd voordat we een eerste aankoop durfden te doen. Voelde me ook zo misplaatst toen we met 13 weken een babykamer gingen kopen bij de babydump.....maar ja, levertijden en zo. Ook iets om rekening mee te houden.
Maar ik doe er gewoon heeeeeel lang over en Asy, mijn rug is nu gewoon ook gebroken, maar kan gewoon soms ff niet niks doen en dan leef ik me uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef bitterend het volgende:
pff Nirak...petje af voor jou!! 40 weken en nog zo druk bezig....ik was naar de markt gelopen en ben nu al kapot op de bank![]()
Poezebeestirritant zeg!!
Voor babykamers bestellen is vaak een goede regeling mocht het mis gaan. Dus daarvoor hoef je jezelf niet in te houden.. Maar het is natuurlijk niet leuk als je die moet afbestellen... Nog even geduldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).
En misschien dat ik wacht op de uitslag van de combinatietest. Geeft toch ook weer net wat meer zekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |