Maar jij hebt niet de achternaam die ik heb en als je dat voluit schrijft.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Haha bitterend ik dacht ook even van, huh! Nu al??????
Da ken toch heul nie!!
Susie, mijn voornaam begint ook met een S en m'n tweede naam met een M...
Mijn ouders hebben er dus niet over nagedacht
Maar m'n pa riep dat een SMD een type vliegtuig was ofzo (achternaam begint met een D, dus)
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
Je staat er bij Baldria!
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wow, ik word nog aan me gedacht ook.Amazing.
Ah leuk, dan is het helemaal bijzonder!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Lekker dat het zo lekker gaat toch! Heerlijk van genieten dus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
Mooi gedichtje. Maar we denken eraan ook deze keer mijn zusje in te zetten voor het gedichtje, ze heeft ook een gedichtje voor Annicka gemaakt, voor haar geboortekaartje.
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Kyara het volgende:
GWS en Capricia komen hier nog wel eens langs die hoeven er van mij niet uit. Sayenne heb ik misschien 1 keer gezien of zo. Die kan ik er wel uitkicken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:29 schreef innepin het volgende:
Susie, je had ook nog Kelder of Meester ofzo kunnen heten...
Arme doos van Suusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef Susie het volgende:
Blegh, 10 minuten even weggeweest denk ik... doos begon zeer te doen.... dat ligt gewoon echt niet lekker! In bed heb ik daar dan weer geen last van, maar heb geen zin om in bed te liggen!Dan maar vanavond gapend TVOH kijken
okey, Sayenne is eruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef bitterend het volgende:
[..]
Excuses!! kon me niet herinneren ze gezien te hebben![]()
Ja sayenne dan ?? weg ermee?
Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook helemaal niet het idee dat ik zover ben. Vanaf 30 of 31 oktober 'mag het komen'. Maar ik voel me alsof het net week 25 is oid. Ik ga overal heen op de fiets, met Annicka voorop, soms zelfs met windkracht 5 à 6. Wanneer wordt het zwaarder, denk ik dan?![]()
oh ja, Sayenne. die was ik alweer vergeten. Ze staat tenslotte niet meer in de lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:46 schreef bitterend het volgende:
Echt wel! Sayenne bijvoorbeeld.. maar de rest post wel regelmatig..ik had nog gekeken net en ik kon ze allemaal wel herinneren
oh en Capricia staat ook na mij hoor![]()
maar jij schuift zo ook naar boven![]()
nee, maar wel dat je een vreetzakkie bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:10 schreef TimeJumper het volgende:
Zo net de laatste hamburger van gisteren weggewerkt![]()
Jammieeeeeeeee
(valt het op dat ik me verveel?)
Die is leegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef PureEvil het volgende:
Dan zet je vanavond toch nog ff de frietpan aan AsyniurDenk dat ik dat ook maar doe
+1!quote:
Hier hetzelfde hoor... eten eten eten eten....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en btw ik heb ook geen speciale verslaving hoor. Alleen alles eten wat los en vast zit(met helaas een voorkeur voor ongezond
)
O maar dat is ook heel erg lekker! (die braadstoomgeheimen).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:46 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1!
Wij doen vanavond wat gezonder: Braadstoomgeheimen Toscaanse Kip en dan wat gebakken aardappeltjes erbij.
Gisteravond had ik ineens zin in frietjes met mayo. Het enige vreemde daaraan is dat ik heulemaaal geen mayo lust!
En ik kruipt nog wel voor! Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:54 schreef covie het volgende:
Sodeju gaat weer als een trein hier.
Heb alleen in dit topic bijgelezen, net lekker ook patat gegeten bij de ikea.![]()
Morgen mogen we weerveuls te groot vloerkleed gekocht (ik zei het nog!)
En verder 10 wk vandaag![]()
Oh gefeliciteerd Baldria!
Aah ik ben allang blij dat ik niet meer onderaan staquote:
Je hoeft toch ook niet op alles te reageren? Ik weet niet of je werkt, of een dreumes hebt rondlopen, dan kan je toch ook niet alles bijhouden? Kon ik ook niet toen ik nog werkte.... nu verveel ik me de hele dag omdat ik maar zit te wachten tot ik mag bevallen, dus is het wat makkelijker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:34 schreef tweeoogje het volgende:
Mja, ik zei het ook al eerder, maar jullie gaan zo snel, het lijkt meer t SC topic dan het Z&G topic. Jammer als je niet zoveel tijd hebt om bij te lezen..
Klinkt meer alsof haar vliezen gebroken zijn.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Psies, daar kunnen zwangere dames heul niet tegenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Susie het volgende:
* Susie vind Faithz een beetje gemeen, ons zo laten gissen!![]()
Ik zit nu te bedenken, ze moesten naar de gyn, dus het kan idd ook gewoon zijn dat er een datum is waarop ingeleid gaat worden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klinkt meer alsof ze een uiterste datum hebben waarop Sjovannie gehaald wordt...
Fijn dat je een einddatum hebt Nirak!
Oh, die kan van mij echt de pot op op vrijdagavond, TVOH gaat aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef bitterend het volgende:
Susie hier precies andersom! na half 9 is niks voor mij, manneke gaat dan voetbal international kijken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Faithz het volgende:
Hoo sorry, mevrouw heeft alleen een inleidingsdatumthat's all!
Yupp, je had toch gelijk! En ja, hormonsters hier.... WIJ WILLEN BABY'S ZIEN!! inclusief die van mezelf aubquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Had ik hem toch goed begrepen![]()
Hormonsters hieroh joh
Fijn zo'n uiterste datum!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Nirak het volgende:
Even vlug, want zit bij pap en mam
Goede ctg gehad en uiterste datum gekregen voor inleiding.
Maar ivm bekenden op fok! blijft die geheimAls je jezelf niet kunt bedwingen mag je hem via pm bij mij of faithz opvragen
En net prik (auw)in bil gehad vitamine B12 was te laag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |