abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:45:33 #176
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103410833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:43 schreef Susie het volgende:

[..]

Geen ontbijtje op bed?? Beetje jammer van Faithz :P
+1

Ja, Faithz, lekker ontbijtje op bed voor Nirak please? ;)
pi_103410841
Dus, nu ben ik op internet aan het zoeken naar luiertassen (ben toch al zo'n 8 weken zwanger he, dus zoveel tijd heb ik niet meer :')).

Anyhoo, deze vind ik mooi O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mgoed, eerst maar eens afwachten of alles goed blijft gaan :+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:49:32 #178
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103410927
Coco, dat zijn inderdaad ook mooie tassen! 1e is van BabyMel of niet? Die hebben ook wel leuke, betaalbare tassen vind ik.

Wie heeft hier die kudde mieren onder de huid van m'n buik losgelaten }:| . JEUK :') !
pi_103410981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef NotTheSame het volgende:
Coco, dat zijn inderdaad ook mooie tassen! 1e is van BabyMel of niet? Die hebben ook wel leuke, betaalbare tassen vind ik.

Wie heeft hier die kudde mieren onder de huid van m'n buik losgelaten }:| . JEUK :') !
BabyMel, inderdaad. Andere twee van Storsak (niet dat dat mij verder iets zegt hoor :P).
Martijn zei net al voorzichtig "het is misschien nog wat vroeg om daar al voor te kijken"... :D

Jeuk? Oh bah, dat lijkt me echt vies annoying -O- Zal ik even virtueel voor je scratchen? :Y)

(met die vork dus als krabber, zeg maar, aangezien we geen krabbende smiley hebben.... :') )
pi_103410984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw poezebeest dat zuigt :(
Hier beiden kanten van de ouders die juist ons onze weg laten bepalen :)
Ben het ook helemaal niet van ze gewend, ze laten me normaal lekker mijn gang gaan ondanks dat ze het niet eens zijn met bepaalde dingen/keuzes.

Susie; zeggen dat ik het wel die en dan toch niet doen doe ik niet, ze moeten zich er naar gewoon bij neerleggen dat het niet gaat zoals zij dat willen.

Nou ja, genoeg geklaagd weer, zul je zien dat het uiteindelijk toch gezellig is.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:55:27 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103411055
Heb je ook gelijk in hoor Poezebeest, waar bemoeien ze zich mee. Ik zeg alleen wat ik op een gegeven moment zou doen, want ik hou niet van gezeik.
Mijn zus zei dat ik wel moest bellen als het begonnen was. Ik heb aangegeven dat ik dat niet doe, omdat ze dan in de stress gaat zitten. Gelukkig vond ze dat ok. Wanneer ik naar het ziekenhuis moet, dan bel of sms ik wel even naar haar. Dat vond ze gelukkig ook fijn. Maar goed, ik ben dan ook een lieve zus O+

Hoop voor je dat het inderdaad gewoon gezellig is!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:57:43 #182
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103411101
Het is idd wat vroeg daarvoor Coco! Wie weet krijg je er wel een bij de kinderwagen ofzo!
pi_103411116
Coco; dat zijn idd leuke tassen, vooral die 2e. En alvast ori๋nteren kan best toch, voor je het weet ben je bijna uitgerekend en heb je nog geen tas.

Ik wil ook nog een tas maar vind het zo lastig om dat via internet te kopen, wil ze eerst in het echt zien. Verwacht echter niet voor de bevalling nog echt te gaan shoppen in de stad en bij de prenatal was het mijn smaak niet.

Nts; jeuk is niet fijn, hopelijk trekt het snel weg :*
pi_103411156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Poezebeest het volgende:
Coco; dat zijn idd leuke tassen, vooral die 2e. En alvast ori๋nteren kan best toch, voor je het weet ben je bijna uitgerekend en heb je nog geen tas.

Ik wil ook nog een tas maar vind het zo lastig om dat via internet te kopen, wil ze eerst in het echt zien. Verwacht echter niet voor de bevalling nog echt te gaan shoppen in de stad en bij de prenatal was het mijn smaak niet.

Nts; jeuk is niet fijn, hopelijk trekt het snel weg :*
Oh, ik ben sowieso een internetshopper, dus dat wordt sowieso geen probleem.

