voor alle mijlpalen!
Kuukske een jongetje, wat leuk!
Nts; ik zeg de bovenste tas.
Susie; leuke tas! Ben wel benieuwd naar de naam van jullie meisje, nog ff geduld.
Ik krijg straks bezoek van mijn ouders en eigenlijk heb ik er niet zoveel zin in. Ze, vooral mijn moeder, hebben de laatste echt overal commentaar op en bemoeien zich met alles en blijven daarover doorgaan. Voorbeeld is dat wij hebben besloten om niet midden in de nacht de opa's en oma's te gaan bellen als de baby er is, de volgende ochtend om 7 uur zijn ze de eerste. En als de baby er 's avonds laat is hoeven ze niet nog 's nachts te komen kijken, ook daarin zijn ze de volgende ochtend als eerste. Mijn moeder maakt daar een ontzettend issue van en daar word ik zo moe van. Snap dat ze het leuk en spannend vinden, want 1e kleinkind maar het moet allemaal op hun manier en daar heb ik geen zin in. Het is mijn kind en ik doe het zoals ik het wil en als ze het er niet mee eens zijn hebben ze pech gehad. En als laatste frustratie zegt mijn moeder steeds, wacht maar tot je zelf moeder bent, dan weet je wat ik bedoel, zucht. Zo dat lucht op