En ik ga ook nog niet echt dingen kopen hoor ^^ Maar soms een beetje spieken is best leuk :) Ons kennende kopen we alles op het laatste moment :')
pi_103411426
*O* voor alle mijlpalen

Hier lekker al een paar uur bezig geweest in de keuken. Vriendlief en ik zijn snert aan het maken. Ruim 10 liter. Het ruikt hier nu helemaal naar gerookt spek, verse (rauwe, want gisteren gemaakt door de slager) rookworst en gekookte erwten. Ik kan haast niet wachten tot de soep over 4 uur klaar is om te eten.

Gisteren kwam de postbode trouwens een pakketje brengen terwijl ik niets besteld had. Bleek vriendlief zich te buiten te zijn gegaan op de h&m site. Allemaal roze kleertjes, terwijl ik maar blijf zeggen dat we meer dan genoeg hebben. Ach, zijn vorm van nesteldrang zullen we maar zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 22-10-2011 12:41:29 (we maken snert, niet iets sierlijks) ]
pi_103411481
SB, ik vind het wel heel lief van je vriend hoor O+

Coco, hier heeft het ook even geduurd voordat we een eerste aankoop durfden te doen. Voelde me ook zo misplaatst toen we met 13 weken een babykamer gingen kopen bij de babydump.....maar ja, levertijden en zo. Ook iets om rekening mee te houden.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:21:56 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103411637
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef SummerBreeze het volgende:
*O* voor alle mijlpalen

Hier lekker al een paar uur bezig geweest in de keuken. Vriendlief en ik zijn siert aan het maken. Ruim 10 liter. Het ruikt hier nu helemaal naar gerookt spek, verse (rauwe, want gisteren gemaakt door de slager) rookworst en gekookte erwten. Ik kan haast niet wachten tot de soep over 4 uur klaar is om te eten.

Gisteren kwam de postbode trouwens een pakketje brengen terwijl ik niets besteld had. Bleek vriendlief zich te buiten te zijn gegaan op de h&m site. Allemaal roze kleertjes, terwijl ik maar blijf zeggen dat we meer dan genoeg hebben. Ach, zijn vorm van nesteldrang zullen we maar zeggen.
Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend! O+
Die van mij kwam gisteren thuis met zo'n slinger om voor het raam te hangen, ook zo lief O+

en wat is siert? :@ is dat erwtensoep ofzo?
pi_103411650
:') Vriendlief kwam trouwens gisteravond met een hele stapel foldertjes bij zijn oma vandaan.
"Ja jongen, anders komen jullie ook zo lastig aan informatie" :+ O+

Coco lekker rondneuzen doe ik ook hoor. Leuk toch juist :D

SB :D Dat is wel schattig hoor van je (8>
pi_103412119
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:21 schreef Susie het volgende:

[..]

Dat vind ik echt gewoon te schattig van je vriend! O+
Die van mij kwam gisteren thuis met zo'n slinger om voor het raam te hangen, ook zo lief O+

en wat is siert? :@ is dat erwtensoep ofzo?
Siert is idd snert. Stomme autocorrect
pi_103412534
Snert O+
En de vriend can SB O+
en de schoonoma van Covie ook al zo lief O+

Ik ga ff gras maaien, lekker frisse neus in de zon :) en daar ga ik wel ff over doen in deze bejaarde/walvissende staat :')
Maar je wil ook wel eens wat anders dan op de bank liggen he :D
pi_103416145
Iedereen is van het mooie weer aan het genieten volgens mij? Groot gelijk :)

Hier: gras gemaaid, kanten gemaaid, planten gesnoeid, potten (hihi bloempotten hoor :') ) winterklaar gemaakt. En mijn mevrouw heeft beneden gezogen en gedweild. Nu even zitten en zometeen even de gordijntjes van de kinderkamer herschikken :)

Gewoon doen alsof je niet hoogzwanger bent, wie weet helpt het :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:14:34 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103416498
Kuuks, wat leuk! Een jommetje! O+

Poezebeest, altijd rottig zo'n donker randje...
Hier ook zo'n moeder hoor die zegt: wacht maar tot je zelf moeder bent. Maar eigenlijk heeft dat alleen maar gebracht dat ik sommige dingen van haar nog minder goed begrijp ;)

Nirak, ik doe al steeds zo mijn best om niet te doen alsof ik zwanger ben, maar het gevolg is dat ik daarna niet meer vooruit kom ;)

Ow en ik was trouwens met buikbaby en Harry op een meet bij Cooki O+
alwaar Popples jongste mijn baby er bijna uit liet rammelen, zeker toen Harry hem ook nog eens ging aaien O+
pi_103416632
pff Nirak...petje af voor jou!! 40 weken en nog zo druk bezig....ik was naar de markt gelopen en ben nu al kapot op de bank :@

Poezebeest :{ irritant zeg!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:34:43 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103417253
ik lag op de bank te pitten.... Moet eigenlijk nog naar supermarkt, maar heb geen zin! Toch zo maar even...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:49:27 #195
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103417835
Goedemorgen :P.

Even voor alle mijlpalen: *O* .

Kuukske: wat leuk dat het een jongetje is! O+ Inderdaad veel jongens in de lijst zeg! Maar ik had zoiets vorige keer dat ik zwanger was ook. Dan niet op Fok, maar bij mij op de pufclub: van de 13 baby's waren er 11 een jongen!

Poezebeest: gewoon lekker doen waar je jezelf prettig bij voelt hoor! Het is jouw bevalling, jouw kraamtijd en jouw kind! Hoewel ik weet dat het moeilijk is hoor... Ik heb zelf schoonouders die het vanzelfsprekend vonden dat de kleine bij elk bezoekje onmiddelijk bij hun op schoot zat... Terwijl ik hem soms graag zelf wilde houden. Maarja, dan voel je je ook een beetje een zeur, want je kan hem al de hele dag vasthouden en knuffelen.

Susie, wat leuk dat de tas binnen is! En dat je er zo blij mee bent :). Wat ik nog vergeten was te zeggen en wat ik ook echt handig vind aan die Bulbby tas, is dat er in het hengsel drukknoopjes zitten waarmee je hem om de stang van het stuur van je kinderwagen vast kan klikken. Dan hangt ie niet zo te bungelen. Volgens mij hebben heel veel luiertassen dat niet.

Nou, hier een lekker dagje tot nu toe hoor. Vanmorgen naar de stad geweest. Wat beddengoed voor het wiegje gekocht en twee warme, kleine slaapzakjes. Ahwwww. Zo schattig. En een extra hoes voor mijn voedingskussen. Goed geslaagd dus! Daarna heb ik thuis eens even een lijstje gemaakt van alles wat ik eigenlijk nog moet kopen en waar ik nog aan moet denken. En dat valt me best mee!! Tijd zat! Dus eerst maar lekker Jespers kamer afmaken straks. Heeeeeerlijk hoor, als je al een kind hebt. Scheelt veel inkopen.

Oja en SB wat lieffff van je vriend! Mijn man heeft nog nooooooit kleertjes gekocht uit zichzelf. Alleen bijv. rompertjes als ik er om vroeg.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:22:49 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103419056
Ik kan mij voorstellen dat dat inkopen scheelt Fee-nix! En inderdaad, die drukknopen, die had ik nog niet eens gezien! Zeker handig ^O^
pi_103419935
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:15 schreef Kyara het volgende:
SB, ik vind het wel heel lief van je vriend hoor O+

Coco, hier heeft het ook even geduurd voordat we een eerste aankoop durfden te doen. Voelde me ook zo misplaatst toen we met 13 weken een babykamer gingen kopen bij de babydump.....maar ja, levertijden en zo. Ook iets om rekening mee te houden.
Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).

En misschien dat ik wacht op de uitslag van de combinatietest. Geeft toch ook weer net wat meer zekerheid :)
pi_103421831
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef bitterend het volgende:
pff Nirak...petje af voor jou!! 40 weken en nog zo druk bezig....ik was naar de markt gelopen en ben nu al kapot op de bank :@

Poezebeest :{ irritant zeg!!
Maar ik doe er gewoon heeeeeel lang over en Asy, mijn rug is nu gewoon ook gebroken, maar kan gewoon soms ff niet niks doen en dan leef ik me uit ;) met alle gevolgen van dien.....

Zometeen uit eten, nu kan dat nog zonder oppas :)
pi_103421984
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat we rond de 12/13 weken idd maar eens langzaam op zoek gaan. Hebben wel de kamer al opgeknapt (moeten alle kamers boven doen, zijn begonnen met de toekomstige babykamer omdat die toch al leeg stond).

En misschien dat ik wacht op de uitslag van de combinatietest. Geeft toch ook weer net wat meer zekerheid :)
Voor babykamers bestellen is vaak een goede regeling mocht het mis gaan. Dus daarvoor hoef je jezelf niet in te houden.. Maar het is natuurlijk niet leuk als je die moet afbestellen... Nog even geduld :D
pi_103423054
Ik *O* ook voor alle mijlpalen! En bedankt voor alle jongensjompels.
Misschien wil een modje ons jochie ook nog even in de OP zetten achter onze naam?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')